2014. február 26., szerda

Üsd, akkor nyissa meg! 2006-11-02 15:25:25

Építés, újjáépítés.

Üsd, hogy meg kell nyitni!
2006-11-02 15:25:25

Ismereteink szerint a becslések, 2001-ben Ukrajnában kerül értékesítésre körülbelül 750 ezer négyzetméter az ajtót. Ez mintegy 7-10% - kal több, mint 2000-ben. Ha számít a faceless négyzetméter, egy bizonyos ajtót, s a pénzt (1, 5 négyzetméter, a "átlagos ajtós" körülbelül $ 50-60% 1 Db A kiskereskedelmi árak), ukrán ajtó piaci'2001-ben is becslések szerint félmillió ajtók, mintegy $ 25-30 millió Utolsó számjegy meglehetősen önkényes, mert körülbelül 60% - át az árut a kiskereskedők nem értem: ez értékesített közvetlenül a gyártók által (nagykereskedő) építőipari cégek. A fokozatos növekedés üteme ház építése eredményezte megnövekedett érdeklődés "fedél", hogy a kereskedők nem ez a kategória az ügyfelek (lásd ág "ipari" piaci áttekintés; ÜZLETI No. 50 datált 10. 12. 01,, 33. oldal). Rúd eladók építők rájött: 6-8 négyzetméter kell rendezni lakások értékesítésre 1 sq. m az ajtó. A kiskereskedelmi eladások menni, nagyon messze: megközelítőleg egy milliárd négyzetméter meglévő lakáscélú állomány (amely körülbelül 700 millió négyzetméter - város) értékesített, a szerint a különböző becslések, csak 300 ezer négyzetméter a-ajtós, azaz 1 sq. m az ajtó, 2, 3 ezer négyzetméteres téren! Azonban, "falca" részén a piac, annak ellenére, hogy úgy tűnt, disunity pedig 300-szor relatív előny "új" értékesítési csatorna, az abszolút számok még így is sok: a tárgyévben privát kereskedők által vásárolt mintegy 200 ezer festmények.

Import

Értékesítési importált termékek számított három éven belül folyamatosan csökkent. 1997-től 2000 hivatalos szállítások csökkent csaknem egyharmada. Különösen figyelemre méltó volt, a csökkenés a kínálat ajtós ruha natúr fa. Ezt a rést (kivéve a termékek egzotikus fa) aktívan feltárása, a hazai termelők.
De az importőrök marad egy bizonyos piaci részesedése. Egyes optimista beszállítók külföldi termékek hajlamosak azt hinni, hogy az importált ajtók ma biztosítanak körülbelül 40% - a a teljes piaci forgalom, azaz $ 11-13 millió kiskereskedelmi árak. Az importőrök hiszem, hogy képes lesz arra, hogy továbbra is tartani, sőt erősíteni pozíciójukat rovására termék kínálat, ami még nem készült Ukrajnában. Számításokat, valamint ambíciói importőrök joinery közvetve megerősítette a vámhatóság a statisztikák, a múlt évben Ukrajna importálta millwork (HR-kód 4418) körülbelül $ 9 millió árképzési számlák, valamint a 8 hónappal az aktuális év alatt ez a kód törlődik termékek szinte $ 8 millió ft ( lásd táblázat).
Az ajtó levél behozott Lengyelország, Spanyolország, Litvánia, magyarország, Indonézia, majd más országok.

A tartomány árak:

"Ajtós" a választék által kínált gyártók ma, véleményünk szerint, ez megfelel az ügyfelek igényeinek: árlista, egy nagy cég - néhány tucat termék. A kiállítás a nagy kiskereskedelmi üzletekben lehet akar körülbelül 100 minták (10-12 elemek 8-10 modellek minden). Ha pedig a legtöbb ügyfél ajtós "pret-a-porter" már elégedett a kiválasztás, az ár, mint általában, még mindig nem elégedett. Amennyire tudjuk, az év folyamán, sok eladó van, csökkent az ár 10-15% - kal. Valószínűleg 5-10% - őket kell indítania a következő évben, mint az ár, a nagy sajnálom, továbbra is a legfontosabb motívum a vásárlás. A kereskedők a helymeghatározás minden ajtót, a három alapvető ár "rést".
Az olcsó ajtók. Ez a nemzeti panel az ajtó levél. A átlagot nem haladja meg a 20 dollár / 1 sq. m függően a "belső" tartalom lefedettség (többet róluk - ÜZLETI # 50 10. 12. 01,oldalak 33-42).
Áruk átlagos ára$ 50-70 / 1 m) - a hazai, mind import az ajtó levél készült MDF, forgácslemez egy méhsejt kitöltése, belföldi ajtókat fenyő fa.
A kategória drága eladók közé tartozik a legtöbb import, mind a hazai ajtók a tömb. Annak ára 200 dollár ajtó levél.

Szereplők

Ma Ukrajnában ajtók előállításához körülbelül 1000 vállalkozások. Helyezze az ajtót levél az ukrán piacon körülbelül 30-40 cégek. Átlagosan, az importőr értékesíti az ajtót $ 10-15 ezer havonta. Néhány szakosodott értékesítési drága ajtót $ 300-1000 (végre legfeljebb 20 festmények egy hónap, mások csak az olcsó - $ 100 (maximum 200 ajtók havonta). Kis faipari bolt tudja eladni 15-20 ajtók havonta átlagosan $ 150 1 pc. Ez a kis produkció, s most a legfontosabb a verseny, mint az importőrök, nagykereskedők, kiskereskedők.
Ráadásul nem is mindig zökkenőmentesen alakult az importőröktől, mind a gyártók, kapcsolattartás ügyfelekkel, nagykereskedő. Nagykereskedők vásárolni az ajtók nem kevesebb, mint tíz importőrök, a hazai termelők pedig, mint egy szabály, próbálja meg, hogy nem ismert a neve az összes a szállítók. Így hozza létre a képet egy jó hírű cég, amely képes nyújtani az ügyfelek széles körének. Talán ezért van az, hogy ma, az importőrök, inkább eladja a saját (vagy legalább az ellenőrzött) kiskereskedelmi. Share "a saját" az áruk folyamatosan növekvő, s most már a teljes eladási egyes importőrök ő biztosítja a nem kevesebb, mint 40%. Több új kiskereskedők, egyes szállítók biztosítják kiskereskedelmi áruk foglalt feltételek végrehajtását. Krupnye társaság (nem csak az importőrök, de amennyire tudjuk, a gyártók) kezdte megszerezni kereskedők, forgalmazók. Árazási politika a forgalmazó határozza meg, az anyavállalat. Melyik régióban a forgalmazó, függ a kedvezmény mértéke, valamint a kiskereskedelmi ár. Gyakran a régiók az ajtó levél által értékesített 30-40% - kal olcsóbb, mint a fővárosban. De előfordul, hogy a kereskedő szenved diktat felülről. Overestimating a hitelképességi a potenciális ügyfelek számára, a régió, a szállító problémák egy felfújt ár.

Szolgáltatások

Véleményünk szerint sok eladó ajtók elveszítik, legalább egy negyedév az ügyfelek, mert alábecsülni a jelentőségét, kiegészítő szolgáltatások: szállítás, telepítés, rendelet. Például, egy meglehetősen nagy a pont, ahol mi foglalkozott a szerepe a vásárlók volt, arról értesültünk, hogy szállít ajtó van. Nos, ha most azonnal vette 10-15 festmények, cég splurged a teherautó.
Ezen kívül számos, az ügyfelek megzavarja a hosszú távú várakozások áruk (a szokásos ajtós kell várni, három hét). Ezért ezek a cégek, hogy megtalálja azt jelenti, hogy hozzon létre készlet standard ajtók, messze megelőzve a kereskedők, akik a munka a rend. A "pret-a-porter" van egy másik hátránya. Még akkor is, ha egy ügyfél egy ajtó standard méretek, gyakran a mélység, a dobozban minden ajtó másik. Sőt, egyes kliensek teljesen felejtsd el ezt a fontos paraméter (lásd: ÜZLETI # 50 10. 12. 01, p. 38, 39), valamint a kiskereskedők sürgős DatabasePath új dobozok. Ebben az esetben, egy kis félig kézműves bolt, alatt található a ház az ügyfél, annak ellenére, hogy representability, egy óriási előnye kiskereskedelmi.
Sok kereskedő nem tudatosan emlékeztetni forgetful ügyfelek, hogy, például, $ 120 ki az ajtót - ez csak az ár a "szabad" lamellák nélkül tartozékok. Majd fog kerülni az ügyfél egy minimum $ - húsz-húsz-p'Yat. Olcsó mintás üveg szinte ugyanaz. Emellett a gyártók kínálatában telepítés, néha elpusztítja a kapzsiság. Telepítéséhez például egy ajtó, mintegy 15% - ára. Bármilyen rendelet szolgáltatások, a legtöbb cég nem kínálnak. Mind hiába. Több "speciális" szerelők fém-műanyag Ablakok, hosszú garancia ingyenes szabályozni a saját eszközök. Az eljárás veszi perc p'tizenöt, de mi a buzz kap a megrendelő!

Igény

Tőke kereskedők jegyezni, hogy a növekvő kereslet ajtók festett. Majd ha egy pár évvel ezelőtt volt divat a színes ólomüveg Ablakok, a mai vásárlók inkább ajtók tömör, átlátszó, transzparens részei.
A divat ajtók, lekerekített ívelt felső panelek. Van egy egyre növekvő kereslet a mindenféle csúszó design ("száj", coupe). De széllökések számos, az ügyfelek tartja vissza a magas ár. Például, fenyő konyha ajtó"összecsukható" üveg ára körülbelül $ 200, míg a normál üvegezett ajtó, anyaga fenyő fa kerül az ügyfél nem több, mint $ 150.

ELŐREJELZÉS

Az elkövetkező időben az ajtón piacon'lesz, új, a hazai termelők, mint a következő lépés a fejlesztés "ajtós" üzleti sok kereskedő saját termelés. Termék ára fog csökkenni, a másik 5-10% - a, ugyanakkor köre ajtó termékek bővíteni fogja. Versenyképes juttatási azok a cégek, amelyek amellett, hogy a termék, illetve ellátják a különböző szolgáltatások: nem csak a méréseket, hanem a szállítása, üzembehelyezése ajtók

MEGJEGYZÉSEK A SZAKÉRTŐK

Vasily KHODAKOVSKY, senior Manager a cég "player" (importőr lengyel ajtók védjegyek Porta):

- Hogy támogassák az új külföldi márka elég nehéz. Amikor kiválasztod a terméket, meg kell alapvetően megközelítés kiválasztása partner-gyártó, pam', hogy ne feledje, elsősorban a saját érdekeit. Gyakran ukrán importőrök bejutni egy hülye helyzet vált egyfajta túsz, hogy a politika a szolgáltató. A szolgáltató kijelöli saját feltételei, az importőr őket végez, reklámozzák a terméket, amint egy védjegy válik híres bevétel importőr növekszik, a'az új cégek, amelyek képviselik ugyanazt a terméket azonos áron. A gyártó több kell, hogy legyen kiegyensúlyozott, átgondolt épít kapcsolatokat, kereskedők, vagy a törekvés egyre saját nyereség ő veszíthet. Csak a munka alatt rendelés, ma, nincs beszéd. Bár ez nem törölték: például nincs értelme, hogy tartsa raktáron akciós árú termékeket, mert a gyártó a gyártás őket érdekében, két héten belül. Ugyanakkor a raktár kötelező'meg kell a stratégiai tőzsdei termékek.

Denis Andros, Ügyvezető Igazgató a társaság "Királynő Korty" (a gyártó a fák'fa -, műanyag "Windows" ajtó):

Tavaly értékesítés az ajtók nőtt, főként az értékesítés új épületek. A fő vásárlók különböző ajtók marad építési szervezet, mi kell összpontosítani. A régi lakások, akik jobban szeretik az ajtók visszaállítását, illetve sokkal kevésbé valószínű, hogy a változás. Ma, hogy elfoglalják az üres niche szinte lehetetlen. Vonzza a vásárlók csak hírek, de valami újat találjon ki olyan elemek, mint az ajtók, nagyon nehéz. Ezért, a győztes a piacon, figyelni, hogy nem csak a széles a választék, az árképzés, a reklám, hanem a szolgáltatásnyújtás (tesztelés, telepítés, átfogó javítás). E nélkül nem valószínű, hogy a forgalmazó úgy fogja érezni benne a piacon.

Eugene GOLUBOVSKY, Igazgatóhelyettes, a gazdasági cégcsoport "Ház parketta" (a gyártó az ajtók természetes fa):

- A közelmúltban a hazai gyártók már fel jelentős nyomást a kereskedők külföldi termékeket. Ajtók natúr fa most a hóbort csak a hazai termelők az úton, mind a nagy, mind a kicsi. Én természetesen nem jelenti azt, exkluzív ajtók, egzotikus fa - Rambla, emoi, bingó, vagy talán termékek, díszített arany levél. Lassan, a hazai termelők kell, hogy álljon a kereskedők (mortero. - Ed. ), Hogy az ajánlat az áruk, műanyag bevonatok: ezt a rést üres marad. Egyre nehezebb dolgozni, kis cégek, ők kell, hogy hagyja a piacon, hogy folytatja az egyéb üzleti érdekeit. Elkészíti a különböző áruk kereskedelmi, nem tudják, hogy nem teszi lehetővé a technológiai képességek. Kiskereskedelmi árut vesz, vonakodva: ezek nem mindig képes gyorsan töltse ki a termék hiányosságok, túl kevés a termelés.
Az elmúlt években jelentősen csökkent árak. De, véleményem szerint, egyáltalán nem az áru. Esett az ár az ajtó, melyik volt az importált Kanadából vagy a Balti országokban. Most kezdték kell előállítani, Ukrajna (legalább, hogy összegyűjti pontosan).

Irina VASTAG, Helyettes Igazgatója sales "TECCO-Plus" (spanyol importőr ajtók):

A saját kiskereskedelmi választék ajtók kell állnia legalább 10 12 modellek, amelyek mindegyike képviselteti magát különböző méretekben. Egy potenciális vásárló, ne várja meg, amíg ő ajtós, hogy valaki fogja előállítani. Ha szüksége van p'öt ajtóval, akkor azt kell, meg kell húsz - kérem. Keresni a hátoldalon. Keresztül saját üzletek eladni csak korlátozott mennyiségű árura, így az ajtókat is kínál, hogy más cégek, amelyek viszont, tedd a saját üzletek. Ebben az esetben a cég kínál árut a saját nevében. A gazdasági piacok ilyen áruk értékesítése rosszabb, az emberek ott neki, hogy ne menjen. Összehasonlítva az elmúlt évben nőtt az értékesítés az ajtók a régióban. Munka a regionális kiskereskedelmi fut.
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése