Építés, újjáépítés.
Római tökéletesség 2006-11-07 12:53:58
RÓZSASZÍN denominált bankjegyeket a p'Yat Euro úgy tűnt, hogy a burkoló. Nem azért, mert a lehetőségek Franciaországban korlátozott, hogy egy Csésze kávé, egy kifli v. A P'Yat Euro ábrázolnak a Pont du Gard, de ez szinte egy sematikus rajz semmi ahhoz képest, eredeti. Az igazi magnificence, majd a skála, mint meghaladja a megértéséhez, hogy mi legyen a Római hidak úgy tűnik, hogy az alkotók az Euró megcsalt, az egész Európai Unióban. A Pont du Gard, beépített majdnem kétezer évvel ezelőtt a város közelében, a nîmes (Dél-Franciaország), a legmagasabb híd valaha is építettek a Rómaiak. Képzeld el, a magasság, a 16 emeletes épület, majd a méretek a híd (magasság - 48, 77 m, hossza 275 méter, hossza legnagyobb span boltozatok - 24, 5 m) fog beszélni veled, emberi nyelven. A hatalmas híd része volt egy 50 kilométeres gázvezeték, amely a kellékanyagok ivóvíz a legrégebbi a jelenlegi francia területen a Római város Nimes (Nemus). Híd megbízhatóan működött csaknem négy évszázadon át, az volt az egyik fő linkek a vízvezeték a Nimes. Épült a 19. BC Általában a proconsul, illetve a zseniális mérnök Bélyegző Agrippa, második, majd veje, a Császár, Augustus. Azonban egyes régészek, történészek vita ezen a napon. Állítólag az építési ilyen magas technikai szinten is csak kialakulni a későbbi időkben. Dupla erő Craning a nyakán, a turisták megpróbál-hoz elfog az emlékezetemben'ATI részletek a Pont-du-Gard: a híd messze a szokásos turista útvonalak, alig bárki jelen lesz itt a második alkalommal. Az a néhány, aki fizet a figyelmet, hogy a folyó a völgy, amelyen keresztül a hídon. Ő elmerül, buja Mediterrán növényzet, úgy tűnik, minden ugyanaz maradt, mint kétezer évvel ezelőtt. Hiányzik csak a Római legionaries. Erős Cam'anist partján lazily mosott, amelyet egy kis folyó Gard, de a lány szerénység megtévesztő. Ez a mély völgy ismert a viharos erejű szél, valamint a tavaszi sötét, csendes folyó alakul a viharos vízfolyások árvízvédelmi a környék. A kérdés az: hogyan is lehetne ellenállni openwork Pont du Gard szerint a támadás az elemek két évezreden? A meglepetés a tudósok, a'azt találták, hogy a csapágy része a híd csak egy a hat alsó ív. Sőt, a Pont du Gard komplexum hat tonnás köveket, így a szorosan illesztett egymáshoz, hogy az építők nem volt szüksége a habarcs. Persze, a sebesség, a helyi szelek teremteni, kis repedés a varrás a Cam'fa-égő falazat, majd volna kezdeni a fokozatos megsemmisítése a híd, de ez nem történt meg, mert a Pont du Gard kettős biztonsági tartalékot. Szerint a történészek, a Rómaiak tudták, hogyan kell kiszámítani a tömeg Kam'fa-égő falazat, de nem tudta pontosan meghatározni a terhelések okozta a szél. A víz a latex ÉPÍTÉSE 50 km csővezeték szükséges a megoldás sok az összetett problémákat. Római építők volt, harcolt az utat a szakadékok, majd a folyó völgyekben, keresztül a halom felszínét Cam'fa sziklák voltak, hogy a kereszt a lápba. Ők emelt egy óriás Pont du Gard, hogy a harmadik szint lehetne építeni egy kis víz, csatorna, ami által mozgatott gravitáció a víz. A magasság különbség a forrás ellátó víz, medence nîmes egyenlő volt csak 17 méter. Ezért, tervezése alagutak, hidak, hogy voltak részévé válik a vízvezeték, az építők kellett vigyázni infinitesimally kis átlagos lejtő mentén, a víz, amely nem haladja meg a 34 cm-1 km Ez a torzítás nem látható a szem, így még egy kis hiba építők vezethet stagnálás víz fut. De a Római építők feltéve, hogy nem csak, hogy ők figyelembe vették, hogy a veszély, hogy a túlcsordulás csatorna, egy módszer, tisztítása, valamint számos egyéb részletek, láthatatlan az alapjai. Apropó, a matematikai képletek, amelyek a nap használják az építőiparban a csővezetékek szállít a víz a gravitáció segítségével, számoltak be, csak a XIX. században! Mint látható, amelyet a modern becslések miatt vízvezeték minden lakosa nîmes (élt a városban körülbelül 50.000 ember) lehetne eltölteni 400 liter vizet naponta. Városi víz, elszórtan a csöveken keresztül készült vezet. Hogy ez a fém a veszélyes egészség'már tudtam, de tegye fel a valóságot, mert a megnövekedett merevség, a víz cső falak hamarosan borított egy védőréteg, a kalcium. De a falak alján a csatorna voltak környezetbarát. Voltak épült kő díszített rózsaszín Málta - sima, vízálló keverék mész, sertés zsír, valamint a tejes lé (latex) Fig éretlen gyümölcsök. Miután a visszaesés a Római Birodalom vízvezeték volt elhagyott, a falak borított vastag betétek kalcium. Amíg a nyolcadik században A. D. e.. annyira kalapált, hogy kiderült, hogy gyakorlatilag eredete a rendszer. Az idő múlásával, a háborúk, földrengések, megsemmisült sok részén a vízvezeték, s az emberek kitört része az igényeiknek. A Pont du Gard is szenvedett - különösen a középkorban. Ki jött egy őrült ötlet szűkítheti a támogatja a második szint, hogy legyen hely a haladása iránt. Ezt használták fel, amíg az 1740-es években közelében. nem épül a híd. A Pont du Gard volt megfelelően felújított, csak 1855-ben, amikor Napóleon III végül elrendelte egy alapos javítás. Súgó "AHA", Mivel az egyszerű igazságot: "a víz a legfőbb feltétele a túlélésre", a Római légió sikerült az épület vízellátását. Például, a horvát tengerpart, Dalmácia, körülbelül 20 hirdetést épült Kam'kő vízvezeték hossza 32 méter, adta 1200 liter vizet naponta. Vízvezeték hossza 88 km-re, feltéve, hogy a Kolónia, a Agrippina (Köln). A leghosszabb vízvezeték épült uralkodása alatt, Trajan érdekében Karthágó elérték a 132 km. A legjobb állapotban fennmaradt, a legtöbb híres vízvezeték a Pont du Gard közelében nîmes. Ez helyesen úgynevezett egyik csodája Római mérnöki Siraj-ció az art. A római mérnökök valószínűleg volt egy sokkal nagyobb tudást, mint azt sokan hiszik, " - írja az Amerikai tudós George F. Században. A hawk. Még azt is nehéz elképzelni a Pont du Gard lehetne tökéletesebb, a design. Az alapelvek a Római építők használt gyakorlatilag változatlan, amíg a tizenkilencedik században. FORRÁS: Érvek, Tények, Ukrajna
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése