Építés, újjáépítés.
A korlátlan piaci lehetőségekkel 2006-11-09 11:13:27
"Az Oroszok kezdenek térkép nagyobb érdeklődés élő elrendezés, pontosan egy interjúban's a Japán TV állomás NHK mondta Valery Firstov, Általános Igazgatója a kiadó" Szalon-Nyomja meg a "hogy specializálódott kapcsolatos publikációk inter'jer. Jön a csúcs a népszerűsége a kiadványok fordítani a karbantartás, tervezés inter'belső design apartmanok, városi házak. Az EZEK kiválasztásánál helymeghatározási inter'karrier napilapok, egyes kiadók megpróbálják tartalmazza azt az elképzelést, a "legnagyobb tömeg". Így működik a piac vezető inter'pályaválasztási kiadványok, kiadó ház "Szalon-Nyomja meg a"közzéteszi a napilapok "Gondolatok az otthoni" (keringés - 85 ezer ), "inter'er-store", "inter'er-Kivonat" (korábban "Four rooms"), valamint a Szalon Belső (forgalomba utolsó - 65-75 ezer ). A különbség a projektek különböző takarmány-alapanyagok. "Gondolatok az otthoni viselkedik, mint egy gyakorlati útmutató az ember gondolkodik felújítás, javítás, dekoráció inter'a belső támogatásával a képzett szakemberek. Egyéb kiadványok, információk, valamint az elméleti havi Kiegészítése a fő kiadás. Még tovább ebben az irányban mentek ID "Szép házak nyomja meg a": bejelentkezés után a "Szép házak" (edition 45 ezer ), Szép apartmanok (30 ezer ), az "Otthon, kert", "Medencék, szaunák", "Paloták",'megjelent a "Lépcsők, liftek", "Fák'faházak, Kandallók, illetve fűtési", "Window system, valamint a téli kert. A méltányosság meg kell jegyezni, hogy ez az egyetlen példa egy ilyen óvatos, munkamegosztás. A szerkesztő a magazin a "Szép házak" Oleg Usmanov mondta: "A napilapok egy egyedi építészeti táj enciklopédia, érdekes, mindenki számára. De ha egy személy folytat, kandallók, vagy el szeretné rendezni az otthoni szauna, akkor nem kell vásárolni, a kérdés az elővárosi villák. Mindenki megkapja, amit neki kell. Mi így bővülő hálózat hirdető ". Azonban a hirdetők ezt figyelembe kell egy véleményt. "Reklám Ügynökség, illetve közvetlenül a hirdetők, természetesen, sokkal kényelmesebb egy kiadás az Általános témát, mint több sokoldalú " - mondja a fejét értékesítési Osztály a RA" Oscar "Oksana Andrejev. Például, valaki eladja csempe csempe. Természetesen, ez az anyag fontos a munka egy városi lakás, villák, medence. Ezért hirdetés benyújtására, valamint a magazin "a város számára", majd a lapja, a "toll", majd külön-külön, a magazin "a medencét". Hogy, költség kétszer-háromszor több. Nos, az olvasó, éppen ellenkezőleg, sokkal érdekesebb, hogy megvásárolja a magazin, amely minden anyagot, mintegy az ország, ha ő egy lelkes cottager, vagy az összes, a kert, ha ő a kertész ". Egy MÁSIK STRATÉGIA, Azonban a legtöbb inter'pályaválasztási kiadványok még inkább nem, hogy meg kell szorozni egyszerű osztály"túl a kategorizálás. Ezt az elvet van elegendő számú jelentős szereplői - magazinok "Mezzanine" (edition 50 ezer), a kiadó "Parlin", "inter'belső + Design" (95 ezer ) ID "inter-PETESEJT-Nyomja meg a" "Modern house" ( "orosz üzleti Ügynökség, korlátozott, hogy 40 ezer ). Magazin "Stool" (edition 50 ezer), a kiadó "a Sziget" az egyik vezető publikációk design, inter'belső, bútorok, amelynek célja az emberek, akik érdeklődnek a divat; bútorok, kiegészítők. Meghatározza a helyzet a kiadó az ASF, amely közzéteszi a magazin Elle Dekor (70 ezer ). A kiadvány dedikált elsősorban a különböző elemeket a lakberendezés'a belső, beleértve a drága gyűjthető dolgok: a magazin pozíciók magát, mint egy útmutató a világ, a divat, dekoráció megoldások. De a Legjobb inter'karrier" (Warner Világ Média KFT. forgalomban 100 ezer ), megtestesíti a fogalom a "pártatlan megközelítést, hogy az inter'jer": hangsúly a vizuális anyag a térkép több konkrét inter'',, a szöveg csökken, amennyire csak lehet. Kiadó a "Sárga lapok", amely termel a magazin "Aridam", választotta a mottója: "a Bank design ötletek". "Aridam kiadott, a hetedik évben már forgalomban 40 ezer Ez különbözteti meg jelenlétével cikkek különféle, hogy számíthat egy nagyon széles readership. 2000-ben megkapta az alkalmazás Elfdom" az építési nyaraló, minden probléma, amely elkötelezett, hogy egy körülbelül'az objektum - luxus faluház, de a nulla a teljes készültségben. Az Általános, a kiadás elég rugalmas a tematikus lefedettség, valamint meghatározni a saját olvasó ezek meglehetősen homályos. Így, Elle Dekor célja az emberek a különleges íz,a" journal "Anyagok" a "hasznos lesz mindenki számára, aki élni akar egy hangulatos, szép otthon". De ki fog megengedhet magának, az íze pedig megtagadja, hangulatos otthon? Kiderül, hogy a folyóiratok közzé mindenki számára, mert senki nem adott. KÍSÉRLET SEGMENTING Elméletileg, a legtöbb olvasói inter'karrier napilapok - az emberek, akik érdeklődnek a modern design, vagy a tanfolyam munka foglalkozik ingatlan. Egyértelmű, hogy ez az úgynevezett középosztály. A piaci szegmens a két nagy csoportra: publikációk a város építészeti arról,'tárgyakat, kiadványokat fordítani a felépítése, elrendezése, kialakítása falusi házak. Sok napilapok ez a felosztás nem a stand up keverés témák, de vannak tipikus képviselői mindkét csoport - "a Világ, majd a Ház. City "," a Béke, Haza. Tartózkodási hely "(fut 15 ezer fő ), a " Szép otthon ",a" Szép lakás ". Ezután kezdődik a divízió aszerint, hogy azok a témák: napilapok tisztán inter'er-Noé orientáció, építészeti edition, tájkép kiadványok, magazinok vegyes akár külön-külön, akkor válasszuk ki a csoportot, publikációk, nagyon szűk - például uszodákban. Ismét, sok esetben a divízió feltételes, mert a legtöbb napilapok próbálják fedezni minden irányban. Ezen kívül az összes publikációk alapján csoportosítható kritériuma a "praktikus": néhány jár, mint egy explicit alkalmazás egy kézikönyv, javítás, tervezés - például a journal "Anyag", amely megtalálható részletes útmutatást konvertáló kis lakás. Mások, mint a példák csupán superest apartmanok, házak. Talán a homályos szegmentálás ezen a ponton válik döntő abból a szempontból, a verseny. A békét a nyári annak ellenére, hogy a napilapok inter'gát akár nagyon sokat ismét'új. A legtöbb közülük néz ki, mint az ikrek. "Én még nehéz megkülönböztetni néhány a leg -- bb népszerű kiadványok ebben a niche " - mondja Oksana Andrejev. - Az Általános olvasó túl nehéz megtalálni az "a" változat, de gyakran a választás random ". Amellett, Andrejev jegyezni, hogy annak ellenére, hogy a rengeteg inter'karrier napilapok, közöttük olyan, amely az anyag lenne az elv a hajtómű "Ház"kérdésre: "Van kínálnak reális megoldásokat komplex problémák, nagyon eredeti, illetve a rendelkezésre álló eszközökkel a kezét, hogy értékesítik, a rendes boltokban. Ezek voltak a feladatok sokkal érdekesebb az az Általános olvasó ". Azonban a legtöbb a'jelentek meg az utóbbi időben, többek'pályaválasztási kiadványok célja, gazdag olvasók. Tavaly nyáron elindított egy új projekt AZONOSÍTÓJA "Hét nap" - log "Székhely" (edition 20 ezer ), azt mondja, ami a legfontosabb események területén a tervezés, mind a stílus, mind a kortárs globális trendek. Ezt követi ID "Conde Nast" kezdődött, hogy készítsen egy 300 oldalas folyóirat HIRDETÉSI / Építészeti Digest építészeti, belsőépítészeti kiadás 50 ezer igazgatójaként terjesztési Osztály Elena összefoglalások biztos abszolút siker az orosz piacon, annak ellenére, hogy nagy a versenytársak száma. Az ő véleménye szerint, a nemzetközi márka számíthatnak jogosultságokat. Először is, ez a magazin, már régóta várt a szakmai körökben, mert az ő népszerűsége igen magas. Másodszor, azt írja, mintegy inter'a karrier Általános, nem csak, hogy haza lehet menni, még a repülőgép. Harmadszor, lehet, hogy van eredmények, valamint a nagyszabású reklámkampány tartott a nyomtatott sajtó, rádió, TV, plusz az eredeti nyilvánossághoz stunt: inter'karrier butikok Moszkva helyeztek easels egy plakát az első borító AD. Zsúfolt, kényelmetlen, Amikor tervezés, reklám kampányok részvételével inter'karrier napilapok mind az ügyfelek, mind a reklám ügynökségek foglalkozni, számos kihívásnak. "Először is, a tényleges kiadás szűken összpontosított, speciális, SV'ennek kapcsán a közönség a 18 éves Moszkvai szerint a Gallup Média, sem őket nem haladja meg a 3, 5% - a azt mondja, média szakértők reklámügynökség ARMIРоман Filippov. Ezért, amikor ha csak az inter'karrier napilapok hatékonyságát egy reklám kampány rendkívül nehéz mérni, mert a ... kicsi. Az eredmény az irányított csak a célközönség majd az olvasók a lapban. Az ügyfelek inter'pályaválasztási kiadványok a fő profilja, hanem szerint a Római Filippov, a szélesebb közönség számára is egyre fontosabbá, mint az irányba, annál jobban fog'egy non-core ügyfelek audio -, video berendezések, cigaretta, órák vagy hasonló profil (ingatlan, háztartási berendezések ). Mint szinte mindenki, többek'pályaválasztási kiadványok saját, sajátos értékesítési reklámfelület. Vannak kedvezmények az ügyfelek, valamint a reklám ügynökségek, kedvezmények első elhelyezés, kedvezmények, attól függően, hogy hány publikációk az év folyamán, valamint kedvezményeket előleg kiadványok több szobát. De, szerint a Római Filippov, gyakran a hirdetők nehéz összegyűjteni a teljes éves hirdetési költségvetését, különösen azok, akik a munkát a piacok hangsúlyos seasonality. Sok folyóirat nem megy felé a megrendelő nem működnek éves szerződés, vagy kedvezményeket, amikor elosztani az évben a fizetési lényegesen alacsonyabb, mint ha egyetlen. "Néha lehet lőni egy reklámügynökség, " kölcsön "a hűséges ügyfelek " - mondja Római Filippov. De gyakran az ügyfelek kell menni a növekvő hirdetési költségeket, az értékesítési mennyiségek, két vagy három negyedéve előtt nem tudnak terv ". FORRÁS: Hirdetési magazin
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése