Vízvezeték új generációs 2006-11-07 11:00:20
Költségvetés vízvezeték egyre Felszerelt fürdőszoba tartozik ma is a "Mercedes", "Lada" vagy a "Kozákok". Exkluzív, drága vízvezeték kínál ilyen márkák, mint a Villeroy & Boch, Ideális Standard, Duravit, Gustavsberg városában, Roca, IDO, Geberit, Dusholux, Hansa (a $ 500). Átlagos ár kategóriát képviselik, Kolo, Jika, Vidima, Cersanit, valamint a Kínai gyártók ($ 60-200). A legolcsóbb vízvezeték ($ 20-40) - belföldi, orosz, Fehérorosz - termelés vállalatok "Dnipro-kerámia Stroyfarfor", "Slavuta összetett CC (Ukrajna), Stary Oskol, "Samara Stroyfarfor" (Oroszország), Keramin (Fehérorosz). A Rendező szerint a társaság "naplemente" Viktoria Sokolova, ebben a szezonban az jellemezte, hogy az a tény, hogy sok elismert vezetők a termelés magas színvonalú drága vízvezeték (elsősorban német) kezdődött, hogy bontsa ki a tartomány nem csak a miatt, hogy a drága gyűjtemények, de olcsó termékek, arra gondoltam, hogy jelen kell lennie a különböző ár szegmensben. Fej kerámia, szaniterek társaság "Budmax" Tatiana Yashchuk megjegyzések a növekvő népszerűsége az olcsó Kínai szaniterek a minőség az utóbbi időben jelentősen nőtt, valamint tekintettel arra, hogy a vásárlók még mindig óvatos high-tech multifunkcionális berendezések, sok választja a Kínai kerámia. Szerint a képviselője a cég Villeroy & Boch Gustavs-berg Ukrajnában Yaroslav Plachinda, minden ár szegmensben a vízvezeték-szerelők, hogy a saját trendek. Ez az exkluzív szegmensben kínál általában, designer élvezetek, keresztül a teremtés világhírű szerzők. Átlagos drága szegmensre összpontosít, a keresés, a maximális funkció, ergonómia, hatékonysága a terméket. A gyártók a legolcsóbb modellek arra törekszik, hogy csökkentse a költségeit a termelés, ezért egyéb jellemzők megy a wayside. Ebben az évben a vezetők szaniterek mutatta be a termelés, ahol a sokoldalúság ötvözi egy érdekes design. Különleges figyelmet fordítunk arra, hogy a hatékonyság, a berendezés. Vezetője szerint a vízvezeték-Osztály a társaság Unitech Bau Szergej Petrenko, akkor a gyártó is dolgozik javítása, a higiénia, a termék felülete (különösen a kerámia, majd a fali zuhany), hardver szilárdság, tartósság, a teljesítmény, a tartósság, valamint a biztonsági működés. A gyártók fizetnek sok figyelmet, hasznos orvosi szempontból a tulajdonságok a termékek. Szerint Yaroslav Plachinda, ebben a szezonban kiskereskedelmi árakat vízvezeték nőtt átlagosan által 5-10%. Wops'ennek oka elsősorban az, hogy a növekedést az export árak sok Európai gyártók. Azonban Mr. plachinda megjegyzi, hogy a heves közötti verseny a termelők és árusok vízvezeték korlátozza nagyon éles áremelkedés. Szergej Petrenko hozzáteszi, hogy az áremelés is köszönhető, hogy az elismerést az Euró a dollárral szemben, mert a legtöbb termelési érkezik Európába. Minden fürdőszoba ellentétben az olasz, a spanyol, a német vagy a Svájci gyártók szaniterek mindig gravitated, hogy a klasszikusokat. Szerint azonban, Viktória Sokolova, ebben a szezonban még a Németek kezdett elmozdulni a klasszikus kánonok. Például, a Hansa, a kiadott két új sorozat a keverők - Hansamurano, Hansaquadris - szokatlan eredeti design (Hansamurano - kör alakú, Hansaquadris - tér). A sorozat Hansaquadris, mint dvuhventilnye modell egyetlen kart. Az új gyűjtemény fizet a figyelmet, nem csak a design keverők, de a tervező a teljes vízsugár. A Hansamura-nincs víz áramlik a forma-vízesés, Hansaquadris beépített szellőző, ez is szokatlan jet. Villeroy & Boch kiadott egy új sorozat, a költség-hatékony csaptelepek ND-40, magas víztakarékos tulajdonságai. Egy másik eredeti újdonság ebből a márka - touch héj nélkül keverő, amely hamarosan ajánlatot tőke üzletek. A tetején egység van egy kis lyuk, elég, hogy a átadja a mosogató ki a lyuk kezd el folyni a víz. A TRUSTe kezét enyhén balra - a víz melegszik, a jobb - hidegebb. Érdemes megemlíteni is a shell sorozat Hurok & Barátok, az új verzió. Modellek különböző alakzatok - szögletes, ovális, háromszög, téglalap alakú, ebben a formában egy ellipszis. A költség modellek Hurok & Barátok - 200 500 euró. Jelentése szerint Viktoriya Sokolova, ebben a szezonban a társaság Dusholux kiadott egy sor zuhanyzók, ajtók, amely nyitott kifelé, majd befelé - után a víz eljárások, akkor egyszerűen nyomja meg az ajtót, a víz nem fog lefolyni a padlón, valamint arról,'capacious zuhanyzó tálcában. A költségek egy fülke 1000 euró. Egy másik újdonság Dusholux - zuhanykabinos gőz funkció, felszerelt rendszer szín terápia. A fülke falán, amely megjeleníti színben készült, különleges anyag, amely megakadályozza, hogy a színes torzítás (költség € - tól 9,000). Meg kell figyelni, hogy egy új sorozat a fürdők Ingyenes sort, hydro-masszázs, amely alapján akupresszúrás nyak, váll, gerincvelő terület. Ez a sorozat magában foglalja mind téglalap alakú, szögletes, ovális, poligonális modellek. Sorozat ergonomikus kialakítás - fürdő, felszerelt, kényelmes karfa, fejtámla, valamint kezeli. Kötőelemek előlapok fürdő is design elemek. A költség modellek Free line 500 euró. Villeroy & Boch bevezetett számos új fogalmak fürdőszoba berendezés. Ez a gyűjtemény kerámia bútor Aveo, Metró, történt egy nagyon eredeti design értelmezése, az elemek a gyűjtemény (wc, kád, mosogató) alakú féltekén. Különösen fontos a fürdők készült kvarila - speciális igénybevételű nagyon sima műanyag. Ezek a fürdők lehet vásárolni, 5 ezer euró, termékek, hydro-masszázs ára kétszer annyi. A költségek a wc gyűjtemények Aveo, valamint a Metró kb 500-1000 euró, a shell - 200-500 euró. Szerint Yaroslav Plachinda, nemrég nagyon vonatkozó ún. környezetvédelmi kerámia. Például, Villeroy & Boch Gustavsberg ajánlunk, vízvezeték-Kerámia bevonatú Plusz Aktív Saga. Kerámia Plus egy speciális bevonat, ami víz vagy szennyeződés nem halmozódik fel, felületén kerámia. Ennek eredményeként, a gondoskodás ilyen termék van rejtve. A rendszer Aktív Ellátást biztosít magas bactericidal tulajdonságok kerámia felület hozzáadásával bevonat sputtered ezüst ionok. Ott is víz mind bevonatok - Kerámia Plus Aktív Saga, amely ahhoz vezet, hogy magas higiéniai tulajdonságok a termék. A legtöbb gyártó már nem az egyes elemek, kerámia, majd az egész sorozat (amely azonban külön-külön is megvásárolható). Például, Keuco bemutatott ebben a szezonban jobb gyűjtemény fürdő Terv három színben köszönöm elhelyezett három ár szegmensek - króm (középső ár kategória), alumínium (olcsó ár kategória), acél (drága vízvezeték). A legújabb kollekció kiegészítik tükrös szekrények, tükrök, tartozékok az eredeti design. A jelölje ki a gyűjtemény - spin szekrénybe: rendeljen valamit onnan kap, vagy tesz, azt csak akkor kell, hogy kapcsolja be kissé. Modern fürdőszoba évről évre, a termelők szaniterek próbálja meglepni a vásárlók minden új chipek. Bár, szerint Mr. Placenti, többnyire mindenki próbálkozik, hogy tökéletes kitölti majd a csatorna a mechanizmus tározó - a leginkább sérülékeny részét a wc-vel. Szinte minden Európai cég kínál kettős (normál / gazdaság) szilva, harci csökkentésére irányuló víz fogyasztása. Víz, modern wc belép a tartály nem a külső, mint a hazai példányok, illetve alsó, ezért a kisülési folyamat szinte teljesen néma. Ezen kívül, a víz kapjuk, nagy nyomás alatt, majd a tartály tele van 30-40 mp. Van egy csomó eszközök célzó megszüntetésére adott ingyenes illatok - például speciális hidraulikus zár, amely nem termel szagok a wc a szobában, ízeket, egy tartály, szűrő, a faszén. Szerint Tatyana Yashchuk, nemrég népszerű felfüggesztés ingadozó, azaz egy tál nélkül támogatja a "lábak" rejtett a falon a tartály. Az eladók azt állítják, hogy a megfelelő szerelési, ez a design ellenáll akár 450 kg Lógó vízvezeték vesz fel, sokkal kevesebb a hely, leegyszerűsíti a folyamatot tisztítás, bár egy kicsit drágább, mint a szokásos. Gustavsberg városában kínál egy sor gazdasági wc, akarod, hogy a csatorna csak két liter vizet. Azonban az ilyen rendszerek szükséges telepíteni egy különleges szennyvíztisztító rendszer (is fejlesztette a cég Gustavsberg). Egy másik újdonság a Gustavsberg - sorozat tömöríti az Északi (180-190 euró), ami használ Kerámia technológia Plusz. Új wc-k, felszerelt speciális csatorna mechanizmusok, ők több megbízható, ergonomikus. A fürdőszoba nem minden apartman képes lesz létrehozni egy bidé, így a globális gyártók a wc-medence-bidé: a wc-ülőke, ehelyett kialakított egy speciális egység, amely végrehajtja a funkció a bidé. A készülék csatlakoztatva van víz, áram (így is meleg, akár hideg víz alatt leállások meleg). Vissza a klasszikusok Szerint Yaroslav Plachinda, divat, vízvezeték, persze, létezik, de ez nem olyan gyors, mint például a dekoráció anyagok, bútorok, stb. Állandó kereslet klasszikus design: például, Villeroy & Boch egyformán jól értékesít, illetve modell alakult ki, mint 30 évvel ezelőtt, modern. Gustavsberg hozza, hogy a piacon a legújabb termékek a retro stílust, a design alakult ki a 30-40. éves a huszadik században. Viktória Sokolova megjegyzi, hogy ebben az évben hirdetett a minimalizmus, funkcionalitása. Ha ez a színes víz, annyira népszerű, néhány évvel ezelőtt, fokozatosan eltűnő, majd több mint 90% - a értékesítés keletkezett kerámia fehér. Egyes gyártók a cancerlike színes combo - például kék-fehér (új sorozat Colorline a Villeroy & Boch). Egyre inkább a nem-hagyományos formái, kád, mosogató - háromszög, sokszög, stb., Szerint azonban, Szergej Petrenko, minden gyártó egyszerre különböző stílusok, műfajok - a klasszikus hogy avantgárd megoldások, így a választás nem korlátozott.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése