Építés, újjáépítés.
A rokokó 2006-11-14 12:47:03
A tizenkilencedik században egész Európában volt, megragadta egy hullám nosztalgia a "jó öreg nap". Ott volt az úgynevezett "neo-stílusok". Ez egy általános neve minden másodlagos stílust, történelmi pastiches, mesterséges utánzatok a történelmi stílusok a múltban, az utóbbi időkben. A "jelenet" ismét a kifinomult, elegáns Rokokó (Rokokó), ami elég hosszú ideig tartott a figyelmet, Franciaország, majd átterjedt a legtöbb Európai országban, amíg a 60-es években a XIX. században. A Rokokó újra divatos Flex vonalak, a formák, a bútor, az 1840-es években már diktálja a feltételeket, hogy a divat, hogy az olcsó tömeg termékek (bútorok, edények). Pedig ő nem is ilyen a kitartás, thoroughness volt, hogy néha nehéz megkülönböztetni a valódi dolgok a XVIII. század tőlük újabb ismétlés. Újjászületett az egzotikus, Keleti motívumok, különösen a mintákat. S mégis az egész második Rokokó eltér az első által podrazdelennosti, wagonette alkatrészek, hiányzik az őszinteség, a sense újdonság, egy igazi inspiráció - egy szót mindazoknak, mint mindig lehet megkülönböztetni az utánzat, mint az eredeti. Majd ismét a Rokokó Még nem Athlant hullám a második Rokokó, mint Európa ismét irányítja a véleményét, a "elegáns stílus" (1880 után ). Általában, közben a tizenkilencedik századi Európában, következetesen az volt a Rokokó vagy a második Rokokó stílusban, a Második Empire stílus, vagy a stílus, a Második Birodalom, "Reneszánsz", a "neo-Barokk", "harmadik Rokokó", "neobdarila"... Ez elég egyértelmű, hogy nincs neo-stílusok nem volt "divat" túl hosszú. Mert a harmadik Rokokó, csakúgy, mint a második, nem az a felfedezés, hogy valami új, de csak a "hamis". Vagyis, visszatérve a Rokokó csak úgy volt lehetséges, hogy megteremtsétek a eighteenth century, de nincs az a "mozgás", fejlesztés, néhány őszinteség, meg egy kis naivitás. Igen, majd a művész, aki dolgozott a Rokokó stílus, nem fog "volt, vegyes be" idegen, idegen elemek más stílusok. Nincs mód arra, hogy elkerüljük, mert semmi sem áll még mindig. De még a Rokokó mindig maradnak a Rokokó stílusú, ez a különleges, egyedi, szórakoztató, egyszerű, természetes eleganciájával a eighteenth-century. Következtetés újra, vagy a Rokokó most vagyunk abban a pillanatban, hogy vissza fog térni a eighteenth century, Hogy... a pillantás a jövőbe. Született Franciaországban, a Rokokó befolyásolta a nemesi kultúra minden Európai országban. Ugyanakkor a Rokokó bútorok minden országban jelentősen eltér egymástól. Gazdag, csodálatos francia bútorok, minden ragyogása formái, dekoráció, megtartja a vékony nemesség. Német bútorok legtöbb teljes mértékben képviselik lakkozott színes termékek célja, hogy a kevésbé kifinomult ízlés. Barna hang, csiszolt felületek, nyugodt, családias formában - az Osztrák bútorok. A magyar bútorok eredetiség, stílus, adj épült szennyeződések (Kínai, Gótikus elemeket). Holland bútor funkciók, egyszerű vonalak, alakzatok. Dán mintákat találni kinship, mind a holland, mind az angol bútorok. De térjünk vissza a huszadik században. Ma a lexikon, a word "inter'er" végül hozzákapcsolódott a word "egyes". A "ház" nem csak egy hely, ahol töltünk néhány életükbe, enni, aludni. Ez az a hely, ahol mi, többiek. A legjobb hely, ahol a belső világ túl van az elme, a lélek, megtestesülő tárgyi formák mi inter'jer. Ez a huszadik század szempontjából a belső kialakítás adott nekünk egy egyedülálló lehetőség, hogy válassza ki, majd észre, a legtöbb fantasztikus ötletek. Csak képzeld el, hogy egy kis képzelőerő (a befektetés végrehajtását játék a fantasy-egy csomó pénzt) is "rendezni" a eighteenth century, a következő kultusz, kényelem, elegancia. FORRÁS: Építés, újjáépítés
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése