A VERSENYKÉPESSÉG ALAPJÁN AZ ÜZLETI SIKER. 2006-11-27 10:49:04
Építés, újjáépítés.
A VERSENYKÉPESSÉG ALAPJA AZ ÜZLETI SIKER.
2006-11-27 10:49:04
A word "versenyképes" vált az egyik legnépszerűbb között orosz gyártók, kereskedők festék termékek. Alatt a versenyképesség általában azt jelenti szerint a piaci feltételek, az ajánlat áru, ami kell, minőségi, műszaki, gazdasági, esztétikai jellemzőinek, hogy megfeleljen az adott követelményeknek, a fogyasztók vagy kereskedelmi, illetve egyéb feltételek, a végrehajtás, amelyek között említjük a fő: ez az az ár, szállítási határidő, értékesítési csatornák, szolgáltatás, reklám. Mi a versenyképes minőség? Számos módszer létezik a becslést versenyképesség az áruk. De az összes, véleményünk szerint, van egy közös hátránya, meghatározása, valamint az összesített (sum) a tulajdonságok a termék, kivéve a tény, hogy a fogyasztók ma jobban érdekel a minőség, árak fogyasztási termék. Így a versenyképesség a termék határozza meg a részvény ára, ami van definiálva, mint az arány az áru árát, hogy a hasznos hatása, ami ésszerű megtérülését a népszerű fogyasztói tulajdonságok meghatározott feltételek mellett. Minden piacon, beleértve a festékek, bevonatok piacán saját sajátosságok. Az ár indokolja a javaslat végrehajtása során a hagyományos bevonatok, amelyek új termékek, hogy ösztönözze az ár. Így, ha a "ár", csak egy eszköz értékesítés, "versenyképes minőség" az egyetlen tényező a fejlesztés a piac - a rúd, ami kell érteni, nem a már definiált paraméterek a termék, valamint az egész komplex intézkedések célja, hogy szerezze be, majd a kínálat, hogy a végfelhasználó számára. Hurok tanulmány "versenyképes minőség" kezdődik egy részletes tanulmányt a leendő piac magában foglalja: - a termelési követelmények az új termék fejlesztése; - a beszállítók kiválasztása a minőségi alapanyagok szigorú bejövő vizsgálat; - a rendelet minden szakaszában a termelés, illetve a közbenső ellenőrzés. Abban a szakaszban, a végtermék meg kell felelnie az összes ígéretet tett arra, tulajdonságok, amelyek a mutatók, majd a tulajdonságok, amelyek szerint ő fejlesztette ki, amely alapján meghatározza a célt szegmens határozza meg az ár rést, valamint a kikiáltási ár a piacon. A net'capacious része a versenyképes termék minőségét a szolgáltatási szint: a tervezési információk támogatása, tanácsadás a megfelelő kiválasztása bevonatok, alkalmazás technológia, garancia utáni javítás jótállás, beleértve a felülvizsgálat az anyag a konkrét követelmények a fogyasztó. Az utolsó pont nagyon fontos, hogy tartsa a terméket a piacon, az új anyagok, amelyek világosan kell, a gyors reagálás a változó piaci körülmények között. Például a bevezetés a thixotropic anyagok, növekvő mértékű fehérség a fehér bevonatok, az anyag alkalmazkodik a technológiai jellemzői a kérelem a processzor - felhasználói bevonatok, stb. A módszer értékelése során versenyképes minőség. Így az elemzés a versenyképesség termelési kezdődik az azonosítása, a szükséges készlet fogyasztói jellemzőket, illetve a módszer értékelése. Beszéljétek meg ezt részletesebben. Az első szakasz alapján a feladat, kiválasztott, mint az összehasonlítás alapját. Az elemzést lehet végezni: - a típusú bevonatok (bevonat, festés anyagok, varnishes, alapozók, putties); - egyedi fogyasztói termék tulajdonságai (ellenállás statikus keresetet a víz, koptatás; fehérsége s t. d. ); 1B - csoport jellemzői (a teljes csoport "kémiai ellenállás", "dekoratív tulajdonságok"tartós ", " a minőségi mutatók "t. d. ); - célja bevonatok (festés, fa, beton, fém); - az alkalmazás a bevonatok (külső, belső munka vagy bevonattal, egyedi feltételek); - a típusú alapok bevonatok (szerves vagy vízben oldódó). A második szakaszban határozza meg egy sor szükséges, kívánatos fogyasztói tulajdonságai termék, amely két részre oszthatjuk: a 2A - tulajdonságok, quantifiable prebersee mutatók ; - kiváló tulajdonságai fordulnak elő, hogy a működés során (például a thixotropy az anyag, mely megakadályozza a kialakulását foltok, amikor a festmény a függőleges felületek; ellenállás a hőmérséklet; a rendszer színezés, stb.), vagy határozza meg a tartomány egy adott márka festékek (szélesség, szín, szám, egy sor anyaga: matt, félig matt, félig fényes, fényes). A harmadik lépés értékelni szükséges a fogyasztói tulajdonságok Bal egérgombbal quantifiable. Ez a cél a kijelölt tartomány a bevonatok által meghatározott küszöbértéket minden ingatlan bal egérgombbal - 1B (BGR) által a forma-1-es: BGR = ( bmah - BMP) / 2. Összehasonlítva a tényleges értékek 16 minden bal egérgombbal, a limit OLVASÁSA értékelik a szintű észlelés (UWB): "jó" - 2 pont, "rossz" - 1 pont. A csoport fogyasztói tulajdonságok (1B), ami azt tükrözi, például a "HMO-stabilitás", "dekoratív tulajdonságok" olyan szintű észlelés (WWW) határozza meg a formula 2: UVW = (E: UVB) / 2n, ahol n a száma tulajdonságok egy bizonyos csoport fogyasztói tulajdonságok (1B). Szint perceptuális tulajdonságok, mérhető (2A), - UWA határozza meg az összeget, WWW összes (m) csoportok a fogyasztói tulajdonságai a kiválasztott köre coatings-al. A szint megítélése tulajdonságok jelenléte miatt megkülönböztető tulajdonságok (26) - UWB határozza meg a formula 3: UWB = (R / M) x2 ahol R a szám valós, kézzelfogható, a gyakorlatban megkülönböztető jellemzői a csoport, 26. minden bélyegző Bal egérgombbal V. a maximális lehetséges számát a kiválasztott köre coatings-al. A negyedik lépés becsült ábra a versenyképes minőség (QM) minden márka Bal egérgombbal a kiválasztott sor az összehasonlítás célkitűzéseivel összhangban az első szakaszban az összehasonlító elemzés. Meg kell jegyezni, hogy a legtöbb ilyen módszerek értékelése a versenyképesség, a termékek használ az együtthatók a jelentősége a vizsgált jellemzők. Amikor végez a nagyszabású felmérés ezen csoportok között a fogyasztók bevonatok, mint a "ifjúsági", "a munkavállalók", " nyugdíjas ", a megkérdezett minket," a férj, "" a nő "nem tudta lefoglalni egy" leg "," legalább "jelentős fogyasztói tulajdonságai bevonatok. Mint általában, " a nők "az első helyen helyezze a dekorációs az anyag tulajdonságainak, környezetbarát, " férfiak "preferált műszaki, üzemeltetési paraméterek, könnyű használat, praktikus. Így értékelésekor a versenyképes termékek minőségi elérkeztünk az egyenértékűség értékelések fogyasztói tulajdonságok 2A 26 egyenértékűségének minden t csoportok fogyasztói tulajdonságok 1V. Majd az index a versenyképes minőség a csoport fogyasztói tulajdonságok (1B) az egyes márka festékek (QM)) határozza meg a formula 4: CCW = UVW / (m +1). A mutató a versenyképes minőség a t-csoportok, fogyasztási tulajdonságai bevonatok 2A (azaz quantifiable) a KB határozza meg, összege CCW, majd a végső intézkedés versenyképes minőségi márka Bal egérgombbal (MC) - képlet 5: MC = KA + [bbte-nek / (m +1)]. Ez elég logikus, hogy a nagyobb ez az arány megközelíti az egység, annál nagyobb a versenyképes minőségű bevonatok a vizsgált tartomány anyagok. A következő szakaszban az elemzések, a versenyképesség, a termékek által meghatározott megfelelő rekord "ár - minőség". A taktika a cég a piaci festékek. Összhangban a társaság stratégiája az egyes fejlettségi a kidolgozott taktika, a piacon festékek. Például, azzal a céllal, hogy fedezze az összes fogyasztói csoportok, valamint a területi, illetve Fővárosi piacokon Bal egérgombbalszükséges, hogy osszuk meg a termékek skálája az, hogy a fogyasztók alacsony, közepes, magas jövedelem szint. A csoport elit áruk tartalmaznia kell bevonatok nagy versenyképes minőséget, amely az indikátor MC megközelítések egység, illetve egy csoport olcsó anyagok - festékek, bevonatok alacsony MC. Hogy működik a fogyasztó, közepes, illetve alacsony szintű élet (jövedelem) úgy alakul ki, egy sor bevonatok közepes, illetve alacsony szintje, a büntető törvénykönyv, mert a felismerés, anyagok, magas MC lesz nyereséges hiánya miatt stabil kereslet. Azt is fontolóra kell vennie a helyzet, amikor a szervezet első jeleníti meg a termékek versenyképes piaci festékek, vagy támogatása, új termék. Fontolja meg az alábbi tényezők befolyásolják a versenyképesség az új iroda. Az első dolog, amit meg kell összpontosítani, hogy a fogyasztókat információk a cégről: a termék, helyét üzletek, szolgáltatások (szállítás, kedvezmények, engedmények, garanciák). Mivel a gyakorlat azt mutatja, hogy a bevonatok gyakran vásárolt a boltban, ami a ház melletti (munka), vagy a szolgáltató központ, folyamatosan halad a felhasználó. De a nyugdíjasok készen áll, hogy menjen a másik végén a város, hogy használja az előírt jogosultsággal, vagy a kedvezmény. Tökéletes - nem versenytársak. Minden más esetben nem szükséges beszélni, rövid távú megtérülés a reklám. Meghatározó a termékskála, valamint a jelző MC bevonatok ajánlat, az ajánlati ár, az áruk nem csak "nem haladja meg a versenytársak árai hasonló termékek", valamint a stand mellett a fogyasztók. Alacsony ár, még az anyagok, magas MC indokolt, ebben az esetben által vonzza az ügyfeleket, bővülő értékesítési hálózat. Mint általában, a növekedés a forgalom készpénz lehetővé teszi a vállalat számára, hogy jobban alkalmazkodjunk a kínált tartomány fel, hogy a fogyasztói kereslet bevonatok, valamint hogy javítsa a nyereségesség a cég. Ár márka. A következő lépés az, versenyképesség-növelő, hogy dolgozzon ki a márka vagy vállalat image. Ne felejtsd el, hogy a cég, érdemes-annyi, mint a márka. Márkanév alatt nem azt jelenti, hogy'én az áru, illetve a fejlesztési értelmes egyesületek támadnak a fejében a fogyasztók. Emellett az a tény, hogy a márka saját személyiség, biztosítja a felismerés, hogy a gyártó vagy az eladó garantálja a minőségi árut, akkor a fogyasztó adataival szintű hozzáállás a gyártó (eladó) a felhasználó. A költségek a márka, ennek következtében a versenyképesség egy cég a különbség az áruk értéke, valamint az árat a kínálat a piacon. Ezért az ajánlati ár bal egérgombbal "előléptette" a cég lehetnek a márka értéke. Ebben az esetben beszélünk, az árszínvonal, a társaság termékek. Egy sor javasolt anyagok ajánlati ár az egyes márkák festékek összhangban lesz az a szint, a büntető törvénykönyv. Új termék a piacon bal egérgombbal. Következtetés termék a piacon egy nagyon fontos pillanat. Egy új termék, sőt, szükséges, hogy újra megteremtse a piaci. Fontolja meg a befolyásoló tényezőket a versenyképesség egy új márka a festékek vagy a termék a marketing. Bár minden bizonnyal a magas büntető törvénykönyv termék promóció siker függ nem csak az újdonság mértéke a termék vagy mennyire érdekli a fogyasztó, hanem a javasolt árképzési stratégia. Általában, módosítása a termék növeli az értékesítési gyorsabb, mint a jelentős innováció, mert ez már támogatja a véleménye a fogyasztó körülbelül a márka festékek vagy azzal egyenértékű. Az ajánlat ára a módosított termék kissé haladja meg az árszint módosítatlan termék vagy annak versenyképes párja szerint a szinten a büntető törvénykönyv. Ár jelentős fejlesztéseket az első szakaszban határozza meg a felső határ az árképzés hasonló anyagokat, s csak azután komoly reklám, információ, szolgáltatás-támogatás, a fejlődés, a fogyasztói véleményt erről a magas minőségű árut nem lehet emelt szint szerint, a büntető törvénykönyv. Csak a növekedési szakaszban a termék életciklus beszélhetünk a visszafizetése a termelési költségek, marketing, valamint beszerzése tárgyi jó eredmény. Mivel a gyakorlat azt mutatja, amellett, hogy a fenti, a versenyképesség, valamint a sikeres népszerűsítő új bevonatok befolyásolja az olyan tényezőket, mint az eredeti design, a csomagolás, címke, kényelmes csomagolás, a rendelkezésre állás elhelyezni megkülönböztető jegye, könnyen érthető, részletes használati utasítást, a kényelem, a munka egy új anyag. Megkötése a témát, szeretném önöket emlékeztetni arra, hogy versenyképes a nyeremények csak a gyártó, aki képes lesz arra, hogy időben megfelelően értékeli a piac bal egérgombbal. Alkalmazási módszerek értékelése versenyképes minőségű termékek lehetővé teszi számunkra, hogy nem csak meghosszabbítja, illetve alkalmazkodni a kínált termékek körét a fogyasztói igény a magas minőségű bevonatok, de az is, hogy a terv sikeres cég a piacon festékek holnap.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése