Építés, újjáépítés.
Emelési kapuk 2006-11-02 15:30:48
Egyetlen-felvonó Tervezés már régóta használják Helyett a klasszikus kapu garázs. A nyitott pozíció, ez formák Kozak, Ami rossz időjárás, Könnyű csinálni, javítás kedvenc auto. Ez a kapu Is slugout, majd zárja be az istállóba, vagy akár kerti verandán budnick. Köszönöm, hogy ezek a helyiségek hiányában a tulajdonosok védett lesz vas Vance. A közvetlen módszer adnak az ilyen kapu. Prodsm van Bazhanov, hogy amikor a relatív könnyű gyártási fold pdyomh kapu (tömeg, amely Lehet szerezni 100-ról 250 kg) nem igényel nagy erőfeszítést, amikor vdcin, sakrand. Így mi orts a compensati rakomány.
Az ajtó lehet Részben vagy teljesen urunova, warmtouch kart a megfelelő terhelés végén (POS. valamint a képen).
A hosszabb, a kisebb Tömeg contrastare is obits, annál kevesebb lesz a teljes terhelést a csapágy tengely forgás. De a probléma az, Hogy a magasság a garázs, általában kis használata Hosszú kar, hogy ilyen feltételek mellett lehetetlen.
Próbálja meg Telepíteni a kart a contrastare egy bizonyos szögből a kapu, mert az Egyensúly lesz, Csak az, hogy pontos helyzetét, illetve eltérés azt wmgate erőfeszítéseket Tim több, ők slnce Ez a variancia POS. b).
Helyénvaló alkalmazni a rendszer vgnalm rocker, de a rakomány tekercs (POS. a). Ha Részben prcrtc a szárny, Amely könnyen záródik teljesen, a terhelés Közel van a forgástengely a szárny, amikor teljesen roscrea a szárny a legjobb távolítani, mielőtt a végén a karokat. Elég swellnet reteszt, majd az ajtót maga megnyitja körülbelül 150. Azt követően, hogy az a levél, kis erőfeszítések továbbra is felfedezni, majd 40-45 fok teher gördült, hogy a végén a kar, Ami után van egy Tetszőleges Szinte teljes wtchn kapu.
Ez a konstrukció az ajtó mérete 2200x2000 mm Svara köre nyomtatott Acél terület 45x45 mm-es, így alkotnak egy keret bordák. Hogy ez a keret van hegesztett acéllemez vastagsága 1, 5 mm A felső szárny hüvelyk hegesztett cső. A saját oldala van egy csonk, amely tartalmazza a csavarokat, melynek átmérője 12 mm, csavarni be a sarkok, amely egy kapu mezőbe.
A kar egy " cső, ugnuto vagy hegesztett térd, Amely lehetővé teszi, hogy a hely a terhelési oldalon, a falon a garázs. A tetején, hogy a szabad végét a kar hegesztett, hogy a Rúd átmérője 8 mm, amely Lehet lovagolni a roller contrastare. A kar Több asvantage keret szárny, átadni az átlós.
A Célja biztosítás a bal oldalán a szárny biztosított másolat, amelyet "lomatia", Amelyre rögzített teljes vdcin. Ez Történt a cső átmérőjű 3/4 ". Hogy VSNET az osztály, a szükséges posnett be a mezőbe, majd ajtó beszerelése pont zsanérok holtág, majd vágjuk a Rope nyitott kioldó VDMA Hossza, Majd zárja be a kioldó. Mentési pontok a zsanérok, szükséges VSNET a Hely egy kanyarban, így a strut formájában skladny megtette a megfelelő pozícióba. A ponton a kanyarban holtág, hogy az egyik térdre a hegesztett, hogy a csipesz, Így ki aprecise tulajdonítható, hogy semleges. Ez szükségtelenné teszi a mmole Összeállítás holtág. Ez a konstrukció a reteszt belül található a garázs, illetve a külső - sima hajtás.
FORRÁS: A mi házunk.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése