2014. június 2., hétfő

A pénzügyi szektor az Ikea. 2006-11-09 16:46:04

Építés, újjáépítés.

A pénzügyi szektor az Ikea.
2006-11-09 16:46:04

Nemzetközi üzleti megköveteli a nemzetközi pénzügyi rendszer - a nyilvánvaló következtetés, a legtöbb nemzetközi vállalkozások létrehozása az ilyen rendszerek Corporation Ikea komoly végén, 1996-ban, amikor nyilvánvalóvá vált, hogy szükség van, hogy megoldja a problémát az év 2000 váltani, hogy az Euró. Mert az Ikea már áruházak 33 ország, 1960 beszállítók 53 ország, 36 irodák 29 országban, a fejek, a vállalatok felismerték, hogy a már meglévő, az Ikea rendszer nem áll készen, hogy kezeljék ezeket a feladatokat. Mint kifejtette, az Igazgató, az információs szolgáltatások Corporation Roger Nceus, néhány országban használják az örökölt rendszer a svéd eredetű, mások támaszkodott, egy nagyon régi verziót Remekmű a Computer Associates, mások alkalmazni a klasszikus Amerikai rendszer. Ezen kívül, bár az Ikea már nem ad pontos számokat, de nyilvánvaló volt, hogy a tco egységes rendszer, amely használható a különböző országokban a világ, jelentősen alacsonyabb. Így van szükség, hogy menjen el egy nemzetközi skála egy egységes rendszer. A határozat jött, de ez az Ikea szembe bizonyos nehézségek. Mint megjegyezte, Nceus, amikor a választás figyelembe vettek számos tényezőtől függ. "Először is, azt akartam, hogy a pénzügyi rendszer, amely az lenne az egyetlen, minden országban a világon. Másodszor, szerettünk volna egy olyan rendszer, amely nőhet a cég. Pedig tudtuk, hogy nem vagyunk képesek elhalasztásáról sokáig; mi szükség van egy megoldás, amely nem csak a támogatott az Euró, hanem megoldani a problémát, a 2000. év ", - magyarázta. A mid-1998 Ikea választotta Coda-Pénzügyi cég, Coda. A bevezetés ez a rendszer hazugság, a válla, a projekt Menedzser Ikea Ulrica Martensson, amely meghívott, mivel a tapasztalat a Computer Associates, majd egy svéd cég szakosodott a termelés szoftver. Feladat Martensson által megfogalmazott speciális Bizottság, alárendelt Nceus, valamint pénzügyi Igazgatója, az Ikea, az volt a rendszer bevezetése 12 országban 1-jét megelőzően 1999. szeptember, azaz kezdete előtt fiskális 2000. Ez a 12 Államok kerültek kiválasztásra, mert a támogatás hiánya, az Euró megoldani 2000 működő cégek ezekben az országokban is bele Ikea üzleti kockázatnak. Ez idő alatt, amíg arról a 2001 közepén, szükséges volt, hogy a rendszer bevezetése a legtöbb más országban a világon, ahol a sebesség, amely megfelelne a fejlődési üteme az Ikea. Ezt a feladatot a kényszerű Martensson, majd a két lány kollégák - könyvelők, az Ikea nem csak tanulni intenzíven egy nagyon bizarr számviteli rendszerek különböző országokban, hanem megbirkózni a váratlan problémák. Kiderült, hogy a Coda-Pénzügyek igényel sok munkát, a Közgyűlés, hibakeresés, ugyanúgy, mint a bútorok által kínált az Ikea. System setup "Mi nem vette észre, mennyire jelentős ez a Közgyűlés, illetve a kiigazítás, majd úgy gondolta, hogy a rendszer sokkal pontosabb volt, mint a valóságban, " magyarázta Martensson. Nem voltunk felkészülve ilyen rugalmasságot. A hagyományos pénzügyi rendszer ismert, milyen számlákat lehet fizetni. A Coda, akkor hozzon létre egy modell ügylet, amely magában foglalja a különböző osztályok a társaság, akkor először meg kell, hogy adjuk meg magunkat." A probléma az volt, hogy meghatározott komplex vállalati struktúrát, az Ikea. Bár az Ikea-ben alapították Svédországban, 1943-ban, az Ikea koncepció valójában tulajdonában lévő egy holland cég, az Inter Ikea Systems. Az Ikea Svédországban felelős a termékek választék, majd a műveletek menedzsment koordinálja az Ikea Nemzetközi Dánia. Fő tulajdonos, Vállalat, az Ikea Csoport, viszont tulajdonában lévő holland karitatív Alapítvány. Martensson, csapata, akik voltak alapján a Belga város Zaventem közelében Brüsszel, már nem csak a fedelet a projekt összes e nemzetközi struktúra, hanem figyelembe kell venni a sajátosságok a különböző típusú üzleti Ikea-szerte a Vállalat. Felosztották az összes vállalatok belül a Vállalat, a három típusú kiskereskedő, nagykereskedő, szolgáltató egységek, amelyek folytat ilyen tevékenységet, mint a szállítás, nemzetközi, pénzügyi szolgáltatások, valamint az ingatlan. A vállalatok a nagykereskedelmi kereskedelem, például az áruk mozgása elég jelentősen, majd dolgoznunk, hogy a különböző valuták, de ugyanabban az időben, hogy a folyamat egy viszonylag kis számú fiókot. Másrészt, a kiskereskedő, csak dolgozni egy pénznemet, majd a száma fiókok, hogy ők kell kezelni, sokkal több. A vállalkozók, illetve meghódítani az elején a projekt asszisztens Coda javasoljuk, hogy hozzon létre egy prototípus meghatározás minden típusú üzleti, tehát körülbelül'egyesülés, valamint a rendezés minden a különféle'tárgyakat. Most, amint arra által Martensson, egyértelmű, hogy ez a stratégia adott egy jó kezdet a projekt, bár kezdetben volt némi kétség, egyet fog érteni egy önálló üzleti egység, az Ikea a kompromisszumra. "Most már tisztában vagyunk azzal, hogy a rendelkezésre álló prototípus időt takarít meg, nem csak a megvalósítás során, de most" - mondta. Ikea volt, tudja, hogy a prototípusok keresztül vita a felhasználók számára, hogy az igényeiknek, Martensson töltött sok időt arra, hogy azonosítsa az Általános vélemény Ikea arról, hogy milyen képességekkel kell adnia a pénzügyi rendszer. Most, visszatekintve, ő úgy véli, hogy a projekt-team, hogy nagyon jelentős volt, hogy a rugalmasság a rendszer. Ha mindenki kellett kezdenem, hogyan hangsúlyozta Martensson, ő nem lenne ismételni ezt a hibát. "Mi lett volna felajánlott egy merevebb szerkezet lenne szükség a felhasználók számára, hogy alkalmazkodni " - mondta. - Lehet, hogy a megvalósítás sokkal hatékonyabb." Nehéz leírni mennyiségileg a megtakarítás, amit el lehet érni, de a meghatározás a prototípusok fordították a p'ATI legfeljebb tíz napon belül az egyes megvalósítás, ami elkerülhető lett volna, megy a cég alapelve az "alkalmazkodás a rendszer. Általában ez az arány a rendszer bevezetése nem volt ennyire alacsony. Négy hónappal azután, hogy a megkezdése a projekt megvalósítása hajtottak végre prototípusok három üzleti egységek - kiskereskedelmi műveletek Spanyolországban, a nagykereskedelmi, a kereskedelem, a Belgiumi egy kis service cég Németországban. Ezek a prototípusok váltak példakép más osztályok a Vállalat. De még ha ilyen prototípust nehézség, amely merülnek fel, mint a végén az időszak felkészülés az Euróra való áttérés 12 a Nyugat-európai országok, lett egyre súlyosabb. Automatizált fizetési rendszerek jelentősen különböznek egymástól, nem csupán országonként, illetve a Bank to Bank. Ez a sokszínűség tisztában kell majd megtenni a megfelelő intézkedéseket. A másik probléma az volt, hogy az Európai hozzáadott érték adó módon hasonlít az Amerikai forgalmi adót, de nem kerül felszámolásra minden szakaszában a lánc, beleértve a tranzakciók a cégek között. "Még az EU-ban, az ÁFA-országonként eltérő," hangsúlyozta Martensson. Kész rendszer Coda-Pénzügyi, ha megfelelően be van állítva, akkor képes fenntartani ezek a különbségek, kivéve a triviális rendszer vételt a hozzáadottérték-adó (Olaszország, ami volt, hogy hozzon létre egy speciális kiegészítő modulok. Azonban mind a 12 országban, ahol ott volt a különböző cégek a kiskereskedelmi, nagykereskedelmi kereskedelmi, szolgáltató részlegek, sikeresen átkerül a dátum szeptember 1, 1999-ben, a probléma megoldásának a 2000. évben a problémát, az átmenet az Euró. Először is a stratégia minden típus volt határozza meg kell kezelni a tranzakciók a nemzeti valuta követni őket euró. Számviteli, pénzügyi kimutatások voltak lefordítva euro, nagykereskedelmi cégek kereskedelmi található az euróövezet egy év végrehajtását követően a rendszer. A műveletek a kiskereskedelmi forgalom az euróövezet számviteli számítások ebben a pénznemben végezték a 2001. szeptember. A választott időszak Másik fontos kérdés, szerint Martinsson -, amikor elkezdi használni a rendszer. Volt úgy döntött, hogy azt a középső, a költségvetési év, bár elméletileg a rendszer szempontból sikeres év elején. "Jobb elhalasztani ezt a folyamatot " - mondta. Az év elején, a számviteli Osztály elkészíti az éves jelentésekben, nem akarnak tanulni, egy új rendszer." Kezdjük az év közepén nagy nem működik megfelelően Martinsson. Abban a pillanatban az új rendszerre való áttérés az átruházott egyenlegek a főkönyvi, illetve az érintett tranzakciók regisztrált az új rendszer. A hátránya ennek a megközelítésnek, hogy a vezetés a számviteli, az adott költségvetési év oszlanak meg a két rendszer, amely szerint, ha a kérést kell keresni a két készletek könyvek. Ez'biztos, hogy ez lesz a terhet. Információ, hogy kerül az előző rendszerek, minden esetben be kell tartani a p'öt-tíz év alatt, attól függően, hogy a szabályok egy adott országban. Martensson remélte, hogy mielőtt az év vége van néhány országban kerül át az új rendszerre, vagy legalább lesznek ütemezve a pontos időzítés egy ilyen átmenet. Sőt, ez már kisebb fejlesztések, mint pl. nyitvatartási egy kis kereskedelmi iroda Törökország, aki vásárol, a termékek nevében cégek nagykereskedelmi kereskedelem. Miután ez megtörtént, egy őrült száma üzleti utak Martensson fokozatosan elkezd csökkenni. A kezdetektől a projekt tagjai csapata látogatott 21 országban, Martensson látogatott 17 Államokban. "Ausztrália nagyon messze van. Az út menetideje 30 óra, az " ő megjegyezte, egy sóhaj. Egy gyönyörű ország, egy szörnyű út. Röviden Ikea Business: Corporation Ikea, mely bútorok otthon, megfizethető áron, középpontjában a nagy üzlet, a forgalom egyenlő 9, 2 milliárd euró. 1997 óta, a forgalom 20% - kal növekedtek átlagosan évente, az Ikea nyílik egy bolt, havonta. Probléma: több mint 50 éve természetes növekedés már létrehozott egy kaotikus pénzügyi rendszer. Megoldás: a rendszer Coda-Pénzügyek ágyazva egy sürgősségi sorrendben a Belga csapat dolgozott a globális projekt. A fő nehézség: nehéz idő miatt szükség van, hogy gyorsan a probléma megoldásában a 2000. év, s készek arra, hogy elfogadják az Eurót is.
FORRÁS: Igazgató információs szolgáltatások

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése