Építés, újjáépítés.
A fény a műanyag doboz 2006-11-02 17:18:44
A piaci műanyag Windows, illetve a Windows készült, PVC, Ukrajna egészen új. Úgy alakult, csak az utóbbi négy-p'öt év a SV'ASCO a növekvő minőségi új lakás hatása alatt a Nyugati szabványoknak. TRIUMPH PVC
A jövevény szinte azonnal felfedezte, hogy a gyors növekedés a kötet bővült évente közel 60%. A szakértők azonban úgy vélik, hogy 2002-ben volt egy időszak, telítettség ezen a piacon. Ezt támasztja alá az a növekedési előrejelzés értékesítési rajta múlt évben 30% - kal 32 millió USD. Javára, ez az érvelés azt mondja, csökkent a fogyasztói kereslet, amely forintot tett ki 2002-ben csaknem 10% - ot.
A fokozatos telítettségét a piaci erők szereplők számára, hogy csökkentse az árakat, annak érdekében, hogy túlélje a versenyfolyamat. Az elmúlt években a kiskereskedelmi árak PVC ablak esett közel 2, 5 alkalommal. Például, a kiskereskedelmi ár egy négyzetméteren nyitott műanyag Ablakok csökkent a 250 100 USD.
Ez a folyamat oda vezetett, hogy az a tény, hogy a hagyományos fa'fa Windows (ismét nélkül nem befolyásolják a Nyugati környezeti trendek) voltak kényszerítve a drágább piaci szegmensben. Ma, PVC ablak költség fogyasztók szinte fél áron a fák'fa, amelynek részesedése a piacon csökkent jelentősen.
A piacon is van egy kis szegmens alumínium Ablakok. Standard alumínium ablak csomag olcsóbb, MŰANYAG Ablakok, hőszigetelt kicsit drágább. Annak a ténynek köszönhető, hogy az alumínium ablak van az otthonokban használt, csak az irodákban használt, széles körben használt építési ők nem kaptunk.
A piaci struktúra a PVC Ablakok hasonlít leginkább a piacokon, az építési anyagok, valamint szerkezetek. Az importőrök behozott PVC profil Ukrajnában. A gyártók vásárol profil importőrök, gyártás, ablak minták. Gyakran végezze el a telepítést a Windows saját termelés. Végül, a kereskedők ösztönzése a termékek a piacon.
Egy pár évvel ezelőtt, hogy a piacon nem volt olyan link, mint közvetítők, amely importálták kész ablak kerete. Azonban a verseny tette, hogy ez a rendszer hátrányos, mert a termékek ukrán gyártók kiderült, hogy olcsóbb.
Ukrajnában ma van mintegy 400 cégek, amelyek részt vesznek a termelés PVC Ablakok, melyből mintegy 150 van Kijevben. A legnagyobb között Kijevben gyártó cégek "létrehozott", "Cropland", "AL-invest", "Bizonyult", "Királynő Korty".
AZ ABLAK EGY KERET, ÜVEG
A félkész termék gyártása PVC-Windows-ablak profil. A döntő részét a piaci méretet, Ukrajna importálta eredetű. A termékeket csak abban az országban a gyártó PVC profil növény "; Runall"-a minőségi paraméterek ma nem versenyképes termékekkel, külföldi márkák.
Között importőrök profil piacvezető német cég Rehau (25% - a teljes behozatal), KWE (18%), valamint a Plustek (8%). Kis kötetet is a török, lengyel gyártók. Egyesek szerint a szakértők, a dominancia, az ukrán piacon a német termékek miatt magasabb, mint a versenytársak.
Jövedelmezőség gyártása PVC Ablakok behozott profil most tól 17 40%, a magasabb értékek jellemző a vállalatok nagy forgalom.
Üveg. Hogy "műanyag" boom a hazai üveg-ipar nem volt felkészülve. A kiadás a termikus csiszolt float üveg, gyártásához szükséges ablak üveg, Ukrajna elsajátította eddig csak Lisichansk növény "a Munkavállalók" Luhansk oblast Eközben a szakemberek rámutatnak arra, hogy szükség építése az országban legalább másik három vagy négy úszó növények a területen a legnagyobb a fogyasztás magas minőségű float üveg-elsősorban Kijev, Kharkiv, Odessza. Eközben a verseny hiánya ebben az ágazatban vezetett 2001-ben egy áremelkedés üveg majdnem 2-szer. A helyzet megváltozott után jön az ukrán piacon az orosz, Fehérorosz gyártók üveg; ez a fajta termék csökkent.
Az összeállítás. A költségek standard berendezések a futószalag az üveg-tól 10-körülbelül 100 ezer USD. A drágább berendezés magában foglal egy nagy fokú automatizálás műveletek, amely lehetővé teszi, hogy növeljék a teljesítményt, illetve csökkenti a valószínűségét annak, hogy a házasság. Így sok kis cégek, amelyek nem rendelkeznek a pénz vásárlási automatizált berendezések, próbálja meg, hogy megvásárolja a Windows a nagyobb gyártók, majd önálló össze Windows-telepítés a kész terméket a vásárló.
A PIACI TRENDEK
A szakértők szerint a jelenlegi telítettsége a piacon a PVC Ablakok okoz, hogy a normális állam, illetve az első nyereség a piaci szereplők a múlt.
Most a növekedés a piaci ablakhoz megy a Kijevi régiók, hogy a verseny kényszeríti a termelők, hogy hozzon létre egy kereskedő hálózat az ország egész területén. Ezen kívül, az épület fénykorában a tőke át a regionális központok létrehozása, igény metalloplastikovye ablak. 3 régiók jelentős aktiválási a gyártók, mind a kereskedők.
Általában a piacon az volt a jellemző, a konszolidáció, a nagy, illetve közepes méretű vállalatok. Azonban néhány kisebb termelők még mindig sikerül ellenállni a piaci nyomás, nagy a versenytársak. A cégek száma, fokozza a termelés, a szervező munka, a berendezés két vagy három műszakban, bontsa ki a szállítók számát, profil, magatartása aktív marketing, reklám kampányok. A vezetők sok cég részt a képzés külföldön.
Változatossá kockázat, számos gyártók megpróbálják egyesíteni a munka magán-ügyfél szolgáltatás ház. Nyereséget a tömeges építése, valamivel kevesebb, mint a munka egy privát ügyfél, de a magas hozam egyéni munka gyakran nehéz. A célja az üzleti bővítése, egyes gyártók figyelembe szerződések felépítése a homlokzat, a házak, részt építése attics, téli kertek teljesen ablak PVC-szerkezetek, reoriented érdekében, Wops'kapcsolódó telepítés üveg partíciókat irodák.
Számos cég személyesen együttműködni neves építészek, valamint azok viszont, nekik komoly beruházási szerződések segítségével PVC-Ablakok.
A közeljövőben szakértők azt jósolják, hogy a piac a PVC Ablakok tovább fokozza a versenyt, a intenzifikálása a folyamat a bővítés gyártó, az ár, a stabilizáció, az aktiválás a vállalat keres új ügyfelek
FORRÁS: Az Ukrán Piac Felülvizsgálata.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése