2014. november 26., szerda

Tető 2006-11-02 11:03:35

Építés, újjáépítés.

Tetőfedő
2006-11-02 11:03:35

Ebben az évben sok kereskedő tetőfedő anyagok megjósolni, hogy az átütemezés tendencia, hogy egy kis lassulás árbevétel-növekedés: nem messze az elnökválasztás versenyt, valamint fenntartja a extenzív növekedés a piaci fogy. Azonban az a jellemző, hogy a piac egyre inkább világos, strukturálása: minden márka megvan a saját különleges rést, attól függően, hogy a minőség, az ár, valamint az ügyfelek válassza ki a kívánt anyagot megfelelően saját igényének illetve pénzügyi képességeit. A fejlesztés a piac lassú lefelé a politikai játék Után tavaly keresztül a lombik tőke kampány, vár a befektetők azonnal a választások után, a szezon aktív értékesítési tetőfedő anyagok késik egy pár hónap, elvárások a legtöbb piaci szereplők értékelni, nagyon óvatosan. Alapvetően az egész tartományban becslések lehet csökkenteni, hogy a két pozíció: piaci fejlődés fog bekövetkezni a tavalyi forgatókönyv, vagy némi lassulás. Így, marketing Igazgatója a cég "Avista" Szergej Sukhanov úgy véli, hogy "a piac a tetőfedő anyagok Általában növekedni fog 20-25%, mint tavaly". Támogatói a lassulás értékesítési vitatkozni a szempontból az a tény, hogy miután a jövő, hogy a hatalom a kormány Yanukovych a Nyugat-jelentősen csökkent az optimizmus körülbelül a kilátások fejlesztési ukrán gazdaság. Emellett a képviselők néhány vezető vállalatok attól tartanak, hogy az elején a választási kampány elnöki jelöltek lesz negatív hatása az üzleti tevékenység. Amely szerint a brand Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko, ismételni a tavalyi helyzetet, amikor a "politikai bizonytalanság, mielőtt a parlamenti választásokat tartani, befektetési konstrukció. Egy olyan helyzetben, amikor "az úri lenne', a férfiak pedig forelocks crack", már megkaptam Slavuta az aszfalt növény. Ez a növény nagyon közelről érdekli a OCU. Ennek eredményeként, SLRs tavaly megjelent, majd 75% - a kötet termékek, amelyek várhatóan a tavasz. A Felügyelő bizottság elnökét az OJSC "Slavuta aszfalt növény"az emberek Helyettes az Ukrán Volodimir Shandra meg róla, hogy a "támadás" az enterprise-on van egy politikai háttér. Strukturálása az utat, hogy egy civilizált piacon, amellett, hogy folyamatos több éve növekedett a kereslet a tetőfedő anyagok miatt az anyagok a második generációs (eurorevenue, fém, Euro-lappal, aszfalt-cement-homok, csempe), tavaly a piac egyértelműen vázolt több fontos trendeket. Először is, az építők már van egy jó megérteni, hogy milyen minőségű az anyag az adott gyártó, illetve határozzák meg az optimális megoldásokat különböző rpm'tárgyakat. Az ügyfelek is úgy döntött, hogy az anyag, védjegyek, amelyek a legjobban megfelelnek a követelmények, valamint a finanszírozási lehetőségek. Így van további piaci szegmentáció alapján árak, meghatározó, mint a szabály, valamint a termék minőségét. Egyes cikkek világosabban osztva, felső, alsó, néha középső ár szegmensben. Például, közúti fém vagy övsömör gyakorlatilag nem versenyezni az olcsó, mint volt két évvel ezelőtt - minden üzemeltető a piac által alkotott kör vásárlók. Másodszor, hogy vonzzák a különböző ügyfelek mindig tudja, hogy számukra a jobb anyagi, egyre több kereskedelmi vállalatok aktívan bővíti a választékot. Ha két évvel ezelőtt, szinte minden kereskedő speciális bármely anyag ugyanaz a gyártó, most egy csomó, aki kínál a kliens minden egy forrás-anyag hangú, lapos tetők, vízelvezető rendszer, illetve tető hő -, gőz -, vízszigetelő anyagok. Harmadszor, a cégek száma ment felé a teremtés-a szaküzletekben tetőfedő anyagok, ad nekik egy választás nem csak közötti különböző anyagok, hanem a termelők között az azonos anyagból készült. "A különböző gyártók körülbelül ugyanaz az ár, mind a minőség, az anyag egy csomó megkülönböztető árnyalatok, hogy fontos, hogy a vevő. Tehát meg kell adni neki a választás " - mondja Ügyvezető Igazgatója PE" Kreuztal "Dmitrij Bulavin. A tavaszi ebben az évben, a cég Avista tervezi, hogy nyílt egy kiskereskedelmi bolt, amely azonban szolgál, sokkal inkább az, hogy megismertesse a fejlesztők új anyagokkal, mint az eladások növelésére. Negyedik, az elmúlt évben sok-kereskedelmi cégek már átállt a fő erőfeszítések egyéni munka nagy vásárlók. Mint megjegyezte által Szergej Sukhanov, a vezető szállítók a tetőfedő anyagok nem rendelkeznek közös asztalt kedvezmény, valamint volumenű vásárlások. Egyre kedvezményeket építők, illetve a regionális kereskedők funkció, külön-külön. A módosítások történtek, promóciós stratégia: egyre inkább előnyben direct mail a munka révén az értékesítési ügynökök, tudatosság keresztül szemináriumok. Ugyanakkor a reklám a nagy cégek a média mutatja, több mérleg. Erősítése, a reklám fő kereskedők szakértők megjegyzés: egy másik trend az elmúlt évben. "Míg a legnagyobb cégek, például a " Avista "vagy" evroizol ", kezdte népszerűsíteni, nem annyira a termelők saját márkák," mondja az Igazgató, az ukrán ág Onduline Viktor Mikhailov. A kereslet eltolódott a régiók Utolsó szezon, hogy ne feledje,'ne feledje, majd aktiváljuk az akciót a régióban a legnagyobb vállalatok, mint például a "Avista", "Zahidspecprofil", "TechnoNIKOL", "RIC". Először is, a városok, a "big six" szinte nem vesz tetőfedő anyag egy karton alap vagy tiszta lap. Így untilled mező, amely ábrázolnak a hazai piacon a modern tetőfedő anyagok, a tüzetesebb szinte teljesen kívül Kijevben. Ez az a tartomány, amely a modern tetőfedő anyagok még mindig kevéssé ismert. Azokban a régiókban, a késő 90-es évek, a szint, szerkezete az igény a modern anyagok hangú tetők pontosan tükrözik a szinten a gazdasági fejlesztési régiók: első, Kijev, majd Dél, majd Kelet együtt Lviv, a továbbiakban - a környékén, Kijev, majd az utolsó Esemény. Eurorevenue kívül Kijev vette csak "adu"a'tárgyak, mint például a nukleáris erőművek vagy a vállalkozások külföldi befektetés. Az évek során, ez eloszlása igényt tartott csak drága anyagok (elsősorban övsömör). Most a szereplők látjuk a kereslet növekedése egyének átlagosan áron, minőségi anyagok a Közép-Nyugati régió gyenge kereslet Keleten. A kereskedők ott vásárolni, vagy drága, vagy olcsó anyagok (gyakran lappal, tetőfedő anyag egy karton alap). Még a vállalati ügyfelek, gyakran ad előnyben anyagok a második generációs, folytassa az az elv, az "olcsóbb jobb". A támogatás ez a beszállítók a tetőfedő anyagok állam, hogy a Keleti import auroraborealia, hogy csak orosz, hanem nagyon erős pozícióját a hazai működő vállalkozások az alacsonyabb ár piaci szegmensben. Anyagok a harmadik generáció már úton van Kereslet eurorevenue valószínűleg a legnagyobb mértékben a múlt szezonban szenvedett el, mert a tőke pénzkiadásokat a kampány. A Rendező szerint a Slavuta aszfalt növény Anatoly Potapov, aktív beszerzés, amely a meleg, száraz tavasz várt, Márciusban kezdődött, csak júniusban. De a javítás a tető, hogy várjon sokáig lehetetlen, az őszi fogyasztók kell, hogy utolérjék. Ennek eredményeként, a kereslet-es polimer-bitumen anyagok, a szakértők szerint nőtt az elmúlt évben 30% - kal $ 16-18 millió tér m tavaly, a piac nem csak nő, hanem aktívan szervezett. Tisztább lett az osztály által ár szegmensben: a felső (fő képviselői olasz anyagok Index, valamint Polyglass; ár / négyzetméter SBS modifikált, poliészter-alapú anyag, a felső réteg as, súly 4-4, 5 kg / M - $ 3, 2-3, 3); középen - orosz ipari csoport "TechnoNIKOL" , Slavuta aszfalt növény (költség, illetve, $ 2, 1 -2, 4 négyzetméter. m.); alsó - anyagok "Aquasol", majd számos kisebb hazai gyártók. A tisztesség, tudomásul vesszük, hogy nem minden szolgáltató vállalja, az amerikai ár gradáció. Így, Oleg Pásztor, Rendező, a "Választás", hogy az Általános képviselője HSCM "Aquasol", úgy véli, hogy szorgalmazta a tananyag ugyanazon az áron csoport anyagok SLRs" , "TechnoNIKOL". A minőségi ezek az anyagok is körülbelül azonos. Mint az alacsonyabb ár csoport, vannak olyan anyagok "Luburic, Petroflex" (mind Oroszország), illetve a minőségi valamivel rosszabb. A piacon elérhető luxus-anyagok - magyar Ruberoid ($4, 5-7, 75% sq M), valamint a finn Katepal ($4, 5-6 per négyzetméter G) mérleg, 5 kg / nm. m mivel Azonban elismerte, Andrew Primachenko, Igazgatója a cég "Diana", amely képviseli a termékek Katepal Ukrajnában az érdeklődés az ilyen anyagok nagyon gyenge - nem itt még megfelelő, hosszú távú beruházási projektek. Az ár az anyagok jött szinte maradéktalanul megfelel a minőség. Ebben a helyzetben a szolgáltatók auroraborealia találni valami új, hogy akkor ellenzi a közvetlen versenytársak (idő, az ár, mind a minőség körülbelül azonos), a következő szezonban valószínűleg fókuszban a szolgáltatás szállítás, mérete készlet minőségi műszaki tanácsadás. Azt is világosan elválasztott felső három piacvezető - Slavuta az aszfalt növény, melyet értékesített tavaly szerint független szakértők mintegy 4 millió tér m auroraborealia, orosz csoport "TechnoNIKOL" , Kharkiv vállalkozás "Aquasol", amely rájött, körülbelül 3, 5 millió tér m roll anyagok. Slavuta üzem elért siker révén a legfejlettebb az összes munkavállaló Ukrajnában termelési vonalak. Képviselői szerint a társaság "Avista", SLRs az egyetlen hazai gyártó, akinek a termékeit voltak elégedettek. Jelentősen segíteni clavulanat lehetőségekről a költségvetés megrendelések, valamint SV'ASCI a nagy építőipari cégek. Az orosz cég "TechnoNIKOL" sikerült beírni a felső csoport, az optimális, mint a SLRs az arány ár / minőség, rugalmas marketing politika. "Aquasol" eléri a piac, a következő a stratégia, alacsony árak. Az elmúlt évben a társaság megtette egy másik jelentős lépés ebben az irányban, kifejlesztett egy új olvasztható anyaga üvegszál "Robert", tervezték az építés vagy felújítás, régi tetők (tömeg: 4 kg / nm. M, ár - $ 1, 25 / M ). A közeljövőben összetétele a piacvezető nem valószínű, hogy a változás, mint a legtöbb más ukrán termelőket, köztük számos'jelent meg az elmúlt évben, az új üzletek, piac-orientált a régióban, nem hatching tervek egy több globális terjeszkedés. Amellett, hogy ez a három vezetők a harc a piac auroraborealia is aktívan vesznek részt, Kharkiv cég " - Keleten a membrán, amelynek célja, hogy elindítsa a termelést a közeljövőben. "Kelet-membrán biztosítja, hogy kielégítse az új termelési, a helyszínen, az egykori ZBK No. 9 Kharkiv. Mint mondta, a Rendező, a "Kelet-membrán Victor Zhvan, ez lesz a p'ötödik Ukrajnában egy ilyen vállalkozás, de még mindig a piac még nem telített a hazai termékek. A termelési azt tervezik, hogy fektessenek 4, $ 6 millió forint. A SV'ebben a tekintetben, a társaság arra számít, hogy a hitelt az egyik ukrán bankok. A kezes rajta beleegyezett, hogy'Danna a társaság". Várható, hogy 80% - a hitel fogja használni a működő tőke 15% - a, a vásárlás automatizált berendezések együtt szoftver, valamint a levegő tisztítási rendszer. A már odaítélt szerződés ellátási egy olasz cég. A termelés auroraborealia a cég tervezi, hogy import por, a cseh Köztársaság, a módosító Oroszország, Kazahsztán, megerősítése alapján Törökország, töltőanyag (bitumen) szeretné használni, ukrán. Most a Kelet a membrán tartja beszél a Stirol aggodalomra ad okot a lehetőségét, hogy a termelés, - ellátás-a gumi, illetve a Kharkov kötél növény - képes gyártási bázis, különösen az üvegszál. Most a cég szerződés, hogy ellátási auroraborealia 9 mln., Biztosítja, hogy a negyedéves kapacitás kihasználás. "Kelet-membrán biztosítja az eladási auroraborealia ára a hagyományos tetőfedő anyag, amely, az 1, 8-szer olcsóbb, mint ez eurorevenue Ukrajnában. Ebben az évben szinte valamennyi szolgáltató auroraborealia előrejelzés piaci növekedés lassul 30-tól 15%. Ugyanakkor a piac várható jelentős minőségi változások. Ukrajna hamarosan hengerelt anyag a harmadik generáció, amely az Európában előállított, mivel a 70-es években, de az egész ország nagy mennyiségek még nem importálta. Szerint a marketing Igazgatója a cég "Avista" Szergej Sukhanov, ezek jelentősen eltérnek hengerelt anyag az első (bitumen tetőfedő anyag egy karton alap), a második (polimer-bitumen felszínre, "eurorevenue") számára. Először is, hogy van egy kiváló pára vízvezető képességét. Másodszor, ezek a fény feküdt egy rétegben, így egy négyzetméter tető négyszer világosabb négyzetméterenként két réteg polimer-bitumen felszínre bevonat. Ez teszi az anyagok a harmadik generáció optimális előregyártott könnyű súly épület, ami most már egyre nagyobb népszerűségnek örvend az építőiparban. Harmadszor, ezek az anyagok is meg kell határozni a hideg, amely lehetővé teszi, roofers, hogy elkerülje a hagyományos téli "halott" a szezonban. Ezen kívül, a tojásrakás ilyen anyag nem igényel a használata, amely nyílt láng'I (ez helyettesíti a forró levegő), ami nagyon fontos a nukleáris erőművek, tank gazdaságok, valamint egyéb, a tűz körülbelül'tárgyakat. Persze, teljesen helyezze vissza a polimer-bitumen tetők ez az anyag nem tudott még Európában: az, hogy nem alkalmas a javításra a tetők készült anyagok az első vagy a második generáció. De a megjelenése, Ukrajna külföldi befektetők, akik jelentős mennyiségű pénzt, megszokta, hogy az anyagok a harmadik generáció, a társaság képviselői "Avista" tekinteni, mint egy jel, hogy a excretion az ukrán piacon, ebben az évben már. "Mi készítettünk márka vezetők szerint az anyagok a harmadik generáció, amelyet most kezdenek aktívan a tematikus szemináriumok, beleértve a régióban" - mondta Szergej Sukhanov. Ugyanaz volt, azt mondta, majd Vladimir Kozlov - képviselője a Brit cég Ruberoid Ukrajnában: "Ma a kizárólagos képviselője a márka Ruberoid az ukrán piacon a cég a" Mester-Tető ", a személyzet, amely hosszú évek óta tanúsított dolgozni, a felhasznált anyagok, technológiák". Ezek az anyagok megy, hogy a piac nem csak "Avista". Így a társaság "TechnoNIKOL" tervezi, hogy indul szállítások Ukrajnában egyedülálló a FÁK piacra dobás anyagok lélegző tetőfedő, amelyek segítségével meg kell határozni a nedves földre, fagy, sőt a "declassified" a nevük - "Uniflex-Vent" , "Technoelast - Nyílás ". Az utóbbi tekintetében, ismert még, hogy az ár$, 4$, 2 sq m hosszabb távon, a kibocsátás a harmadik generációs lehet kezdeni Ukrajnában, a szakértők szerint, a műszaki kapacitás ehhez már Slavuta az aszfalt növény. "TechnoNIKOL" ebben az évben fog felzárkózni az Olaszok a VIP szegmens. Az Oroszok tervezi, hogy piacra, beleértve az ukrán, az APP-módosított anyag "Vestoplast" vízszigetelő út vásznak, amely akkor tedd forró aszfalt. Így megpróbál versenyezni bemutatkozik a "Albion" , "Mester, Tetőfedő anyag Ikrek Ponti az Általános Membrán bemutatott "Avista" anyag Proteaduro Triarmato a Index. Fém: a hazai gyártók jostle importőrök ma a piacon, a fém dolgozik, körülbelül 10 gyártók ("Albatrosz", "Bionika", "ébredés a Polesie", "Gibran", "Zahidspecprofil", "Fő Profilja"ipari csoport "Arsenal", " Rannila-Kiev ", " TPC-Profil ", " Winprofile"), valamint több importőrök, amely kiemelt helyet a piac csak" Centrostal-Domstal "(termékek a lengyel cég GCB Centrostal Bydgoszcz). Amellett, hogy Lengyelország, Ukrajna importált fém Oroszországból ("Fém Profil"), Svédország (Kami, S-Tető), sőt még Új-zélandon, de a teljes import részesedése a piacon nem haladhatja meg az 5% - ot. A múlt év első alkalommal az elmúlt néhány évben, nem'megjelent minden új termelői fém. Ugyanakkor a cégek voltak a piacon, mielőtt bővülő termelési kapacitás, vagy tervezi, hogy tegye meg. A társaság az "Arsenal Center" erre a célra a következő néhány hónapban fog termelés Kijev, hogy Vasilkov, ahol már vásárolt kész műhely területe 2500 négyzetméter. m "Ott lesz, hogy dolgozik egy gyártósoron fém kapacitás a 8-9 m / min 4 vonalak a termelés hullámos Board " - mondja alapító 000 "Arsenal Center" Victor Fedorov. A fém fog termelni egy sort, a finn vállalat Syntech Oy - új, ultra-modern, ez a sor Ukrajnában csak a gyári "Rannila" Dnepropetrovsk ". A jövőbeni tervek az ipari csoport "Arsenal" - megnyitó a növény Kharkiv. Hogy építsenek egy új növény termelésére fém tetőfedő, héj profilok, S, Z, omega profilok a külvárosokban a Kijevi megy, a cég "a TPK". Brand Manager "TPK-Profil" Taras Tkachenko nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy az év végéig, a cég tud vásárolni további gépsor fém. Pedig valószínű, (bár a cég nem árulta el)állítja közelébe, Kijev. A 2003-ban vagy 2004-ben nyílt a termelés fém Ukrajnában tervezi, élete utolsó nagy importőr cég "Centrostal-Domstal". Cikkszám Kijev bántódása nem kevésbé ismert a Nyugati régió Ukrajna, a társaság "Savedspecials". A termelési terület üzemkész állapotban van, a közeljövőben készül a telepítés egy sort a termelés fém, két termelési vonalak fém, illetve az ultra-modern gyártósor panelen írja be a "sandwich". A termelés a tervek szerint futtassa a teljes kapacitását közepéig 2003. Az ez év nyarán, majd a szerzett második az országban után affiliate "Winprofile" AZST a "színes" a Anthracite Luhansk régió) növény termelésére alapanyagok, fém-enterprise Modul" a Kam'ANC-Podliska. A növényi anyag gyártására "Severstal" (Cherepovets) festeni, hogy egy védő-polimer bevonat alkalmazásával anyagok Európai gyártók. Ezek a műveletek végrehajtása, Ukrajna, nem külföldön, lehetővé teszi, hogy csökkentse a költségeit a nyersanyagok a fém 15-20% - a szerint a cég szakértői "Europrofile képvisel, mely termékek a növény Kijevben. Bontsa ki a termelési kapacitás teszi a helyzetet a piacon. Az elmúlt évben a fogyasztás, a fém a Ukrajna-ra emelkedett, 20-25% - os (az Rannila-Kiev") 40-70% ("RIC" , "Centrostal-Domstal"). 2003-ban a növekedés mértéke az értékesítés várhatóan eléri 20-25%. Az összes közül a tömegek az ügyfelek a gyártók a fém terv, mint tavaly, a hangsúlyt az építők. A gyártók aktívan alakú a piacon, beleértve a jövő számára, amely segítségével a kép események. Például a "VÉKONYRÉTEG" több évig folytatott állandó verseny között építészek, fizet 30 ösztöndíjat a hallgatók a Kijev nemzeti Egyetem, építkezés, építészet (korábban KRE). Abszolút, a piac mérete szerint, a vezető gyártók, 2, 2-2, 5 millió tér m Értékeli a piac szerkezete a fém sokkal nehezebb. "Ma van arról,'cél adatbázis, - mondja Olga Popovic, Kezelője a CJSC" Rannila-Kiev ". - Szükséges, ésszerű közötti párbeszéd termelők a fém, amely segíthet mindenki, hogy meghatározzák a piaci részesedése, s ennek megfelelően, válassza ki a megfelelő stratégia. Ez a gyakorlat a közös között, például az élelmiszer -, dohányipari vállalatok. Mi, a magunk részéről, készen áll, hogy felfedje a kártya, feltéve, hogy a párbeszéd lesz nyitva." Ez a véleménye megosztott a társaság "TPK". "Érdekes lenne, hogy hozzon létre valamiféle gazdasági Társaság a gyártók, például, tetőfedő anyagok, közös piackutatás, információcsere, lobbi érdekek a fejlesztés építési dokumentumok."- mondta Taras Tkachenko. Társaság "TPK" rendelkezik, feltéve, hogy a következő adatok a három piacvezető: "Rannila" -36% - a teljes értékesítési volumen tekintetében fémből, "RIC" - 19%, az Arsenal - 18% - a (a pénzben, a részvények jelenik meg, hogy kissé más, mert az árak a versenytársak. A megoszlása a piaci ár szegmensek átláthatóbb. Vezető gyártók úgy vélik, hogy a felét (vagy még többet) eladott Ukrajnában fém a Nyugati horganyzott acélból, míg a belföldi (MMK őket. Ilyich), kevesebb, mint 10%. "Egyre több figyelmet, hogy a mai fogyasztó fizet a garancia, amely lehetőséget ad a gyártó, " - magyarázza brand Manager" TPK-Üzemmód "vállalat" TPK "Taras Tkachenko. A gyártók a fém a Nyugati galvanizing ad garancia 10 év, míg azok a kollégák, akik orosz vagy ukrán acél nem több, mint 5 éve." Most a piacon fém volt osztva különböző szegmensek attól függően, hogy az acél. A tetején (kb $ 8 négyzetméterenként. D) a munka Rannila-Kijev", használ, amely fém csoport Rautaruukki, "RIC" (Ekostahl, Számtalan) "Centrostal-Domstal". Használata mellett fém vezető gyártók igyekeznek dokumentum a minőségi termékeik tanúsítvány ISO 9000 sorozat. "RIC-Profil" már megkapta az ISO 9001 tanúsítványt, a program kezdete előtt a szezon tanúsított termelés CJSC "Rannila-Kiev", GCB Centrostal Bydgoszcz már megkaptam a tanúsítvány az ISO 9002. Az alsó árszegmensben ($ 6 / M vagy még alább) azok a gyártók, hogy használja a belföldi (hipron"), majd Novolipetsk (Ébredés Polesie", "Albatrosz" és mások) dip. A társaság "Winprofile feliratkozott a cink komplexek, az Észak-acél Ispat-Karmet OJSC (Karaganda). "Arsenal Center, kóstoló a fém a Novolipetsk növény, Ekostahl azonosított, a fő szállító a szlovák ág a US Steel (acél kassai). Így, az elmúlt évben kezdett kialakulni a középső ár piaci szegmensben a fém (körülbelül $ 7 négyzetméterenként). Legkedvezőbb helyzetben e tekintetben vette a cég "Savedspecials", amely szereti a munka minden ár szegmensek használatával acél különböző szállítók. Az esztétikai ízlést a vásárlók fém stabil. "Ukrajna ország erős hagyományok. Tavaly a legnépszerűbb fém volt újra type "Monterrey" bevont Polster piros, sötét zöld, barna szín, - mondja Olga Popovic. "A paloták érdekében hasonló" Monterrey a "profil" Hatás "csak előkelő irodaházak-nagyobb" Prestige " - teszi hozzá Taras Tkachenko" TLC ". Így nem valószínű a közeljövőben Ukrajnában kezdődik gyártás fém profilok, más bevonatok. Előrejelzések az aktuális év nem olyan optimista, mint az eredmények a múlt. A növekedés az értékesítési volumen a legjobb esetben is marad, de valószínűleg kissé lassú. Relatív ár helyzet a szakemberek között nincs konszenzus. Alapító 000 "Arsenal Center" Victor Fedorov, ellenkezőleg, előre jelzi, hogy nőtt a minimálbér, a fém a piacon, hogy a $ 6, 3-6, 6 nm m Szerint neki, a világ most a cink hiány, különösen, festék, ennek eredményeként, kezdve a második negyedévben a múlt év horganyzott acél emelkedett körülbelül 100 dollár / tonna. De, szerint Mr. Fedorov, emelkedő árak, a fém tetőfedő, nem elidegenítheti a vásárlók, hogy ez az anyag már megszokta, építész, építészek. A piacon kialakuló övsömör játékosok az elmúlt évben a piaci övsömör utcákon, majd átesett észrevehető változások. A fejlesztők már nőtt az érdeklődés az valami más, mint a fém, amely már nem eredeti. A kereslet az övsömör, a Rendező szerint a társaság "Diana" András Primachenko, 50% - kal emelkedtek. Így a hazai tető tegyünk körülbelül 300-350 ezer négyzetméteres m övsömör. A növekvő piac az utolsó évad, új játékosok léptek. Miután a növény Gargzdu Mida vásárolt egy orosz csoport "TechnoNIKOL", júliusban Ukrajnában kezdődött a szállítás az övsömör a Litván. Az advent a növény, az Oroszok úgy döntöttek, hogy ismételje meg a legsikeresebb exkluzív megoldások piacvezető a CISZ - finn társaság KATEPAL. Az általuk biztosított az ügyfelek teljes körű támogatása anyagok (gerinc elemek, Antony pedig szőnyeg alátét), majd megjelent egy modell a "akaratából", ami hasonló a csempe Katepal Sziklás. Miközben a használja az olcsó orosz nyersanyagok lehet eladni övsömör sokkal olcsóbb, finn ($ 6, 5-7, 2 négyzetméter). Egy kicsit korábban, az ukrán piacon jött egy másik külföldi gyártó-finn aggodalomra Leminkainen-val olcsó (majdnem, mint a "TechnoNIKOL") által övsömör Pikipoika. Az első tétel az övsömör két modell ("Méhsejt" , "Hullám") ki Slavuta az aszfalt növény. A termékeket még egy kicsit olcsóbb orosz ($5, 4 négyzetméter). Szerint azonban a vállalat Igazgatója Anatoly Potapov, saját értékesítési be az ukrán piacon nem teljesítette megfelelően létrehozni. A megnövekedett verseny ösztönözte a piaci szereplők számára, hogy több rugalmas árképzési politikája. Az ősz folyamán a cég "Avista" tartott egy művelet, a csökkentés 15-25% - os ár Tegola övsömör, Diana augusztus-szeptember volt, felajánlotta, szezonális kedvezmények termékek KATEPAL. A tavalyi év a változások ösztönözte a tisztább strukturálása a piacon a felső (több mint $ 7, 2-7, 5 per négyzetméter. M) az alacsonyabb ár szegmensben. "Minden vette a niche: a mi az övé," TechnoNIKOL", mások - a", - mondotta Andrej Primachenko. A legtöbb fejlett ma drága hiánypótló termék, amelyet elfoglalni KATEPAL, IKO, valamint Tegola (KATEPAL, valamint az IKO elfoglalni a domináns pozícióját a piacon). A legjobb módja annak, övsömör, a társaság szerint a "Diana", értékesített Kijev Keleten. Ösztönzi a keresletet a vállalat "Diana" az elmúlt évben felajánlott 5 új színek, övsömör, örömmel esztéták árnyalatok Sziklás "kék lagúna" , Katrilli "fagy". Utolsó, köszönhetően a fehér szín azt a benyomást kelti, egy hóval borított tető, egész évben. Ebben a szezonban a cég Igazgatója Diana azt ígéri, hogy az ukrán piacon, mivel'lesz egy új típusú övsömör lényegesen javult a teljesítmény, valamint a számított élettartama 60 év a jótállási időszak alatt a 30 év alatt. Ez lesz olcsó, ezért, drága - 17-19%. Körülbelül egyharmada a piac tavaly vette az olcsó termékek - Pikipoika, "Szikár sas" lengyel gyári Izolacia (tulajdona a finn Icopal), "TechnoNIKOL" , Slavuta övsömör. "Tavaly teszteltük a piac, illetve támogatni az új termék köszönhetően a kapcsolatfelvétel korábbi, munka közben a piac az Euró tetőfedő anyag. Jövőre reméljük, hogy elkezdődjön a tömeg reklámozását, övsömör, hogy menjen komoly összegeket nem kevesebb, mint 15% - a piac " - mondja a vezetők a cég" TechnoNIKOL ". Ugyanakkor Pikipoika valószínűleg eltűnik a piacon. Ő a termelők úgy döntött, hogy a változás ei'én tetőcserép egy egyszerűbb, tudtam gondolni, semmi sem jobb, mint Krembit. A SV'ebben a tekintetben, fennáll a veszély, hogy a hazai vásárlók lesz zavarodva, finn bitumen övsömör rendelkező ukrán auroraborealis, amelyet elő ugyanazon védjegy a cég által "Blasto" Kremenchuk, érdeklődés csökken. Evroshifer: a leggyorsabban növekvő szegmense, a tetőfedő, a piaci Kereslet hullámos bután tetőfedő lap, az úgynevezett emberek evroshifer, az utolsó évad gyorsabban nőtt, mint más tetőfedő anyagok. Szerint az ukrán képviseleti irodájának Onduline, az értékesítés, az úgynevezett "evroshifer" duplájára, azaz legfeljebb 2 millió tér m annyira népszerű anyag kereskedők magyarázza az alacsony ár, könnyű telepítés (mellékel minden fejlesztő is önállóan, beleértve a régi tető). Gyors árbevétel-növekedés van, a szakértők szerint, annak a ténynek köszönhető, hogy az Általános ügyfelek lettek gazdagabbak, megértette az előnyei modern, tetőfedő anyagok. Például tavaly evroshifer voltak elrendelte, hogy a normál o'tárgyakat. A Kharkiv evroshifer helyébe azbeszt-cement tető "Hruscsov," Volhynia erős agrár külső farm őket, Lviv, Kárpátalján, a Rendező szerint a hivatal Onduline Viktor Mikhailov,'megjelent egész "Onduline" területeken. Nagyon gyakran indult, hogy ezt az anyagot, valamint a Dél-elsősorban a krím-félszigeten. Körülbelül 70% - a az ukrán piacon evroshifer vezérlők Onduline, 10% Ondura, 20% - Guttanit eladási Bituwell, Aqualine nagyon alacsony. Szerint a kereskedők, a forgalmazási a piacra fejlesztett ki amiatt, hogy Onduline lett az első, hogy engedje el ez az anyag ma már kiterjedt hálózat, termelés, marketing, továbbra is szabályozná a nagy részét a világpiacon. Ondura vonzza a vásárlók szélesebb körét, a színek, a nagy garancia szín stabilitás, ami érhető, mivel a további bevonat. Guttanit nyert egy jelentős része a piaci miatt a kép a származási ország - Németország, míg Onduline jön, hogy Ukrajna a Lengyel, valamint az is, hála a jó kereskedő. Ez a szezon várhatóan nem a piac lényegében érkeznek a vevők, a'újdonságok: egy levél, egy új profilt, amely hasonlít az övsömör. Ez a mozaik még nem a Nyugat, annak ellenére, hogy a kialakult az elmúlt évtizedekben új tetőfedő anyagok, a legnépszerűbb továbbra is a jó öreg övsömör. Ugyanakkor, az ő régi is lehet nevezni, nem mindig - még ezen a területen, a kor, amely több ezer éves; ma'új megoldások. A törvényhozók a " csempe " a divat -, a Németek fejlesztették övsömör, amely a fedél 1 sq. m kell, csak 10 egység (A hagyományos modellek - 13-14 egységek ) egy Teljes tömege 40 kg (a régi csempe - "hód farok" - súlya 63 kg / nm. M). Is sikerült csökkenteni a legkisebb szög cserépkályha tetők 27 22 fok. "A'megjelent csempe egy bevonat, amely létrehozza a Lotus effektus - raindrops ereszkedve a tető, egyértelmű. Vannak kísérleti mintákat Arany csempe. Ez a hatás érhető el szórással festék a kerámia " - mondta Ivan Karpov, vezetője a Minisztérium export-import vállalat" CAB Kft, a kereskedő, a német cég Trost. Azonban mindezeket az eredményeket Ukrajna nem ismeri, mert a piaci övsömör nagyon passzív. Az életszínvonal nagyon alacsony, néhány gazdag fejlesztők még mindig nem lelkileg készen áll, hogy épít egy házat évszázadok óta. "Még abból a szempontból, az esztétika, már nem divat a kerámia járólap," mondja az Ügyvezető Igazgató PE "Kreuztal" Dmitrij Bulavin. Ezért a kereskedők, bár fokozni promóció, szinte teljes erővel vesz részt az őszi kiállítás "Építkezés, építészet", nem várható a közeljövőben, jelentős kereslet növekedése. A kapacitást a piacon, a kerámia csempe, mért csak a több tízezer négyzetméter, az eladók, a német csempe (viszonylag drága) szolgálja csak néhány körülbelül'objektumok év. Ha azonban egy drága elem van arról,'tárgyak, nagyon komoly. "Mi nem sorrendben az övsömör a tetőn 100-200 sq. m - ha ön vásárol egy kastély, azonnali 500-900 tér m " - mondta Ivan Karpov. Ennek megfelelően majd vásárolni a csempe, ahol gazdag emberek, többet nem annyira a Nyugati, ahol az anyag a hagyományos, mint Kijevben, illetve más nagy városok, a Kelet. A vásárlók csempe Ukrajnában szerint a beszállítók, inkább áruk olcsóbb: csempe Kelet-Európai termelés (Tondach, Jamina, Kikinda) eladott jobb, mint a német (Ruppkeramik, Trost, Wiekor), valamint a klasszikus jobb, mint a angsbacka vagy mázas. Azonban a legolcsóbb járólap-a hazai, mind gyakorlatilag eltűnt a piacról. A szakértők szerint a minőség a termelt mi csempe volt olyan alacsony, hogy amennyiben a megrendelő a kívánt megvásárolni a kiváló minőségű fém. Azonban a csempe, a kereslet, amely Ukrajnában gyorsan növekszik - cement-homok, amely az ár hasonló fém. Szerint a "BRAAS-Ukrajna", amely szabályozza a fele a hazai piacon is, minden évben a kereslet nő kétszer, az elmúlt évben meghaladta a 250 nm m Vásárolni, ez az anyag főként a Nyugati (mert a hagyományok) , a Kijev régióban. E piaci szegmensben nagyon ígéretes, már több kis hazai termelők. A jövőben, a termelés cement-homok, csempe, Ukrajna lehet telepíteni a cég tulajdonosa aggodalomra Lafarge Braas. Közvetlen beszéd Előbb-utóbb nedobrosovestnoj verseny bumeráng visszatér, hogy ki ez a bumeráng indított mark Anapolsky, az Elnök a társaság "TPK": - a hazai piacon bemutatja a széles tetőfedő anyagok. Majd minden formája konkrét anyag van az alsó, majd a felső küszöbértékek, mind minőség, mind ár. Az elv: "minél magasabb az ár, annál jobb a minőség, az anyag". Szerint a jelenlegi Európai hagyományok, ez jobb, de volt, majd tekinteni a legdrágább anyagok, mint a kerámia csempe, réz, tiszta cink. A szerző helyét az életben, cserép, lemez készült kiváló minőségű alapanyagok, övsömör. Ma ezek az anyagok, ha egyszer úgy egy luxus lett több, elérhető ár, a népszerű. További lehetőség, hogy kiosztani ilyen anyagot, mint Onduline, evroshifer. Az alábbi kategóriák tetőfedő anyagok jelentősen elmarad a korábbi minőségű, de elérhető a legalacsonyabb árakat. Minőség minden árucikk csoport jelentősen eltér, akkor lehet, alapvetően különböző: függ a technológia, minőség telepítés az összes tetőfedő, "torta". A választás a tetőfedő anyag határozza meg a pénzügyi lehetőségeket a kliens. Van egy tendencia, hogy a nő a minőség fém tetőfedő anyagok Általában. Az elsődleges termelőktől javítani a technológia, illetve, növelve az árakat. Ha beszélünk a minőség a kész tető, azt akarom, hogy ismételnie, hogy nagyon sok függ a helyes teljesítmény a tetőfedő munka. Az új anyagok, technológiák, hogy meg kell tanulni helyesen használja. A munka a "régi vágású" súlyosan károsíthatja az még a legjobb tetőfedő anyag. Ma a cég fizet a figyelmet, hogy a műszaki támogató termékeink - mi nyomtatott telepítési utasításokat a mellékelt mi áruk különleges emlékeztető, hogy a vevő, amelyben részletes ajánlások a kirakás, tárolás. Tanácsadó mérnökök "RIC" Ukrajnában lehet ingyenesen szerzett. Ha szükséges, a felügyelet. Törekszünk arra, hogy partneri kapcsolatot építőipari cégek, biztosítva számukra a szükséges információkat az anyagok, arra utalnak, s az ügyfelek. Ma a piacon a fém tetőfedő anyagok már jól bevált, strukturált. Két fő csoportját a termelők, a fém -, illetve profnastil. Beszélgettünk egy csomó. Az első csoport - a termelők jó minőségű áru, felszerelve a szükséges dokumentációs eszközök. A második csoport - gyártók.

Vásárolni tetőfedő anyagok Kijevben.

FORRÁS: Budmaster

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése