2014. június 30., hétfő

Titkos jelek a természet

Ház az Országban, a felkelő nap nem az, hogy elvonja a lakója a magát. A Japán kert is visszafogottabb, laconic, de lassan felhívja a figyelmet, hogy a szemlélődés, csodálat. Itt minden részlet értelmes.

Akvarell mezőbe


A Japán kert nem az a kert, a megértéséhez. Ezzel szemben, a kertek, hogy osztályozza, ez a kategória megélhetési gazdálkodás nem lehetséges. Festmény - itt vannak a legközelebbi fogalom. Ez a szép festmény - táj, rajzolni tanult már 1,300 év. A kertész nem a kertész, majd a művész kertben. Ahelyett, hogy egy papírlapra ő egy tó felszíne vagy borított kavics pad helyett foltjai washouts mascara - kövek, mosses levelek a fák.



Sok kertben a Japán létre, a szemlélődés őket a házból, a falak, amelyek, mint tudjuk, könnyen alakítja át az ablakot. Több ambiciózus, de nem kevésbé kecses kert létre pihentető séta, kikapcsolódás, felfrissülés. Minden esetben, a Japán kert egy szimbolikus kép a természet által létrehozott, a törvények, a mély tisztelet, hogy ő a végtelen szépség, a bölcsesség. Az eredetét egy ilyen tiszteletteljes hozzáállást leselkednek a Japán vallások, a Zen Buddhizmus, Shintoism. Úgy tanítanak, hogy a szemlélődés a természet, vagy neki alkatrészek, át az ember, segít közelebb, hogy megértsük az élet értelmét. Persze a sziget az élet arra tanít bennünket, hogy szeressük a kis maradt. Itt az ideje, hogy bennünket, tanulni.

Sajnos, a zord éghajlati nem teszi lehetővé számunkra, hogy újra egy példányát a táj, a sziget, ez a fő elve a Japán kert - létrehozása képeket rajzolni a természeti táj. Különösen szórakoztató környezetünkben elvégzi az ősi Japán elv kölcsönvett táj (Sacca). Mindent távolságra van (pl. hegy), figyelembe venni, amikor létrehozása kert használt, mint egy részének elérése érdekében egy egységes kép. Eredeti mi lesz, ha megyünk, hogy alkalmazkodjanak a szomszéd fürdő, vagy a nagyfeszültségű távvezeték, fenyeget a közelben.



Mint mondta hősnő Natalia Gundareva a film "Moszkva ünnepek": "Nos, nem vagyunk Japánban! " Ezért van, hogy rendezze a megfizethető árú, utánzat, Japán kert, amely szintén nagyon aranyos, ami van, s ami a legfontosabb, egységes stílus, ha nem felejtsd el a fő karakterek: kő, víz, növények. A kövek azonosított sziklák, hegyek, Szigetek. Dekoratív tavak képviselik a tó vagy a tenger, stream - hegyi folyó. Összetétel satnya növények ismétlés erdő bokrok. Plusz egy pár részletet, akkor hívd meg a barátaidat egy este a szemlélődés a kertben.

De ez csak első pillantásra olyan egyszerű. Amikor a Japán kert készen áll, nehéz eltévedni, de nagyon egyszerűen, ha jön létre. Nagyon sokan vannak finomságok, szabályait, a'megjelent a XI. században, Amikor Japán írták Sakuteiki-egy Értekezés a kertészkedés, hogy nem minden Japán fogja érteni. Ehhez, azok a speciális iskolák. Ez nem terhelt Keleti bölcsesség? A félreértések elkerülése végett mi lesz megismerjék a fő karakter, illetve azok segítségével megpróbáljuk megérteni az árnyalatokat.



Egy csoport rémült vaddisznó


Kövek - a sarokköve a Japán kert, "csontváz" a természet, a jellem, erős, férfias, Jang. Ősidők óta a Japánok úgy vélik, hogy a hely, körülvéve a kövek, tiszta, megbízható, mert a megválasztott kami (különösen tisztelt szellemek) az állandó lakóhely.

Rendszerint nyers, moha-fedett kövek a vulkáni kőzetek - andezit, gránit, bazalt, tufa. Akkor nem maradt a felszínen, vagy csak részben eltemetve a föld, néha ferdén. Kő Japán kert két részre osztott típusa: Kazar-ISA (nagyon jó) , Suta-ISA (nem vonzó a maguk, hanem szükséges, hogy elérjék a kívánt hatást).

A hatás, bár, úgy néz ki, néha spontán, nagyon óvatosan figyelem a részletekre, annak érdekében, hogy ne zavarja a harmónia. A köveket nem lehet csak dobj egy csomó. Van nekik egy bizonyos sorrendben, úgy, hogy úgy néztek ki, mint a "nyáj ustinovs kutyák" vagy "csoport rémült vaddisznó, szaladgálni". Először tedd az egyik fontos kő, majd a következő, ahol arra szükség van, így a páros számok három, p'öt, hét, kilenc'Yat. "Ahol meg kell, hogy", megoldja a kertész, amely a kutya, a vaddisznó, illetve más fajok élővilággal tudja, első kézből. A forma, a szín, a sarkok a kövek kell kombinálni.



Nagy kő gyakran, hogy a domináns funkció, a kert, hogy kerül egy kiemelt helyet. Meghatározni, hogy elosztják a terület a dev'Yat egyenlő négyszögletes. Négy Központi téglalap - hatalom, az egyiket kell kő. Ez természetesen nem az egyetlen lehetőség, ott lehet víz, vagy a fa. Átlósan, hogy a fő elem, a második elem, ő alakul ki az ötlet először. Abban az esetben, kövek előtt egy nagy kő, beállíthatja, hogy egy kisebb csoport.

Fontos, hogy azonosítani, a lényeg, hogy az ellenőrzés, ahol élünk, a legtöbb gyakran fogja csodálni a kertben. Kő set homlokzat, hogy ezt a pontot, amennyire csak lehetséges tőle, hogy vizuálisan növeli a méretét, a kertben. Majd a start "tánc". A kert területe két részre van osztva. A fő töltse ki a növények, a másik rész a bal szabad létrehozni a kontraszt.

Kontraszt másik elv a készülék, a Japán kert. A kompozíciók gyakran használja a kombináció sötét vagy világos foltok. Itt nem fogod látni egy rendetlen játék színe. Csak két ellentétes egymással. Például, a vörös juhar levél ősszel a zöld háttér lesz igazán Japán elem a kertben. Egy csodálatos, ellentétben a zöld háttér lehet kék tó, vagy patak. Ha az alapokat, a szerelem, a természet, a Japán meghatározott vallás, a szeretet, az ellentétek származik Japán filozófia alapján az arány két ellentétek - Yin, Yang. Világos, férfias, Jang, mint tudjuk, a'talált, szimbolizálja a kertben a kövek. Sötét női, Yin képviseli a víz - "vér" a természet.



Tenger a sandbox


A víz, mint az élet szimbóluma, a vitalitás kötelező'szükségszerűen jelen van a Japán kert, ez a karakter, majd a hangulat. Vízesés, patak, víz tartályok, a zaj eső csepp a széles levelek - egy, vagy egyszerre.

A fő dolog, hogy volt egy tó, a Szigetek elengedhetetlen attribútuma egy Japán kert. Az egész kert, ez kell a három terv felülvizsgálata - elülső, középső, messze, ezeken a helyeken, hely, padok, gazebos. A szerepe Szigetek végre egyszerű kövek, ha a tó nagy darab földet. Szerint az ősi kánonok a sziget a tó kell hasonlítanak darab köd, ami a különböző alakzatokat a görbe élek. Ha a méretek lehetővé teszik, egy szigeten fel a gazebo, a másik díszített adatok daruk, teknősök. Pedig nem tudjuk megtenni anélkül, hogy a Japán filozófia. Tėtslam, bölcs hosszú életű teknős szimbolizálja a női, Yin, amelynek célja a sky crane, a repülő felé, az istenek, a férfias, Jang. A különlegessége a Japán tóban, majd együtt vele, s a patakok dobott őket hidak: íves félkör, mint szimbólum, a felkelő nap, szándékosan durva, készült kövek meghatározott alján a patak, vagy törékeny, fából, bambuszból, elegánsan lógott át a víz. Csak számukra tiltott helyen - egy sziget Paradicsom közepén a tó, nem kell nyelni.



A hagyományos kert, a Japán szenvedett, kedvenc víz, a teremtés, a természet - vízesés. Markert hazulról, de úgy, hogy meg lehetett hallani a zajt. Kézikönyvek leírja tíz lehetséges formája a vízesés. Cuti-GTO (ov-alá) fut át a felület a szomszédos kőzetek. Nuno-GTO (alá, mint egy festmény) úgy néz ki, mint egy vékony vászon anyag. Ito-GTO (csökkenő szál) szivárgott vékony patakok. Kata-GTO (nagyjából alá) ki egyik oldalon több, mint a másik. A SAE-GTO (csökkenő bal, jobb) rock osztja az átáramló víz két részre. Jelenlegi GTO (ferde jobbra) esik egyenesen lefelé nélkül akadályokat. Eco-GTO (oldalsó csepp) flow-az egyik oldalon. Jet liszt-GTO (csökkenő szembe egymással) kerülnek szembe egymással. Patak hanare-GTO (elszigetelt eset) tett néhány távolság a fő vízesés. Kasane-GTO (újra alá) alá tartozó, különböző helyeken, vagy több szakaszból áll. Miután ez a kis lecke a Japán nyelv, tudjuk biztonságosan hozzáférhetnek a vízesés, például: "Szia, Aktuális-GTO! ".

A víz a vízesés, valamint a tavi kell'győződjön meg róla, hogy tiszta, olyan tiszta, hogy látni lehet az a szépség, a víz alatti világ lakóinak. Víz torzítja a színeket, képeket, fordult a Donna dal-ba valami teljesen titokzatos. Így az alsó tó, jobb, ha használja az anyagok, élénk színek - a világosabb a szín, annál több érdekes lesz látni a tavat.

Néha a víz szimulálja homok, vagy kis kavics. Mi, persze, nem olyan gazdag képzelet, mint a Japán, hogy a sandbox látni a tó vagy akár a tenger, de a stílus, a stílus. Inkább egy megjelenési forma, a stílus, a Japán kertben a szép neve karesansui (száraz táj). A XV. században épült. így alakult ki a tér körül, a Zen Buddhista templomok, amely a betegség súlyosságát, asceticism Zen filozófia, amely abban az időben volt keresett. Gyakran nevezik a rock kertben. Sötét szürke kavics borította, egy keskeny csík, berendezett szélein, halvány sárga homok, kis kövek, jelképezi a folyó. Szétszórt fehér kavics, amelyek a lapos kövek, a tenger, a titokzatos Szigetek. Egy hullám, hogy egy speciális rake lesz nagyon hasonló a dűne a sivatagban.



Zöld hieroglyphs

Ha a Japán a holt kövek normál víz lásd annyira a költészet, nem is beszélve arról, növények. Ők ide - s a táj, a karakterek, a különböző számok.

A jelölje ki a program - moha. Ő mindig létrehoz egy természetes textúra, a játék, a szín pedig éles ellentétben áll a szürke kövek, hogy fokozatosan egyre. Gyakran ez lehetővé tette, hogy elfoglalják az egész rét, pályák, hogy szimbolizálja a megbízhatóság, a védelem, motherly szeretete, védelme.

Itt minden növény, a szimbólum. Szomorúfűz willow egy szimbólum, a tisztaság, nőiesség. Különösen tisztelt Japán juhar van a bölcsesség szimbóluma, tact. Sakura - szent, hogy a Japán fa. Cseresznye virágok szimbolizálja a szeretet, a barátság, a hűség, a magas szellemiség. Ivy pakolások körül, a kerítés, a szobrok, a tanúságtétel, az őszinteség, a hűség, az eszmék. Általában az ilyen karakterek építeni egy zenemű, hogy akár egy mondatot hieroglyphs. Például fenyő, körülvett kis gömbölyű shamsytov jelképezi, hogy a jólét, nyugalom. Külön-külön fenyő azt jelenti, nobleness, box-fák - hosszú élettartam.

Virágok, Japán kert, a kis, a jelenlét csak akkor megengedett, hogy a legkifinomultabb. Gyakran a tó fajtatiszta fehér liliomok, hogy szimbolizálja a lelki tisztaság, odaadás, önzetlen szeretet. Kényes Camellia egy szimbólum a szomorúság, hogy a nő a kertben, mint egy emlékeztető azoknak, akik már nincsenek ezen a világon. Jázmin jelent a nyitottság, serkenti a barátságos beszélgetés, gyakran ültetett közelében padokkal, valamint gazebos. A drágám, a Japán jelképe a nap - Japán krizantém - a mi éghajlati engrafting rossz, de nélküle nincs hagyományos íz, így mi fogja felváltani a koreai krizantém. De úgy érezzük, jó importált Japán fogadó astilba.

A növények egy Japán kert kell csoportot alkotnak, ugyanakkor minden megtekinthető, minden oldalról függetlenül. Az összetétel a sötétebb növények kerülnek a háttérben, így könnyű az első jönnek létre, egyfajta mélység tér a kertben. A kertet megnyitja a néző, nem csak a térbeli mértékben. Ez egyszerre úgy érzi, a rövidsége pillanatok a fenséges idők folyamán. Nem csoda, hogy a Japán engedélyezett a kert száraz elavult fák adjoin a fiatal, virágzó, vagy termő. A fák alatt, régi tuskók benőtte a moha, páfrány, majd azonnal mellett a fiatal hajtások. Ilyen kompozíciók térkép a szépség természetes életút. Ott nem félnek a régi kor, tisztelet neki. Kertben a Japán - csökkentett modell a világon, a mikrokozmosz, amely amellett, hogy a külső tartalmat, tele van nagyon mély filozófiai értelmében. Ezért a létesítmény egy ilyen kert egy hosszú út, a tudás, a Keleti bölcsesség.

Elena Kuznetsova

Forrás: PRO Ingatlan

Forrás: www. eremont. HU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése