Építés, újjáépítés.
A vásárlás a föld egyén által. 2010-08-26 15:58:01
Szerint az ukrán jogszabályok a föld a mi hazánk nem eladó. Hivatalosan ez a tevékenység szerinti moratórium, amely továbbra is a Verkhovna Rada. A kérdés azonban megszerzése tulajdonjogát a földhivatal az érintett sok. Annak ellenére, hogy a hivatalos tilalom, hogy az eladás a földet, függetlenül attól, hogy a méretben történik mindenhol. Emellett továbbra is nyitott kérdés, ami a föld részvények. Az emberek kapott őket az ingatlan lehetősége nélkül kezdhette eladó.
Állami szinten, szisztematikus intézkedéseket, hogy korlátozza tevékenységek területén eladó földterület Ukrajnában.
Azonban érdekes a termékeny kiterjedésű ország olyan nagy, hogy egyes kereskedők ne hagyja abba még a jogi tilalmak. Így a lemondás az állami törvény, megerősítve a tulajdonjog, hogy a telek majdnem $ 754 hektár, az Európai Parlamenttel, valamint az Európai emberi jogi bíróság már érkezett panasz. A nézeteltérés a döntést a bíróság kifejezett pár Mykolaiv régióban. 2000-ben a lakosok. Chausova (Pervomaisky kerület) eladott házastársak a jogot, hogy saját föld, a terület, amely az összesített összege 438 föld részvények. Ezt követően foglalkozik voltak nyilvánítható érvénytelennek a bíróság által, mi volt az oka a fellebbezést az Európai bírósághoz.
Majd 2006 februárjában a sürgősségi hozzáadott "fejlesztések" a Föld kód Ukrajna. Bekezdés 15. Fejezet X "Átmeneti rendelkezések" a módosítás elfogadásra került, meg kell jegyezni, hogy a tagok a Tanács egyhangúlag fogadott visszamenőleges hatállyal, a törvény készült, semmis minden korábban elkövetett tranzakciók, Wops'kapcsolódó rendelkezésére a földeket, amelyeket korábban tiltott.
A folyamat azonban az elfogadása a Törvény okozott nagy meglepetést, különös figyelmet érdemel. Nem volt feltéve, semmilyen indok kell, megvalósíthatóságát. Csak egy pár szót az indokolás beszélt esetekben az illegális ügyletek, valamint a kibocsátó a hatáskörök az ügyvéd, amely a polgárok a lehetőséget, hogy eladja, a támogatás bármely más eszközzel tartozó őket a tulajdonjogot a termőföld, valamint részvények. A vita a törvényjavaslat nem került sor. A módosítást egyhangúlag elfogadott egy perc után, hogy ez a napirend.
Sőt, elfogadása volt, mint a villám. Az Elnök szintén nem késedelem az aláíró, a jogi, a korai 2006. Március tartott kihirdetését. Mi a törvény ellentétes a jog az ukrán állampolgárok, foglalt, a cikkek 22, 58 az Alkotmány, mivel a törvényhozók nem voltak. Azonban a fő törvény az ország Kimondja, hogy az előírt, illetve a határozott abban, hogy a jogok és szabadságok polgárok nem lehet csökkenteni a kötet elfogadása, új szabályok. Elfogadhatatlan a hatása a jogszabályokat, ha azok vissza az időben lépéseket.
A média azonnal válaszolt, hogy a "jó arc egy rossz játék." A reakció, érdemes megjegyezni, volt a helyzet alakult ki. Úgy tűnik, hogy a törvényhozók folytatott egy méltó cél annak biztosítása érdekében, az állampolgári jogokat, hogy saját földet, hogy megakadályozzák jogellenes elidegenedés. Azonban a kijelölt útvonal a nullification már-foglalkozik - úgy néz ki, nagyon kétséges.
Talán a háború szavazatok száma, bármilyen eszközzel. Azonban az ilyen jogalkotási trükköket, nem okoz semmit, de a mosoly, majd a csoda. De most hagyjuk az érzelmeket félretéve. A sok gazdálkodás, lehet tárgyát képező tranzakciók, ellenőrizze az érvényességét, amely jogosult a közjegyzők. A fény a kemény ukrán föld jogszabályok értelme, hogy megértsük a szempontból a törvényesség, az ilyen tranzakciók. Különösen fontos ez a kérdés teszi, az érdeklődést a közjegyzők. Állami előírt nem csak a jogszabályok szigorú betartása mellett ezen a területen. A főügyész iroda jogosult arra, hogy a magatartás vizsgálatok területén a polgári jogban, valamint a jogsértések észlelése, hogy meghozza a megfelelő intézkedéseket.
De most nem túltenni magunkat.
A kérdés az, hogy a tilalom a szabad polgárok végrehajtása során a tranzakciók elidegenedett földterület telkek, földterületek részvény, az érintett kormányzati körökben Ukrajna hosszú ideig. Az első lépés ebben az irányban 2001-ben készült el. Akkor elfogadott, január 18-án Törvényt No. 2242-III ideiglenesen korlátozni tranzakciók csak vonatkozásában földterület telkek. A szabály szereplő bekezdés, 15. § X "Átmeneti rendelkezések" a Föld kód, kiterjesztette a tilalmat a föld fenntartva alatt a személyes paraszti (termelő) gazdaság, impozáns moratórium a műveletek velük, kivéve a jogos öröklés, csere, kisajátítási nyilvános szüksége van. Ennek eredménye, hogy Mina volt a kiskapu, a szabályozás, amely használták, mint a fedelet, ha végez műveleteket a föld. Hivatalosan, a megállapodás nézett ki, mint az enyém. De az exchange volt egyenlőtlen. A föld adhat egy zsák krumplit, vagy jószág (kecske, sertés, stb.). Az eredmény terjeszteni, hogy 2007-ben, a moratórium kiterjesztették, az enyém, a törvényesség, amelyek már sikeresen használják vásárolni, akár szárazföldön részvények.
Azonban a kapcsolatok fejlesztésének a gömb a föld jogok nem volt korlátozott a jogalkotási kezdeményezések. Egyszerre területén Ukrajna járt az Egyesült Államokban Ügynökség nemzetközi fejlesztési. Abban az időben ő már aktívan támogatni a Projekt támogatja a privatizáció, a föld Ukrajnában. Köszönöm, hogy erős pénzbevételek, illetve az illetékes szervezet, folyamat, több millió tulajdonosok a föld igazolások voltak, eladták őket, hogy a közigazgatási jogi aktusok, megerősítve a megfelelő ingatlan tulajdonosok a föld. Ennek eredményeként, amelyet 2005 szeptemberében a 6770000 tanúsítványok megerősíti a jogot, hogy kap földet részvények (Pai), közel 80% - a volt cserélni az Ukrán állampolgárok az állami aktusok.
A törvény Ukrajna "az eljárás juttatás fajta (a helyszínen) földterület telkek, hogy a tulajdonosok a föld részvények" t napi 5 2003. június változások történtek a rendelet a minisztertanács Ukrajna január 21-1993. 4. cikk ez utóbbi került ki, a törvényben meghatározott, a föld, felszabadítva a polgárok a vám'ASCO kifizetését az állam kötelessége az identitás, a közjegyzők, a barter ezek a helyek.
A fent említett bekezdés, 15. § X "Átmeneti rendelkezések" a fokozat, Ukrajna korlátozza a típusú föld alá után, csak hárman. Ez a földterület telkek szánt a paraszt (termelő) gazdaságok, földek szerint megjelölt kereskedelmi gazdálkodás, valamint a tulajdonában lévő Ukrán állampolgárok földet osztani. Így nyilvánvaló, hogy a moratóriumot elidegenedés soha nem volt a bővített nem terjed ki minden típusú földet.
Figyelemre méltó, hogy adott egy nagyon világos elhatárolása a földeket, amelyeknek a tulajdonosai, korlátozott a hatóság, hogy dobja ki ezeken a területeken. Semmilyen módon nem azonosított földjét kiosztott privát paraszti gazdaságokból célra szánt területek mezőgazdasági áru gyártása. Sőt, a Föld kód Ukrajna (a albekezdésben az "a" rész 3 evőkanál. 22) osztja a földet alapján a működési célra. A kód a föld lehet besorolni:
alatt személyes gazdálkodás;
b) kertészet;
C) az árutőzsdei mezőgazdasági termelés.
121. cikk, PP A "B", "C", a "g" a Művészet. 81 a Földterület kód biztosítani a megrendelés megszerzése, birtoklása ezeket a földeket által Ukrán állampolgárok. De a föld mezőgazdasági áru termelése nem lehet tárgya a tranzakció a vásárlás eladó.
Szerint h 2 121. cikke a Föld kódot a földet (megosztás) - elegy, melyet a polgár az a terület, lehet növelni. Hogy az ilyen föld magán gazdálkodás. Ugyanez a lehetőség biztosított, a norma, a törvény Ukrajna "privát farm" - tól május 15-2003. Meg kell jegyezni, hogy használták-2002-ig, a "magánszektor" azonos a jelentése, hogy az a kifejezés, hogy a "privát farm", bevezette a jelenlegi Föld-kódot. Kell ez volt az oka, hogy a dokumentumok a régi modell, megerősítve a tulajdonjogot a termőföld, amely tartalmazza a kifejezés, hogy "a magánháztartások".
Így privatized állampolgár, a terület nem haladja meg a terület két hektár, regisztrálható egy állam, törvény, figyelembe véve a természeti terület, az egység. Vagy kérésre a tulajdonos a telek osztható több, mindegyiknek megvan a saját célja. Egyes helyeken lehet ugyanaz a funkció. A tulajdonos kap, illetve a több jogi aktusok állami nyilvántartásba. A célja minden telek tulajdonosa által "honosított" egység.
A meghatározására vonatkozó eljárást az a célja, minden föld feltéve, hogy a Törvény által Ukrajna "az eljárás juttatás fajta (a helyszínen) szárazföldön részvények") kelt június 5-én, 2003. Összhangban a cikk rendelkezéseit 3, 5 hogy a Törvény hivatalosan is ez a probléma meg van oldva, a kerületi igazgatás, vagy községi Tanács (attól függően, hogy a hely a föld a falun kívül, vagy belül). A tulajdonos a földterületet (megosztás) vesz egy ilyen szervek nyilatkozat, ahol a cél határozza meg a jogosult személyek a kötelező'kötelező figyelembe vételével véleményt a kérelmező.
A fentieket elmondható, hogy a helyi bekezdés, 15. § X SC moratórium nem vonatkozik a földeket kijelölt személyes farm. A rendelkezés a Törvény 9 2006. február elhagyja a helyzet változatlan.
Ily módon, amelyek megszerzett tulajdonjogát a földet, nem számít. Nem mindegy, hogy ez volt a természetes választás az egység vagy a kapcsolat egy létező tulajdonú földet örökölt vagy vásárolt földet. Egy másik visszaigazolást a jogalkotási különbségek a föld magán gazdálkodás, valamint a kereskedelmi gazdálkodás a létesítmény a 130. cikk a Föld kód bizonyos követelményeknek, a vevő a föld kijelölt mezőgazdasági áru gyártása.
Bekezdés, a 13. § X a Föld kód megállapítja, hogy a jog az Ukrán állampolgárok megszerezni a tulajdonjogot akár 100 hektár mezőgazdasági terület ebben az időszakban akár 1 2015. január. Nyilvánvaló, hogy a vásárlás, öröklés vagy Mina kis hely, nem engedi, hogy megtalálja az ingatlan több mint 10-15 hektáros földterület, mint a szárazföldi terület kertészeti mérettel 0, 12 Ga. A csomag keretében a magán-gazdaság mérete készlet 0, 6 hektár Ez a tény további bizonyíték arra, hogy a tilalom kizárás nem vonatkozik a valamennyi kategória földet. Kiderült, hogy a területen a 100 hektár a határ bármely kategóriájú mezőgazdasági földterület. A moratórium is kulcsszerepet játszik a létesítmény kivétel a szabályok az elidegenedés a föld ebben a kategóriában.
Így a föld kiosztott privát paraszti gazdaságok, mérettől függetlenül, a szabad forgalomba bocsátására, valamint a területeket, kertészkedés. A statisztikák szerint a Nyugati régiók Ukrajna, a méret, a föld átlagos, 1, 5 hektár, Dél -, Délkelet-10-15 hektár, amely lehetőséget ad 4, 1 hektár átlagos.
Mint látható, a bekezdés rendelkezéseinek 15 pont X "Átmeneti rendelkezések" a felszerelés csak az Ukrán állampolgárok. Beleértve a 4. cikk (22) - ("e", "d" cikkek 140, 143 Föld kódot tartalmazó szabályok, rámutatva, hogy a lehetetlenség a tudás a külföldi állampolgárok tulajdonjogot a termőföld. A külföldiek van szükség'kapcsolódó elidegenítheti ezeket a földeket az év során. Föld részesedése (Pai) tárgy kötelező'kötelező eladó a tulajdonos - necromania Ukrajna alapján a föld tanúsítványt.
Ezért vizsgáltuk, hogy a normatív-jogi aktusok Ukrajna szabályozó föld kapcsolatok. Ezek a Törvények "A magán-farm", "elosztásáról, természetbeni (a helyszínen) földterület telkek, hogy a tulajdonosok a föld részvények"a Verkhovna Rada Ukrajna "ajánlások a parlamenti meghallgatáson a" Modern állam -, illetve kilátásai, fejlesztési terület kapcsolatok Ukrajna " kelt szeptember 22, 2005-ben a Rendelet a minisztertanács Ukrajna "állami feladat", stb. Az elemzés során, tudjuk felhívni több következtetéseket.
Használt földet magán gazdálkodás, nem tartoznak a tilalmat, az elidegenedés. Azt sem közvetlen, sem közvetett jelzések. Ennek megfelelően, az elidegenedés ezeket a földeket is, amelyet a tulajdonosok - az Ukrán állampolgárok. Földet el lehet adni, egyébként tilos. Megfelelő megállapodások kell írásban, illetve kötelező'kötelező biztosítása érdekében a közjegyzők. Mindezek az intézkedések teljesen jogos, gyártott alatt foglalt szabályokat cikkek, 14, 41 Alkotmány Ukrajna, 81, 90, 125, 126, 132 a Föld kód cikk 657 a Polgári törvénykönyv.
A jogszerűségét tranzakciók adásvételi földterület telkek szánt magán gazdálkodás, megerősítette az állami Bizottság Ukrajna a rózsák'anandam 1-jétől 2005. December # 14-17-2-G/10254. P. F. Kulinich (jelölt a jogi Tudományok, vezető kutató Intézet állami vagy jog NAS Ukrajna, jogi Tanácsadó a Projekt támogatja a privatizáció földet, Ukrajna) a cikk a problémák Wops' kötött szárazföldi privatizáció végrehajtása a szabályozási keret ezen a területen tartja ugyanazt a szempontból, megerősítve a saját érveit, a lehetőség, a forgás az ilyen földek belül a törvény.
Mint már említettük, a vásárlás eladó földterület kiosztott privát paraszti gazdálkodás, írásban kitöltésével vonatkozó Szerződés. A törvény létrehozza a szükséges kötelező'kötelező notarization a tranzakció. Hiba elkészítésekor ezeket a cselekedeteket a közjegyző lehet adni, csak az a jogi okok miatt. Ebben az esetben, a jegyző nem köteles'köteles az ellenőrzés, illetve, hogy állapítani, hogy az állampolgár, alienates földet, a megszerzett tulajdonjogát a földet.
Ellenőrzése a megállapodás érvényességének amelynek tárgya a szabályozott telket magán gazdálkodás, a lehet végezni, ügyészek, feltéve, hogy az eladó vagy a vevő megállapítja az összeférhetetlenség a felek a megállapodás. Minden egyéb beavatkozás a részét az Ügyészség figyelembe kell venni az illegális alapján-a törvényben az érvényesség vélelme a tranzakció (204. cikk a Polgári törvénykönyv).
Az Alkotmány meghatározza a feladatokat'link minden kormányzati szervek, a helyi önkormányzatok, a tisztviselők, valamint közalkalmazottakat, minden szinten, a munkavállalók közjegyző készülék hozzájárulni, keresztül erőket, hogy tartsák tiszteletben a jogokat, szabadság polgárok, hogy ezt elérjük, a prioritás minden tevékenységét, beleértve, hogy megkönnyítse a törvényes intézkedések a polgárok a megvalósítás folyamatának által létrehozott cikkek 14 41 az Alkotmány a tulajdonjogot, tulajdon rendelkezésére földterület telkek szánt magán gazdálkodás. Tilos bármely, a felszólalás, hogy jogos a fellépések a részt vevő személyek forgalma ezeket a földeket, mint a tudatos, szándékos, véletlen, mivel nevladenie szabályozási keret szabályozó föld kapcsolatok, terjesztése hamis információk a médián keresztül, így irreleváns, amelyek ellentétesek a törvény a kisebbségi polgárok változik a szabályozás.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése