Építés, újjáépítés.
Aki a székre teszi értékesít 2006-11-09 16:48:22
A kötet az orosz piacon az iroda bútorok, 2000-ben elérte a $ 250 millió által Felvetett a növekedés az üzleti tevékenység iránti növekvő kereslet, az office inter'belső, ez a szektor elrendelte, új játékosok. Most az időjárás az irodabútor piac által meghatározott két csoport társaságok: kiskereskedelmi hálózat, letelepedett, a közepén a dev'a gyártók saját termelés, a régi Szovjet időkben, a bútorgyár. Bizonyíték érdeklődés a bútor üzlet volt a résztvevők számára jön a piac "Alfa csoport", mely szerint az információ ""az elmúlt két évben megszerzett részvények több bútor cégek. Boltok számára az értékesítés irodabútor, amely escalated később a speciális szalonok, jött létre a 90-es évek elején X. Az egyik első üzletek nyitotta meg 1991-ben, a jelenlegi vezetője a társaság "Craft" Dmitrij Pikulin az egykori ebédlőben helikopter növény. 1992-ben, hogy vegyenek részt a bútorok üzleti kezdődött "Felix" , "a Fronde". Mind a vállalatok közvetlen versenytársai a "craft". Bútorok a külföldi termelők vált sürgős Oroszországban azonnal. "a Gazdaság instabil volt, a fogyasztók, az irodai bútorok volt érdekelt a legtöbb egyszerű, olcsó megoldás " - mondja vezetője, marketing Tanszék" Craft "Georgy Malkov. Így ebben az időszakban volt, csak eladta az olcsó termékek az orosz vagy a lengyel termelők ". Azonban a közép-90-es években változott a helyzet. Üzleti nőtt, majd a felső vezetés szerette volna, hogy egy kényelmesebb széket. Orosz, lengyel bútorok váltotta olasz vagy a német. A belföldi hálózat gyorsan elkapta a változás con'a helyzet kezdett import irodai bútorok. Az orosz termelők felvett, majd csökkenő értékesítés, csapágyak a helyzet, nem hiszem, semmit jobban, mint hogy fel importőrök vámtisztviselők. A második felében a dev'a gyártók a feladatok, az import bútorok folyamatosan emelkedő. Kereskedelmi vállalatok válaszolt a vámhatóság blokád Nyugati gyártók megfelelően - kezdtek kifejleszteni a saját termelés. 1997-ben, a társaság "Fronde" indított Moszkvában gyártása székek, ül? hely. "Ez lehetővé teszi számunkra, hogy a szállítások, hogy az ügyfelek, kevésbé függ a problémák, állvány'késlelteti a rakomány fuvarozás, " mondta Catherine Beznoshchenko, marketing vezetője" Lázadás ". Miután "a Fronde" 1999-ben gyári "LCON" Podolsk beépített "Felix". Most, szerint VEZÉRIGAZGATÓJA, Ilja Kondratiev, a gyár termel 10 ezer termékek havonta. A "craft" kell az in-house produkció után jött a válság. "a Különbség az ár, a bútorok, a munkatársak között, orosz, olasz készletek lett két vagy három alkalommal, " emlékeztet arra, George Malkov. Annak ellenére, hogy vissza tavaszán 1998-ban ő volt belül 20% a rosszabb minőségű orosz modell ". "Craft" nem épített egy új gyárat, szélesebb körben működik együtt, szerint Malkova, a meglévőket. Amikor, miután az alapértelmezett 1998-ban, az import részesedése csökkent mindenütt kezdtek megjelenni, kis gyártási, kísértetjárta bútor "megszokott" olcsó, egyszerű. A piaci vissza 1991-ben. Semmi mást, abban a pillanatban ismét lesz független hazai üzleti nem volt szükséges. "Nagy bútorgyár, nagymértékben függ az importált alkatrészek, tervezték a nagy mennyiségben, nem tudott versenyezni a kis termelő " - mondja Malkin. A legjobb megoldás, úgy tűnt, hogy az együttműködés a meglévő kis produkció, ami azt jelenti, hogy a magunk részéről, hogy dolgozzon modellek beruházások, a nyersanyag-termelés, fejlesztés, minőség-ellenőrzés, valamint marketing, valamint a gyárak - a szervezet termelési ". Mivel a végén 1999 "Craft" kezdett dolgozni, ez a rendszer két gyárak. Végül október ebben az évben, "Felix" nyitotta meg saját gyári Kozhukhova. A beruházások, a berendezés gyári, amely lehetővé teszi, hogy a vállalat növelje a saját kimeneti négy alkalommal, legfeljebb 40 ezer tételeket havonta, $ 12 millió "Felix" elvárja, hogy a versenyt a Nyugati szállítói iroda bútor, a középső ár kategória miatt az alacsony árakat. Jellemzően, a versenytársak reagált, hogy az ötlet "Felix" szkeptikus. "Azt fogja tenni, online bútor, valamint a költségvetési irodák, " - mondja Anton Blackie. - Nehezebb mozgatni. Ezt meg kell tanulni, új technológiák, valamint bérleti képzett munkavállalók ". A társaság "Craft", amely tulajdonosa hálózat üzletek értékesítési iroda bútor, Moszkva, kétlem, hogy "Felix" képes lesz tartani az alacsony árakat. "a Legvalószínűbb, az ár, az új bútorok ugyanaz lesz, mint a Nyugatiak" - azt mondja, Georgy Malkov. Eközben a taktika "Felix" , "craft" valami hasonló. A két cég már elsajátította a termelés olcsó RAM (elkötelezett személyzet) irodai bútorok. "Nyugati termelők nem tudnak versenyezni a hasonló termékek, magyarázza a választék, a fülkékben Malkov. - Az első, magas behozatali vámok bútor, másodszor pedig a külföldiek számára a termelés az ilyen termékek hátrányos, mert a kereslet Európában elhanyagolható. Berendezés főbb Nyugati gyárak van beállítva, a termelés, a high-tech modell ". A "Felix" megpróbáltam megmagyarázni a választék, megfizethető szegmens a hivatal a piaci potenciál pénzügyi nehézségei, az orosz kormány. "2003-Ban, Oroszország kell kezdeni visszafizetése a külföldi adósság " - mondja Ilja Kondratiev. Talán a költségvetés, az állami intézmények, a legnagyobb vevők) lesz vágva. Megszerezni a hosszú lejáratú Banki hitelek is lesz nehéz. Várunk megcsappant a kereslet a drága bútor ". Majd a kormány problémák adósság visszafizetése 2003-ban, vagy nem a bútor csak találgatni tud. Sokkal valószínűbb, hogy a kereslet az olcsó "KOS" nem lesz örök. Mert hamarosan új vállalkozók, akik kezdte az üzletét, miután az alapértelmezett, csakúgy, mint elődeik, az 1990-es évek közepén fog szeretné, hogy egy ülés halkan. A naplókat, hogy a táblázat Néz termelés játékok eladók irodai bútorok, hagyományos termelők shrug. "orosz kiskereskedők keres, nem annyira fejleszteni, forgalmazása, javítása értékesítési technikák, hogyan lehet, hogy a nyereség, a befektető saját termelés " - mondja kereskedelmi Igazgató" DOC-17 "Anton Blackie. - Ez a tüskés út. Hiszem, hogy a diverzifikáció a vállalkozás nem lesz hatékony ezeknek a vállalatoknak ". Bútor gyártók, forgalmazók, készülnek a közelgő csata egy helyet az orosz beszédet. Az első hely között, a gyártók által értékesítési iroda bútorok az elővárosi társaság "Shatura". 2000-ben, a társaság ellenőrzött 12% - os piaci irodai bútorok. "Shatura" termel, iroda bútor, a közepes ár szegmensben. Előny "az emberi", szerint Anton Blackie, hogy ő a tulajdonosa a termelés fa táblák. Számos gyártó, például, ugyanaz a "Felix" - buy chipboard a "az emberi". Hasonló "az emberi" most próbál létrehozni egy "Alfa csoport". 1999-ben, "alfa"adatok ""vásárolt részvények "DOC-17". Tavaly vásárolta csomag "Crosspromo", amely magában foglalja a vállalkozások fa kitermelés, illetve a fa feldolgozása. Így, "alfa" lehetővé teszi, hogy "DOC-17" nyersanyag. A "Alfa csoport" nem volt hajlandó megerősíteni, vagy tagadja információt ezek a beszerzések. "alfa" azonnal az elején az átalakulás terén értékesítési politika "DOC-17". Az új tulajdonos követelte, hogy a vezetés a kimenetet, hogy a valós piaci irodai bútorok. Mielőtt az összevonás volt, szinte teljesen betöltött állami megrendelések: szállított bútorok, az irodák, a Központi Bank, adó, police, rendőrség, "engedélyezve". "a jó kormányzás érdekében nagy összegeket " - mondja Anton Blackie. De, támaszkodva a költségvetés, akkor ne dolgozzon a termékről: csak az a fontos, hogy biztosítsák a feltételeket, illetve szolgáltatást. Fennáll a veszélye, hogy a következő évben nem kapod meg ezt a munkát, mert a versenytársak készült bútorok jobb, mint te. A negatív oldalon, a szerződések, hogy a veszteség legalább egyikük a termelés alakult hiba. Ennek elkerülése érdekében szükséges, hogy fejlesszék a terjesztés, hogy játszani a valós piaci ". Jelenleg a közbeszerzési számlák mintegy fél termelési "DOC-17". Ítélve az a tény, hogy az elején 2001 "Alfa csoport" megváltozott top menedzsment a vállalat irányítási struktúra, a korábbi vezetés "DOC-17" nem túl coped jól ez a feladat. Nem volt várta részeként tulajdonosok "DOC-17", "Alfa csoport" refocused a marketing politika a vállalkozás javára a régióban. Mielőtt a kézi "DOC-17" a feladat az volt, hogy fokozzák a munka kívül Moszkva. "nem Tudunk felmutatni még fejlesztés a forgalmazási minden régióban " - mondja Anton Blackie. - Jól kidolgozott értékesítési hálózat a Kelet-Szibériában, Transbaikalia, rosszul bemutatott termékek a Dél-Oroszország. Ez Wops'mert sok helyi termelők. Amellett, hogy nehéz meggyőzni a helyi eladók, hogy a bútorok is megfelelően cserélje ki az import pozíciót, ahol a régiók, közepén magas ár szegmensek elég erős ". Jelenleg a régiók figyelembe 25% - a teljes sales "DOC-17". &Quot;az emberi" a helyzet szinte az ellentéte. A Moszkvai régió nem több mint 30% - a teljes termelés. A "DOC-17" a regionális étvágyuk érdekes lenne, jól fejlett értékesítési hálózat "Lázadás". Szerint ""útmutató "DOC-17" többször tárgyalásos "a Fronde", de minden alkalommal, amikor a felek nem állapodtak meg az eladási árak. Mind a gyártó, mind az "DOC-17", "Shatura" - annak minden dissimilarity nem találja a közös nyelv eladók közül Fővárosi networkers. "DOC-17" gyakorlatilag nem értékesíti termékek keresztül a Moszkvai szalonok bútorok eladók (kivétel a trading point "Fejlesztési") "az emberi" a Moszkvai lakossági fiók kevesebb, mint 10% - a, az összes eladás. "Felix" elutasítva értékesítési bútor "DOC-17" csak azután, hogy'már a saját termelés. A mérleg erőket a fővárosban, illetve a külső közötti kereskedelmi cégek különbözik jelentősen. Moszkvában az áruházak számát, első helyen "Craft" (10 pont), a második "Felix" (6)a harmadik - "a Fronde" (5). Azokban a régiókban, a "Ellenzék" 55 szalonok, "craft" , "Felix" nincs. "a közelmúltban'egyre több a bizonyíték, hogy a sok orosz régiók üzleti tevékenység, az okot, ami azt jelenti, hogy mivel a'a pénz a fejlődés " - mondja Georgy Malkov" craft ". Ezért a közeljövőben fogjuk megnyitni két vagy három szépség moszkván ". "Felix" csak kezd kinyílni a regionális szalonok. Szerint, Ilja Kondratiev, nincs értelme, hogy menjen a régiók nélkül jól fejlett ipari bázis. Így a hagyományos, mind az új termelőket, a múlt, a különböző cégek voltak, a másik oldalán a barikádokon. Az előnye, hogy a "régi" gyárakban a reklámozott márkák, méltóságát, kereskedelmi vállalatok a fejlett disztribúciós hálózatok. Nem világos, hogy mi az eredménye a kísérlet hálózat, kereskedelmi vállalatok játékok a saját gyári. De egyértelmű, hogy az út vissza nekik. FORRÁS: Kovalenko Század
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése