Ludwig Mies von der Rohe volt az egyik alapítója racionalista építészet Németországban, majd a Második világháború után, ő lett az egyik vezető építészei az Egyesült Államokban. Ludwig megpróbálta korlátozni, hogy az egyszerűség a struktúrák: "legyenek egyszerű, de ugyanakkor nemes" - mondta az építész.
Miss született Március 27, 1886-ban az Aacheni. Ludwig nem volt építési oktatás. Érdekes épület cseppentve a neki apja, egy master Mason. A 15 éves, ő segített helyi építész végrehajtásában rajzok a gipsz díszektől. 1905-ben Mies ment Berlinbe, ahol dolgozott, előbb a Bruno Pál, az egyik legjobb időben szakértői építészet, eszközök inter'belső terek, hiszen 1908 - ban a Stúdióban, Peter Behrens. Aztán ő volt az egyetlen, Németországban, ahol a fiatalabb generáció is megtalálja, amit ez szükséges. Behrens utasította fiatal Cape építési felügyelet a német Nagykövetség St. Petersburg. Három évet töltött a Stúdióban Behrens, megteremtette az alapot a kialakulását Mies mint építész, mi volt tanult klasszicista ötletek, illetve a műszaki vagy ipari szempontok a munka mestere. Egy bizonyos befolyásolja a fiatal építész volt, a munka, a Wright, a melyet látott a kiállításon 1910-ben Berlinben. 1913-ban, abban a korban, a 27 éves Miss nyitotta meg Berlinben a saját tervező iroda.
Hatása alatt expresszionizmusaAz évek társadalmi felfordulás, illetve a gazdasági tönkre, amikor épített egy kicsit, Mies van der Rózsát tett egy sor kísérleti projektek (1919-1924). Közülük a projektek üveg felhőkarcoló, a létrehozott hatása alatt expresszionizmusa. Az építész kerestem egy új típusú szerkezeti minták, együtt a forma, a legtöbb, teljesen feltárja az átláthatóságot, de a ragyogás az üveg. A két projekt a falusi házak 1923 - tégla -, beton -, fejlesztette a Cape, felbecsülhetetlen a fejlődés a modern építészet. Őket hozzátette, egy új koncepció, az építészet. A kezében az építész síkbeli elemek vált, hogy a mező egy heterogén keveréke anyagok, elemek építési üveg falai, vasbeton, majd ezt követően márvány. A fejlesztések Mies, a fal már nem láttam őket mind. az alárendelt elem, megszerzése önismeret fontosságát. Ő már fajtatiszta kívül a belső tér. Ez a projekt volt egy határozata az elrendezés, a ház a funkcionális jellemzők, osztva a lakossági, mind a kereskedelmi zónák. Mivel 1924, ez az elv elengedhetetlenné válik a tervezés során házak. Ha Le Corbusier veszi alapján a geometriai formában benyújtja azt a funkcionális megoldás, Mies van de Rohe, éppen ellenkezőleg, a bevételt a fejlesztés a külső megjelenés, az épület kölcsönös megállapodás az egyes részek kizárólag a rendeltetési helyükre.
Mozgás irányába felvilágosodásMies van der Rohe volt szerencsés, hogy szemléltessék az építészeti készségek egy tiszta formában az építőiparban a német pavilonban megrendezett Nemzetközi kiállítás 1929-ben a Barcelona. Ahelyett, hogy a pavilon fogadó mutat, ő erects egy épület tisztaságát, a formák, a szépség, az alkalmazott anyagok (travertin, onyx, üveg különböző árnyalatai) mind egy kiállítási csarnok, valamint a kiállítás. A projekt a pavilon Barcelona hozta van der Rohe világhírű. 1930-ban épített egy lakóház Tugendhat a Brena. Az a tény, hogy a Barcelona úgy tűnhet, mint egy furcsa, play felületek, anyagok, itt befordult egy új koncepció a bentlakásos otthonba. A Tugendhat ház egy lejtőn. IIA sikeresen használják ezt az épületet úgy kell tervezni, hogy a hely a két szint. A ház osztva Partíciók a négy funkcionális területek: belépő, nappali, tanulmány, illetve az ebédlőben. Ilyen térbeli kompozíció a Cape sikerült (alapján a szoftver telepítések), hogy ismerje el a sokszínűség követelményének az ügyfél, anélkül, hogy veszélyeztetné a integritását a fő hangerő elosztják azt, hogy külön kis szobában.
A kreativitás AmerikábanAmikor 1930-ban, amelyet Ludwig Mies van der Rózsa volt a vezetője a szervezet a Bauhaus", ő irányította a társadalom, a tanulmány az első, tisztán formai problémák. Ennek ellenére, a Nácik lehetetlenné tette, hogy a munka az iskola Dessau. Cape semmi köze nem volt, hogyan fordítsák Bauhaus Berlinben, majd 1933-ban, hogy oldja fel a szervezet. Négy évvel később emigrált az Egyesült államokba, ahol egy évvel később ő vezette az iskolai építészet IIT - Illinois Institute of technology Chicago. 1939-ben Amerikában, ő kapja a megrendelést, a tervezési, építési, az Illinois Institute of technology Chicago. Az építész megpróbál ez az épület, hogy felfedje az egységet a terület, térfogat alkalmazásával egységes moduláris rendszer. Ez leigáz az elrendezés a helyiségek közötti időszakban a az egyes épületek, valamint a hajlítási a homlokzat. Szerkezetek voltak acél. Rendelkezésére az építész már csak a standard profilok. A használata acélszerkezetek vezet egy egyszerű téglalap alakú formák, valamint MIS megállapítja módon ad személytelen gyári épületek építészeti jelentősége. Megkülönböztetni a harmonikus arányok, fösvénység, alapok tisztaságát a kompozíciók Illinois Institute of technology volt a tetején minden működik, a híres építész. Eldőlt a legfőbb építészeti téma az ő épületek Amerikai időszakban-naraschivanie parallelepiped, mely végzett a keret. A tervezés ITI megszervezte az az elv, amely egy időben alapját a teremtés a Barcelona pavilon, téglalap alakú blokkok épületek csak útmutató a fejlődés folyamatos terek. Párhuzamosan az első épületek, hogy menjen Mies van der Rohe tervezett épült a ház Farnsworth a Foca folyó (Illinois, 1946 -1950). Három sima beton, kő - terasz, padló, padló -, mint ha lebeg a föld felett. Ők emelt fém támogatja.
A nagyszabású nyílt forráskódú pavilon használt épület a korona-hall - iskola építészet ITI (1952). Valójában az első emeleten egy két szintes építési hagyományos elrendezés, a földbe helyezik el. A kompozíció az üveg határozza meg a parallelepiped második emeleten. Egy lapos tányér hogy ellepje lóg egy erős fém keret struktúrák származtatott kívül. Az építészeti téma naraschivanie téglalap alakú kötet - alapú felhőkarcoló van der Rohe. A teljes belső tér helyébe egy összegben egyenértékű szabvány emelet, térbeli sejtek. Konstruktív keret a felhőkarcoló mögé rejtett a külső héj. A leghíresebb felhőkarcoló Tömeg egy bentlakásos otthon a Chicago-tó-Sicc Meghajtó (1951. valamint kommunális NOELs sétány (1957 ), amelyek különböznek csak a részleteket irodák-ski ^ épület Seagram building new York-i (1958). Az utóbbi kiosztott különleges finomítása részletek luxus befejező anyagok - bronz keret, fali lila pohár arany ötvözet.
Az építőiparban a sokemeletes lakossági épületek, a Chicago, az építész visszatért a jelölt által neki, 1919, 1921, az ötlet a sokemeletes épületek, üvegből. Mi úgy tűnt, egy álom most valósággá válhat. Üveg, acél, az csak azt jelenti, hogy alkalmazzák őket, hogy a megtestesült az építészeti tervezés. Hiánya miatt a felhasznált erőforrások, a világos kifejezés az építészeti forma a vezető építészeti ötlet, a "kevesebb több" már világos kifejezés. Elfogadott Mi-com ipari anyagok, mint az acél, üveg szükség a használatukhoz az építészet, egy magasan fejlett művészi értelemben. Ha a dolgozó ezek az anyagok fontos, hogy bonyolult, minden részletet, legyen tisztában a legapróbb változásait, az arányok. A szó az építész, vannak fontos az "organikus" elve egyezik minden elem a helyére a szerkezet.
Elkezdtem dolgozni, mint egy követője Wright, van der Rohe 40 év lesz az antithesis. Megjelent fejezet összeegyeztethetetlen antagonizmust között a romantika, az "építészet" , letisztult klasszicizmus egyetemes struktúrák Mies. A korai 1960-as években, amikor a trend már kimerült magát, hagy a tanári munkát az ITI. A legnagyobb épület a Museum of modern art-ban, Nyugat-Berlin (1968 ) - a másik változat a testet eszméit Neoclassicism a kínosan célja, fém konstrukció. Épület Berlin-az utolsó varázsló, aki meghalt a nyári 1969-ben a Chicago. Az ő esztétikai koncepció Mies van der Rohe et'asuwa az idealista filozófia neo-Thomism, amely szerint az eredetét a nagy, koncentrált a tisztesség, a belső egyensúly a forma, a matematikai tisztaság a méreteket. Absztrakt elemi geometriai alakzatok, tisztaságát, merőleges, párhuzamos vonalak IIA láttam megtestesülése, a "Legfelsőbb harmónia". Kristályos formája alkotásokat az építész használták, nagy mérnöki cégek az Egyesült Államokban. Egy ideig váltak szinte kötelező'van szükség, ha az építési új közigazgatási, kereskedelmi épületek Nyugat-Európában.
Forrás: www. eremont. HU