Építés, újjáépítés.
Gyönyörűen mos 2006-11-07 11:03:52
A kereskedők a becslés, 2001-ben a 2000. évhez képest értékesítési szaniter termékek (fizikai értelemben) kal 20-25%. Csak értékesített 490-500 ezer wc-k, mosogatók, mosdók, stb. $ 45 millió kiskereskedelmi árakat, ami körülbelül 10% - kal több, mint 2000-ben. A legtöbb - közel 60% - os mennyiségi szempontból - kereskedők már sikerült megvalósítani az ukrán termékek. Azonban, a pénzben, a részvény értékesítés belföldi wc, fürdő még mindig 15-20%. Mint általában, építés, vízvezeték boltok nem tartalmazzák számos hazai termék. Mint korábban, a fő? Optimalizálás a cégek? Építőipari szervezetek részt tőke építése, valamint a kiskereskedelmi forgalmazók a piacok Árak Ellenére az előrejelzések egyes gyártók (ÜZLETI No. 19 kelt 07. 05. 01,, PP 84-86), nagykereskedelmi árakat a különböző osztályok, csoportok szaniter termékek-kal csökkent, körülbelül 5 -10% - ot. Abban az esetben, lakossági vízvezeték esett, nem több, mint 3-5%. Ugyanakkor mások az egészségügyi kérdésekben hiszem, hogy "piactér" árcsökkentés nem történt. Csak néhány vállalat néha kezdett szedni. Az eredmény az volt, hogy csökkentse az árakat, valamint más eladók víz. De egy idő után az árak menj vissza, fel a korábbi szintre. Néhány külföldi gyártók az elmúlt évben egy kicsit emelkedett az eladási árakat a szaniter termékek (amely Általában akkor fordul elő, évente). Azaz, az ukrán vállalkozók, a munkát forgalom már egyre a norma. Esetek, amikor a vízvezeték lehet telepíteni 50%felett mark-up, elment örökre. A rend a dolgok, amikor nagykereskedelmi jelölést nem haladja meg a 4-5% - ot. Egyes áruházak figyelembe siker eladási vízvezeték 10% - os jelölést. A termékek gyára, amely miatt egyes belső okok miatt jelentősen nőtt a termék ára, "" a piacról. Például, szerint az eladó, az egyik az orosz gyárak 2001-ben emelt eladási árak, a víz által mintegy 15% - át. Ennek eredményeként néhány ukrán cég megszűnt magában ez a tartomány. Egyes eladók megjósolni, hogy a fokozott verseny miatt, az árakat a vízvezeték visszaesés kissé ebben az évben. Szerint "vízvezeték-szerelő", nagy importőrök még mindig fenntartja, hogy csökkentsék a termelési költség, hogy jön rovására rezsi költségek (szállítás, raktározás, vámkezelés), valamint kap további kedvezmények a gyártók. Az Amerikaiak, ami volt repülő a repülő Boeing-767 Skandináv cég SAS, volt a legtöbb a módja annak, hogy eltölteni a wc-vel. Oka: a használata közben a repülés wc, nő nyomta meg a gombot flush, nem bánt, hogy állni, mielőtt ez. A szívó rendszer, amely felszerelt wc, balek nő az ülést tartott, majd ebben a helyzetben, amíg a végén a repülés. Engedje az utas sikerült csak a segítségével a földi személyzet leszállás után, a szerint, hogy az Ügynökség? Reuters?. "Rambler Media" Tartomány Radikális változtatást a szerkezet értékesítési vízvezeték termékek az elmúlt évben nem került sor. Szerint eladók aránya értékesítés stabil, nem valószínű, hogy radikálisan változni a közeljövőben (lásd:. ÜZLETI # 19 07. 05. 01 g.oldalak 84-86). a wc, mosogató. Az egyik a vételár csökkentését kiskereskedő a "rod" nem fog elkapni. Ezért néhány külföldi gyártók az elmúlt évben nőtt a száma javaslatok az új modell sorozat kerámia szaniterek az ukrán piacon. Jelentősen nőtt a szállítások orosz wc, washbasins. Termékek oroszokat egy kicsit drágább, mint az ukrán, de azok azt mondják, hogy jobb minőségű. Azonban volt még ritkaság Kijev üzletekkel. Szerint a Fővárosi eladók, ő sikeresen értékesített nagykereskedelmi a régiók, mind az "segít" eladni vízvezeték egyéb külföldi termelők. Kilátások az orosz wc-k, Ukrajna, meg nagyon rózsás. De a következő évben, jelentős beavatkozás Ukrajna nem kell várni. Az oroszok még nem telített a piac. Van egy egyre nagyobb az igény az úgynevezett " konzolos (azaz felfüggesztve) wc, washbasins a napit'destalem. Az ilyen ügyfelek beállítások kereskedők magyarázni inflames, a szenvedély, a mi az emberek, hogy a tisztaság, a rend úgy van beállítva, Santeramo megkönnyíti a tisztítást, a fürdőszobák, wc-k, (különösen a kombinált fürdőszoba). "Kontra" ezek a tálak - ők drágább "normál nyergek", valamint több unalmas, ha a telepítés. Szerint a kereskedők, sok ügyfél kérdezni, wc-k, "polc nélkül HSUPA" (magyarázni ezt a kifejezést nem szükséges), amely lehetővé teszi, hogy a toalett használata után fenntartani a vissza száraz, tiszta. De a dolog, szinte minden importált áruk kell tenni anélkül, hogy ", de a". A fő érv az, hogy a külföldi termelők " progresszív "a formák, wc-k során egy délutáni pihenés számára további vonzó illata, mint a hagyományos társaik. Különösen az Európai világnézet (love" glauci ") minden nap rózsák'magyarázza a lassú-witted ügyfelek beteg, hozzáértő eladók ukrán boltok. De még mindig sok iskolázatlan Ukránok menni vásárolni világos, közel "szellem" a belföldi termékek. Az eladó azt mondta, hogy az elmúlt évben a 2000. évhez képest mintegy 10% - kal növekszik az igény a "public" típusú kerámia szaniterek. Több urinals kezdett vásárolni építőipari szervezetek. Keverők, csapok. 2001-ben, az értékesítési keverők, daruk-kal, mintegy 5% - hoz képest 2000. Például, szerint a kereskedők, értékesítési kerámia szaniterek márka Gustavsberg tavaly nőtt a 15% - ot, keverők - 80%. Bár a pénzben, a részesedés értékesítése keverők megváltozott, így jelentősen. Most biztosítanak a kereskedők mintegy 15% - a jár. Az elmúlt két évben, "két kézzel" keverő szelepek sokkal rosszabb, mint a piaci pozíció egyetlen kar (golyóscsap). Egyesek szerint a kereskedők, egy évvel ezelőtt, akár 60-70% - a kiskereskedelmi eladások az importált csaptelepek, feltéve, szelepek két szelepek. Most ők biztosítják a kereskedők többsége 30-40% - os bevétel. Valamint egyes cégek értékesítési volumene egyetlen kar keverők körülbelül 95% - a értékesítés minden daruk. De abban az esetben a tömeges keverők (a telepítéshez a helyiségek) vállalati ügyfelek, értékesítési arány úgy néz ki, körülbelül 50% - a X50%. FÜRDŐ. Az elmúlt évben a hazai fürdők továbbra is veszít a piaci pozíció. Az előzetes adatok szerint az állami statisztikai Bizottság, 2001-ben az ukrán termelt növények csak 13, 9 th. fürdők, amely 50% - kal kevesebb, mint 2000-ben. De jelentősen nőtt a kínálat importált áruk. Szerint vám statisztika, 2001-ben a 2000. évhez képest a kötet a kiszállítás, hogy Ukrajna acél öntöttvas kád nőtt majdnem két alkalommal. Különösen megnövekedett értékesítési behozott acél fürdők: a tavalyi évhez képest több, mint kétszer. Nyilvánvaló, hogy ezek a termékek egyre népszerűbb az advent a piac acél kád, nem, hogy bármilyen zaj, amikor a zuhogó víz őket. Az árak őket jóval alacsonyabb, mint az öntöttvas, akril. Szerint az eladó, a leg "acél" árukat vásárolt az építőipari szervezetek telepíteni az új épületek. Nagy a kereslet az ilyen fürdő, valamint a régiók. Szállító-kedvenc acél fürdők Ukrajnában tavaly volt a cseh. Szerint tehát a vám statisztika, 2001-ben a 2000. évhez képest az árut a cseh Köztársaság kal, mintegy 7-szer. Cseh termékeket, feltéve, hogy a kereskedők mintegy 60% - a értékesítés behozott fürdők. Ugyanakkor a kereskedők a város"millió", jegyeznünk, hogy ezek nőtt a részesedés értékesítése akril fürdők, mintegy 5-10%. Mint korábban a fő értékesítési mennyiségek (45-50% mennyiségi értelemben) adj nekik egy öntöttvas fürdőkád. Meg kell jegyezni, hogy az elmúlt évben, annak ellenére, hogy teljes növekedés stabil értékesítési orosz öntöttvas kádak. Sok vásárló nem örül a minőségi orosz "vályú". Információk szerint egyes vállalkozók, fele orosz fürdő - "Olasz". A behozatal a hivatalos statisztikák Szerint, az elmúlt évben, a szállítók szaniterek behozni Ukrajnába, csaptelepek, wc-k, csaptelepek, vagy más vízvezeték-berendezés $ 16 .5 millió (számla értéke az áruk), mintegy 20% - kal több, mint 2000-ben. Mindent, mivel az illegális szállítás importált áruk 2001-ben eladásra került, $ 36-37 millió (a kiskereskedelmi árak). A kereskedők megbecsülni, hogy az elmúlt évben csökkent a vízvezeték-kellékek-tól Spanyolország, Franciaország. Ukrán szállítók nem fogadja el a felhasználási feltételeket néhány helyi növények. Például, meg kell várni, hogy hosszú távon megrendelések házhoz modellek szaniterek (többnyire drága). De, az Általános összetétele az alap-országok szállítói szaniterek az ukrán piacon változatlan maradt. Ezek közé tartozik a cseh Köztársaság, Lengyelország, Oroszország, Olaszország, Svédország, Finnország, Spanyolország, Slo-Szlovákia. Mint korábban, több figyelmet fordítani reklámozását, hogy a termékek (reklámok, bemutatók, részvétel, kiállítások, aktív munka importőrök) képviselet, Skandináv gyártó (márka Gustavs-berg, az Ido, Ifo ). Az elmúlt évben jelentősen fokozni a munka képviselet lengyel gyári "Sanitec Kolo" (vízvezeték márka Kolo). Az eredmény nem sokáig jön: egyesek szerint az eladók, a termékek a növény kezdte kiszorítani a piacról a vízvezeték más gyártók. 2001-ben megerősítette pozícióját az ukrán piacon az orosz gyártók rákos termékek (lásd:. "Tartomány"). Is jelentősen nőtt szállítások Ukrajna szaniterek bolgár, török, Kínai gyártók szerint a vámhatóság statisztika, többször. De a teljes értékesítési míg ők biztosítják a kereskedők nem több, mint 3-5% - a értékesítés az importált termékek. A promóció Kínai, török termékek - néhány évvel ezelőtt - vette csak néhány cégek. Aszerint, hogy azok a képviselők, a feltételeket meghaladó ellátási szaniter termékek a piacon fontos, hogy az ő választék termékek, hogy a versenytársak nem rendelkeznek. Igaz, meg kell várnunk, amíg az ügyfelek megszokja az új termék, valamint saját értékesítési fog nőni kezdenek. Osztályok "gazdaság?, " a szabvány?, "Suite?, " exkluzív? különböznek ár (lásd:. táblázat. ), a tervezés, a komplexitás, a gyártási technológia, minőségi néhány használja a termelési anyagok.? Gazdaság? a legolcsóbb. Opt Részletesen a szerkezet értékesítési vízvezeték termékek már ismertetett (ÜZLETI No. 38 18. 09. 2000.p. 62-64). Az elmúlt évben jelentős változások, neki nem történt. Bár a szállítók szaniterek lett egy kicsit több: az a szám, külföldi gyártók már megvan az új kereskedők. Ennek eredményeként, a verseny nőtt, nem csak a szállítók között a különböző gyártók. Dömping "egy másik" bosszú azok a kereskedők azonos gyári. Ezek szerint, sokkal jobb, mint a kereskedők, tárgyalni árak között a piaci kereskedők. Nem minden vállal felelősséget a külföldi növények képesek tárgyalni díjszabást a izgatott "step". Bár megpróbálja hozza árak a közös nevező képviselet csinálnak. Adjon az ajánlott árak (valójában nem az R'bind), megfosztják foglalkozó különösen kifogásolható importőrök, t. d. De míg ezek az intézkedések kézzelfogható eredményeket nem hozza. Szerint a vállalkozók, a tavalyi évben, hogy egy cég kizárták a lista kereskedők külföldi növény-N, ami nagyban csökkentette a nagykereskedelmi árak. De egy idő után ő volt a kínált termékek a növény alacsonyabb áron, mint más kereskedők. Ár háborúk szaniterek piaci hamarosan véget kell vetni. Szerint az előrejelzések szereplők, az ár a háború a végéhez közeledik. Külföldi gyártók, valamint a predstavitelstvo egyre inkább megkövetelik a kereskedők, hogy szigorú árképzési politikát. Szerint a kereskedők, a legnagyobb sikert ezen a területen valósult Skandináv termelők. Meg kell jegyezni, hogy a fő ár küzdelem flare-a értékesítés vízvezeték osztályok "gazdaság" , "a standard". Ennek megfelelően, az árak ezen osztályok szaniterek csökkent a legtöbb jelentősen. Ezért száma kereskedők próbálják növelni a tartomány, valamint hogy aktívan támogassák a piacon, a drága víz, nagy a valószínűsége, hogy többet keresnek. De leginkább az "veszélyben" ez csak a cégek, amelyek már a vízvezeték üzlet a nagyobb városok. Kiskereskedelmi ÜZLETEK. Valószínűleg a legtöbb öröm a helyzet tapasztalt a kiskereskedők számára, amely ilyen ár "súlyos testi sértés" vannak rendezve. Azt hiszem, a csökkentés az árakat a nagykereskedelmi kényszerített sok eladó kereskedelmi berendezési tárgyak. Emellett megnyitása új vízvezeték vízvezeték üzletek kínálatát kezdett közé építési boltok, hogy még nem forgalmazott wc, washbasins. Saját üzletek már van szinte minden importőrök szaniterek. Az importőrök, akik foglalkoznak kizárólag nagykereskedelmi értékesítés adható meg a Piros könyv. roznichnimi időről időre változtatni a szállítók, akik felajánlja az alacsonyabb árak. De nem azon az áron, egyetlen közúti szállító. Az ügyfelek vissza, hogy azok, akik a "is" rendszeres kedvezményt termékeket kínál a legtöbb teljes körű. Saját üzletek már van szinte minden importőrök. Szerint az eladók, az elmúlt évben jelentősen nőtt az értékesítés szaniterek DIY üzletek. Különösen ügyesebben értékesítési szaniterek nagy épület piac megnyílt a közelmúltban jelentős városok. A tartomány ezek a pontok főleg képviselt vízvezeték olcsó, átlagos ár csoportok. Ezért egyesek szerint az eladók, a jövőben a speciális vízvezeték üzletek értékesítési drága termékek. A PIACOK. Egyesek szerint a gyártók, az elmúlt évben a részvény értékesítése vízvezeték keresztül a piacok esett. Ha 2000-ben eladott (mennyiségi értelemben) 60-70% - a az összes szaniter termékek, az elmúlt egy évben, nem több, mint 50%. Becsült piaci szereplők a piacon csökkent az eladási többnyire importált áruk. A fő köre a piac még mindig áll a hazai vízvezeték. Svetlana votyakova, kereskedelmi Igazgatója "a Remény, a kereskedelmi" (m. Kijev): - Ma a szaniterek piaci versenyben a sok importőrök reklámozott márkák. Kizárólagosság az értékesítés ebben az irányban elérni elég nehéz. Az elmúlt évben a száma, importőrök, a forgalmazó, a'forgalmazók nőtt. A megnövekedett verseny vezetett, hogy az alacsonyabb árakat, valamint az alacsonyabb jövedelemmel, az értékesítési olcsó termékek a legtöbb eladók. Változások a piacon, arra kényszerültek, hogy néz ki, további eszközök növelni jövedelmezőségét. Szóval most mi a vállalat, valamint számos más hajlamos arra, hogy növelje a megújuló magas osztály szaniterek, a teljes forgalom pedig aktívan vesz részt a promócióban, a piacon. De, sajnos, körülbelül 90% - os piaci Ukrajnában még mindig az olcsó a vízvezeték, valamint az átlagos ár csoportok. Majd, hogy maradj a "él" a feltételek erős a verseny, szükséges, hogy keressen új módszerek "honfoglalás" vevő. Számunkra ez a "módszer" volt a termékeket, a Kínai gyártók (csaptelepek, kádak, zuhanyzók). Tavaly kezdtük, hogy aktívan piaci e termékcsoport. Az utóbbi években a termelés Kínai gyártók megerősítette pozícióját a piacon Európában ugyanez a tendencia figyelhető meg a köztünk Michael TÁSKÁK, kereskedelmi Igazgató, DT "C" (m. Kijev): " Az én becslés, az elmúlt évben, kis ware importőrök egyre kevésbé. Úgy találják, hogy egyre nehezebb a versenyt a nagyobb cégek nagyobb lehetőségeket csökkenti a rezsi költségeket, a szülés után az áruk, illetve biztosítja a kereskedelmi hitel az ellátási szaniter termékek kiskereskedelmi. A megnövekedett verseny erők cégek keresni a kitöltetlen hiánypótló a piacon. Így ebben az évben, talán, erősíteni fogja az álláspontját az ukrán piacon a nagy Európai gyártók, akik korábban az árnyékban. Ezen kívül lehetőség van a megjelenítés Ukrajnában az olcsó modell sorozat vízvezeték híres Európai gyárak, ami kiküldött a termelés a harmadik világ. Ismereteim szerint az előrejelzések, értékesítési szaniter termékek, ebben az évben lesz növekedés 20-25%. Vladimir SAHATSKY, Manager, marketing, értékesítés a társaság "ROST-ex" (m. Kijev): véleményem szerint az a szám, eladó szaniter termékek növeli. Most körében a különböző ügynökségek, idegen növények elleni küzdelem, a vevő. Ennek eredményeként, a nagykereskedelmi, mind a kiskereskedelmi árakat a víz az elmúlt egy évben némileg csökkent. Bár a globális ár változik, véleményem szerint, nem történt. Néha valaki a szaniterek a gyártók vagy a forgalmazók kezdődik, hogy csökkentse az árakat. De, mint általában, ezek rövid távú jelenségek árak, akkor még mindig igazodik. Az ilyen "razziák" egy ideig "el" tőlünk rész nagykereskedelmi illetve kiskereskedelmi vásárlók. Próbáljuk mi is, hogy rávegyék őket vissza, nem annyira a csökkenés az árakat, de a rendelkezés a kiegészítő szolgáltatások (telepítés szaniterek a garanciális szolgáltatást, a hajózás, a t. d. ellátására, a termékek széles skáláját. Miután a tavalyi árcsökkentés most mindenki próbál a kicsit emelni. Egyes gyártók kezdik bevezetni az új modell sorozat szaniterek, abban a reményben, hogy így növelje a kereslet az áruk, így emelni az árakat. Christina PODKORYTOV, Igazgató, belső vízvezeték, valamint csempe Altera (g. Kharkiv): - 2001-Ben nőtt a részesedése értékesítési szaniterek átlagos ár csoport (mintegy 5% - hoz képest 2000). Most, szerint a becslések értékesítési szaniterek osztály "a gazdaság" mennyiségi feltételeket biztosítani körülbelül 70% - a teljes értékesítés, a "normál" osztály - 20% - a, a osztály "Lux" - a legfeljebb 10%. Az elmúlt évben a részvény értékesítés szaniterek, nyílt piacokon esett. Amikor kiterjesztette jelenlétét a piacon épület boltok. A sors az eladó szaniter szalonok stabil maradt. Azt jósolták, hogy ebben az évben az értékesítés vízvezeték-kal körülbelül 10%. Az árak valószínűleg a stabil marad. Bár lehetséges, hogy a nagykereskedelmi cégek csökkenti az árak 5% - kal. A promóció További szolgáltatások. A beszállítók szaniterek egyre szállíthat Ukrajnában, sokkal valószínűbb, hogy szállíthat kiskereskedők alatt végrehajtás. Egyre nagyobb lendületet, valamint ingyenes szállítási wc, fürdő otthon vevő. Egyes kereskedők már kezdték nyújt ingyenes telepítés szolgáltatások otthoni vízvezeték átlagos ár csoport (bár ez előtt volt adható, drága tétel). Ezen kívül, néhány képviselő a külföldi gyárak elkezdték létrehozni alapján a kereskedők, valamint a szolgáltató központok a garancia, vevőszolgálat. HIRDETÉS. Széles hirdetési kampány márkák (elsősorban a nyomtatott sajtó, óriásplakát, vagy a kiállítások, egyéb módon történő elősegítése szaniter termékek (képzési kereskedők, szervezet különböző versenyeken építészek, díjak, bemutatók, t. d. ) van néhány - elsősorban a képviselői külföldi gyártók. A többi csak azáltal, hogy a kereskedők a világító dobozok, szórólapok, reklám, egyéb nyomtatott termékek ('s egészen felel meg a jelenlegi szintje értékesítési szaniterek). Az eladók a vízvezeték-szerelők inkább hirdetni a saját kereskedelmi hálózat, a cég neve. Még mindig nem az utolsó hely adott, hogy a reklám a árlisták (beleértve az Üzleti). Idén az előrejelzések szerint, a kereskedők, értékesítési szaniter termékek mennyiségi szempontból növekszik mintegy 10-15%. Az ár az importált szaniterek jelentősen csökkenteni kellene maximum 5%. Bár, ahogy várható, hogy bizonyos vállalkozók, ebben az évben az árakat is stabilak maradnak, vagy még növelni. Függ az árazási politika a gyárak-a szállítók. A megjelenése jelentős új? a játékosok? a piac nem valószínű. A keményebb verseny között meglévő beszállítók szaniterek. ,, Az előrejelzések szerint a piaci szereplők, kis -, illetve közepes méretű importőrök ezt a terméket kezdődik, hogy a piac elhagyására. Növeli a kínálat Ázsiai vízvezeték-szerelők. Várható, hogy további növelése iránti kereslet öntöttvas kád, török, spanyol, német gyártók. FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése