Építés, újjáépítés.
A tetőtér verzió 2006-11-02 17:23:18
A Windows a padlás kezd a tömeg több népszerű. De eladók elégedetlenek az értékesítési mennyiségek Piaci tetőablakok még fiatal: tény, hogy elkezdett formát p'öt vagy hat évvel ezelőtt. Bár értékesítési mennyiségek "tetőtér" ablak az utolsó három vagy négy évben nőtt a 40-50% - a évenként, abszolút számokban, a piac "vette a magasság" csak $ 3 millió az a tény, hogy Ukrajnában nagy a kereslet tetőtéri szobák kezdett használható, csak az elején, a jelen században, tehát a kultúra, fogyasztás-UPS az ilyen helyiségek szinte hiányzik. Továbbá, az építési attics - nem olcsó, de a vásárlóerő -, hogy a többségi népesség alacsony. Egyesek szerint a szakemberek, az ilyen szerkezetek "meg" az 5% - a polgárok vagy a nagy kereskedelmi vállalkozások.
SZEREPLŐK
Most ukrán piacon tetőablakok között oszlik meg a három jól ismert globális márkák - Fakro (Lengyelország; hivatalos képviselője társaság "FAKRO, amely-az oroszlánok"). Velux (Dánia; hivatalos képviselő - OOO "VELUX Ukrajna"), Roto (Németország; - a kizárólagos forgalmazó cég "evroizol"). Ezek a védjegyek együttesen tartalmazzák mintegy 95% - a piacon (lásd: "a Szerkezet értékesítési tetőablakok a fő kereskedelmi évfolyamon a" c. részt a 121. oldalon). Utolsó részesedése alig ismert gyártót, Szlovákia, Törökország, valamint más országokban, ahonnan az árukat rendszeresen szállított a regionális piacokon Ukrajna vagy importált egyszer szedés adott arról,'a tárgy. Ezen kívül, azt híresztelik, hogy Ukrajnában van egy kis "házi" termelés tetőablakok (vagy az a tény, hogy alatta jelenti azt gyártók hasonló).
Az elmúlt évben, mint 2002-ben, a változások a részvények értékesítése a védjegy nem történt meg. Azonban a piaci szereplők a számjegy kezelik figyelem: a piac nem különböztetik meg, illetve nem eléggé átlátható, hogy'objektíven értékeli a társaság részvényei, különösen a dinamika. Emellett szerint Eugenia Zaporozhets, vezetője, marketing, reklám KFT. "VELUX Ukrajna", a Nyugati régiók Ukrajna inkább akut probléma a tömeg fordulni, az áruk, a részvény értékesítés, amely szerint a különböző becslések, olyan magas, mint 20-40% - a a helyi piacon.
TERMELÉSI
Ukrajnában dormers ipari mennyiségben a teljes termelési ciklus nem tett. Szerint Eugenia Zaporozhets, CE társaság úgy ítéli meg, hogy nem megfelelő megnyitásához termelés Ukrajna, mert nincs nyersanyag bázis: például egy kulcs anyag keretek tetőablakok Velux - Északi fenyő, amely növekszik, Skandinávia Szibériában.
Egy másik, hasonlóan fontos oka a kis Európai összehasonlításban, a kapacitás, az ukrán piacon, ami legalább 5-6-szor kisebb, mint a méret a Kelet-Európában.
Amellett, technológiailag termelés tetőablakok egy komplex üzleti igényel nagy indítási költség legalább 1 millió dollárt
S ami a legfontosabb - minden gyártó a tetőablakok önállóan fejleszt, gyárt, hardver, nem a kínálat is külön a Windows. Leggyakrabban ez még a know-how-t, a cég. Pedig egyértelmű, hogy a potenciális ukrán befektetők kerül szembe kell befektetni a termelés saját tartozékok.
Azonban a belföldi cégek megpróbálják gyártás ezeket a termékeket. Például a "FAKRO, amely-az oroszlánok" 2002-ben megalapította a Közgyűlés tető Windows-ben Bevették. Szerint a brand Manager a társaság "TLC" (, Kijev; kereskedő TM Fakro) Maxim Kalmykova, termelés késztermékek szerint kell elvégezni a következő sémát: ragasztott rétegelt fenyő fűrészáru Ukrajna küldött, hogy Lengyelország a növény a Fakro. ahol a profilok, egyedi méretű előkészített szállítás az ukrán vállalkozás. Így, mintegy 90% - eladott "FAKRO, amely-az oroszlánok" termékek jönnek, hogy Ukrajna.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI STRUKTÚRA
Vezető értékesítési, mint azelőtt, tetőablakok fából (általában ragasztott rétegelt fenyő fűrészáru) - 95% - összes értékesítés. Műanyag Ablakok biztosítják a nem több mint 5% - a értékesítés. A használata korlátozott a SV'ASCO magas lineáris kiterjesztése a műanyag működés közben az ablak.
Szakértők kell jegyezni, folyamatosan növekszik a kereslet a drága modellek tetőablakok (class "Suite"). Az elmúlt p'öt év, a részesedés értékesítése ilyen dobozok-re nőtt 2-3% 8-10% - a (lásd: "a Szerkezet értékesítési tetőablakok Ukrajnában a különböző ár szegmensek" oldalszám: 120).
Fokozni kereslet a különböző eszközök, amelyek megkönnyítik a működését a Windows rendszer automatikus megnyitása, távirányító, redőnyök, stb
PROMÓCIÓ
Most már több, mint 50% a hirdetési költségkerete, fő szállítók tető Windows image reklám márka, valamint népszerűsíti az ötlet, "lakossági tetőtér".
Míg verseny között Marco tulajdonosok költözött árképzés konstruktív régióban. A gyártók a Windows, több erőfeszítés arra irányul, hogy a keresés az új tervezési megoldások, melyek fokozzák a vevői érték a termék: tartósság, megbízhatóság szerelvények, tartósság, ellenállás keret külső hatásoktól.
Változó szabványok, előírások az alap modell. Ha néhány évvel korábban ilyen volt tekinthető, ablak-paned üveg, most kereskedők előmozdítása elsősorban a Windows a megnövekedett energia-megtakarítás a tulajdonságok parancsra.
Elrettentő
Több padurii ebben az évben a kereskedők tetőablakok bírósági, illetve a Végrehajtó hatalom. Előhívás: Március 9., az alkotmánybíróság Ukrajna (CCU) megerősítette pozícióját beleértve a 2 pont 10 a törvény Ukrajna " a privatizáció az állami lakásépítési Alap". Köszönöm rózsa'pontosítás a SIC (lásd: ÜZLETI No. 11-15. 03. 04, p. 109) "lassítani" a magyar privatizáció garrets, újjáépítés alatt a padláson. A bíróság kifejtette, hogy az apartman tulajdonosok társ-tulajdonosok kiegészítő helyiségek, a házak, ezek közé tartozik, attics. Ennek megfelelően az építési munka egyetértése szükséges összes co-tulajdonosok. Az eljárás során az engedélyek beszerzése felújítás a attics bonyolultabb, drágább.
Bár, azonban ez a probléma érinti elsősorban az építőiparban attics a mai házak. Az új épületek, kereskedelmi ingatlan'tárgyak építeni a tetőtérben lesz. Emellett aktívan fejleszti az építési házak. Az egyik a divat trendek a nyaraló épület - létrehozása loft magánlakásokban. Természetesen a kereskedők is összpontosítani kell a promóciós termékek ezeken a területeken.
ELŐREJELZÉS
Becsült piaci szereplők, 2004-ben, az értékesítési volumen növeli képest 2003 által 30-40%.
Figyelembe véve sajátos, valamint az alacsony kapacitás a piac "tetőtér Windows" Ukrajnában a valószínűsége, hogy új márkák, illetve az importőrök, a közeljövőben kicsi. Sőt, a költségek piacra versenyképes termékek - nem kevesebb, mint $ 450-600 ezer (beleértve a bérleti raktár, induló készlet, reklám kampány). Szinte senki sem akar kockáztatni, hogy milyen pénzt egy kis világ szabványok piaci
FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése