Építés, újjáépítés.
Fedezze fel az ajtót 2006-11-02 14:53:09
Az építőipari piac bemutatja a sokféle ajtó termékek, tudja, hogy kielégítse még a legigényesebb ügyfeleket. A termelők száma, importőrök, nagykereskedelmi cégek, hogy eladja az ajtók a piacon a több száz. A szám a kereskedők, gyártók Ukrajnában növekszik évről évre, egyenes arányban növeli a konstrukció. Az ukrán piacon az ajtó levél ellátást sok ország: Spanyolország, Franciaország, Lengyelország, cseh Köztársaság, Svédország, Brazília, Anglia, lengyelország, Litvánia, Oroszország, Finnország, mások Sikeresen termelni, eladni termékeiket, illetve hazai gyártókat. Meghatározni az import részesedése már elég nehéz, mivel pontos statisztikák nem állnak tartani. A vállalkozók értékelje a helyzetet másképp. Például, Dvirnyy Igor Ivanovich, Igazgató "Világ ajtók Porta"úgy véli, hogy most a teljes számú ajtó szereplők uralja a hazai gyártók. Különösen sok Ukrajna -, kis -, kezelhető hazai cégek, amelyek előállításához az olcsó (sajnos, nem mindig a minőségi termék).
Ugyanakkor Szergej Nikolaevich Gubsky, a cég Igazgatója "globe", becslések aránya az import / hazai termék, mint a 50/50. Aktív értékesítési behozott ajtók szakemberek magyarázható az a tény, hogy a kötet a hazai termelés a kis ajtót. Szerint Nyikolaj Petrovich Emelka, a cég Igazgatója "una-96", importált ajtók vannak a lakosság nagy a kereslet, mert sokkal magas színvonalú, bemutatott egy sokkal szélesebb skálán, mint a hazai. Ukrajnában van, gyakorlatilag nincs tömegtermelés ajtók. Ha pedig a gyártók, gyártása-ajtó termékek nagy mennyiségben, gyakran az olcsó, anélkül, berendezések, korlátozott tartományon. Ilyen ajtót a tervezők különösen nem Laknak rajta.
Eugene F. Golubovsky, Igazgatóhelyettes, a gazdasági cégcsoport "Ház parketta", azt mondja, hogy a bevezetés a modern technológiák lehetővé tette a hazai gyártók előállítani gyakorlatilag a teljes spektrum "termékek ajtós" - az ajtók natúr fa (polírozott, unpolished) festmények műanyag bevonattal. Ugyanakkor az importált árukat nem hagyja el az arénában. A többség az importőrök ajánlat egy olcsó termék, által gyártott modern technológia, főként a hulladék természetes fa.
Szerint Irina Vastag, vezérigazgató-Helyettes értékesítési Igazgatója a cég TEKKO-PLUS ", több mint 5 éves tapasztalattal rendelkezik ajtóval, hogy a külföldi produkció, úgy véli, hogy a kereslet az importált termékek 2001-ben jelentősen nőtt az elmúlt évekhez képest. Ez azzal magyarázható, nem csak a növekedés az építőiparban, hanem az a tény, hogy először is, a főbb szereplők hozzák ajtókat állandóan a jelenlétét egy széles, majd a szám, hogy tudja elégíteni az összes ügyfelek igényeinek a lehető legrövidebb időn belül, másrészt pedig a magas minőségű behozott ajtók kiküszöböli az esetleges követelések során a működésüket (ennek eredményeként, a magánszemélyek, valamint építőipari cégek újra kapcsolja be a cégek). A hazai termelők töltse ki a hiánypótló a piacon, Ukrajna.
A piac nagyon érdekes a vállalkozók számára. Értékesítési ajtók növekszik minden évben. Még a vállalatok szakosodott gyártása egyéb áruk, megkezdte saját termelés ajtók.
Ilyen különböző külsőleg...
Minden szoba saját, eredeti módon. Bizonyos stílus, design jelölve, majd a megfelelő ajtót a jellemző méret, alak, szín, felület textúráját, illetve az egyéb paraméterek. Amikor kiválasztják egy ajtó levél szakértők azt javasolják, hogy a figyelmet az a tény, hogy ez volt együtt a tervezés, a falak, a padló, a bútorok. Ajtók kell vizuálisan "lock" az egész élettér. Ez nem szükséges, a'győződjön meg arról, hogy az összes ajtót ugyanabban a szobában volt azonos. De ha a telepítés különböző ajtók kell arról, hogy készültek, ugyanabban a stílusban, harmóniában inter'a hajójában.
Asszisztensek hagyományosan osztott a bejárata, két nagy, csoportok számára. Mázas, azaz, szerelt őket szemüveg (sima, áttetsző, stb.,) vagy a festett üveg. Majd "siket" (egy tömör fa'fa, vászon). Mindkét viszont lehet sima bekeretezve (relief Alapítvány).
Kazettás ajtók kapták a nevüket, mert a ékszerek egy panel - külön bátran kiemelt panelek az ajtón. Ilyen ajtó termékek előállított két, három, illetve hat panelek különböző méretek, arányok.
Ajtók lehet festett, obsta, lakkozott, bevonva természetes furnér (egy vékony szelet fa különböző fafajok). Modern "durascreen" Nyugati cégek furnér használnak, mint a hagyományos (tölgy, cseresznye, juhar, nyír), egzotikus Afrikai fák (szántóföldi, liszt, Bubinga, ezt).
Ajtók különböző belső. Ajtó termékek lehet, mint egy normál swing, csúszó, hogy megnyílt a speciális görgők. Is ajtós termékek lehet, hogy két vagy egy levél.
Ajtó levél a stílus
Ellentétben a "Szovjet" az azonos típusú ajtó, modern ajtó levél nagyon változatos. Gyakran megtalálhatja az ajtót, a klasszikus stílus, a posztmodern stílusban.
A név maga a posztmodern azt sugallja, hogy az ilyen ajtók "modern". A jellemző ezek az ajtók kombinációja furnér formájában szabályos geometriai formák. Népszerű, mint a kombinációja a különböző színek (például, kétoldalt két csík sötét fa, közepén a fény), valamint a foltokat a világos színek (kék, sárga, piros).
Meg lenyűgöző geometriai minták, tanítanak vagy különböző textúrák, fa -, vagy különböző fajok fa. Néha "modern" ajtó inlayed nemesfémek vagy drágakőből. Az utóbbi időben, a vezető importáló cég kínál kombinációja furnér egzotikus marigold (Afrikai) fa: Rambla, emoi, bingó.
Ha inter'jer bemutatott egy klasszikus stílusú, ez neki nagyobb mértékben, egy klasszikus ajtót. Ellentétben a lapos "modern" az ajtót, ő gyakran keretezi, díszített diadalív, valamint polyarchy. Néha ezek az ajtók borítását panelek, amelyek konkrétan elhagyta a természetes textúra a fa (pl., a szelet csomó). Klasszikus ajtók üvegezett. Azonban a szemüveg nem csak az egyszerű geometriai alakzatok, hanem sima, ívelt. Használt ólomüveg egy képet.
Mint a "modern", valamint a klasszikus ajtó levél lehet kizárólagos. Ezek az ajtók a kifejezetten a legtöbb igényes ízek gazdag elit fogyasztók. Itt nincs korlátozás. A tervezők megy nagy hosszúságok kérjük, az ízek gazdag emberek magas igényeket a inter'jer. A gyártók a design az ajtó használata a berendezés a ritka fafaj, fából faragott, kombinált fém, fa, prém, bőr, drágakőből vagy fémek (pl. arany). A társaság szakemberei "TECCO-Plus" úgy vélik, hogy a hazai termelők elsősorban ajánlat klasszikus ajtók, illetve az importőrök, a klasszikus, "a modern", hogy kizárólagos.
Ugyanakkor a szakértők szerint a cég "Mester", szakosodott gyártása ajtók eredeti design, 7 éve az ukrán piac "stílusos ajtós" természetes fa aktívan ajánlat, mind a hazai gyártók. A fogyasztók értékelik "natív" termékeket. Egyre kiválasztásakor ajtók adnak előnyben ukrán áruk. A berendezés ezt a terméket importált minőségi szerelvények teszi az ajtó több elegáns, stílusos.
Belül, így a különböző...
A középső ajtó panelek tele van különféle anyagok. Gyakran ajtók gyártott vagy tömör fa, vagy egy csontváz (gyakran a fenyő fák), wainscoted. Általában az üreg között a panel váz, laminált ajtók tele karton, hajtogatott cikk-cakk (honeycombs). Az üreg ajtó termékeket lehet farostlemez, vagy az MDF. Ez az ajtó az úgynevezett kombináció. Amellett, hogy az ilyen típusú ajtók meglehetősen gyakoriak, műanyag vagy fém ajtók.
Calendering ajtók
Szerint sok vállalkozók, a legtöbb hazai gyártóknak, ugyanakkor eladók ajtó panelek tömb. Az arány között behozott, valamint a hazai termékek ebben a piaci szegmensben mintegy 10% - 90%, a Szakértők azt mondják, hogy "nincs értelme import termékeket importált fa, ha ukrán nyersanyagok elegendő a termelés ajtók". Ahhoz azonban, hogy megfeleljen az igényeinek tehetős vevők az ország még mindig behozott ajtók, értékes, ritka, egzotikus fajok fák vagy kész calendering ajtó, bőr, réz, még akkor is arany, ugyanakkor a Nyugati gyártók sikeresen fel az ajtót levél a hagyományos fa fajok: fenyő, bükk, kőris, tölgy, stb
A szállítók belföldi ajtó termékeket ajtó termékek saját fa, De a szárítás használatával történik behozott berendezés (szárítás kamara a comp'Warnem az irányítást a szárítási folyamat). Miatt hiányában Ukrajna magasabb minőségű, különböző kellékek, háztartási ajtó levél gyakran felszerelt Nyugati szerelvények. Fedél ajtó varnishes, festékek importált egy ilyen országban, mint Szlovénia, Svédország, Finnország, Németország, Lettország, valamint mások.
A hazai termelők számára készült ajtók tömör fából a legtöbb jól ismert cégek, mint a "adag Decorum", "Grand-Prem'er", "a Ház parketta", "Atha", "raider", "Szerencse", valamint sokan mások. A külföldi cég Komodoor (cég "," - hivatalos márkakereskedő Ukrajna), hogy az ellátás az elit az ajtó levél tömb egzotikus erdőben a Indonézia, Malajzia. Között a szállítók behozott ajtókat tömör fa, a legtöbb jól ismert cégek, Tekko-Plus "," player ".
A gyártás calendering vagy ajtók tömb szakemberek használja fa, szárított, majd a feldolgozott különleges módon. Majd az ajtó levél összegyűjtött adatokat az egyes bárok, majd táblák.
Calendering ajtók, összehasonlítva más típusú ajtók talán a legnépszerűbb. Ennek az az oka, hogy a fogyasztók törődnek a környezeti tisztaság ház, szívesebben használják a termékek természetes anyagokból készült. Problémák egészséges,'a gödör egyre Wops'link "mesterséges" a mindennapi életben. A haladás feltalálta a különböző szimbólum, természetes összetevők inter'a belső, különösen az ajtók. Ilyen szimbólum vannak ajtók készült MDF, forgácslemez (pajzs), műanyag ajtó termékek.
Néhány calendering ajtó termékek jellege miatt a fa, vagy a lehetséges szélsőséges körülmények között során a raktározás, a szállítás (például a fa, a hydroscopic képesség, hogy elnyeli a víz, gőz), a rejtett hibákat, amelyek megjelennek a telepítés után. Ezért szilárd cégek, hogy végre calendering ajtó, ad garanciát a termékekre.
Egy jelentős hátránya ajtók fák'fa egy bizonyos réteg, a fogyasztók tud beszélni a magas költség. Szakértők magyarázni ezt az összetett technológia, fa szárítás.
A tömb, leggyakrabban készült beltéri ajtók. De jól szilárdan készült calendering ajtó levél lehet használni, mint a bemeneti.
Fontos megjegyezni, hogy a képességét, hogy végezze el a különböző tervezési döntések calendering ajtók széles. Azok eltérnek a "indposhiv". Ezért van az, hogy sok cég inkább dolgozni minden-fa lamellák. Egy ilyen megközelítés, például a társaság a "Mishel" (ennek keretében a márka gyártott ajtó egységek, amelyek megfelelnek a követelményeknek a tűzbiztonsági).
Keret-ragasztott ajtó termékek
Becsült marketingesek ajtót a vezető vállalatok, majdnem 60% - a az ajtók, forgácslemez, MDF, majd a cella tartalmát mutatják be az ukrán piacon a külföldi eredetű.
Jelentős külföldi szállítók ajtók készült részecske táblák, MDF, ajtó panelek a cella tartalma (az a képesség, hogy eladja akár 500 ajtók egy hónap) is méltán tekinthető a vállalat "TECCO-Plus", "una-96", "player", "globe", " Timex ", " a Világ ajtók Porta ", valamint mások. Azok a szállítók, az ajtó panelek által gyártott ilyen cégek, mint: "Artevi", "Clemar" (Spanyolország), "Kilsgaard" (Finnország), "Porta" (Lengyelország), valamint mások.
A hazai beszállítók pajzs ajtó panelek ismert cég, "Ajtó technology", "Mester", "una-96", valamint mások.
Azzal a céllal, hogy megőrizve a hő, zaj elleni védelem a töltelék váz, laminált ajtó panelek használata a hő-szigetelő anyagok. Védelem a szennyeződés, nedvességtől, közvetlen napfénytől, a felület egy ajtó a termékek készült MDF borítás lakopetra (timocracy), az ajtó felülete teljesen sima, az ajtók készülnek chipboard borított természetes furnér.
Keret, majd ragasztott a kapu széles körben elterjedt, köszönhető az a tény, hogy ellentétben a calendering ajtók, ha a páratartalom a helyiségben, forgácslemez, az MDF nem "vezet". Az ár ezeket az ajtókat alacsonyabb képest az ajtók, a természetes tömb. Ha azonban belül a "cella" töltelék, ők nem különösen tartós, megbízható. Az ajtók alapján az MDF megbízhatóbb. Erő, nem rosszabb, mint a szilárd ajtót termékek. Gyakran nehéz megkülönböztetni az ajtók, a tömb. Ez csak egy szakember.
Keret-laminált ajtók több alkalmas beltéri alkalmazásokhoz. De nagyon népszerű ma ajtók töltelék készült chipboard, az MDF a kiadóhivatal alumínium lemez, amely sikeresen használják mint a bemeneti. Az importőrök is kínálnak bemenet, megerősített tűzvédelmi ajtók gyártott használata legújabb technológia. Ők végrehajtani, mint egy védő funkció, illetve van egy szép megjelenés, kiegészítve inter'jer telephelyén.
Szerint a cég szakértői "ROMAN" (hivatalos forgalmazója'forgalmazó cég W1PRO, Ausztria), modern ajtó levél gyártott megfelel a legújabb technológia: belső kitöltése állhat elemek tömör fából, ragasztott természetes ragasztók, gyanták, dobozok, tömítés, cserélhető burkolat. A jelenleg gyártott doboz "kerek keretek".
Kínálnak a vásárló egy szélesebb körű, sok importőrök kínál ügyfeleinek az ajtók nem csak egy raktárban, de a "rend". Így, például, a társaság "Timex", működteti spanyol ajtókat gyártó katalógusok, majd egy raktárban, Kijevben.
Műanyag ajtó levél
Meglehetősen széles körű, ajtók, műanyag, vagy fém. Műanyag ajtó levél többnyire külföldi, mint ha ők gyártják Ukrajna, főként a behozott alkatrészek külföldi technológiák. Beszállítói műanyag ajtók cégek "TECCO-Plus", "a vizsgált időszak", valamint mások.
Az építkezés során, felújítása, irodák, üzletek, éttermek, stb. széles körben használt ajtók, anyaga PVC. A megfelelő választás, a forrás anyag, a gyártó ezek az ajtók szolgálni évekig, nem veszítik el eredeti szín, megbízható, gyakorlati működése. Például, az egyik vezető gyártó a műanyag ajtók társaság Tekko-Plus "kínálja termékeit készült, modern berendezéssel, korszerű anyagokból (profil, stabil használata nélkül vezet, tartozékok a vezető Nyugat-gyártók). Ezek az ajtók a biztonságos egészségügyi'én, tartós, kiváló szigetelő, hőszigetelő tulajdonságok.
Ezek az ajtók könnyen ellátás: PVC profilok nem igényel festést. Köszönöm, hogy a sima felület, ferde, varrás, valamint további feldolgozás antisztatikus, piszok szinte nem halmozódik fel a felszínen a profil.
Gyakran ajtók erősített műanyag használják, irodák, kávézók, éttermek, üzletek.
Ajtó kereslet
A tervezők azt mondják, hogy ez nagyon divatos telepíteni ajtó üveg levágott szélek (szemüveges, hogy mivel a speciális forgácsoló élek hasonló a crystal). Az elmúlt években nőtt a népszerűsége, ajtók festett. Sőt, a legnagyobb a kereslet folyamatos, nem multi-színes ólomüveg. Egy ilyen látványos ólomüveg Ablakok miatt kombinációja átlátszatlan, átlátszó alkatrészek.
Amerikában, Európában nagyon népszerű panel ajtók. Sőt, többek között az Amerikaiak egyik leghíresebb sestral kazettás ajtók. Az európaiak inkább a megkönnyebbülés ajtók két panelt. Ugyanakkor a polgárok a Nyugat-Európai országokban inkább a szögletes formák a panelek, illetve a Kelet-Európai - szurkolók lekerekített ívelt felső panelek.
A társaság szakemberei "una-96" azt hinni, hogy ez a leg -- bb népszerű ajtó az ukrán piacon használata panel festett ajtók. Ez a siker elsősorban az alacsonyabb ár összehasonlítás lakkozott, furnérozott ajtók.
Az is nagyon jó, mai ajánlat vásárolni az ajtókat tömör fa, különösen a hazai termelés. Mint egy szabály, hogy olcsóbb, mint behozott is.
"Ajtós" vásárlók
A fő vásárlók ajtók, a vélemény sok szakember a vezető kereskedelmi cégek magánszemélyek. Építőipari cégek, illetve karbantartási személyzet ritkán tetszenek a kereskedők, de a mennyisége vásárlások őket többszöröse.
Mint általában, stroikompaniya, javítási csapat, hogy a munka több, könnyen, mert tudják, hogy a termékek, tudják, hogy kell.
A Sales
Sok a Kijevi cég értékesíti ajtók Kijev, valamint a régiók: Lviv, Zaporozhye, Simferopol, Donetsk, Dnepropetrovsk, Kharkov, Krivoy Rog, Odessza, Kharkiv, majd más városokban. Egyes "ajtós" áruk jó "" a régiók, a második csak Kijev, hanem a harmadik sikerül a főváros, illetve egyéb területeken.
Ha Általános, hogy értékelje az eladó az ajtók régiók, a szakértők meg tudják különböztetni az úgynevezett "rossz" (főleg Nyugati) " gazdag" (Kharkov, Dnepropetrovsk, Donetsk, Zaporozhye, krím-félszigeten) a régiók. Gyenge a kereslet tőke ajtók a Nyugati régiók azzal magyarázható, hogy ezek a részek a saját fa, vagy helyi termelők, így a fogyasztók a régió "családi" ajtók. A " cash" értékesítési régiók ajtó panelek sikeres. Bár nem mindig lehetséges, hogy a kívánt eredmények eléréséhez a marketing a "ajtós" termékek egy adott régióban, ahogy vannak, véleménye szerint a szakemberek a cég "Világ Ajtók Porta" is "erősen, hogy a sit" a helyi termelők.
Szergej Nikolaevich Gubsky a cég Igazgatója "globe" úgy véli, hogy a régiók ajtó értékesítés gyengébb, mert nincs tömeges építése. De, ugyanakkor, vannak más vélemények. Például, mint mondta, Vasily Nikolaevich Khodakovsky - senior sales Manager társaság
"player", regionális értékesítési, nem rosszabb, mint a Kijevi, mint a régiók is van egy nagy piac, felújított ház.
Mennyi az ajtót?
Az ár tartományban a-ajtós széles mező. Az ár függ a származási ország, az értékesített az ajtó levél, majd a írja be a fedél ajtó (furnér, lakk, festék, kiegészítők.
Minden ajtót ár jellemzők lehet osztani az olcsó, közepes, drága (luxus).
Egy olcsó ajtó is betudható, hogy a hazai ajtó levél készült chipboard, MDF vagy azt tartalmazó cella tartalmát. Az átlagos ár, ezek az ajtók körülbelül $10-35% 1 m2 függően a tartalommal, ezek az ajtók a coatings-al. A Dokkok az ár panel ajtók körülbelül $35 / m2. Furnérozott ajtók kitöltése készült forgácslemez, az MDF drágábbak, mint a festett mobil töltő.
Ajtók átlagára a hazai, mind az importált az ajtó levél alapján az MDF, chipboard vagy a cella tartalmát. Néhány hazai ajtók is tulajdonítható, hogy a rést "közepes" ajtó termékek. Az ár $80-100 egy standard ajtó.
A kategóriában, a "drága" annak tulajdonítható, hogy a legtöbb behozott, valamint a hazai ajtók készült, tömör fa. Az árak tól 300 $hazai ajtó levél $350-850 a behozott ajtó tömb egzotikus erdőben. Ajtó levél megerősített műanyag is illik alatt a kategória "drága" (az ár elérheti a 900 dollár az ajtón). Elég drága - ajtók színezett furnér, arany levél ($1050 felett / ajtó levél).
Átlagos ár telepíteni ajtó panelek $15-20 az ajtót.
Az elmúlt 2-3 évben nagyon sok típusú ajtók esett 30% - kal. Szerint a kereskedők, ez okozta a gyors növekedés a versenytársak száma. Annak érdekében, hogy túlélje a versenyképes cégek kénytelenek csökkenteni az árakat. Túlélni esik miatt megnövekedett értékesítési mennyiségek. De egyes cégek tartani árak változatlanok, annak ellenére, hogy a növekedés a nyersanyag árak. Ezek közé tartozik a szállítók importált fém-műanyag, valamint egyes hazai gyártók (például a "Tekko", "a Ház parketta" s mások ).
Az árak a behozott ajtók alapján az MDF, chipboard, vagy egy mobil töltő az Ország-gyártó Padló Ár, $/ajtó levél
Spanyolország Tölgy furnér 197-285
Furnér mahagóni 110-290
Fehér Ekoplastik 184, 7-242, 08
Finnország Fehér festékkel 50-80
Furnér nyír, bükk, tölgy 58-290
Lengyelország Furnér nyír, bükk, tölgy 49-107
Fenyő furnér 160-170
Műanyag 122-164
Laminált 85-151
Cseh Köztársaság Fehér festékkel 83-264
Jövő ajtó piac...
Különböző cégek, különböző előrejelzés a fejlesztés az ajtó piacon. A szakértők szerint a társaság "una-96"az elkövetkező években az ajtón piac fogja látni az új termelők (főként hazai). Termék ára fog csökkenni, a másik 5-10%, ugyanakkor a köre ajtó termékek növekedni fog.
Dvirnyy Igor Ivanovich - Igazgatója "Világ ajtók Porta" úgy véli, hogy a 2002-2003 ajtó a piacon lesz megfigyelhető csökkenő tendencia a számos kis hazai termelők számának növelése, a nagy szereplők. Egyre több fogyasztó fognak jönni azok, amelyek nem fog vásárolni egy olcsó, alacsony minőségű ajtók tömör ajtók. A jövőben a belföldi ajtó piaci attól függ a jólét az emberek. Amellett, ajtó gyártás nem közvetlenül fizet ki. Ezért a cégek érdeklődnek a növekvő forgalom. De, hogy a start tálca termelés megköveteli a nagy beruházások, amelyek nem mindenki engedheti meg magának.
Miatt megnövekedett fejlesztési növekedni fog a kereslet a piacon a magas minőségű termékeket, elsősorban a természetes alapanyagok. Nagy a valószínűsége, hogy 2002-ben, a fogyasztó fogja előnyben részesíti a cégek nyújtó speciális szolgáltatások az szállítása, üzembehelyezése ajtók, valamint a termelők, akik a munka modern berendezések. Több ügyfelek lesz érdekelt a magas minőségű termékek, bevált Nemzetközi minőségi követelményeknek.
A szakértők azt javasolják
A fogyasztók
Ellátás. Nagy az ajtók nem nagyon legigényesebb része. A legfontosabb dolog, hogy emlékezzen arra, hogy jobb, ha nem bőségesen, hogy nedvesítsük meg. A fa nem olyan, mint a víz, mert az a tény, hogy a megnövekedett ez a nedvesség vezethet rot s deformálhatja az ajtó levél. A szennyezés a legjobb eltávolítani, száraz, vagy enyhén nedves ronggyal, szivaccsal. De súrolószert vagy erős oldószert, ha mosás általában jobb, ha nem használjuk, mivel ezek jelentősen károsítja a felületet az ajtó panel. Karcolások, behorpasztja lehet letakarni egy speciális összetételű-javítás-ajtó - putty (ez természetesen alkalmas színes).
Ha szeretné megőrizni a tökéletes ragyogó állapot megjelenése lakkozott ajtó, majd a frissítés rendszeresen emeleten. Legalább egyszer az 5-7 éves kívánatos foglalkozik egy extra réteg a lakkozás. A szobák magas páratartalom ajánlott frissíteni a felülete lakkozott ajtók gyakrabban (legalább egyszer 3-4 év).
A javítás. Nem kell sietni eltávolítása felesleges fa, ha az ajtó nincs becsukva. Jobb, ha először ellenőrizze az ajtó zsanér, ellenőrizze, hogy az összes csavart, amelyek szorosan csavarni.
Van egy másik egyedülálló, megbízható módszer erősíti a hurok. A lyukakat a csavarok tele vannak keverék fém fűrészpor a epoxi, hogy egy hurok megoldani azokat a csavarokat. De az ajtó lehet akasztani, hogy egy nap, amikor a gyanta már hardens.
Ha az ajtót telepedett, rubs alján a ajtókeret, emelje le az ajtót a felső ék, úgy, hogy ő clung szorosan a felső mezőbe. Hogy cseng ki, réz, réz vagy acél huzal átmérője 2-3 mm, úgy, hogy azok szabadon tegye a rúd Ajtó csuklópánt emelt keresztül fém gyűrűk, nem fog fájni a padlón. Miután ez az eljárás, ne felejtsd el, hogy a zsír a zsanérok. Most már tudod, hogy az ajtó a helyére.
Vállalkozók
Ár-minőség. Sok vállalkozó úgy vélik, hogy a siker eléréséhez a promócióban az áruk a piacon csak harmonikus kombinációja "ár-minőség". De, mint azt a külföldi, mind a hazai tapasztalatok, ez nem az, csak nem az elsődleges kritérium, amely alapja egy sikeres cég. Elég nyilvánvaló, hogy az erősödő piaci pozíció járulnak hozzá a legtöbb sikeresen elsajátította a szabályok a marketing. Szerint a kereskedők, ahhoz, hogy a vállalat sikere szempontjából az első helyen, fektessenek be a marketing Költségek kapcsolódó marketing tevékenységek fizeti ki a közeljövőben. A nyereség több szer nagyobb, mint a költségek.
A reklám. Szerint sok vállalkozók, a leghatékonyabb reklám a médiában (napilapok, Újságok). Jól befolyásolja a tudatalatti a fogyasztók, mind a reklám a tévében. De ez nem teszi lehetővé, hogy magam minden vállalkozó, mert a magas költség, valamint a rövid életű. Ugyanakkor nem is nagyon olcsó reklám a metró hatékonyabb a készüléket Úgy tervezték, hogy az ügyfél az alacsony jövedelem. Ami sok kis megrendelések megtegyük valós jövedelem.
Kedvezmények, illetve garanciákat. Vonzza a megrendelő, illetve a különböző akciókról. Gyakran kedvezmények az ajtón nem haladja meg az 5-10% - ot.
A különböző garancia az ajtó termékek is egy nagyon fontos tényező, ami jár el, mint a kezes sikert értékesítése az ajtókat. A jótállási idő beállítása 1 h
Egyes cégek vonzza a vásárló által nyújtott neki, szolgáltatások a szállítási illetve szerelési ajtók.
A kockák. Különleges figyelmet, hogy a kiválasztott vezetők. Tudniuk kell, magas iskolai végzettség, hogy társaságkedvelő, illetve a Végrehajtó. Ez többnyire attól függ: lesz vevő kívül a cég a vásárlás vagy üres kézzel.
Tartomány. Amellett, hogy a fenti tényezők, vállalkozó, arra törekszik, hogy megnyerjük a vevőnek kell figyelni, hogy a termékválaszték. Ha lesz széles, változatos, majd a valószínűsége annak, hogy meg fog valamit nem vettem csökken.
Értékesítési, forgalmazási. Együtt az a tény, hogy a legtöbb esetben a gyártók közvetlenül ajánlat ajtót, hogy az ügyfelek, sok cég inkább a kiskereskedelmi hálózat. A legtöbb vállalkozó tesz mintákat ajtók különböző építés, hardver tárolja. Néhányan úgy gondolják, hogy a legtöbb sikeres pontok - a nagy kereskedelmi piacok
FORRÁS: Építés, újjáépítés
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése