2014. február 26., szerda

Ukrajna: a nézet Európában, de az ajtó a helyi 2006-11-02 15:24:01

Építés, újjáépítés.

Ukrajna: a kilátás Európa, ajtó - helyi
2006-11-02 15:24:01

Jelenleg az éves piac volumene körülbelül 1, 8-1, 9 millió tér m "split" ez a piac között az ablakot, az ajtót: "hideg" komponens körülbelül 800-900 ezer méter, "ajtós" - körülbelül 1 millió méter / Év növelni a kapacitást a piacon, a szerint a különböző forrásokból 15-25% - kal alacsonyabb árakat 5-11%. Az elmúlt években a hazai gyártók ablak, ajtó termékek a termelés uralkodó, így az importőrök egyre inkább szűk tevékenységi ágazatok (általában ez a szegmens a legdrágább termékek fogyasztása, amely kicsi). Ukrán gyártók a nyílászárók utolsó évben gyártották a szerint a különböző becslések, kb 1, 5 millió m-termékek, gyártók sikerült valamivel több, mint a "ablak" a kollégák. A behozatal az elmúlt években folyamatosan a tendencia, hogy csökken, majd a hangerő becslés mintegy 20-25% - os.

Trendek
Az éves növekedés a kapacitás ablak, ajtó piac 15-25% - kal csökkenti a behozatal 20-25%
Átlagosan egy esik az ár, műanyag, alumínium Ablakok, az utóbbi 2 évben 15-20%, a fák,'Yana - 10-15%
A szegmens tetőablakok (csak import) évente nő által 50-60%, míg a csökkenés több mint 10%

Windows: jobb, olcsóbb
A verseny tette metalplast megfizethető tömeges fogyasztói
Nagy termelő növények a teljes körű joinery, nagyon kevés
Ma, nyílászárók hazánkban készülnek, körülbelül 800-900 vállalkozások. Nagy egyetemes növények, növények, amelyek nagy léptékű termelési ciklus, majd készítsen egy teljes skálájának joinery (Ablakok, ajtók, baseboards, batten, clapboard, lépcső elemek, illetve sokkal több), Ukrajna volt nagyon kevés. Cégek között termelő több, vagy kevesebb, a termékek széles skáláját az első helyen kell hívni "épület Szolgáltatás" (, Kharkov), "Forum" (, Zaporozhye), "Maple leaf" (, Kremenchug), "Királynő Korty", "Tekko", "a Ház parketta", "Par", "erdő", "a Gyakorlatban", "Szerencse-plus", ", K. C. ", stb Szervezet a termelés drága, amely megköveteli, hogy egy jelentős kezdeti beruházást, így jelen pillanatban között a legsikeresebb vállalkozások dominálnak azok, akik részt vesznek a speciális termelési (csak Windows, vagy csak bizonyos típusú ajtók, stb.). Valamint a termelés ajtók gyakorlat kevésbé "intenzív", "a doorkeeper" több, mint a "econmical" (mintegy 55%, illetve 45% - ot).
A legnagyobb fogyasztói ablak, ajtó termékek, építési vállalkozók, karbantartása a cégek. Ez a része a vállalati fogyasztók 60-80%, 20-30% - át veszi a nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi, mind a többi tudjon alkalmi ügyfelek - jogi személyek, illetve magánszemélyek. Változások a hazai építési jogszabályok növelését célozza a hő ellenállás a fényt sugároz walling (más szóval, a Windows), követelte a reorientációs a gyártók. Ők gyorsan elsajátította a modern Nyugati technológia, csökkentve a termelés az elavult termékeket, így kiszorítása az importőrök.

Szegmens tetőablakok gyerekcipőben jár, de egyre több nagyon gyorsan
A kivétel szempontjából a dominancia, a hazai termelő a szegmensben a tetőtéri ablakokon. Jelenleg, ő szinte "élő" feltétel. A szakértők szerint, az elmúlt évben ezt a terméket vásárolta, körülbelül 10 ezer darab (az összehasonlítás, Lengyelországban, akinek a népesség 1, 5-szer kevesebb, mint Ukrajnában, dormers vásárolni 20-szor nagyobb). Azonban ez a szegmens egyre nő, nagyon gyorsan: az éves értékesítés növekedése mintegy 50-60% - át. Az okok nyilvánvalóak: az UNIAN, 1997-ben, a Kijevi az építési attics adott több mint 600 lakások.
A domináns pozícióját a piacon a termékek Európai gyártóinak - cégek FAKRO (Lengyelország), VELUX (Dánia), ROTO FRANK (Németország). A vezető értékesítési feltételek jelenleg a piacon vannak Fakro termékek, amelyek közé tartozik a szerint a különböző becslések, 40-ről 50% - ot, a második helyet foglalt az ablak ROTO - 30-35% - os, az utolsó " - díj" hely -, hogy'megjelent az ukrán piacon ez év januárjában, Velux ablak (10-15%). Nem is olyan régen a piacon'megjelent tetőablakok Okwell készült, Szlovéniában, de a részesedése a hazai piacon még kicsi. Nemzeti ablak gyártó ebben a szegmensben nem vesznek részt, azt hiszik, hogy a piaci volumen még nagyon kicsi, nem méltó "figyelmet", bár technikai szempontból szerint a gyártók a Windows, tetőablakok komplexitás nincs jelen.
A legtöbb szereplők kínál tetőablakok, a kapcsolódó termékek. Specializálódott ez, mint egy szabály, tetőfedő anyagok. A cégek többsége már döntött, a "szenvedély", valamint az ajánlat egy ablak, csak egy gyártó. Például, a vállalatok "TLC", "Centrostal-Domstal", "Izobud", "Top-Line" szakosodnak Ablakok Fakro; "evroizol", "Eurobot", "Stalprofil", "Fém-P", "Központi építőipari vállalat", "a Modern építési technológia" inkább Roto, majd a kereskedők Velux van "Altis-Postaci", "a Diplomata", "Builder", "Bársony inter", "a Modern építési", "Pedalstool", "M", "una-96" s több mások. Van azonban egy vállalatcsoport, hogy a termékeket kínálnak a különböző gyártók - "Rannila Kijev", "Kaszkád". Összességében a cégek száma kínál ez a fajta Windows, már elég nagy, a szerint a különböző becslések, akár több száz.
A megnövekedett kínálat led alacsonyabb árakat. Például tavaly átlagosan 10%.

60% - a a felhasznált fém-műanyag Ablakok
Gyártó Windows körülbelül 500 600 vállalkozások, amelyek körülbelül egyharmada állomásozó a fővárosban. Mivel a meglehetősen pesszimista pénzügyi helyzetét, a hazai fogyasztó pedig a követelményeknek, a szabályozás, a maximális szám a kezelők a legolcsóbb, de a vonatkozó követelmények a thermophysical tulajdonságai fém-műanyag Ablakok dupla üvegezés. Ez a termelés mintegy 60% - a fogyasztott elektromos Ablakemelő, második helyen a kötet által elfoglalt fák'fa Windows (20-25%), a harmadik alumínium (körülbelül 10%), a többi úgynevezett kombinált doboz, fák'Jan-alumínium, illetve fák'Jan-műanyag, ami még nem a tömeges kereslet miatt magas árakat.
Az első csoport a termékek csak Kijevben kínál több mint 100 gyártók, amelyek többsége nagyon nagy, akkor figyelembe kell vennie a vállalat "Cropland", "player", "a civil", "Bizonyult", "Gyári", "Királynő Korty", "TECCO Plus", "létrehozott" s több mások. A gyártás a fák'fa Windows módosítás "Euro" speciális társaság "Iberus", "Királynő Korty", ", K. C. ", " Szerencse ", " una-96 ", " elérő esco ", valamint a legnagyobb importőrök ez a szegmens szakértői hívás az ilyen cégek, mint a" globe ", " evroizol ", valamint mások. A vezetők a harmadik - "felhasználói" csoportos kell tekinteni, ismét "Királynő Korty", "létrehozott", Kijev gyári alumínium épület szerkezetek, "Gay", "Cropland".
Az árak a Windows érdemelnek külön figyelmet. Mert az olcsó ár kategória magában műanyag modell (70-120 C. egység / 1 m2), valamint a fák'fa Windows a belföldi fával (körülbelül 80-100 C. egység / 1 m2). Az átlagos ár, alumínium ablak rendszerek tól 80-150 C. hogy van, 1 m2. Fák'fa Windows készült importált anyagok, valamint az úgynevezett kombinált doboz (fák'Jan-alumínium, illetve fák'Jan-műanyag) drága hiánypótló ablak termékek, mivel elérheti a 180-200 C hogy van, 1 m2.
A telített a piac, miközben csökkenti a vásárlóerőt a lakosság oda vezetett, hogy az a tény, hogy az elmúlt években az árak ablak folyamatosan romlik. Átlagosan egy esik az ár, műanyag, alumínium Ablakok, az utóbbi 2 évben 15-20%, a fák,'Yana - 10-15%. Szerint a vezető szolgáltatók ez a piac, ez a tendencia folytatódni fog.

Az átlagos ablak a telepítési költségek 10-15% - a értékük
A legtöbb szállítók (gyártók, illetve kiskereskedők) ablak, ajtó termékek számának csökkentése érdekében problémát, hogy a vevő, következésképpen több sikeres promóciót az árut megy két módon. Néhány ember hozza létre a szerkezet a készülék, amely elvégzi a telepítés, illetve a vásárlás során haladéktalanul értesíti az ügyfelet. Mások válasszon egy partner - egy cég, amely specializálódott ilyen megrendelések, ajánlom, hogy a vevő. Abból a szempontból, hogy az üzemeltető a második módja sokkal jövedelmezőbb, mert nincs szükség, például, hogy fizetni, a fizetés esetén a szerelők. Az ügyfél megkapja az első lehetőség több elfogadható, mert a gyártó vagy az eladó felelős a minőség nem csak eladjuk, de a telepített áruk: mindig könnyebb előtt'nyújtja be a panaszt a "egy". Általában árak a Windows-telepítés, műanyag, drága fák'fa ajtók meghatározott függés azok értékét. A legtöbb szereplők ebben az esetben, hogy értékelje a saját munka 10-15% - a a termék ára, bár vannak kivételek 20-22% - ot. A beállítás a rendes, az ajtó levél az olcsó ár kategóriában a legtöbb szereplők költségek 20-30 század azaz, Ha új termékek telepített helyett a régi, bontási "elődök" költségeket az ügyfél legfeljebb 3% - a rendelési érték.

Szakértői hozzászólások
"PVC Ablakok már aktívan használják a tömeges építése"
Igor BINKOVSKY, vezetője REHAU ablak technológiák:
Három új tendenciák jellemzik a PVC Ablakok piacán ebben az évben: PVC Ablakok már nagyon népszerű a régióban még a kisvárosokban 20 ezer, a lakosság, a fő vásárló az átlagos ügyfél esetleges, a műanyag Ablakok bement tömeges építése az olcsó házak. A SV'a kapcsolat a legújabb trend lett a negatív jelenség - a csökkenése a minőség a telepítés, ami viszont befolyásolja a kép a termékek. Kimenet - átviteli Közgyűlés a gyártók.

"a fogyasztók egyre inkább tájékoztatta: nem csak a győzelem az ár"
Natalia DUDEK, főmérnök LLC "AL-invest":
- Persze, az utóbbi időben a piaci verseny fém-műanyag szerkezetek már romlott drasztikusan, az a legfontosabb, hogy a fogyasztók egyre inkább tájékoztatta: nem csak a győzelem az ár, ő az érdekelt, milyen az eltérés, a minőségi alapanyag, minőségi gyártás, értékesítés előtti szolgáltatás, értékesítés utáni szolgáltatás. Van egy növekvő piac a főváros építése, s ez az igény a jól bevált design a PVC profil.

A Help
Ukrajnában épületből több mint 5 millió tér m / év. Szerint normák (Metszet) ablak terület nem lehet kisebb, mint 10% - a földszinti térben, tér ajtók a szobában (például lakás) 20-30% - kal több, mint a Windows. Körülbelül ugyanez az arány a közigazgatási, állami, egyéb épületek, Mint a szabály, hogy a megállapodás az apartmanok mérete: 50-60 tér m (két) kell 9-10 sq m ajtók 5-6 sq. m a Windows. "Lapos" a szerkezet ukrán ház - a leggyakoribb lakás. Tartalmaznak körülbelül 50%.

Az ajtók tudtuk, hogy nem mindig
A darab ukrán gyártó szállít a mintegy 80% - a az ajtók a készpénz - 60-65%.
Az ajtó vállalkozás az elmúlt években is előfordulhat, gyors változásokat. A belföldi gyártó "elsajátította" a termelés a legnépszerűbb fajta termékek fából, majd a panel (a legolcsóbb, mintegy 55-60% - a teljes fogyasztás), forgácslemez, az MDF egy mobiltelefon töltő, fenyőből, fa (az úgynevezett középső ár kategória - 30 - 35% - os piaci struktúra), valamint drága ajtók, körülbelül 10% - át a piacon.

Trendek
Az importőrök várható a közeljövőben, hogy a rögzítés csak egy árucikk niche - ajtók, értékes, egzotikus erdőben
A túlélésért importőrök ment keresztül, amely alatt nem hatályos, amíg az ukrán gyártó, jelentős bővítése a tartomány
A versenyt fog nyerni, csak azok a cégek, melyek nem csak jó sor (több, mint 20 modell elérhető-ban különböző típusok, méretek, színek, formák), valamint a vonzó kombinációja "ár-minőség", de én is rendezni gyors rendelés (7-10 nap), illetve biztosíthat további szolgáltatásokat, a szállítási -, szerelési, javítási

A fejlődő termelés ajtók PVC, alumínium, speciális ajtók tűzoltó járművek, valamint páncélos. Ezek a szegmensek a piac növekszik, aránya 10-15% évente. A fizikai feltételek, az ukrán gyártó szállít a mintegy 80% - a fogyasztott termékek, de pénzben, ez az arány mintegy 60-65% - ra. Importált termékek elérhető áron, illetve a termék szegmensek a közeljövőben a hazai piacon importőrök úgy tűnik, hogy a rögzítés csak egy árucikk niche - ajtók, értékes, egzotikus erdőben. A fizikai feltételek, ebben a szegmensben meglehetősen kis - körülbelül 5% - a, az érték a magas árak elérheti a 15-20% - ot. A szegmens "egzotikus" a legtöbb híres márka "Komodoor" - az ajtók anyaga tömör mahagóni.
Hatalmas (60-70%) az import részesedése érkező Lengyelország, csehország, Spanyolország, de az is megszabadult Fehéroroszország, Olaszország, Kanada, lengyelország, Litvánia, Oroszország, Finnország, Franciaország.
Tavaly értékesítés az ajtók kal, legalább 10-15%. Különösen a kereslet a panel festett ajtók üvegezett hullámos ajtók is egyre növekvő népszerűsége nem-standard modellek: ív alakú, ékezetek matt, sima festett üveg, tolóajtó szekrények, stb.
Magabiztos hazai gyártó ebben a szegmensben a "calendering ajtós" (oka valószínűleg az, hogy hagyomány), fokozatos kiszorítása a behozatal. A legnépszerűbb gyártók "Grand-Prem'er", "a Ház parketta", "Iberus", "Szerencse". A legtöbb között jól ismert az importőrök ilyen "nevek", "A", "player", "Timex", "TECCO Plus", "una-96".
A "túlélési" importőrök ment keresztül, amely alatt nem hatályos, amíg az ukrán gyártó, jelentős bővítése a választék. A legnagyobb szolgáltatók kínálatában több mint egy tucat modellek, különböző színekben, méretekben. Azonban, hogy egy ilyen lépés lehet, mint általában, a szegmens az olcsó ajtó, a közép-ár kategóriában.
Termelés speciális ajtók, s egy meglehetősen bonyolult eljárás, amelyhez meghatározott tudás, készség, speciális berendezések, ezért ebben a szegmensben működik egy kis cégek száma. A leghíresebb közülük - "Gyakorlat", "rozsda". Is bemutatott, valamint az importált termékek - lengyel-ajtós "Porta", ami az ellátás a Kijevi cég "player".

A feltétele, hogy a versenyképesség a végrehajtás érdekében legkésőbb 7-10 nap
Ajtó termékek saját sztereotípiák, divat trendek. Így, például, fém, alumínium ajtók, van elég szűk a kör. Általában ez az ajtó csoport adminisztratív, valamint a középületek, kiskereskedelmi, irodák. A legtöbb "fontos," a gyártók, ez a társaság, kategória "Királynő Korty", "TECCO Plus", "a vizsgált időszak", valamint mások.
A program megvalósítása termékek ajtó nem eredeti. Mint ahogy más szegmensei, a nyomasztó mennyiségű termék (mintegy 60%) megszerzésére nagykereskedelmi vásárlóknak, építési Szerződő felújítási vállalkozók, kereskedők, pedig csak 40% - át adják, hogy a magántulajdonosok. Ebben a SV'ascu összes piaci szereplő (mind a gyártók, illetve importőrök) aggódik, hogy a probléma az épület akár saját márkakereskedői hálózaton.
Piaci kínálat folyamatosan bővül, illetve az ár az ajtó levél esik, de nem olyan jelentősen, mint szerettük volna az átlagos fogyasztó. Az elmúlt egy évben, az olcsó árak az átlagos ár kategóriában csökkent 10-15% - kal. Jelenleg, az ár tartományban a következőket. Furnérozott Panel, vagy festett vásznak a hazai termelés, készült forgácslemez, az MDF-tól 15 50 C hogy van, 1, sq. m, attól függően, hogy a lefedettség, "töltelék".
Belföldi ajtókat fenyő fa vagy importált modellek mobil töltelék kerül, az ügyfél körülbelül 70-100 C. hogy van, 1, sq. m Import "sor", egzotikus fafajok "pull" 200-300 század hogy van, 1, sq. m ajtók. A telepítés minták rendszerint 10-15 században. azaz fejenként, ajtó kiegészítők "pull" 20-25 C a versenyt fog nyerni, csak azok a cégek, melyek nem csak jó sor (több, mint 20 modell elérhető-ban különböző típusok, méretek, színek, formák), valamint a vonzó kombinációja "ár-minőség", de én is rendezni gyors rendelés (7-10 nap), illetve biztosíthat további szolgáltatásokat, a szállítás, telepítés, javítás.
FORRÁS: Galíciai szerződések

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése