Építés, újjáépítés.
Nem téved ajtó 2006-11-02 14:51:08
A népszerűsége a kereskedelmi fák'Jana faáru növekszik. Ma Kijev több mint 150 üzlet (ebből körülbelül 30 - speciális), hogy eladja az ajtó, ablak termékek. A szám a feszültség egyre nő, némelyik jobban működnek, mint mások. Kezdőknek, hogy hibáiból tanulni, tapasztalt javuló értékesítési keres módja, hogy növelje a nyereséget. Az általunk nyújtott a tőke, mind a regionális roznichnikami a lehetőséget, hogy beszélni a problémákat, a kereskedelem, a fák'Jana faáru. Olvasd el. Formátumok
Szerint Szergej HATANAKA (49), Igazgatója a Kijevi ága Ternopil ajtók gyári "MAC", a közelmúltban csökkent az eladása, ajtók hardver üzletek, piacok. Az egyik fő oka annak, gyengén szervezett kiállítás.
Sokkal több lehetôséget teremt egy teljes körű kiállítások a nagy DIY üzletek, szupermarketek. Azonban, a bővülő köre a vezetők a szupermarketek szembesül a kihívással eladási drága ajtók (a $ 300 / 1 darab ). A hiánya kereslet őket szerint Yury MIKHAILENKO (30), vezetője épület szupermarket "Új sor" (, Kijev; 2001 ; 170 fő ), Mivel a legtöbb esetben az eladó nem mindig ad kellő figyelmet, hogy a vevő a drága termékeket. Ezért a kereslet a szupermarketek van egy termék, amit el lehet adni, anélkül, hogy hosszas konzultációk.
Egyre több a kereskedők a következtetésre jutott, hogy sokkal jobban megéri eladni ajtó szaküzletekben. Egy ügyfél jön, hogy megvásárolja a szalonban purposefully bíró a társaság a minőségi tervezés a csarnok, poszter modellek, valamint a rendelkezésre álló alapvető mintákat. A speciális szépség, általában bemutatja a különböző típusú ajtók, Ablakok, üveg, ablak sills, ajtókeretek, stb. A mai vásárló, meg kell győzni a korlátlan lehetőségeket a cég, a megbízhatóság, valamint a termék minőségét. További kezdődik "mű" képesítés a Manager, aki kell érteni, amit az ügyfél akar, megfelelően végrehajtani a rend. Szerint Alexander KARAWACKI (34), a Menedzser a társaság "Grand-Prem'er" (, Kijev; gyártása, értékesítése ajtók; 1994 ; 30 fő ), eladó exkluzív termékek legmegfelelőbb, kozmetika, iroda formái kereskedelem. Minden harmadik vevő megrendeli a terméket (néha összege 1, 5-2-szer több, mint az eredetileg tervezett) egy neves cég, csak azért, mert a szakképzett eladók hozzáértő mesélt neki az előnyök a termék.
Körülbelül a termék elhelyezés
Ma a kereskedők ajtók próbál építeni kitettségüket, a minimális terület a térkép a széles, hogy nem lehetséges a hagyományos elhelyezés az ajtót, az állványt. Több elfogadható eladók figyelembe szállás lehetőség, amely az ajtó képviselve van egy doboz, hurkok, illetve hol lehet vizsgálni. "Mi arra a következtetésre jutott " - mondja Konsztantyin Krainik (33), kereskedelmi Igazgatója beauty" Mód "(, Kijev; értékesítése nyílászárók; 1998 ; 3 fő ), Hogy a belső jobb, hogy a telepítés az ajtók, hogy bizonyítsa, a műveletet az ajtó kinyitása vagy kivitelezési, nem pedig a rendetlenséget a kereskedelem területén. Nehéz számolni, ma az áruk értékesítése, támaszkodott a falhoz, ahol a vevő nem rendelkezik hozzáféréssel az ellenőrzés ".
A legtöbb megfelelően, annyi, hogy a kereskedők a helyen, a szalon, a leg -- bb népszerű modell a különböző ár csoportok. A többi tartomány (színes, feldolgozási módszerek, stb.), hogy tegye több kompakt az állványra, vagy egy cserélhető kazetta.
Szerint Szergej GUBSKY (34), Igazgató, szépség "globe" (, Kijev; értékesítése nyílászárók; 1996 ; az éves bevétele az 5 millió dollárt. ): "lehetetlen, hogy képzeld el a tartomány, nem tudja megjeleníteni. Ha figyelembe vesszük az ajtón, mint egy elem az inter'a belső, nem csupán a tömés a lyukakat, majd mutatják, hogy az inter'Yeri. Azok, akik nem állni, majd fektet a fejlesztés, meg kell mozgatni, végig ezen az úton, ". Egyetért vele Stanislav Skrynnik (30), a cég Igazgatója "," (, Kijev; értékesítése ajtó mahagóni; 1995 ; 7 személy ), Aki úgy véli, hogy hatékonyan kiállítás az ajtók, az emeleten pedig a Windows-inter'Yeri a bútorok. A belső szerint Alekszej ASMANA (34), Kezelője a beauty "Új Világ" (az Új Kakhovka; ajtók; 1995 óta ), fontos szerepet játszik, amikor kiválasztják a gyártó kereskedők. "A tervezők, " ő azt mondja, hogy " figyelni, nem csak a belső, a kabin, de még a keretbe, jele pedig a bejáratnál, hogy a boltban. Ez fontos a területi helyen ".
Körülbelül az árakat
Mint az a tapasztalat, kereskedők, igazad beszállítók, gyártók, akik telepíteni a kereskedők egységes kiskereskedelmi árak. - A szerint a tulajdonos a beauty "Galéria, ajtók" (kiskereskedelmi ajtók; 2003 ; 5 fő ), "a tartomány az árakat a piac teszi a fogyasztók keresni az olcsóbb ajánlatokat. Csak a gyártó árak javítása, a hitelesség, a cég segít, hogy növelje értékesítési ". Indokolatlanul túlzott árazás, kiskereskedelmi veszít, mert mindig is lesznek az eladott olcsóbb áruk vagy nagy kedvezmények. Különösen, ha beszélünk a nagy buli.
Tartomány
"egyrészt, ha nem arra, hogy bontsa ki a tartomány, ne változtasson a modellen, lehetetlen fejleszteni,a kereskedelem," mondta egy privát üzletember Szergej Sedge (28) (m Kijev; kereskedelmi ajtók; 1991 ; 2 fő. másrészt, a start-up cég, egy kis azt jelenti, hogy az a praktikus, hogy nyit egy drága szépség ". Majd a nehéz, hogy nem értenek egyet. A széles igényel jelentős induló tőke, egy nagy terület a kiállítási csarnok, a költségek a bérleti díj, karbantartása felszereltség. Továbbá, ha kialakulhatna egy tartomány nem hivatkozhat csak a sub'cél gondolat. Általában szerint Szergej PAVLENKO (34), a szalon vezetője társaság "Tekko" (, Kijev; eladó az importált ajtók; 1997 ; 5 fő ), hogy a látszatát is kerüljék a stock "halott" az áruk roznichnikami segíteni tippek a szállítók. Szerint neki, a kereskedelem szépség minták, katalógusok több szolgáltató a leghatékonyabb módja a fejlődési kiskereskedelmi ajtók.
Nyitva növekedés
Összefoglaló "kockák" ilyen kiállítás: a gyártók, mind a kereskedők bízik abban, hogy tudunk ebben az évben keresni 10-15% - kal több, mint az elmúlt évben. Egyenlő a legfontosabb az Úr építők.
12-15 február Kijevben került sor a III. nemzetközi speciális kiállítás " PRIMUS: ABLAKOK, AJTÓK, PROFILOK,". Az eseményt is rendezett a társaság "Primus Ukrajna", Primus Nemzetközi Exibitions BV (Hollandia), Primus Messen und Aussterllungen GmbH (Németország).
Metalplast
Első kiállított a termékek számos külföldi gyártók alumínium profilok. A külföldiek már szorosan otthon, így van egy éles iránt aktívan fejlődő az ukrán piacon. Hogy a gyártó szerint eredményezheti, hogy az alacsonyabb árakat a fém termékek, valamint a kiszorításának a kis termelők. Egyesek szerint a kiállítók, növeli a számos regionális econmicos.
A résztvevők beszélt az a tény, hogy ma sok ukrán gyártó a műanyag Ablakok szívesebben vásárolnak háztartási berendezések. Ezért a gyártók a berendezés az új szezon lesz képes-hoz pénzt keres jó pénzért. Aszerint, hogy azok a számítások, heti Ukrajnában kínál a társaság a termelés nyílászárók.
A fa
Terv, hogy növelje értékesítési 2003-ban (10-20%), illetve a gyártók a fák'fa nyílászárók. "Derevensky" várják, hogy növelje a termelési mennyiségek oka elsősorban az, hogy a bevezetett új feldolgozási technológiák, festés, színezés, valamint jobb feldolgozása a termékek. 2003-ban, mint néhány kiállító növekedni fog a kereslet viszonylag egyszerű modellek az ajtók, de az út (néha 2-szer drágább, mint a tényleges festmények) szerelvények, valamint üveg. A fő tendencia ablak, ajtó piaci szerint a gyártók, az lesz, hogy stabilizálja az árakat, miközben a költségek csökkentésére, a javuló termékminőség. A kereskedők kétségbeesetten álmodik arról, azokban az időkben, amikor Ukrajna fogja feléleszteni nagy sorozatgyártása szabványos Windows, kész ajtók, amely lehet adni, a boltban nem értelmében a megrendelés, illetve a kiskereskedelmi
FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése