2014. február 25., kedd

Az EU aggódik a Korban a FÁK. 2006-11-07 10:58:29

Építés, újjáépítés.








Az EU aggódik a Korban a FÁK.
2006-11-07 10:58:29

Projekt támogató vállalati fejlesztés DÜBÖRGÉS "Vodokanal St. Petersburg" - a reform az irányítási struktúra létrehozásával rendszerek, stratégiai tervezés, fejlesztési tervek, vállalati fejlesztés. A projekt célja: javulás a környezeti helyzet minőségű vízellátás szolgáltatások, valamint szennyvízelvezetés szolgáltatási területén St. Petersburg, a mér-1998-2001. A projekt megvalósul támogatást a Department for international development, a világbank (WB), a svéd nemzetközi fejlesztési Ügynökség, a finn környezetvédelmi Minisztérium, valamint a dán Ügynökség környezetvédelmi együttműködés. Vodokanal (VK) továbbra is önkormányzati vállalkozás. A fejlett, mind a megvalósított tervezett stratégiai megközelítés, hogy a menedzsment a gyártási folyamatok, szolgáltatások. A projekt magában foglalja a 10 részből áll: 1. Tervezés vállalati fejlesztés 2. Program menedzsment tőke befektetési 3. Változások menedzselése 4. Az emberi erőforrás-fejlesztési 5. Információs technológia 6. A rendszer a számlázási, illetve gyűjteménye kifizetések 7. A rendszer pénzügyi-gazdálkodási, beszámolási 8. Ésszerűsítés, majd megfelelés 9. Ügyvezető vízfogyasztás 10. A megerősítése, a központ, a csillagok'public relations Kutatási munka az orosz vízügyi ágazat kiderült, számos problémát vet fel: pénzügyi, szervezeti, technikai. Az egyik az ötleteket a projekt az volt, hogy a megnövekedett beruházási önmagában nem teszi lehetővé. Az első követelmény az elfogadása, egy új megközelítés, hogy a menedzsment a VC, az átmenet a ambiciózus beruházási terveket, hogy a politika a költségek csökkentése. A projekt kifejlesztett egy átmeneti "a közigazgatási-command" "kereskedelmi" modell management Prioritást kell adni a kis, jól-szervezett menedzsment csapat. A vezérelv az, hogy a megbízott felelőssége, hogy azok a munkavállalók, akik képesek arra, hogy kezdeményezzen a fejlesztések a műveleteket az ágak, illetve szervezeti egységei. A fő feladat, hogy megtalálják, megőrzi, mint a munkavállalók a szervezet. Tervezés'kiderült, hogy egy hibás rangsor események által kiemelt vezet, hogy nem megfelelő befektetési stratégiák, valamint a hulladék források Fejlett a projekt során a "vállalati fejlesztési Terv" VK lehetővé teszi, hogy meghatározza a prioritásokat lett a magja a reformfolyamat az enterprise. Ez egy összetett dokumentum, amely tartalmazza a stratégia fejlesztés, a tervezés, a tőke befektetések, pénzügyi modellezés, konkrét tevékenységek, ellenőrzés, a teljesítmény mutatók. Valamennyi részlege kifejlesztette a saját üzleti tervek. A következő szempont a Projekt az volt, hogy javítsa közötti kapcsolatok, az egyesült KIRÁLYSÁG, valamint a városi közigazgatás. Az elemzés azt mutatta, hogy a mechanizmus az irányítást a város volt, elsősorban a támogatások, illetve az ilyen kapcsolatok már kimerült. A projekt előírja, hogy a szerződés megkötése a szolgáltatásnyújtás között, a helyi önkormányzatok, valamint a víz segédprogram. Ez egyértelműen meghatározza, hogy a felügyeleti joga, hogy számíthat a cég szolgálja a lakosság, mint a siker elérésében ezeket a célokat meg lehet mérni, értékelni, milyen kötelességei vannak'feladatait a közigazgatás tekintetében VK díjszabás-politika, tőke befektetések, stb. Vodokanal elkészített egy javaslatot az üzlet több éve. Hosszú távú bérleti szerződés megkövetelné, szélesebb körű képzés. A minden-orosz verseny a legjobb társaság a gömb ház, kommunális szolgáltatások által a 2000. évben Vodokanal St. Petersburg kapott a Grand Prix a stabil, hatékony működés. A siker a vállalkozás elérni, csakis saját erőfeszítéseiket. A projekt bebizonyította, hogy a reformok elkészíthető helyi szinten, anélkül, hogy a változások a tulajdonosi szerkezet, gyakran tekintik a szükséges feltétele corporatization (például a kialakulása egy részvénytársaság). Szerződés Menedzsment vízellátás, szennyvízelvezetés Jereván. A rendszer-Kor jerevánban van nehéz helyzetben. Szivárgás, hogy akár 60-65% - a száma bejövő város víz. Fogyasztói szükségletek nem biztosított, valamint a gyűjtemény díj vízfogyasztás mintegy 20%. Ugyanakkor a kutatást között 1993-ban, majd 1998-ban, azt mutatta, hogy a rehabilitáció a rendszerek Kor, a szakértők szerint, meg kell 540 millió dollárt. Adott bonyolítja a helyzetet, majd a nehéz gazdasági helyzet, a Köztársaság, az örmény kormány találta, hogy célravezető a kredit: a Nemzetközi fejlesztési Ügynökség, a világbank. Hitel összege 35, 5 millió USD-5 éves határidőn célzó kényszerítő befektetési Alapok aktuális tőke kiadások technikai segítségnyújtás, valamint a "Szerződés" az egész rendszer a Kor a város. "Megállapodás" (kezelési szerződés) magában foglalja az alapkezelő ipar szolgáltatások privát üzemeltető a kiterjedt nemzetközi tapasztalat. Az üzemeltető előkészíti, végrehajtja tervét használja a jelenlegi beruházások működési alapok irányítás, előírja, hogy a gyűjtemény a víz díjat. A városon kívül fenntartja tulajdonjogát a befektetett eszközök (100% - os részesedéssel az Erotomania továbbra is az önkormányzat), illetve a control funkció víz díjak (belül 4 éve nem fogja megváltoztatni őket). Sikeres végrehajtása a Végrehajtó teljesítmény, az üzemeltető kap egy vigaszdíj igénylésére. Egy nemzetközi pályázat kiválasztása a kezelő megtörtént szabályoknak megfelelően, a világbank, a végrehajtás a "Megállapodás" kb'összehozza a két olasz, illetve magyar cégek, elosztják a felelősség ennek megfelelően: 55% (általános kezelési, karbantartási rendszer megőrzése), 25% (végrehajtása számviteli rendszerek megszüntetése szivárgás), 20% - a (gyűjtemény, könyvelési díjak, az átláthatóság, a személyzet képzése). "Megállapodás", egy fogoly, amíg a 4 év, úgy rendelkezik, hogy a végrehajtás 97 típusú szolgáltatások 131 Végrehajtó index, beleértve a működési hatékonyság, pénzügyi, közigazgatási reformok. Különleges figyelmet fordítunk arra, hogy biztosítják a széles nyilvánosságot a reformok. Monitoring a végrehajtás, koordináció a "Szerződés" a Hivatal kezeli a közösségi fejlesztési program. A szerződés kezdődött, 2000 május. Az első szerződés évben 30 cikkek szolgáltatások teljesültek, illetve meghaladta. Az üzemeltető volt képes csökkenteni az energia ára 6, 7%, míg a várhatóan 5% - ot. "folyamatos ellátás"volt, ami a tervezett emelés 4, 4, 8 óra / nap, volt nőtt, 7, 4 óra. Vizsgálták 510 km főbb utak helyett 500 szerződés. Az üzemeltető vásárolta kémiai laboratóriumi felszerelt, modern berendezések, telepített a comp'számítógép számviteli rendszer szervezett átképzési igazgatási-műszaki személyzet, amely megfelel a nemzetközi módszer az üzleti életben. Az üzemeltető azonban maradt távol célok elérése Wops'kapcsolódó "számlázási szolgáltatások, díjak". A fő oka annak, hogy a helyi akciócsoport, az ő véleménye szerint hiányzik az erős jogalap az intézkedés esetén nem fizetés, illetve egyéb jogsértések. Ezen túlmenően, az azonosítás más tényező lehet akadálya a hatékony üzemeltetéshez: • az összeférhetetlenség között a helyi műszaki személyzet képviselői az üzemeltető; • kedvezőtlen közvélemény, a pszichológia akadályozása reformok; • a bürokrácia, a tehetetlenség tisztviselők; • nem tisztázott, hatalommegosztás, a hiánya autonómia a segédprogram; • a tökéletlenség, a jogi területen. Az eredmények szerint az első évben a projekt az önkormányzat Jereván van a következtetésre jutott, hogy a meghívás a külföldi üzemeltető a meglévő rendkívül kedvezőtlen gazdasági, pénzügyi feltételek tűnt a legoptimálisabb megoldás. Projekt a közép-kelet-európai országok, az ipari Fejlődés Korban, Bulgária, Szófia projekt. A korai 90-es években a város Bulgária volt megfigyelhető a rossz állapotú rendszerek Kor szolgáltatás népesség. Majd, ennek eredményeként a szerkezetátalakítási iparági szereplők voltak a utilities (segédprogramok), mint független kereskedelmi szervezet az állami vagy önkormányzati tulajdonban van. A kontroll, tarifák, beruházási programok határozzák meg a tulajdonosok a részvények, állami és / vagy önkormányzati. A szerepe, felelőssége önkormányzatok nőtt, de ez gyakran ahhoz vezet, hogy a pénzügyi problémák, különösen a kistelepüléseket. Ezért, az alapvető elv, a reformáció - a keresés az optimális finanszírozási források csökkenésével, megszűnésével az állam, Ha az 1990-93 100% capex az ágazat Kor tett az állam, valamint az önkormányzatok között, 1993, 2000, használtak kormány hitelek EBRD alapok az EU-csatlakozás. A tapasztalat azonban azt mutatja, hogy a rendelkezésre álló tőke fontos, de nem döntő tényező a siker. Meg kell találni a megfelelő szállás költségek, erőfeszítés, s ez a legfontosabb -, hogy hozzon létre egy ösztönző találni költség-hatékony megoldások. Ennek megfelelően, 1997-ben került első tapasztalatom a magántőke - privatizáció Vodokanal Szent Sophia, amely a 2000-ben befejezett, Ez volt a kezdete a Szófia projekt. Egy ideje 25 év létre, a koncesszió Kor "Szófia víz" "Nterneshnl víz Egyesült utts" (80% - a a tőke), valamint az önkormányzati vállalkozás Kor EAD (20%). A koncessziós kapott az EBRD hitel, minden kötelezettség alól,'asana, amelyik több mint egy magánszemély. Szófia a projekt indokolja, hogy a fokozatos megvalósítását az európai UNIÓS szabványoknak, valamint lefedettsége, a minőségi szolgáltatások, az a város teljes lakossága. Egy speciális megközelítést igényel a foglalkoztatási megoldás a vízellátó rendszer: elemzés talált túl nagy a személyzet képzett szakemberek, míg a második évben a projekt biztosítja a csökkentés. Ha az önkormányzat létrehozta a Főosztály a monitoring, a koncesszió, amely kiegyenlíti közötti jogvitákban a fogyasztók, mind a közüzemi, határozza meg, büntetések, együttműködik a lakossággal. Legfontosabb elemei a projekt-szintű árait, majd a szolgáltatás. Amikor kiválasztod a társaság-concessionaire továbbá hangsúlyt kaptak a tarifák nem egy nagy beruházási program. A díjakat a nyertes kiderült, hogy az a meglévő víz-tarifák. Biztosítja a indexation díjak vészhelyzet esetén. Privát tulajdonos felelős a formáció, de vezérelt, az állami hatóságok, ami viszont felelős az újraelosztás a költségek között, a különböző csoportok a fogyasztók. Háztartások számára, állítsa a legalacsonyabb árak, valamint a megújuló kiadások a víz, víztisztítás a legszegényebb családok nem lehet több, mint 5% - a jövedelem. Közvetlen támogatást nem nyújtott sem a lakosság, sem a vállalkozások. Szerint a bolgár kormány Stratégiai program a szektor fejlesztésének Életkor 2001-2010, biztosítja a létesítmény egy Központi szabályozó szerv, a létesítmény egyedi víz méter, a privatizáció, a vízi közművek, a privát szektor, az eredmény az EU-s normáknak 2005-ig. A beruházás szükséges a program $ 500 millió. Szektor reformkor Lettországban. Minden vállalat belül az ipar tulajdonában vannak az önkormányzatok, sem a joint-stock formája, tulajdoni. A maximális szintű jövedelmezőség, a vállalkozások már 7% - os. Tarifa rendelet határozza meg, a saját tőke a különböző struktúrák, a pénzügyi vállalkozások Kor a legösszetettebb problémák biztosítani a sikert az ipar. A szektor mintegy 60 beruházási projektek részvételével nemzetközi pénzügyi szervezetek. A skandináv országok a kétoldalú megállapodások állami ellátási vállalat, hogy segítse a víz utilities-ben a Balti országok lesz független a vállalatok hatékony gazdálkodás elérése érdekében pénzügyi önellátáshoz, előkészítése, projektek finanszírozására keresztül a külföldi hitelek. A feladat az egyszerűsített miatt a miniaturization a víz cégek, Lettország, mert a lakosság kevesebb, mint Kijevben. Ukrajna az Általános háttér, Mint a fogadó fél, Ukrajna részletesen tájékoztatta a résztvevőket arról, hogy a tevékenységek területén Kor. Gosstroi volt bemutatott két jelentések "Reformáló vízellátás, szennyvízelvezetés Ukrajnában: a legújabb fejlesztéseket, kihívások a jövőben," "a Díjszabás reform Ukrajnában". BP Ukrajna elfogadott Koncepció fejlesztési vízügyi Ukrajna, amelyben a fő hangsúly a optimalizálás területi, ágazati minták a vízhasználat alapján kiemelt környezeti igényei. Most, mielőtt BP Ukrajna két fontos bill már átment az első olvasat a törvényjavaslat Ukrajna " ivóvíz, valamint az ivóvíz", valamint a Program fejlesztési vízügyi Ukrajna. Szerint az ukrán jogszabályok, a vállalkozás a vízellátás, szennyvíz hálózat nem vonatkozik, a privatizáció, a mit szólnál'tárgyak műszaki infrastruktúra országos jelentőségű. Ma ők átment a tulajdonjogát a helyi hatóságok. A SV'ennek kapcsán, van egy negatív tendencia a megszüntetése a hasznosság szétválasztás technológiai komplexek, a teremtés, az új vállalkozások a településen. Az irányítási struktúra, az alárendelt megsértése esetén az egységes politika területén Kor lett problematikus. A helyzet Gosstroy - megtakarítás integrált regionális rendszerek, de az új elvek, különösen keresztül a szervezet a közös tőzsdei vállalat, holding vállalatok, részvétel a művelet, a vállalkozások különböző tulajdon alapját képezi a kezelési szerződések, bérleti szerződések, engedmények vonzza a befektetési együttműködés, a világbank, EBRD, a nemzetközi fejlesztési Ügynökség az USA-ban, a kormány Dánia. Míg Ukrajnában a projektek a nemzetközi pénzügyi intézmények készítmény, de a reformáló vám -, ő lett a vezető országok között a NIS. 1994 óta Ukrajna kezdődött fokozatos megvalósítása a teljes összeget a közüzemi szolgáltatások: 1994-ben 20% - át, 1995-ben 40% - a 1996 - 60%, 1998 - 80%, 2001-ben megállapították, hogy 100% - os fizetési. 1998 óta megszűnt az állami támogatások területén Kor. Szeptember 1-én ebben az évben cselekedetek által kidolgozott állami építőipari Bizottság Ukrajna "az árak a víz szolgáltatások, valamint Szennyvíztisztító", összhangban van a nemzetközi normákkal. Bevezette a koncepció az alapkamat, amely alá a kiigazítások összhangban a gazdasági helyzet az országban. A tarifa számítást végeznek a vállalkozások által évente a módszertan. A nyereség rovására megtakarítás racionális erőforrás-felhasználás, küld a különleges figyelembe a cél a vállalkozások. Sőt: "kifizetések" a lakosság most teszi akár 85-90% - os. Azonban jóváhagyása tarifák rótt a helyi hatóságok, amelyek már egy forrás problémát, hogy a vállalkozások a Kor. Jelenleg csak a fele a régiók Ukrajna a tarifák megállapított 100% - os szint, a mások ők alábecsülni miatt populism hatalom. Az érdekek, a vállalkozások Kor figyelmen kívül hagyja: nem kap támogatások elveszítik a képesség, hogy a Pénzügyi műveletek révén a fizetési szolgáltatás. Ezen túlmenően, a tarifa csak benne, működési költségek figyelembevételével, javítás, modernizáció, hogy 100% - os fizetési kompenzálja csak 40% - a a szükséges költségeket. Ezért, hogy biztosítsák a normális működés a vállalkozások igényelnek egy széleskörű intézkedéseket. Felkészülés az állami program reformját a szektor, minták, a reformáció (bevonásával, nemzetközi, mind a hazai befektetők) gyakorolta a saját kísérleti projektek, különösen a bázisok települési'unity Kyivvodokanal, területi arról,'egységének Kharkovcommunpromvod, Zaporizhzhia víz Hasznosság, a vállalkozások, a Donetsk, Lugansk régiók. "Munka azok számára, akik készek", volt kijelölt állami Bizottság Ukrajna álláspontját. Amellett, hogy a legfontosabb kérdések a reformok, a magánszektor, illetve a tarifák - a résztvevık megvitatták a nemzetközi számviteli szabványok szerepe a reform állami szervezet, illetve más jóváhagyott Program a művelet, az eredmények a végrehajtás lesz szó, 2003-ban Kijevben. (Olvasson többet az állam, illetve kilátásai, fejlesztési Korban Ukrajna, lásd a "vízellátás, szennyvíz vállalkozások egy lehetőség a fejlődésre" No. 10.).
FORRÁS: Építés, újjáépítés

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése