Építés, újjáépítés.
Vezető építész a város: mi legyen az... legyen az Általában? 2006-10-28 16:17:58
A helyzet ma az épület a Kijev belvárosában, szörnyű változások a történelmi szerkezet, a figyelmetlenség az etikai normákat, hogy minket, gondoljon a valódi okok, hogy mi történt. Ahhoz, hogy ezt megértsük, meg kell egy kis Teremtés, amely szerint a systems management építészeti tevékenység Kijevben a végén a XIX - XX század elején, amikor úgy alakult, a város központjában, a későbbi időszakokban a fejlesztési Kijev. Akkor is érdemes olvasni, vezérlő rendszerek építészeti tevékenység más Európai városokban. Az ezredforduló XIX, XX, évszázadok történelmi központ, a Kijevi, a megőrzését, amely ma is küzd a Kijevi értelmiségi, alakult elsősorban egy rövid ideig - a végén XIX - a kezdetektől a XX. században. Ez volt Wops'miatt a gyors kapitalista fejlődés a város, amely a 60-es években a XIX. század kezdett szerezni a fame "cukorbetegség tőke" az orosz Birodalom. Ha 1865-ben Kijevben még csak 71, 4 ezer ember által 1897 a lakosság ra emelkedett 247, 7 ezer ember, Majd 1907-ben, élt Kijevben már 404 ezer ember. A 70-es években a XIX. század a közigazgatási központ költözött Pechersk a Khreshchatyk, ahol a 1872-76, épült a Város Duma. 1904-ben volt a városban, 64, 3 sq km, de 1911-ben csatlakoznak néhány külvárosi területeken - 123, 47 nm km. A lehetőség a kreatív műszakban Kijevben építészet eredménye volt a reform a városi önkormányzat. A 1870-es, hatályba lépett a "város"állapot, amely szerint az önkormányzati Ügyek kimondta a képviselőtestület, illetve annak Végrehajtó szerv - a Városi Tanács. A kompetencia a Városi Tanács az érintett, különösen, jóváhagyási, tervekkel, homlokzat, magán házak a városi települést, az engedélyek kibocsátása felújítás tőke javító program, a támogatás, a rendőrség, a "megfigyelés helyes termelés ezek az épületek." Állami építőipari volt felügyeli az építési Osztály a tartományi kormány, illetve az építési vallási, állami, illetve karitatív intézmények is alá egy másik, megfelelő intézményi ellenőrzések. "Építése a Statútum" az orosz Birodalom eldőlt, hogy a város épült nem különben a jóváhagyott tervek, a változások, amelyek hozzájárulnak a Város Duma. Ez a Charta került meghatározásra állapota a város építész. A post városi építészek voltak belépett a kompozíció, a városi közigazgatásban. A városi politika kapcsán privát építése volt határozza meg az Igazgató, az építési Osztály a Városi Duma, a fő feladat az volt, betartását az érdekeit a városi közösség. Aláírásával a projekt együtt aláírása a város egyik építészek elég volt az építkezés kezdődött. Gyakran az a helyzet, amikor a város tervezők volt több (kettő vagy három). Például, ruházunk az építési lakóépületek, illetve egyéb kereskedelmi épületek vezetett, hogy a jelen építési boom Kijevben. Majd 1898-ban a Kijev városi Tanács úgy döntött, hogy a város két építészek elégtelen, majd bevezetett egy másik helyzetben. Kijevben három részre szakadt: az első, Starokievskaya, paloták, valamint a barlangok, a második Lybidska, Bulvár, Íj'januska, harmadik - Podilsky, majd a szomszédos. Minden Kijev város építészek voltak művelt St. Petersburg vagy Moszkva, sokan folyamatos képzés megszerzésére a címe osztály művész. Azokban a napokban, az építészek volt, hogy mind a mérnökök gyakran járt el, mint a vezetők az építkezés. Mielőtt hivatal, hogy már a szokásos gyakorlat szerint a tervezési, építési, sok épületek, szerkezetek, valamint végezni, mint a város tervezők. Néhány főnökök építési menedzsment a Város Duma volt magasabb az építészeti oktatás, de köztük volt a híres Kijevi ember - kereskedők, mérnökök, katonák, Gyárosok. A nevét, akinek érdekel hoztak létre harmonikus, holisztikus történelmi központjában Kijevi városi építészek, fejek építési kezelése során az építési boom fordulóján XIX, XX évszázadok óta ismert, hogy sok ember a Kijevi; A. J. Scilla, C. N. Nikolaev, V. A. Prokhorov, A. K., Gekker, G. P. Schleifer, A. S. Krivosheev, I. C. Nikolaev, N. N. Kazan, E. P. Bradman. Aktív kezelési tevékenységek a város tervezők gyakran kombinálják design arról,'tárgyak, különböző célokra. Azt is meg kell jegyezni,', hogy ne feledje, hogy Kijev azokban a napokban volt egy kis város (a mai szabványok), vezető építész nem volt, azonban a város tervezők volt egy pár, - minden volt, működött a területén. A helyzet legfőbb építési menedzsment, mind a városi építész soha nem kombinálható. Nem utolsó szerepet létre egy harmonikus képet Kijevben játszott létre a város kormány 1910-ben "a Bizottság arról, hogy a szépség a város." Élén a polgármester I. N. Janeway. 1916-ban a Bizottság tagjai az építészek E. P. Bradman. A. Gorodetsky, I. C. Nikolaev, művészek. A. Murashko, S. I. Swietoslawski, mérnökök F. L. Falberg, A. A. Fenyő, közéleti C. F. Dityatin, I. I. Stawski, ügyvéd F. D. Brzowski, D. C. Kodiak Professzor, a Kijevi teológiai Akadémia M. S. swift ember a városban ismert tartani. A Szovjet korszak 1936-Ban a Kijev'egy Rendező (később vezetője a tervezési hatóság, amely kombinálva a helyzet a vezető építésze, Kijev. Ez az első post-tól 1936 1939 tartott, Század Golovko. Ő volt a 36 éves 1935-ben szerzett diplomát az építészeti kar Kari, gyakorlatban nem volt, de akkor ez volt a normális. A II. világháború után, mint a fej a tervezési hatóság, valamint a vezető építésze, Kijevben részt, többnyire a szakemberek, akik már kiterjedt vezetői tapasztalat (egykori vezérét tanszékek, intézetek Igazgatói), amely jellemzően megoldani városi tervezési problémák. Abban az időszakban, 1944 után, a rehabilitáció, illetve építési munkálatok a központ, de legfeljebb 90-es években a múlt század volt az utcákon, főként az új fejlesztési, építési számos lakossági épületek, minden infrastruktúra elemek, ott is sok az adminisztratív nyilvános épületek. A történelmi központjában Kijevben maradt, szinte érintetlen. A fő feladat a chief architect (ezek ugyanazok a fejek, de a Fő építészeti ellenőrzése Kijev) korlátozott volt, hogy a menedzsment a folyamat összehangolása minden épület, ami egy teljes értékű városi lakossági, mind az állami szervezetek. Jó mérnöki gyakorlatban az egyes objektumok'tárgyak általában nem, bár, valamint aktívan részt vett a megbeszéléseken, valamint a döntés, hogy ez vagy arról,'tárgy, s gyakran járt el, mint társ-szerzők. Ez a híres Kijev építész - alkotók Cremating együttes Század A. Vlasov, A. C. Dobrowolski, B. I. Priymak, I. N. Ivanov, ami hozta létre egy csodálatos együttes tér Az októberi forradalom, V. I. Ezhov - társszerzője a projekt a lakossági "Troyeshchyna", N. L. S. - társszerző sok projekt esetében a lakossági komplexek (Obolon, troyeschina, Poznyak vagy más ) A közelmúlt eseményei óta Körülbelül 1994-ben változott a helyzet. Kijevben jött privát belföldi befektetők érdekelt a befektetési tőke az ingatlan, amelynek kezdetét egy építési boom történelmi központjában, a város. 1996-ban, a vezető építész, a Kijevi nevezték C. C. Babushkin, ő a fej, a Fő Igazgatóság város, tervezés, építészet, Kijev city state administration (UTAH). Ő vezette be az aktív kombináció a feladatok,'kapcsolatok fejlesztése a szerző projektek különböző célokra építési történelmi központjában, a város. Ma számos kreatív műhelyek, egy út, vagy egy másik egyházközségi vezető építésze, a város, a fő beszállítók projektek a központ. Nyilvánvaló, jegyző C. C. nagymama nem lehet azt állítják, hogy az építész C. C. Babushkina, illetve a projekt nem kell, hogy minden akadályt, hogy a megvalósítás. Még azok is, amelyek nem a színvonalat, végrehajtani megsértése, a város tervezési normák gyakran nem illeszkednek a történelmi környezet. Ez elég ahhoz, hogy neve az épület "Prominvestbank", szendvics között a történelmi házak az utcán Sophia, irodaház utcai Vladimir, 12, csakúgy, mint a hírhedt építése, a fitness center közelében, a ramparts a tartalék "Sophia a Kijev". Vitatkozni a vezető építészeti tiszt nagyon nehéz, így közepén Kijev, a konstrukció kaotikus, megsérti a város tervezési előírások az erekció új épületek elpusztult pam'műemlékek, a megcsonkított Központi tér a város. Azt mondhatjuk, hogy a fej a tervezés, építészet, Kijev városi állami adminisztráció, megcsodálva a design, egyedi tárgyak'a tárgyak, amelyek nem fizetnek elég figyelmet arra, hogy érdekeit a város. Mindez okoz nyilvános gyalázat. Felismerve ezt, a polgármester, Kijev, A. A. Omelchenko mondta nemrég, hogy a tervezett ajánlatot, hogy töltse ki ezt a pozíciót. De van egy másik, sokkal globális kérdés: meg lehet-ellenőrző rendszer építészeti tevékenységet továbbra is ugyanaz, mint akkor volt, amikor a SZOVJETUNIÓ szüksége lehet reform? Lenni vagy nem lenni? A választ erre a kérdésre, kértük, hogy a szakértő a helyszíni Professzor, a kar építészet KNUBA, jelölt az építészet Valery Vasilyevich Tubica. Valery Vasilievich, van egy vezető építész az Európai városok? Ilyen pozíció nem. Sem a terminológia sem a fogalmi vagy funkcionális jelentése van. Még elképzelni is, ez lehetetlen - a vezető építésze, Párizs, London, Berlin vagy! Európában a szakszervezetek építész, élén választott elnök áll, a szakszervezetek. Ott van még a fogalom a "chief architect". A koncepció a "chief architect, a város" abszurd, ez olyan, mint a fő író, művész, vagy zeneszerző, a város. Között az építészek válassza ki az Elnök az Unió építész, de nem ez a fő építész. A vezető építész, a város egy olyan termék, a Szovjet totalitárius rezsim, amikor már teljes erővel koncentrálni a kezében az egyik a kezelt felső ember. Csatlakozott a bürokratikus helyzetét, a fejét a tervezési hatóság, a kreatív - chief architect. Ugyanakkor a legjobb, hogy humiliate a post városi kerületi építész, megfosztják őket bármely jog. Ezek a hozzászólások voltak, hogy ügyvédek, tanárok, volt még... egy állatorvos. Ha nem vagyunk Európában, szükséges, hogy a reform a rendszer összhangban az Európai alapelvek. Sok feltörekvő ma egy hibát elfogadása bizonyos városi megoldások Wops'volt kapcsolódik ez. European Committee for standardization, Brüsszel aktívan dolgozik az újraegyesítés minden szabványok az EU-ban vagyunk, ugyanaz, mint korábban produceren a normák, az egész világ nem tudjuk rendelet. Majd kíváncsiak vagyunk, miért vagyunk így vonakodva komoly külföldi befektető. Beszélgetés vagyunk "más nyelveken". - Dolgozik a doktori értekezését, Akkor képzettek voltak, Belgiumban, Hollandiában, majd vizsgálták a menedzsment rendszer építészeti tevékenységet. Aki elvégzi a városi politika a városok? - A választék Belgium, Hollandia, a képzés nem volt véletlen. Ezekben az országokban alakult a jogszabályi keretek között, a törvény-megmaradni lakosság. Ott minden város város minden kerületében fejlett gradostroitelnye rendszerek-részletes, világosan, egyértelműen meghatározott korlátok típus szerinti működési célú, az épület magasságát, sőt, bizonyos esetekben, a hajlítási a homlokzati elemek (különösen a történelmi városrész), valamint egyéb, a városi körülményekhez. Ezeket a dokumentumokat a törvény által a tervezők, ezek megsértése büntethető kioltása a licencet, valamint a veszteség egy profi kép. Így a tervezés során el sok kérdést, akkor csak meg kell, hogy kövesse a szabályokat belül őket, hogy mutassák meg a kreatív potenciál. A generátor az ötletek, a koordinátor minden olyan kérdésben, az építészeti tevékenység részt vesz a fejlesztés minden előírást, versenyek, végül a promóció építészeti ötletek az állam, a Holland építészeti Intézet. Véleményem szerint, ez az egyik fő összetevője mind az elért eredményeket, sikereket, az építészet, Rotterdam, hága, Hollandia Általában. Mi analógok ilyen Intézet szolgálhat NDTA, NAD, mások Ukrajnában ott szokott lenni egy nagyon erős tudományos iskola építészet. Sok az elméleti fejlesztési végrehajtása jelenleg folyamatban van Európában. Ez egy szégyen, hogy ilyen lehetséges nem népszerű hazánkban. A Holland hogyan tervezők felelnie az építési szabályzatok a város, tartja egy különleges önkormányzati Minisztérium a várostervezés, ügyvédek, elsősorban a kisebbségi önkormányzati közösség. Ez az Ellenőrzés olyan, mint egy közvetítő között a közösség építészeti cégek. Ez áll a különböző szakértők, Wops'kapcsolódó tűz, közlekedési, környezetvédelmi szolgáltatások, szervezetek számára a helyreállítása, védelme pam'tálcák. Abban az esetben, vitás kérdések, amelyek befolyásolják az érdekek, a tartományok, a települési önkormányzatokat viszont, hogy az állam Gazdálkodási tervezés. - Hogyan Európai építészeti Iroda? - Minden olyan kérdésben, a szerzést a földterület, építési o'Európában megoldani, nagyon egyszerűen, ezek egyedileg határozza meg. Valaki, aki meg akarja építeni valamit, vásárolja meg a földet a tulajdonos, ez minden. Akkor felel meg az épület tulajdonosa, a tervező. Készítenek fel a szerződést, fejlesztése koordináta építészeti tervezési feladat. Majd évi tervek. Ez egy olyan fogalom, amely magában foglalja a helyzet elemzés (történelmi, építészeti, területi, közlekedési, funkcionális, stb.), programok, tervek, valamint szükséges annak megértése, hogy a megoldást tervek, emelkedés, szakaszok, perspektívák, inter'karrierje egy épület vagy szerkezet. Akár 80% - át az anyag az indokolja, a döntés pedig csak 20% - illusztrációk körülbelül'a tárgy. Minden szükséges információt, designer szerez könnyen, gyorsan, a teljes, gyakran elektronikusan, térítésmentesen. Minden térképek, másolatok, séma, adatok Földtani lehet beszerezni elektronikus készlet. Elkészítette a projekt (a terminológia a "durva tervezet") jóváhagyta az ügyfél által továbbított az Osztály városfejlesztési jóváhagyásra. Ott küldött vizsgálatra, hogy az osztály az Osztály a környezetvédelem, a közlekedés, biztonság pam'műemlékek, stb. Szakértői vélemény egy darab papírt választ a szakértők 5-10 kérdések a tervező ilyen vagy egyéb szabályok. Építészeti, műszaki megoldások senki sem expertum. Úgy tartják, hogy ez arra utal, hogy a hatáskörébe tartozó építészeti cég, ő felelős fenntartása licenc. A legtöbb komplex projektek kiadását véleménye szerint a Department of város-tervezés 75 nap (az összehasonlítás, már ez a művelet eltarthat néhány év). - Hogyan értékeli a menedzsment rendszer építészeti tevékenység? - A rendszer nem hatékony, nehézkes, korlátozza a fejlesztési városokban, Ukrajna Általában. Ő alakult ez egy kaotikus szervezetek listáját, osztályok, irodák, hogy "készült" a "fit" rendszer, az átjáró projekt. Pedig, úgy tűnik, hogy minden embernek joga van, hogy létezik, teljesítő Felügyeleti, szankcionálási funkciók. De... ezek együtt set mintegy 130 aláírások a projekt dokumentáció. Nem túl sok van? A szükséges idő a különböző engedélyek? Az egyik a rendszerek "az intézkedések megvalósulását a beruházás, építés, az építészeti, illetve technikailag egyszerű körülbelül'objektum, amikor a két szakaszból tervezés", a teljes időtartam, amíg az engedély, jóváhagyás, stb. (Anélkül, hogy az időszak a projekt végrehajtása), az összeg több, mint 2 éve. A befektető fogja túlélni ezt a maraton? - Mi történik, javítása ez a rendszer? - Van egy speciális állami szervek munka ebben az irányban: a Verkhovna Rada Bizottság építése, a közlekedés, a kommunikáció', a állami építőipari Bizottság Ukrajna, Glaciergate, oblate. Ezért, azt mondom, hogy semmi sem lehetetlen. Elfogadta a Törvény "építészeti tevékenységet", "tervezési, fejlesztési területek a", "A kulturális örökség védelmével", stb a városok száma kifejlesztett új mester tervek, az építési Előírásoknak. Részben alakul ki, egy új szabályozási keret. Vannak megpróbálja befolyásolni a döntéseket, útmutatást, a leginkább fájdalmas helyek építészeti tevékenység. De az ellenállás nehézkes bürokrácia, a földön negates minden erőfeszítést. Mivel a minta lehet, hogy a menedzsment rendszer építészeti tevékenység, elfogadott Európai országok. S ezt a munkát kell tenni a építészek, speciális. A probléma tehát adott, hogy fel neki szóló határozat a területen dolgozó szakemberek vezetői, különösen a tisztviselők, lehetetlen. - Mit kellene tenni, első Kijevi? Először, meg kell adnia egy ideiglenes moratóriumot építése a történelmi központjában Kijev, amíg van a fejlett, mind a jóváhagyott szabályok építési minden szükséges korlátok. Nem tudjuk, hogy egy hivatalos, mi van, ha ő nem volt a rang, a hatóság volt eldönteni, mit épít, vagy nem építeni közepén Kijev. Szabályok kell, hogy dolgozzon ki a szakemberek, a nyilvánosságot tájékoztatni kell róla. Ráadásul ahelyett, hogy a városi Tanács, a döntések, amelyek a vezető építésze, Kijev, szerinte nem köteles kalkulálni, lenne létre a városi közigazgatási Bizottság, a szépség, a város vagy a Nyilvános építészeti, művészeti Tanács tagjai a szakértők képviselői-a nyilvánosság kell, hogy a határozatok ez a Tanács tartották. A Tanács kell a választott, sem kinevezett. Ez a Tanács (a Bizottság) kell vonzani, amikor felül által jóváhagyott rendezési vagy építész megoldást kínál, melyek túlmutatnak a jóváhagyott építési szabályzat. Szükséges lenne, hogy töröljék el a pozícióját vezető építésze, Kijev, nem okozhat, hogy finoman fogalmazzak, meglepett, az Európai kollégák. Majd megszabadulni a koncentráció a hatalom kezében egy személy - a fej, a Fő Tanszék, építészet, várostervezés, mint most. Ma a terület a Kijevi van 820, 5 kV-os. km, közülük tér a történelmi központ - 90 kV. km (11%), a terület a tartalék "Ősi Kiev" - 175 kV. km. Hétköznapok a fővárosban, ott, 1765. Kijev van osztva, a kerületek, a lakosság kezdve a 250-350 ezer. man. Egy személy meg fogja érteni, részletesen, hogy megértsék a városi problémák minden területén egy nagy város nem engedheti meg magának. Különös tekintettel a tény, hogy Kijev még nem alakult ki övezeti. Száz évvel ezelőtt, a Városi Tanács úgy ítélte meg, hogy a város a lakosság mintegy 250 ezer. az embereknek szükségük van 2 - 3 városi építész. Tudjuk, milyen szakmai szinten volt ebben a kerületben (a terminológia) városi építészek. A szükséges decentralizálása menedzsment funkciók. Meg kell, hogy hozzon létre egy teljes körű Gazdálkodási tervezés a regionális közigazgatási szervek, a város, hogy átadja nekik a jogot, hogy a döntéseket a saját szintjükön, t. e. a területek. Ez megszünteti a szükség sok jóváhagyások. A kis város Ukrajna elég lesz a városi Menedzsment városi. Hogy ösztönözze a munka a helyreállítás a történelmi épületek szükséges, hogy csökkentse az adó a helyreállítási munkákat képest új építésű, ahogy van, kész az Európai országokban. Ott, ha a befektető venni, hogy állítsa vissza a régi épület központjában, ő fizet adót, csak 7% - a a költség helyett 20% - os új építés. Így lehet menteni a pusztulástól sok építészeti emlékek a Kijevi. Úgy gondolom, hogy a végrehajtás ezeket a javaslatokat kell tenni a sok erőfeszítés, a közügyekben nem könnyű része elektromos. Az építészeti környezet elpusztult alapjai vállalati etika. Akkor újra kell kinevelni tekintetében a vonatkozó jogszabályok, a start felé haladva egy civilizált relationship management építészeti tevékenység. FORRÁS: Budmaster
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése