Építés, újjáépítés.
Alku! 2006-11-16 17:42:21
Az állam Minisztérium gazdaság ér véget, hogy készítsen egy listát, amit a hatóságok fogják élvezni ebben az évben az állam nevében. Ez egy érdekes lista már titokban. Azonban, kedves barátaim, ha igazán szeretnél, itt az idő, hogy "fit" az állam érdekében. Mert egy vagy két hét múlva ez a lista nyújtják be a Kabinet. Majd valami benne változás lesz sokkal nehezebb. Várható, hogy az állam fogja megvásárolni ebben az évben az áruk, illetve szolgáltatások mintegy 2, 5 milliárd UAH. (Tavaly képest a GDP - 2086000000 UAH. ). A pénz nem nagyon nagy, de a harang nekik nem éri meg. A közbeszerzési minisztériumok, szervezeti egységei vagy helyi hatóságai alapvetően már úgy döntött, hogy meg fogja vásárolni ebben az évben. Ha azt szeretnénk, hogy a kereskedelmi ezek a struktúrák, kérdezd meg, mit, mikor, mennyit fog kapni. Ellentétben a szerződések, ebben az évben a közbeszerzési áruk, illetve szolgáltatások a konszolidált költségvetése az országnak, ennek megfelelően a Minisztérium gazdaság, többet költenek, mint 20 milliárd USD. Mi a különbség a Goszakaz - ez egy kis része, közbeszerzési, amely a legmagasabb prioritása, hogy az állam (ha azt szeretné, hogy az egyensúly a természetes, mind az ár / teljesítmény). Az utolsó év, a prioritás a kormány határozott meg: · a nyomtatás; · a kínálat a nemesfémek; · feltárása, a természeti erőforrások; · a kínálat termékek, ipari célokra; · leltár, földhasználat, védelme, a föld, a víz források... Az idei prioritások azonosak maradnak. Részt rendes vállalkozó, a végrehajtás az állami megrendelések nehéz. Ez Wops'kapcsolódik az a tény, hogy a megrendelések jelentősen csökkent a részesedése a termelési-műszaki célra, mert ez lehet a vásárolt Általános feltételek. Akár üzleti ppl. Ez a bűncselekmény mindent, amit vásárolt nyilvános alapok. Nemzeti előírások átvételére kormányzati megrendelések, a világ minden tájáról azt jelenti, hogy az integráció, a művek a nemzeti tervet, amely biztosítja a vállalati értékesítési vagy szállítások rögzített áron. Ezenkívül lehetővé teszi, hogy pontosabban termelési terv, hogy csökkentsük a költségeket. Körülbelül az ukrán kormány érdekében, így lesz, nem mondja. A fő jellemzője annak, hogy az állam, vagy inkább a kormány nem fizeti meg időben, vagy nem fizet. Például, a teljes tartozás az állami rend mintegy 2 milliárd UAH., Majdnem annyira, mint a kormány fog eltölteni a fenti célokból az aktuális évben. Valamint a közbeszerzési több. Korábban úgy volt lehetséges, túl sok erőfeszítés nélkül "tolóerő - " az állam jelentős mennyiségű árura, amely nem egy óra nem akartam, Igen, még a túlzott árak. Ebben a helyzetben a hiánya fizetés nem törte meg a vállalkozók, mint volt a lehetőséget, hogy a magatartás különböző vizsgálatok, a kedvezményeket, amelyek kompenzálni többször felfújt árakon. De most megváltozott a helyzet drámai. A kormány nem akarja, hogy tartsa a nettósítási... Ez úgy döntött, hogy fizet, csak a pénz. Majd mindent lenne jó, de megvenni szeretné a lehető legolcsóbban - a piaci érték alatt. A kölcsönös érdeklődés annak Ellenére, hogy néhány rossz tendenciák, sok vállalat érdekelt a közbeszerzés, mint értékesítési rossz árut. Gyakran állami megrendelések mentett a cég a közelgő halál, a szó szoros értelmében a szó. Ez történt a Donetsk régió, amikor hat millió kormány nyújtott munka yasinovatskiy gép-épület növény szinte kívül a gazdasági tér a régióban. Az állam is érdekelt az ilyen együttműködés. Mert adott a lehetőség, hogy megvásárolja kifinomult eszközök, valamint a high-tech berendezések kerékpáros egy fillért sem a saját fejlesztés. Ezen kívül az állam érdekében az egyik leghatékonyabb karok a protectionism, amely támogatja felszínen "vital" az egyes állami struktúrák, a vállalkozások, amelyek gyakran nem jövedelmező. Trendek a Fő úton való részvétel közbeszerzési ajánlatot. Minden állami szervek kötelesek a'kapcsolódó, hogy vásároljon valamit keresztül a nyílt, ritka kivétel, a pályázatok. Minden információ a pályázatok a kötelező'kötelező közzétenni "a lapja, a közbeszerzési,"ami jön ki havi három alkalommal. Ha pedig bárki, kedves vállalkozók, valami lesz érdekelt, csak hívja, kérje meg a dokumentációt, hogy az ügyfél nem rendelkezik teljesítését megtagadni, valamint a recepció az iratok való részvétel a pályázat (! ). Bár ez megtörténhet. Még a honvédelmi Minisztérium vásárol, a termékek, amelyek nem tartoznak a meghatározása spectular, használata ajánlatokat. S talán ez az egyetlen office, hogy tudja fizetni semmit, kivéve a pénzt. S jogosan. Így mielőtt alku a katonai, kérdezd meg, hogy mit fognak fizetni. Majd ha megy, hogy a pénzügyi kérdés "elme", akkor kap további előnyöket. A Minisztérium védelmi Minisztérium agrár politika korábban legnagyobb vevők, vásárlók. Azonban ebben az évben a mezőgazdasági ágazat állami szerződések nyugodt. Ezen a területen a kormány vezetett be, ez nem teljesen világos, kevés a rendelkezésre álló egy átlagos vállalkozó mechanizmus, mint a vásárlás a hitel ára. Valószínűleg, ha itt valami majd csak akkor fordul elő, keresztül a mediáció ilyen kormányzati szervek, mint az állami tartalék, "a Kenyér, Ukrajna". Eközben ebben az évben a kormány hozhatja néhány új, érdekes megrendelések. Így például a nyomtatók kell, hogy tartsd nyitva a szemed, mert az Elnök utasítást kap a minisztertanács, hogy dolgozzon ki átfogó intézkedéseket, hogy növelje a termelést a publikáció az ukrán nyelvet, majd megrendelést a kiadás elsősorban pályázati alapon. Lehet nyerni, valamint a nemzeti gyógyszerészek. Mint az ukrán gyógyszeripar igényeinek is megfelel a lakosság a gyógyszerek csak 25% - a, az állam vezetője utasítást kap a kormány, hogy a megrendelést a gyógyszerek által előállított gyógyszeripari cégek az országban, valamint, hogy ösztönözze a termelés. Nem maradt anélkül, hogy figyelmet magas technológia valószínű, hogy a bevezetés az engedélyező a szolgáltatók a rendszerek felügyelete, ellenőrzése. Ezért, a szerződés telepíteni SORM - nagyon kövér kormányzati szerződések. A kockázatok még mindig nincs garancia arra, hogy nem csak, hogy az állam a vevő fizeti be időben, de fizetni minden. Sőt, a társaság, amely úgy döntött, hogy működjön együtt az állam alá esik speciális vezérlő vele, mint a legyek, a méz, gyere különböző bűncselekmények, OCD, egyéb vezérlők. Majd a vállalkozók optimisták, akik gondolnak a rózsás kilátások, a vállalatok saját megszerzése nagy nyereséges szerződések az ilyen ügyletek lehet számítani, nem csak a manna az égből, s az ítéletek az Úr. Minden attól függ, hogy személyesen, alázatos munkás az állam területén. Biztonsági nettó Beszerzési kiadott rendes szerződéses kapcsolatok, a vitát, amely jogosult dönteni, kizárólag a bíróságok. Tehát, először is, hogy közelednek, mint a kormányzati hivatalnokok, üzletemberek, szükséges, hogy megfelelően kezeljük a szerződést. Nem skimp az ügyvéd. Ez lehet, hogy elcsépelt tanácsot, de sok vállalkozások, amelyek az ügyfelek biztonságos "csalt,", ez a Tanács nem ad értéket. Továbbá a kezdetektől fogva koordináta-a-menetrendek-a finanszírozás a közbeszerzési, illetve kívánatos, hogy érvényesítse őket a pénzügyminisztérium - ez jelentősen növeli a valószínűségét annak határidőben történő megfizetéséért. Persze, ápolják névjegyzék lehetőséget. Tagadta, személyes SV'ASCI gyakran segített, hogy megoldja pénzügyi, illetve egyéb problémák amicably. Kereskedelmi vagy nem kereskedelmi, Ha a vállalat működik, jogilag nem tapasztalt nehézségek a működő tőke, garantált termék a piacon nem fáj. Ha tehát nincs pénz, számviteli nem valami, ami páros, Troitsa, megrendelés a szállítási állam meglehetősen kockázatos lehet. Azonban a jövőben, az állam érdekében, valamint a közbeszerzés, kétségtelenül a nő. Azok pedig, akik az sikerült, hogy megvessék a lábukat ezen a piacon, jelentős előnyt versenytársak. A helyes megoldásokat, hogy te, kedves vállalkozók. Blitz-interjú'Yu-val Evgeny CHERVONENKO, az Elnök az Ügynökség irányítására az állam anyagi tartalék ÜZLETI: mik azok a problémák, közben a nyilvános árverés, ha szemben leggyakrabban? Evgeny CHERVONENKO: nincs nagy ellenállás a részét a különböző szintű tisztviselők. Például, az általunk forgalmazott azok az ajánlatok, amelyek responsum mobilizálása tartalék készletek, bár nagyon gyakran az usa-ban nyomjuk meg a gombot, így az eladott bizonyos a társaság. Ezért minden, a pályázatok vannak jelen, valamint a Minisztérium a gazdaság, mind a pénzügyminisztérium, majd a kamara, illetve, ami a legfontosabb, a biztonsági szolgálat, valamint a belügyminisztérium. ÜZLET: Hogyan lehet garantálni a teljesítése az általános szerződési feltételek a szerződés? Evgeny CHERVONENKO: igyekszünk tartani minden, az ajánlatok felbontására került sor alatt az elkülönített alapok. A cég azt követeli meg, hogy biztosítsa kötelezettségek teljesítését'a források, különösen, ha megy, nagy a kereskedés a stratégiai áruk, illetve, ha a vevő nem Nyilatkozat szándékkal oda vezethet, hogy az állam jelentős veszteség. Például, mi nem árulunk olaj társaság, hogy nincs élmény, nincs pénz, nem is egy fuvar kezelése, csak azt akarja, hogy a gyors eredmény. ÜZLET: Mi a Jövő fogja kapni az idén? Evgeny CHERVONENKO: idén mi lesz az aktív, mind a gabona piaci, illetve az élelmiszer-piac, valamint a piaci ásványolaj termékek. Tervezzük, hogy kettős a tavalyi kötet az állami tartalék. Ez már mind a lehetőséget, majd az azt jelenti, hogy felhalmozni őket eladása révén lisztet. A mechanizmus a közbeszerzési ebben az évben fog változni, csak kissé a lap gabona - ma mindannyian kap a lift a Jövőben. Majd ennek megfelelően, ha a pályázati figyelembe veszi a követelmény szállítási gabona, hogy a Lift. ÜZLET: Mi az ön véleménye, meg kell változtatni a törvényt, a közbeszerzési? Evgeny CHERVONENKO: Szükséges, hogy egyértelműen meghatározzák a szerepe a hivatalos ebben az eljárásban. Blitz-interjú'Yu Szergej YAREMENKO *, Helyettes vezetője a Minisztérium közbeszerzési Minisztérium gazdaság Ukrajna ÜZLETI: teljes mértékben szabályozza a közbeszerzési eljárás, vagy meg kell, hogy egyes jogszabályok, rendeletek? Szergej YAREMENKO: Nem, nem teljesen. Ezért dolgoztunk ki egy törvényjavaslat a Törvény módosításai "a beszerzési áruk, építési beruházásra, illetve szolgáltatásnyújtásra irányuló nyilvános alapok". Mindenekelőtt azt szükséges tisztázni a határ, amit meg kell kezdeni, hogy végezzen, kereskedés. (Korábban ez volt 10 ezer UAH. Sok felhasználó panaszkodik, hogy, például, sürgősen meg kell vásárolni írószer papír vagy azt jelenti, Törvény által kell legalább, hogy alkalmazzák az eljárást, a kérelem idézetet, hogy dolgozzon ki egy Protokoll, ez pedig gondot jelent. Ezért úgy gondoljuk, hogy egy ilyen határ kell állítani, legyen kicsi, de ez kell. Ezen kívül van még néhány megjegyzést, hogy a hatályos Törvény. Ez normális. Például, Svédország 1994-ben, egy olyan törvényt fogadtak el, hasonló a miénk, majd ugyanebben az évben az Európai Bizottság azt írta, hogy neki megjegyzések a 80 oldalt. Miután a törvény módosult, négyszer már. Hasonló a helyzet a Lengyelország - volt három kiadása a törvény. A végén a tavalyi év'van egy új verzió. Ezen kívül, mi lesz módosítani a Törvényt, "a kínálat, a termelés az állami szükségletek,", mivel ez volt az elfogadott 1995-ben, majd a szám rendelkezéseit elavult. Igyekszünk feltételek megteremtése maximális közbeszerzési nyilvános árverésen, mint a leginkább elfogadható, hatékony eljárás, amely világszerte használják. VÁLLALKOZÁS: Olyan vállalkozás, amely az elmúlt évben szolgált regionális érdekében, az igény, hogy a helyi hatóságok gyakran falsify az eredmények pályázatok. Miért történik ez, aki megbünteti a bűnöst? Szergej YAREMENKO: Jogsértések regionális szinten tényleg. De ők elsősorban fordulhat elő, mivel a hozzá nem értés, a tisztviselők. Tény, hogy 2000-ig, minden terület volt (vagy nem volt) a rendelkezésére álló kapcsolatos magatartás, a közbeszerzést. Egyes területeken nagyon superficially tudom, mi az ajánlatokat. Tehát mi nagyon összpontosított, képzési, átképzési a szakemberek, magatartás, szemináriumok, valamint a helyzet a régióban megszűnt. Véleményem szerint fontos, hogy a létesítmény a sérelem mechanizmus beszállítói szerződést. Ezek a funkciók végzik a Minisztérium gazdaság. * Szergej Yaremenko jól ismeri minden intricacies a közbeszerzési, de nagyon félénk ember. Ezért visszautasította, hogy fényképezett, Amikor typeset szoba Ügyészek régi Kijevi régió, Kijev indított büntető ügyben ellen a fejét az állami tartalék Evgeny Chervonenko, mert ő már nem felelt meg az a döntés, a Legfelsőbb közigazgatási bíróság a szállítási vállalkozás "Camlin" 28 ezer tonna gabona ára 320 USD. / Úgy Evgeny Chervonenko mondta, hogy ő azt hiszi, hogy erkölcstelen, hogy eladja a privát vállalkozás a gabona az ára 300 USD. / T, míg a piaci ár 850 UAH. / Úgy A szerződés között az állami tartalék, "KMA" a értékesítéséből 100 tonna élelmiszer szemek igényeinek Kijev 28-án írták alá 1999. október kellett kitölteni január 1-je előtt, 2000. Miután szállított "Kievman" 47 ezer tonna gabona, az állami tartalék javasolt növény újabb magot vásárolni a dolgozott a piaci árakat, amely két vagy több szer nagyobb, mint a szerződéses ár. Az állami tartalék próbál fellebbezést a határozat a Legfelsőbb közigazgatási bíróság. Szerint az Ügynökség "ukrán news" FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése