2014. november 30., vasárnap

Ügyetlen Ügyek mester 2006-11-09 10:08:46

Építés, újjáépítés.

Ügyetlen Ügyek mester
2006-11-09 10:08:46

Marketingesek Oroszország megjósolni, hogy számos marketing wars. A piacon már közel telítettség, a versenytársak, a harc, a hatékony fogyasztói kar vágás márkák, valamint a terv promóciók alaposabb, mint az Általános személyzet - egyesített fegyveres műveletek. De a tárgyaláson elsősorban a piaci stratégia a nagy cégek, míg a kkv üzleti él, ugyanazon törvények néha azt mutatja, nem kevésbé érdekes, marketing mozog. Figyelem "Üzleti negyedében" vonzott egy kis cég Ekaterinburg "Strainsmart". Létre a semmiből, 8 évvel ezelőtt, akkor nem csak a bevett az orosz piacon, de szintén nemrég küldött egy fél a termékek export külföldi országok - Németország, Szlovénia. Újra a Történetet a teremtés "Scrollincrement" olyan egyszerű, mint a fő termékek. Talán csak a mi országunkban a tudósok keresve megélhetést a családok számára lehet, vegyenek részt az ipari termelés az egyszerű épület, eszközök: spatula, kalapácsok, tengelyek. A történet egy marketing cég Irina Medvegyev úgy hangzik, mint egy vállalati legenda, amely, ha ez nem volt igaz is lenne érdemes, hogy jöjjön fel. 1994-ben három fiatal kutatók a Központi kutató Intézet, a kohászat, anyagok, kimerült besgrove'gödör, illetve hiánya kilátások a székhely intézmény, csorba 30 rubelt, majd tett egy tétel spatulas. Átmentem a megvalósítás egyik a boltokban. A spatula már eladott meglepően jól, meg lehet csinálni, újra meg újra. Az ok, árutőzsdei éhen kiskereskedelmi egyszerű volt. Kiderült, hogy 1992 óta, mint az összeomlott a Szovjet nagykereskedelmi, SV'a házastársak között, kereskedelem, nagy növények gyengült, így a szokásos árut Novosibirsk, Nizhny Novgorod régióban megszűnt, nem jekatyerinburgban. De nem csak spatulas. Gyártók arra panaszkodott, hogy nem tudták kínálni az ügyfelek számára még az egyszerű dolgokat, mint a festék görgős vagy Kölnben. A saját gyártás illetve részt vesz "Strainsmart". A tartomány növekedett, változó méretű konfigurálása a következő termékek: made "egy fém spatula műanyag fogantyú", kérdezte szélesség 45 mm 60, 90, stb. akár a 200-at. Ez a helyzet a "fém spatula nélkül kezelni a", majd a front, a műanyag fogaskerék vagy a metal gear spatula. Mindenki használja, hogy az ő kedves festés, mázolás - egy dub putty festés, más - mastic előtt megállapításáról szóló lvolume. Pedig a kereskedők inkább a tools-görgők gyártó, aki kínál egyszerre egy egész klip méretek, formák, textúrák. Ez a fajta társaság lett a "Strainsmart" - hajlandó válaszolni, hogy a kívánságait, a fogyasztási kiadás helyzet, bár kis mennyiségben, kizárólag kitöltése lyukak a tartományban. A növény lesz található bérelt a (z) ZNO bolt. Ez is létrehozott egy nagykereskedelmi részlege, a kiállítás, az áruk, mind a személyi, mind az igazgatási Osztály. Majd a "Scrollincrement" a'voltak más okok miatt. A festék görgők, spatula "Strainsmart" szerzett magának a legfontosabb dolog, amit egy jó üzleti hírnevet. Most hogy a helyi kiskereskedelmi hálózat "áru", "Superstroy" vagy "Intercontract". Befejező eszköz a kínálat nagy nagykereskedő, hogy a kínálat ugyanaz a kiskereskedelmi vagy hardver fejlesztők, mint a "Bistronomic" vagy PP Brozovskogo. Saját fejlesztők is vásárolni csapok majd spatulas a cég a legnagyobb kötetek ebben a csoportban a fogyasztók az UKS Yekaterinburg. Telített helyi piac kis stroystresta, lehet venni, a kiadás egy új termék: kalapács, tengelyek tengelyek, szánkó kalapácsok, kerti berendezés. Ez az árucikk csoport ugyanazok az értékesítési csatornák, bár egy kicsit más fogyasztó. Egyes minták-ezek a termékek lettek valós piaci találat. Elmagyarázza a népszerűsége a termékeket, a vezetők "Scrollincrement" egy ember néhány szót: nagyon magas minőségű, valamint megfeleljen az állami szabványok. Egyik alapítója a társaság, illetve annak Általános Igazgató ANDREJ Bessonov arról beszél, hogy ő a politika területén minőség: Abban az időben a munkám a (z) ZNO én végignéztem a különböző folyamatok a fémek. A boltban, amely most bérelni, elektron-nyaláb kemencében olvasztott wolfram, molybdenum, niobium, egyéb ritka fémek. Valamint sok a kutatási tapasztalat, én is használhatja most, megvalósítása nagy szilárdságú termékek. Most például, hogy a pour axe az indukciós kemence. Ha a termelési csinálnak, mondják, egy diplomás Lestene, alig hittem, hogy a szokásos tengelyek, megteheti, szokatlan módon. De akkor győződjön meg róla, hogy a terméket'új tulajdonságok - mondjuk, egy különösen erős. Azt mondta, Moszkva, nagykereskedő. Választás, mit beszállítói szerződést kötne a kínálat kerti villát, akkor volt egy mini-tanulmány meghatározza, hogy a növény használja a jobb acél. Ezek a vizsgálatok "szikra" (a könnyebb szikra, a nagyobb az aránya a szén fém) megállapította, hogy az anyag "Scrollincrement" a legtöbb magas színvonalú - hasonló tulajdonságokkal szerszám acélok. Andrej Bessonov: Szállítók néha felajánlani, hogy cserélje ki egy ilyen fém más. Ezekben az esetekben jutok el a könyvespolcon, "Marochnik acélok, valamint ötvözetek", mely használtam vissza a (z) ZNO, majd válasszuk az opciók meghatározzák a megfelelő helyettesítés vagy nem. Igen, a versenytársak csinálnak villa acél 20, én pedig, mint egy Kohászati, úgy döntött, hogy ez az anyag gyenge - meg kell venni, acél 45. Majd Muscovites nekünk készült ingyenes hirdetési mondta ügyfeleinek, hogy mi villával szerszámacél. A "Strainsmart" hiszem, hogy azáltal, hogy a fogyasztó számára a legjobb minőségű, megbízható termék, a vállalat nem korlátozza az értékesítések volumene. Ez ellentétben más gyártók eszközök - mind az orosz, a Kínai vagy a lengyel, amely kötelező'győződjön meg arról, hogy cheapen termékeit a maximális, fordítás, hogy ebbe a kategóriába a fogyóeszközök cseréje: ha egy eszköz blunted vagy hibás (akkor történik, gyorsan), azonnal vásárolni ismét jó ár kicsi. Árak "Strainsmart" rendelkezik körülbelül ugyanazon a szinten, de reméli, hogy a termékek fogja szolgálni évtizedek óta. Irina Medvegyev: úgy véljük, hogy Oroszország egy nagyon nagy piac. Ha mi, töltsd ki a szerszám hosszú élet környék, elküldöm azt, hogy a Kelet-Szibériában, majd, hogy a távol-Keletre, ott bámult, majd Kínában. Jogdíjakat a csoda Kerti berendezések "Strainsmart" már termelő esetében három év. Első pillantásra nincs semmi új ezen a területen, hogy jön megjelöl-val egy nem - lamellák csatlakozás az Internetre, senki nem gondolt, pedig ha belegondolsz, ez nem valószínű, hogy kell a fogyasztó számára. Azonban, "Épít-eszköz" bizonyítja, hogy a marketing a legtöbb hagyományos dolgokat lehet megközelíteni, kreatívan. Pár éve az egész tartomány a cég leggyorsabb elfogyott szokatlan leavening (az árak a vállalkozás ezek az úgynevezett csoda lapát). A termelési program a csoda a lapát'megjelent tehát. A társaság csapat kicsi, így minden munkavállaló fejében, sőt, hatással lehet a marketing politika. Ha a hegesztő JURIJ Gostyukhin azt mondta az útmutató arról, szokatlan kerti szerszámok, kitaláltak néhány Ural feltaláló. Egyszerű, megbízható tervező ez a készülék lehetővé teszi, hogy rendkívül időigényes, monoton foglalkozás - hoeing majd ásni a talaj, egy egyszerű, de izgalmas folyamat, amely kezelni még a kis gyermekek, nagyszülők. A történet reagált a figyelmet, - együttműködés a termelési csarnok "Scrollincrement", mint sokan azok a kollégák a többi Ural növények, dolgozik, saját kert, telkek, hogy mi lehet értékelni a terméket a szempontból a fogyasztó. Kezdett tanulni, hogy a tervező, aki feltalálta. Hat hónappal később, a keresés sikeres volt - 'tanulta meg, hogy a neve az ezermester Maslak, s az ő agyszüleménye ipari módon senki sem gyárt. A legnehezebb dolog az volt, hogy megtudja, a cím, telefon szám, hogy az ajánlat az együttműködés. Mr. Maslakov megállapodtak abban, hogy át "Strainsmart" a fejlődés jogokat a termelés. Cserébe kapja meg a jogdíjakat a Szerződés alapján a hozzájárulást minden eladott csoda lapát. Különösen a helyzeten nem. Ő azonnal kezdődött, hogy eladja "éljen", valamint a viszonylag magas ár - körülbelül 600 rubel Csoda, lapát vesz, kertészek szerelmesei, illetve azok, akik dolgoznak a földterület, a telek, hogy rokonok. Minden-Helyettes a Bank korábban személyesen lazítsa meg a növényi kert az oldalon, szülei, itt ő hozza ez a forradalmian új termék, megmutatja, hogyan kell használni, s most az idősek magukat élénken kezelt seedbeds a subsurface technológiák, hogy még dicsekedni, hogy a szomszédok, hogy vissza állítani, hogy fáj. Tehát az egész lehet, kiskereskedelmi áruház "Scrollincrement" van egy sorban. Az emberek jönnek, hogy a nyitás, mint a régi jó időkben, hogy felsorolja, amely szabályozza a főfelügyelő eljáró önkéntes alapon). Amikor az éjszakai műszakban hozza 10-15 elõzenekar, eladni azokat, akiknek viszont jött, majd a fennmaradó felkérik, hogy jön a 14. 00 - ig, hogy a következő tétel. Őszintén, nem igazán van idő, hogy megfeleljen az egyre növekvő kereslet, bár előre ez a helyzet. Minden korlátozott termelési képességek. Kérjük hegesztő menni vasárnap, de ők azt mondják, hogy szükség van a munka hétvégeken saját kert telkek, " - magyarázza Irina Medvegyev. Csoda-lapát - a kivétel a szabály alól. Minden egyéb esetben új termékek a fejlett belül a társaság. Ötletek műveli, majd ismerteti az Igazgató triumvirate: Andrej Bessonov, majd Alelnöke, Alexandr Bogorodsky, ANATOLY KHOLMANSKIKH. Szóval, Mr. Kholmanskikh ötlet, a tervezés, a balta, hasonlít akár egy Indiai Tomahawk, középkori pénzverés. Újdonság tetszett Érett férfiak, akik szeretnék, hogy a nyaraló feltűnő dolog nem szégyenít meg, hogy megmutassa, hogy vendégek, valamint a fát lehet vágni. Irina Medvegyev: az Egyik a közelmúlt azt mutatja, ahol részt vettünk, megvizsgálta a küldöttség a regionális kormány, élén a Kormányzó Rossel. A miniszterek szó szerint beleütközött nekem eladni őket, tengelyek! Minden kezét Patsatzoglou a számlát, majd az I surrender-nem. Ezek a tengelyek, valamint a csoda leavening ügynökök érdekelt külföldi vásárlók. Az első tétel már keresztül küldött a Moszkvai kereskedő "Scrollincrement" OOO "agrár Impex". A cég nem vár külföldre megy néhány jelentős kötetek - még az Európaiak számára ez a termék az első helyen egzotikus, nem tárgya a tömeges kereslet. Amellett, hogy behatolnak a versenyképes, Európai piacon műszer nélkül multimillion dollár hirdetési költségvetését lehetetlen. Irina Medvegyev azt mondja, hogy ez sokkal könnyebb, hogy növelje értékesítési a hazai piacon, megtalálni a szállítók olcsó nyersanyagok, valamint csökkenti az eladási árat a termékek: Van, például a legolcsóbb Oroszországban chisels, chisels. Mi kezdett termelni, amikor két évvel ezelőtt mi a mezőt talált egy cég, amely hosszú idő maradt a betétek szerszámacél - mennek nyersanyagok, hogy szinte semmit sem. Szoros kapcsolatot az áru üzletek vezetett, hogy az a tény, hogy a cég kezdett gyártani kereskedelmi áll a Tapéta. Orosz cég szakosodott corroborative-fürdőszoba, azok nem termelnek túl kicsi szüksége van a boltokban. Korábbi Háttérkép volt kimutatható a német áll. Most külföldön az Urál, már nem import - "Strainsmart" szilárdan került ez a kis rést. Egy másik oka a kialakult új termékek, az újítások, a versenytársak található a polcokon. VLADIMIR Mekhontsev, főmérnök: eljössz egyes "háztartási" vagy "Eszközök". Lásd az egy jó dolog, nem számít, hol ez történt Oroszországban, Németországban, Angliában vagy Kína. Azonnal kezdem azt hinni, a mi berendezések hogy készítsen valami hasonló. A cég tehet egy csomó dolgot. Persze, Fémmegmunkáló berendezés nem teljesen új (régi gép megjelent 1961-ben, az utolsó Kínai 1992-ben ), de ez megmarad, az egészséges állapot. Vladimir Mekhontsev panaszkodik, csak azt, hogy egyre nehezebb megszerezni vezérlőberendezés egyes gépek, elavult, mint a plasmaweather hol a műanyag kezelni az eszközt. Főmérnöke úgy véli, hogy egy másik 10-15 évvel gépek "Scrollincrement" képes lesz arra, hogy munka nélkül frissítése, majd a költség javítás, karbantartás lesz haladja meg a kritikus értéket. Frissítés technology Park terv keresztül a vásárlás használt berendezések - ugyanaz a Kínai, például. Új, egyszerűen nincs elég pénz. Mi illik viszonylag olcsó gépek - körülbelül $ 20 ezer hitel vagy lízing konstrukciók nem eladni " - magyarázza Mr. Mekhontsev. A "élő" a pénz a vállalkozás vesz valamit, ami nélkül nem. Tavaly több mint 400 ezer rubelt vásárolt festés sort. Most # 1 cél az, hogy a mozgás az egyik shop minden felszerelés gyártása festék, görgők. Eközben alátét öntött a bolt Erzsébet, hab görgők készülnek a második emeleten a bérelt üzlet (z) ZNO, a zárójelben nem a bolt a szomszédban, akkor ez az egész összejövetel egy helyen, majd össze a kész termék. A vállalat vezetése úgy véli, hogy tegye fel a költség, szállítás, koordinálása, a munka, a különböző részlegek többé. Bár most "Strainsmart" sokkal hatékonyabb, mint a versenytársai. Szerint Andrej Bessonov, ha az átlagos dolgozók számát 150 fő (nyáron, amikor jelentősen növeli a termelés volumene az építés, kerti eszközök, növények, foglalkoztat, legfeljebb 200 munkatárs), értékesítés mintegy 3 millió rubel JSC "media" a falu Arena Nizhny Novgorod régió, Amely termel ugyanazt a tartományt, valamint a Yekaterinburg cég a hónap értékesíti 8 millió rubel ha a személyzet 700 fő. S ez annak ellenére, hogy "Strainsmart" kénytelen fizetni a béreket, hogy megfelelő szinten a Yekaterinburg a munkaerő-piacon. A munkavállaló kap átlagosan 6-7 ezer, a legalkalmasabb - 10 ezer 1998-2000 termelési, értékesítési duplájára minden évben, most a növekedés lelassult, hogy 25-30%. Pénznem a választék mátrix Két másfél évvel ezelőtt, útmutató "Scrollincrement" úgy döntött, hogy az értékesítés növelni kell a nem csak kiterjesztése a tartomány, de az is köszönhető, hogy a bővülés a régióban. Először is, a kereskedő hálózat jött létre a személyes SV'kommunikáció: ha valakinek rokona vagy ismerőse ül tétlen valahol Omsk - miért ne ő megpróbálja eladni spatulas, görgők? Az első nonresident kereskedő lett PP ZINES'S a Omsk. Ő részét, hogy Irina Medvegyev hívások után a második legnagyobb a Ekaterinburg. "Stonestreet" szállít termékeket alatt végrehajtását PP zines's vezető kereskedelmi egész területén. A cég átruházott hatáskörei, hogy meghódítsa az egész Szibériában, de a vállalkozó nem akarja, hogy nő a szélesség, bérlet új ember: értékesítés, adja három alkalmazottak, nagyon elégedett. Ez a helyzet nagyon jellemző a kereskedők - ők előbb-utóbb jön a jövedelme, amely felett a nő nem akarja. Például korábban az áru Yekaterinburg gyártó Ufa forgalmazott PE ZLOBIN. Ha "Strainsmart" megkérdezte tőle, hogy lesz a hivatalos képviselőjének, illetve a fejlesztésére kereskedelmi egész Bashkiria, azt mondta: "egy ilyen fejfájás neki teljesen haszontalan": van egy konténer a piacon, ő csendben, békésen szakmák, majd elég. Ugyanakkor felajánlotta, hogy kapcsolatba Ufimsky JSC "Palmerud", mely eszközök Bashkiria dekoráció Ekaterinburg gyári "Polimer": festékek, mastics, putties. Szövetség "Palmertree" , "Scrollincrement" már nagyon sikeres. Bashkir nagykereskedelmi vásárlóknak ekaterinburgski befejező anyagok venni, valamint a kapcsolódó termékek - párnák, spatulas. Ezért, Irina Medvegyev úgy véli, az együttműködés nonresident nagykereskedő dekorációs anyagok, eszközök, mint az egyik fő területre értékesítési politika. Mivel a partnerek is eljárhat, nem csak az eladók, hanem a gyártók számára. Azt mondják, "Strainsmart" a hirdetmény nélküli tárgyalásos a gyárak, amelyek előállításához a festék, ecset, ecset. Ez a termék, építők tudjon együtt roller, simítóval, miért nem kínálnak nekik egy teljes választék mátrix? De a "Strainsmart" magában foglalja az árlisták ecsetek, ecsetek ezek a növények. Az ilyen határokon márkakereskedés már létre Velculescu clemetine gyári, Novosibirsk "szomszédos akori", "Fehérorosz ecset", Nizhny Novgorod Stedelijk növény. A megújuló termékek más társaságok sales "Scrollincrement" számlák mintegy 20% - át. Most a területen értékesített mintegy 50% - a cég termékeinek, a másik fele megy a régiók exportált Fehéroroszország, Kazahsztán. A leghatékonyabb módja annak előmozdítása, hogy a cég vezetői fontolóra való részvétel, kiállítások mind a hazai, mind az úton. A közvetlen reklám nem elég, s nem mindig vezet nőtt az értékesítés. A kiállítás szinte mindig szerződések új ügyfelekkel, - mondja Irina Medvegyev. - Emelje fel a napi csoda lapát 80 alkalommal, megmutatja, hogyan kell használni, illetve új ügyfelek válassza az alkalmazások a kereskedelmi Osztály. Nagyon ígéretes valóban hiszel a cég népszerűsítése a saját honlapján. Hogy ösztönözze az értékesítés az Interneten keresztül bármely vásárló, aki a kérelmet benyújtotta a vállalati online áruház, kínál, kedvezmény 1% - át. Az út mentén, a honlap segít abban, hogy előmozdítsa egy új márka "Strine", amely már átment a check szerint a vállalat hamarosan országszerte.
FORRÁS: Üzleti negyed

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése