2014. december 1., hétfő

Gypsum-gypsum-egészségedre! 2006-10-28 12:38:36

Építés, újjáépítés.

Gypsum-gypsum-hurrah!
2006-10-28 12:38:36

A PIACI SZÁMOK eladott Termékek piacán, száraz épület, keverékek (CAS). Értékesítési 2001-ben 150-180 ezer tonna $ 45-50 millió (nagykereskedelmi). Szám szereplők - importőrök, - nem több, mint 10 hazai gyártók - több mint 30. A megújuló behozott, valamint a hazai termékek - 75-80% - a hazai termék, 20-25% - a import (mennyiségi értelemben). Szerkezete értékesítés - csempe ragasztó - 60-65% - os, a keverék a falak a 15-20% - os keverék padló - 10%, a ragasztó gyors - 5-7%, alkalmazhatósági terület kiválasztásához a kötések - 3-5%, egyéb keverék - 2 -3% (mennyiségi értelemben). DYNAMICS ÉRTÉKESÍTÉSI Szerint a kereskedők, ez év értékesítési száraz épület, keverékek (CAS) kal, mintegy 25-35% - a (egyes kereskedők büszkélkedhet még egy 50% - os növekedés), összehasonlítva az előző évben. De, megjegyezve, árbevétel-növekedés, a piaci szereplők nem tudják pontosan meghatározni, hogy mi az a szám CAS termelnek, import, majd eladja Ukrajnában. Majd ismét (lásd például az ÜZLETI No. 37 datált, szeptember 9, 2002-ben oldalak 26-31) értékelés kereskedők nem ért egyet az adatok a termelők (lásd iparági áttekintés oldalon, 29-31). A fő oka a különbségek hiánya a teljes körű adatok a hivatalos statisztikák. Például, Ledovskoy besorolás CCC "titkosított" a különböző vám-kódok. A jelenlét a contraband termékek, az enyhe kifejezés, a számla értéke az importált áruk nem kedvez a megfelelő becsült értékesítési CCC. Ugyanabban a merész állítások, amelyek megoldani, hogy becsülje meg a hangerő, a piac, a sarki adatok. Néhányan úgy vélik, hogy a kapacitása 130 ezer tonna, néhányan azt mondják, hogy szinte 3-4-szer nagyobb. Az a legvalószínűbb, optimista becslések értékesítési volumen a 450-500 ezer tonna alapja az a tény, hogy a száraz keveredik, "rang" Csomagolt cement, mész, gypsum. Az eladási mennyiség tisztán KÓDEX szerint az Üzleti közösségnek, illetve egyes szereplők 150-180 ezer tonna Importált termék Részletek az import CCC ÜZLETI írtam többször is (lásd No. 37 10. 09. 01,oldalak 34-37, No. 9 kelt 04. 03. 02,oldalak 24, 25). Török áruk továbbra is a vezető értékesítés összes árbevétele gypsum vakolat, gipsz. A szerint a különböző becslések, ez számlák 50-70% (mennyiségi értelemben). A hivatalos statisztikák szerint, 6540 tonna cement, mész, gypsum putty, importált, hogy Ukrajna 2001-ben, a Törökök fel 1886, így az import a török áruk első felében 2002 hasonló időszakához képest 2001-kal 621 t (1211 t ; lásd az alábbi táblázatban. 1). Az árak alacsonyabbak, mint a hazai termékekre. S ez nagyon is érthető, mert az ár a számla a török termékek becsüld shamelessly. Szerint vám statisztikák az átlagos számla ár 1 kg töltelék termelés a Nyugati országokban körülbelül $ 0, 3%, 1 kg, török - $ 0, 085 / 1 kg 1. táblázat Behozatalra, száraz épület keverékek Ukrajnában az alapvető országok-szállítók Ország Körülbelül'em, t 2001 Első felében 2001 első felében 2002 TPC UED 321410900 festők ' tömések működik Moldova 1571 585987 Németország 724 321 315 Lengyelország 1121 641 455 Törökország 1883 588 1211 Finnország 217 13 218 Összesen 6540 2601 3617, hogy az UCC FEA 32149000 más tűzálló vegyületek a készítmény felületek homlokzatok, beltéri fal, padló, mennyezet, stb. ) Moldova 2874 1133 1972 Németország 2521 1257 956 Lengyelország 5757 2485-Nek 3263 Törökország 1120 359965 Finnország 1584 790 534 Csak 16888 7571 9309 a UCC FEA 25202000 vakolat (gypsum) Moldova 411 218 325 Németország 515 207 339 Lengyelország 8414 3593 4952 Törökország 4183 1097 4691 Finnország 11 Nincs adat 2 Franciaország 1289 554 1602 Csak 15144 5885 12073 Szerint Goskomstat. A VÁLASZTÉK 2002-BEN jelentős változások, a tartomány a CCC nem történt meg. Mint várható az ÜZLETI vissza a tavaszi (No. 9 kelt 04. 03. 02,oldalak 24, 25), növekszik az igény a speciális, száraz mix (mint a szabály, hogy drága, az átlagos ár-áruk). Például, a megnövekedett értékesítési kerámia csempe medencék nő értékesítés az adott típusú csempe ragasztó. Szintén szerint a nagykereskedők, az ügyfelek szívesebben használják a CAS adott márka építésére fürdők, nem Copart keverék a különböző márkák. Ebben az évben nőtt az értékesítés a nemfémes alkalmazhatósági terület kiválasztásához a kötések - körülbelül 3-4%, összehasonlítva az előző évben. Bár, mint korábban, a oroszlánrészét értékesítési biztosítani alkalmazhatósági terület kiválasztásához szürke-fehér színben. Egy másik jó tendencia a piac "száraz szőlő" - bővítése a tartományban. A kereskedők, rájött, hogy ez a módszer vonzza a vásárló, ennek megfelelően növelje értékesítési tökéletesen működik. Az elmúlt évben a tartomány számos, a vállalatok által felvett különféle vízszigetelés, hőszigetelés (a homlokzati hőszigetelő anyagok, különféle száraz keveri a padló. Az elmúlt két év egyre növekvő eladó olcsó csempe ragasztó, vakolatok, bevonatok. Az olcsó termék biztosít a kereskedők mintegy 75% - a az összes értékesítés (mennyiségi értelemben). De egyesek szerint a nagykereskedők, állandó csökkenése az árakat eredményezett a szerkezet bevételek, valamint azok aránya nem több mint 35% - át. Szerint a kereskedők, majd növelje értékesítési átlagár csoport. Nemrég csökkentette az árakat, valamint a kereskedelem a margók ez a "száraz szőlő" nem volt megfigyelhető. Ő most nyújt kereskedők mintegy 40% - át bevételek. A megvalósítás drága vegyületek, elsősorban importált, csökkent, most nem több mint 5% - a, az összes értékesítés (mennyiségi értelemben). De drága áruk biztosít üzletemberek 30% - a bevételek. SZAKÉRTŐK azt MONDJÁK, Stanislav BELINSKY (41), Igazgatóhelyettes, a társaság "Angie" (, Kijev; gyártás, nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi forgalom építőanyagok; személyzet 200 alkalmazott, a piacon 1993 óta): " számításaink Szerint becsléseket, a fogyasztó számára a vásárláskor, az építési vegyianyag-főként az áru árát. Ez az oka annak, eladó, például, száraz vakolat a sorrendben kevesebb, mint értékesítési meszes habarcs. A legtöbb gyártó az árak a hasonló CCC gyakorlatilag azonos. Ezért egyre fontosabb szerepet kap a promóció a termék játszik a népszerűsége egyik vagy másik márka. Azonban nem minden vállalat van elég pénz, a reklám. Mi vagyunk az utolsó három évben eladott termékek mintegy két tucat növények. De mivel az alacsony kereslet az egyes áruk termelők nem volt hajlandó dolgozni velük. Például, hogy most (szinte nulla mozgástér) eladja a továbbra is az egyik termék, a belföldi TM. Ezért, míg a "megállt" a tartomány p've ukrán termelők. A legtöbb közzétett Ukrajnában TM Ceresit, "Polyrem" , "Polimin". Sőt, szárazon keverjük össze a termelők az utolsó két márkák jelentősen hozzá az értékesítési 2001-2002 Ellenkezőleg, keresztül magasabb árakat fokozatosan teret veszít a piaci Ceresit. Mihail IVANCHENKO (29), Igazgató - "az Intézkedés bagmaterial" (, Kijev; a hivatalos importőr TM Mira; személyzet - 5 személyzet; a piacon 2001 óta): - Az elmúlt években történt folyamatos növekedése a kereslet a high-tech drága CCC. Amellett, hogy gazdag emberek, ez az igény fogyasztókat, akik az élő elv alapján, a "nem vagyunk olyan gazdagok, hogy vásárolnak olcsó dolog,". Például, drága padló sérült használata esetén gyenge minőségű szintező tömegek; ez kellemetlen, hogy lásd, kedves csempe, elszakadó használata révén olcsó ragasztót, bizonyos feltételek (csempe medencék, gipszkarton, stb.). A jó hír az, hogy Ukrajna'vannak jó minőségű alkatrészeket, hogy elkészít egy technológiailag egyszerű ragasztók, minőségromlás nélkül. S mivel a szállítási keverékek külföldön növekednek a költségek, tervezzük, hogy készítsen egy ilyen KÓDEX, Ukrajnában. Oleg Valuyki (30), vezetője termékcsalád-CCC építőipari, kereskedelmi csoport "butlin", tagja a Ledger "alter" (, Kharkiv; kereskedelem, építőanyag): - Éves eladó CCC nő, 30% - kal. Az elmúlt évben a SV'a kapcsolat, hogy az alacsonyabb árakat a száraz keverék (átlagosan 5-6% - kal) nőtt az értékesítés a hazai termékeket márka Ceresit. Szállítás, raktározás költségei az ár CAS-ki nagyon magas magukkal külföldről egyre kevésbé nyereséges. Ádáz verseny vezet az a tény, hogy amellett, hogy az Általános csökkentése az érték az egyes termékek nagykereskedő kezdje el szedni. Azonban ez nem a legjobb módszer a harc a vevő számára. Ezért úgy gondolom, hogy a nagykereskedők kell gyűjteni, a "kerekasztal", hogy dolgozzon ki Általános elvei árképzési politikája. Egy civilizált ugyanazt a versenyt a nyertesei azok a vállalkozások, hogy képes lesz arra, hogy optimalizálja költségeit keresztül logisztika, mélyreható elemzés a piaci helyzet. Azt is meg kell figyelni, hogy a kiskereskedelmi eladások, mert üzletek gyakran rosszul az operatív készlet. Ennek eredményeként, bizonyos termékek a polcokon néha nem. Ezen kívül szakképzett eladók a boltokban hagy sok kívánnivalót. Sokan közülük még mindig rosszul ismeri a jellegzetességek, sajátosságok alkalmazása a CCC. Ezért szükséges a tanulás megkönnyítésére kiskereskedők. Boris KUDRYAVTSEV (26), a Menedzser a társaság "Conlux Ukrajna", Kijev; nagykereskedelmi kereskedelmi építőanyagok; munkatársak több mint 50 főt): - értékesítés piacán, száraz épület keverékek vannak növekszik minden évben. Nem volt kivétel, 2002. Szeretném megjegyezni, hogy ebben az évben a piac SSS fokozni ukrán termelők, ami tovább fokozta a versenyt az olcsó árkategóriában. Hogy növelje értékesítési márka Ceresit, például, hogy aktívan részt vesz a disztribúciós hálózatok, promóciós termékek a piacon'chnogo építése. Körülbelül'chnogo építési lehet mondani, hogy a több versenyképes lesz azok a vállalatok, amelyek megfelelnek a kereslet az építők további szolgáltatások (például a számítási anyag-használat), majd megtalálja a kiutat a nehéz helyzetekben mintegy'a tárgy, a javasolt termék, továbbá biztosítani szakember tanácsát. Nicholas Tsalko (49), a cégvezető, a társaság "Agromat" (, Kijev; nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi építőanyagok; személyzet - több, mint 500 munkavállaló; a piacon 1993 óta): - az árbevétel-Növekedés száraz keverékek Ukrajna ebben az évben a 2001. évihez képest elérte a legalább 30%. Korábban, értékesítés a CCC mi különös figyelmet nem fizetett. Eladta őket, mint a társas termékek, csempe. De a múlt évben mi változott az értékesítési politika CAS. Hogy növelje értékesítési építési vegyianyag bevezetett további kedvezmények nagy nagykereskedelmi vásárlóknak. Lett gyakoribb promóciók: ajándékok vásárlása esetén a termékek, ingyenes szétosztás áruk között, kereskedők, valamint stroyorganizatsy stb. Biztató, hogy az árbevétel-növekedés növekszik, a kultúra, fogyasztás CCC. Ez különösen észrevehető az építési drága tárgyak'tárgyakat. Például, a fogyasztók már szívesebben használja a speciálisan kiválasztott komponensek építési vegyi anyagok (általában magas minőségű importált) az építési medencével várja a vendégeket. Szergej YARMOLENKO (28), a Menedzser a szupermarketben "Új Sor" (, Kijev; kiskereskedelem építőanyagok; személyzet 170 alkalmazottak; a piacon 2001 óta): - száraz keveredik, Piac fejlődő gyorsan. A'kap egy csomó ajánlatok a gyártók, illetve importőrök. Egyes forgalmazók, hogy a boltok polcain, néha még eladni áruk vissza a közel nulla. Mint általában, erre végrehajtásakor a reklámozott márkák. Természetesen a népszerűség TM áruház nagy jelentőséggel bír. De ezen kívül mi érdekli, hogy a szolgáltatók gondosan ellenőrzött szállítás az áru, szállítás, dokumentáció, gondosan megfigyelte, szállítási feltételek, valamint részt vettek a különböző közös hirdetési projektek (például, hogy készítsen egy újság hirdetés áruház). Sajnos, nem minden gyártók képesek a munka zökkenőmentesen a piac hajlandó elviselni, hogy további hirdetési költségek. Bár igyekeznek megtalálni a legjobb beállításokat. Aki magában foglalja a reklám link üzletünkben, aki biztosítja ingyenes szállítás. Vegye figyelembe, hogy ez év képest tavaly nőtt a tempót értékesítési száraz keveri a hőszigetelés homlokzatok épületek. A növekedés 30%körül volt. Véleményem szerint, állvány'ez kapcsolatban van az aktív hirdetés a különböző anyagokat, amelyek megtartják a meleget a házban, majd mentse a villamos. ÁRAZÁS A legtöbb szereplők csempe ragasztó "pack ló" készítésekor az új piacokra. Az elmúlt években pedig a legtöbb kemény árverseny bontakozott ki pontosan a háztartási szegmensben a csempe ragasztó. Az árak az elmúlt 2-3 évben csökkent a határérték (lásd a lap. 2; az éves csökkenés az árak 10-15% - kal). Ha a gyártók továbbra is, hogy csökkentse a termék ára szerint a kereskedők, nem valószínű, hogy ez lehet az úgynevezett ragasztó. Keresztül ádáz versennyel, kereskedők kellett mérsékelt az étvágyat, illetve csökkenti a kereskedelmi árrés a csempe ragasztó. Néha ez lesz tehát a nagykereskedők számára korlátozott a mozgástér 3-4% (jövedelem, ha az eladó egy 25 kilós zsák ragasztó keverék nem haladja meg az 50 kopecks ). A kiskereskedők ráta az áruk most számla 8-15% - a (attól függően, helyét, típusát, kiskereskedelmi egység). Szerint az üzletemberek, előfordul, hogy a dömping még forgalmazó'utori ugyanaz a cég. Persze, hogy kell'kapcsolódó eladni a javasolt"mom" az árak (nem intézkedik, az ár - "race" a fogyasztói, illetve jövedelem lehetővé tette, hogy dolgozzon a saját forgalmazás). De hogy "finom" forgalmazó'uhorsko kedvezmény, nekik teljesítette a követelményeket: eladni bizonyos mennyiségű áruk megfelelnek az egységes árképzési politikát, stb. Ha a termékek drágábbak, mint az áruk, a versenytársak, egyes nagykereskedők nem tudják teljesíteni a követelményeket a gyártó. Ennek eredményeként, akkor, annak érdekében, hogy megfeleljenek a kötelezettségvállalások ez'asana, eladni áruk alacsonyabb áron, mint ajánlott. A kereskedők úgy vélik, hogy a termelők, akik nem azt akarják, hogy egy ilyen helyzet, akkor szükséges, hogy átdolgozza az árképzési politika. Ellenkező esetben az eladó a termékek csökken. Kétségtelen, hogy a gyártók nem lehet tudni a nehézségekkel szembenéznie a forgalmazó'uteri. ,, Persze, hogy megpróbálják megakadályozni az erősödő veszélyes tendenciák. Például, hogy ellenőrizzék a termékek értékesítése a fix árak, a társaság "Henkel Bautechnik (Ukrajna)" a közelmúltban létrehozott egy speciális rendszer, amely lehetővé teszi, hogy teljes mértékben követhető a termékek a raktárban, hogy a végfelhasználó számára. Hogy megakadályozzák a dömping, a társaság vezeti a találkozót partnerek, amely bemutatja a probléma, hogy a keletkezett. Ha a forgalmazó nem tesz eleget, az ajánlott árképzési politikát, a növény elutasítja, hogy a kínálat áru a társaság vagy megfosztja őt a további kedvezmények. Viszont, ha a forgalmazó a problémái, a cég szerint a VEZÉRIGAZGATÓ "Henkel Bautechnik (Ukrajna)" Vladimir Plows, próbálják megtalálni a kompromisszumos megoldások. Apropó, lehetséges, hogy az ár keverjük a közeljövőben fog nőni kezdenek módosított, adalékanyagok, amelyek tartalmazzák a kompozíció, importált EU országokból. Az árfolyam az Euróval nőtt, mivel az év elején a 20% - ot, rózsa, adalékok, valamint azok eleme a költség száraz mixek is jelentős. Ugyanakkor a verseny, mint már rámutattunk, a vezetett egy éles csökkenés a "száraz szőlő". Ennek eredményeként, a jövedelem, a termelők 2002-ben jelentősen csökkent. Ezért a közeljövőben, ukrán termelők, majd próbálja optimalizálni az árak a CCC. Esett az elmúlt évben, a száraz keveréket a falak mintegy 5-8% - ot. Különösen figyelemre méltó volt a csökkenés az árak a vakolat, putty - körülbelül 2 USD. legfeljebb 5 UAH. / táska (25-30 kg). Szerint a kereskedők, ez volt köszönhető, hogy a csökkentés az árak a putty, gipsz -, a szállítók, a török áruk. S mivel ezek szolgáltatják a legtöbb értékesítési száraz vakolat keveri a falak, más szolgáltatók is kénytelenek voltak csökkenteni az árakat. Emellett számos hazai gyártók elkezdtek együtt milyen módon igyekszik csökkenteni a termelési költség, különösen, a független vizsgálat (teljes vagy részleges) elkülönítése gypsum. Meg kell jegyezni, hogy ebben az évben, mintegy 5-10% - os áremelkedés száraz épület keverékek Európai gyártás (SV'a kapcsolat a növekedést, mint már említettük, az Euró). 2. táblázat Átlagos árak a CCC 2002-ben, USD / kg Termék az Olcsó ár csoport Átlagos Drága ár csoport ár csoport csempe Ragasztó 0, 13-0, 3 0, 4-0, 65 0, 7-1, 1 a CCC a falak 0, 2-0, 4 0, 5-0, 6 0, 7-1, 2 a CCC a szex 0, 26-0, 4 0, 5-0, 8 0, 9-1, 3 az alkalmazhatósági terület kiválasztásához 0, 5 - 0, 8 0, 9-1, 5 2-2, 5 a Ragasztó a gypsum Igazgatóság 0, 25-0, 3 0, 35-0, 4 0, 45-0, 5 3. táblázat Szerkezete a CCC értékesítési márka (pénzben) brand 2002, % Litokol 1, 4 ATLASZ 2, 3 KNAUF 12, 7 "Profilin" 3, 5 "Polyrem" 6, 1 "Kézműves" 9, 5 "a Rendőrség" 10, 3 Ceresit 43, 3 Satengips 11 apropó Szerint a vállalkozók, az átlagos fogyasztás száraz épület keverékek Lengyelországban 100 kg / év / fő. A lengyel piacon SSS-ben már "hit" 12 év. Észt kereskedők szerencsés kicsit kevesebb. Ott átlagos "fogyasztás" számított, 50-55 kg CAS-h. A nevelés, a helyi fogyasztók számára, hogy az új termékek üzletemberek kezdődött a 90-es évek közepétől-es években. Ennek megfelelően a számítások Üzleti Ukrajnában átlagosan 3-4 kg keverékek / óra / fő. A "kor" a hazai piac mintegy hét évvel. A PROMÓCIÓ Jelentős változások történtek az elosztási csatornák CCC ebben az évben nem fordult elő. Nagy gyártók minden évben igyekszünk bővíteni a márkakereskedői hálózaton. Szerint azonban, a kereskedők, a régiók Ukrajna a termékek ilyen márkák, mint a "Polimin" "Polyrem", bemutatja egyenetlenül. Többé-kevésbé széles körben terjeszteni a termékek sikerült TM Ceresit. Kemény próbálják bővíteni az értékesítési piacok, a nagy Fővárosi nagykereskedő. A régiók aktívan létre kereskedő hálózat, nyitvatartási irodák. A "csápok" már elérte a sok régiók. Nyilvánvaló, hogy a közeljövőben jelentős regionális központok kell várni, keményebb közötti verseny képviselői a Kijev cégek helyi "szörnyek". Pedig nem valószínű, hogy a versenyt az ügyfelek számára bevált módszer, nevezetesen, ár. A fő eszköz a harcot a piacon lesz, úgy tűnik, a népszerűsége a termékek egy adott védjegy. Most egyes forgalmazók, így biztosítva, hogy a termékek jelen voltak a polcokon népszerű kiskereskedelmi üzletekben, hogy eladja ott termék szinte nulla mozgástér. Szerint a nagykereskedők, az ügyfelek (különösen a régiókat), érzékelési a növekedés a kínálat CCC, már egyre több igényes. Azonban, nem igénylik annyira, például a termékek szállítása. Hogy mentse a szállítási költségek, nagykereskedelmi cégek kísérlet, akkor helyezze a termékeket a "bypass" a raktárak, úgy értem véve azt közvetlenül a gyártó raktár hogy az ügyfél (megjegyzés: ezt meg kell adnia a vevőnek a kézbesítés). Reklámok, promóciók. Az elmúlt években sok cég kezdett, hogy fordítsanak különös figyelmet a márka termékek. Figyelemre méltó az a reklámkampány TM "Polimin" (" Fomalhaut"). Amellett, hogy a hagyományos reklám, ilyen például a közlekedés, óriásplakát, a társaság kezdődött, hogy reklámozzák termékeiket, televízió (eddig ez a hirdetés nem volt nagyon népszerű a piacon dBm). Ezen kívül a társaság végzett egy reklámkampányt a fogyasztók számára a végtelen zacskó száraz szőlőből készült" "Polimin fogyasztói lehet találni egy bizonyos összeget. Vegye figyelembe, hogy néhány speciális nagykereskedő találtam egy nagyon eredeti módon promóciós termékek alig ismert védjegyek Ukrajna. Kereskedők kínál a gyártó, hogy nincs elegendő pénz a nagyszabású reklámkampány nyújt a "szabad" egy bizonyos termékek száma. A bírák elterjedtek között a nagykereskedelmi partnerek, viszont - a fogyasztók körében (építési, különleges mester). Így a termékek hirdetett közvetlenül a fogyasztók, mind a gyorsan alkalmazott, kipróbáltuk, hogy "valójában". Az Általános, a rendszer jó, de csak azzal a feltétellel, hogy az árukat a magas színvonalú, építők, mintha. Így a jövőben ők hajtják végre a közbeszerzési. Ellenkező esetben az áru lesz "elvesztegetett". Meg kell jegyezni, hogy a beszállítók CCC ritkán magatartás akciók a nagy kiskereskedelmi üzletekben. Az ilyen események minősülnek (bár nagyon igazságtalanul. - Ed. ) hatástalan. Ez miért. Képviselői szerint az egyik építőanyag piacok, a forgalmazó az egyik márka tartott kéthetes kampányt, hogy a reklámozott áru 10%kedvezmény. De hátra volt csalódott. Észrevehető értékesítés növekedése után a promóció nem került. A növekedés elérte a 20-25% alatt a két hét. Ez nem meglepő, mert a tapasztalt roznichnimi úgy vélik, hogy további meggyőző eredményeket intézkedés szükséges, hogy az alatt a hónap alatt,. Nyújtó hasonló kedvezmények sok szállítók lefordítva egy csomó pénzt a". Képzés, reklám, támogatás termékek. Majdnem az összes szolgáltató a CCC panaszkodott, alacsony végzettség, szakmai többsége eladók. Nem tudnak erről a termékről, majd a részletek alkalmazásának. Persze, ez nem járul hozzá a megnövekedett értékesítési mennyiségek. Figyelemre méltó, hogy roznichnimi megtalálta a panasz nagykereskedő valós. A termelők továbbra is próbál megfelelni a jogos igényeket, kiskereskedők. A társaság nem kímélte az alapok képzés, majd a küldés kereskedők különböző szemináriumok, tréningek. Ezen kívül, a kiskereskedők számára fontos, hogy a beszállítók biztosítják számukra, promóciós anyagok - prospektusok, katalógusok, hogy leírja a fő jellemzői az áruk adatait a pályázati. Elvégre, ha eladta a boltban ügyesen "manipulálja" a szakmai feltételek, a fogyasztói bizalom neki (áruk) növeli automatikusan. Mint megjegyezte, roznichnimi, ha korábban, ezek a termékek lettek feltéve, elsősorban az importőrök, a múlt évben a "papír" tevékenység fokozni ukrán termelők. Azonban felveti a szakképzettségként, az alkalmazottak, beszállítók nem kell erők a babérjain. Gyakran minősített bolt asszisztensek kilépés a munkájukat, nem tud ellenállni a nehéz termelési betölti. Vagy, mi igazán nagyon szomorú, a "frissen sült" szakemberek vonzzák a versenytársak, illetve az azonos szállítók jobb fizetett pozíció. Merchandising. Merchandising, a kereskedők, a CCC nem új. A gyakorlatban azonban az egó, a kivétel csak néhány cég, csak alkalmanként.. Az állami építőipari vállalatok merchandisers nem valószínű, hogy találkozni. A feladatokat végzik, mint a szabály, vezetők érintett áruk szállítása (apropó, kiskereskedők gyakran panaszkodnak, hogy szállítások késő). Így ritkán astroimaging látod, még egy ilyen látszólag elemi, nem igényel különleges költségek hirdetés, mint a matricát a logó egy adott márka. Ugyanakkor roznichnimi, mint gondoltuk, öröm lenne "felszívódik" minden merchandising "szórakozik" szállítók. Élénk példa. Egyes áruházak a területen (mint benne, kereskedők, ingyenes) termékek alatt egy adott védjegy, ha a szállító biztosítja azokat a márkás berendezések. Ezért a cégek, amelyek most már nem bánom a merchandising, lehet sok pénzt keres extra pontokat, a védjegy. Ami a "modell", kiskereskedők, akkor az elosztó az áruk próbálja meg, hogy kövesse ezeket az elveket: ["száraz"] tömegesen csomagok (25-35 kg) meghatározott halmozódik az összeg nem kevesebb, mint 20 darab egy cím a paletta. A paletta kell teljesen megjelent a film burkoló; termékeket a kis csomagolás (2-5 kg) kell állni egy polc szemmagasságban. A rack kell legalább hat zsák termékek azonos cím; akkor kötelező rack kell "azonosítási jelek" az egyik vagy a másik trademarks. Apropó, a főváros legnagyobb bevásárló kedvez azok a szállítók, amelyek képviselői legalább időről időre adnak tanácsot a sajátosságai, a termékek ügyfeleink a shop. De, vegye figyelembe, hogy ez árut lépés elsősorban képviselői nem hirdetett TM. A legtöbb hyped úgy vélik, hogy nem szükséges fenntartani, így a kép az a márka, valamint növeli a hűség fogyasztók. Az Outlook a ... a kereskedők, a következő évben számíthat az értékesítés növekedése a CCC körülbelül 20% -. Továbbra is az eladások növelésére a hazai termék. Jelentős változások a szerkezet értékesítési keverékek alig számíthat. A versenyképes harc a piacok fokozódik. Ezért lehetséges, hogy a következő évben a részvény értékesítése azok a termékek, vagy más márkák lesz teljesen más, mint ez a. Azonban további árcsökkentések CCC nem várható. Az a legvalószínűbb, barcodereader fog játszani a "kard" a hirdetési mező. a " t veszít, aki majd aktívan használják a promóció áruk merchandising technikák. A CCC-PIACI OROSZORSZÁGBAN finn vállalat Ráütök Száraz Keverni, a szolgáltató a világpiacon kész növények, berendezés, technológia, termelési száraz keveri nyitotta meg képviselet Oroszországban. *** JSC "Ásványi-Knauf" fut egy tojásmentes, száraz épület keveri. Kapacitás az új növény - 75 th. t vakolat keveri a h. Vállalati HÍREK Társaság "EK kémiai" egy nagy gyártó a CCC-re Nizhny Novgorod - megkezdődött a termelés gypsum vakolat keveri EK-TG30. Az új termék célja, beltéri használatra, nagy erőssége, az adhéziós, megakadályozza, hogy a repedések, hardens gyorsan, csökkentve ezzel az időzítés minden működik, akár 1, 5-2 óra. Ezen kívül, miután egy hosszú, csaknem egy év szünet termelés futó önbeállási padló EK-M300 (igazítás réteg akár 50 mm). *** Belgorod cement üzemben (Oroszország) indított egy új sort (made in Germany) - beton-habarcs oldalon. A sort képes 50-70 kocka. m keveri a változás.
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése