2014. november 30., vasárnap

Plusz perforáció szerte az országban 2006-11-09 10:08:08

Építés, újjáépítés.








Plusz perforáció szerte az országban
2006-11-09 10:08:08

A legjobb helyen már "" nagy a kereskedők. Szeretné eladni fúrók, perforators kell kezdeni, kis lendületet. Például, hogy a munka, mint egy kereskedő, importőr, elder. Kereskedelmi áttekintő, a kínált Termékek a piacon, - kéziszerszámok-építési, illetve befejező munkák: a fúrók, fúró gépek, grinders, planers, stb Éves értékesítési $ 15-16 millió (beleértve a kellékek - több mint 30 millió dollárt) a kiskereskedelmi árak. Szám szereplők - akár 10 a nagy cégek-importőrök, az egyik legnagyobb hazai gyártó. A megújuló behozott, valamint a hazai termékek - 70% behozott 30% - a a hazai termelés (mennyiségi értelemben). Az arány értékesítés - szakmai eszköz - több mint 40% - a, a hazai - mintegy 60% - a (mennyiségi értelemben). Szerkezete értékesítés - punchers - 25-30%, fúrók - 25-30%, grinders - 20-25% - os, a másik eszköz 15-20%. A piac nagysága 2000 nevezhető sikeres eladók építési, javítási, az elektromos eszközök. Az elmúlt évben, a piacon az elektromos eszközök, mint eddig eladók, meghaladta a $ 15 millió euró, ami körülbelül 15% - kal több, mint 1999-ben. Piaci tevékenység-2000 kereskedők Wops'társul az a tény, hogy ez az első stabil év után a válság, 1998-1999. Stabil árbevétel-növekedés megjegyezte egész területén 2000. Akárcsak az előző években, a piac által uralt eszköz a külföldi eredetű (70% - a értékesítés mennyiségi szempontból). De a kereskedők jegyezni, a növekvő érdeklődés a fogyasztók hazai fúró, sander. Annak ellenére, hogy az ukrán piacon hazai termék bemutatja gyengébb import, nagy ukrán termelői power tools - Simferopol növény "Fiolent", több mint 50% - a termelés kellékek külföldön. Szerint Goskomstat, a múlt évben Ukrajna volt exportált elektromos eszközök több mint $ 4, $ 6 millió, ami majdnem háromszor több, mint 1999-ben. Ugyanakkor során az első 11 hónapjában a tavalyi év importálták, hogy Ukrajna fúrók, fúró, gépek, valamint a dolog, azt kell dalbade-fúrás eszközök többet ér, mint $ 6 millió Tartomány annak Ellenére, hogy a gyártók, hogy a piac egy elég széles tartományban (bár mindegyiknek megvan a saját "ló"), az eladók próbálja a kiskereskedelmi üzletekben, hogy ki a felső értékesítési modellek. A kereskedők a becslés, mint korábban a leg -- bb népszerű áruk ütve fúró, a rotary kalapács, kicsi, közepes teljesítmény, screwdrivers, különböző köszörűgépek, planers, fűrészek. Eladók "osztani" értékesítési alábbiak szerint: körülbelül 25-30% - os értékesítési eszköz (mennyiségi kifejezések) - punchers, 25-30% - fúrók, 20-25% slotmachine, majd 15-20% - a másik eszköz. Míg a kereskedők figyelmét, hogy nagy a kereslet az ukrán fogyasztói háztartási eszköz (körülbelül 60% - a eladott eszközök használatra tervezett otthon). Nem ez miatt fokozott vágy, az Ukránok, hogy a háztartási tevékenységek, valamint az a tény, hogy a háztartási eszköz olcsóbb, mint a szakmai. Gyakran építőipari legénység kap az olcsó háztartási eszköz, de használja a professzionális célokra. De az értékesítési vezető kereskedők az elektromos eszközök hangsúlyozni, hogy ebben az évben, a vásárlók több vásárolni egy profi eszköz. Azonban eladó nem panaszkodnak eladó Progestrogen - nyújt szerint a becslések, több mint 70% - a bevétel. Igen, szerint a gyártók, a múlt évben Ukrajna szakmai kéz eszköz volt kapható a $ 12-13 millió euró, ami 15-20% - hoz képest 1999. Míg a mindennapi eszköz gyártók mentett volna egy kicsit több mint 5 millió dollár Sikeres eladás fúrók, fúrók, egyet kell síkok nem zárja ki, hogy a választék egyéb eszközök. Az eladók azt hinni, hogy az ügyfél, aki jön, hogy egy boltban, például electrochoc, gyere vissza, itt vásárolni egy másik eszköz. A kereskedők figyelmét, hogy a szakmai eszköz értékesítése elsősorban keresztül speciális központok, valamint a hazai piacon. Értékesítési Szerint az eladó, Ukrajnában az eszköz áthalad a következő értéklánc: "gyártó - nagy nagykereskedelmi vevő (markup - 20%) - nagykereskedő middling (markup - 15-20%) - kiskereskedelmi (markup - 25%) - végfelhasználói ". Általában, nagykereskedők, hogy a saját kiskereskedelmi lánc vagy a telefon forgalmazójához. Nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi vállalatok, mint a "alcest", "elérő esco", "CIVIL" , mások, hogy a saját értékesítési hálózat, valamint a kereskedők különböző régiók Ukrajna. A növekedés a piacon nem jelzi, egy éles számának növekedése a eladók. 2000 kimutatta, hogy a piac elég nehéz, "split" több között az importőrök, akik állítsa be a hangjelzést a kereskedelmi egész Ukrajna. Az elmúlt három évben, a szám az importőrök gyakorlatilag változatlan maradt. Például Kijevben, mint korábban, akkor számíthat egy fél tucat magas rangú cégek szakosodott értékesítési hatalmi eszközök külföldi (aka "push" , a többi régióban az ország). Nagy importőrök képesek eladni egy évben, több mint 5 ezer egység elektromos eszközök. Több tucat kisebb importőrök működik, a nagyobb városok, Ukrajna. Mint általában, ők inkább a munka egy eszköz márka Bosch (Németország), Sparky, Eltos (Bulgária), Rebir, Dauer (Balti Államok), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Hilti (Liechtenstein), Makita (Japán). Bosch, Black & Decker, Hilti is képviseleti irodák, Ukrajna). Rész importőrök együttműködik több gyártó kínál fogyasztási különböző osztályok, a különböző ár csoportok. Néhány nagy importőrök, amely korábban középpontjában kizárólag a behozott áruk, 2000-ben kezdődött, hogy töltse ki a tartomány a hazai termékek, aláírt egy üzleti megállapodást kötött az ukrán gyártók. De, hogy nyitott egy speciális értékesítési pont, például a szerszám Simferopol növény "Fiolent"amíg mer nincs nagy kereskedelmi elektromos eszközök. Nagy nagykereskedő venni, a termék átlagos cég kezét, hogy végre a boltok piaci kereskedők. "Középen" az év végre nem több mint 3 ezer db berendezés. A piaci kereskedők nem tud felmutatni a magas eladási, de az egyik kereskedő havonta lehet eladni akár 100 egység telno csiszolás termékek. A lakossági ráta nem haladja meg a 25% - ot. Becsült importőrök, néhány fúrók, perforators, egyet kell behozott hajók. "Hivatalos" felhívjuk a figyelmet, hogy tavaly a Transzfer alá. De nem volt sokkal kevesebb, mint 1999-ben. Szerszám, importált busz, főként a bazaars. Megfigyelései szerint a kereskedők, több sikeres eladni szakosodott nagykereskedelmi piacok épület tájolását. A piaci kereskedők, hogy két vagy három évvel ezelőtt inkább a busz magukat, nem olyan gyakran megy külföldre. Körülbelül 70% - a eladók a tálca megszerzésére eszköz importőrök-nagykereskedők, akik kínálnak neki a hawkers nagykereskedelmi áron. Emellett árut vásárolt a hivatalos importőr, lehetséges, ebben az esetben a javítási szerint a hivatalos garancia. "done" a Kereskedők figyelembe expendable eszköz kötelező'kötelező továbbá az eladó elektromos eszközök. Eladni a műszer nélkül a "done" kifizetődő. A vevő szereti, egy áruházhoz, hogy vesz egy fúró, valamint a fúrót. Becslések szerint az értékesítés nettó árbevétele az értékesítés, a "done" elektromos eszközök körülbelül egyenlő. Egy ilyen összefüggés, sőt, ma is szakosodott kiskereskedelmi üzletekben, valamint a kereskedelmi piacok. Bár a piacok nem ritka, tálcák, amely végre kizárólag kellékek. De vannak üzletek közelében, a "szerszám" tálcák. Az eladásösztönzés Közvetlen reklám. Reklám eszköz gyártók hangsúlyt promóciós. Körülbelül 70% - a kis -, illetve közepes cégek előnyben részesíti a árlisták, az üzleti, illetve a speciális média, valamint a különböző hirdetési média. A társaság hirtelen engednie azt a luxust, hogy ad képet a reklám rangos épület, bútor, építészeti, illetve üzleti kiadványok. A jó hely, a reklám eszköz tőke a társaság fontolja meg a metró. Szerint a kereskedők, reklám, autók metró vonatok különösen hatékony, ha a cég amellett, hogy értékesítési eszköz is foglalkozik az autóját. Gyakorlatilag nem élvezni a figyelmet a kereskedők reklám rádió, majd a televízió. A promócióban. Holding a különböző készletek - egy meglehetősen gyakori módszer az értékesítés-ösztönzés. Az eladók azt mondják, hogy a kampány során, a cég a profit gyakorlatilag nem csökken, mert az árak alá tartozó, nem az egész csoport az áruk, de csak bizonyos pozíciókban. Mint általában, ez alatt az időszak alatt, az értékesítési mennyiségének növekedésével, valamint, hogy fedezi a promóció. Bár, kiadások részvény, az eladók nem annyira remélem, hogy eladja az áruk kedvezményes áron, hanem felhívni a figyelmet, hogy a pont az ügyfelek számára, hogy megőrizze a kép. Például a "alcest" évente tart két nagyléptékű intézkedések, valamint néhány kisebb. Cselekvési "Proposta hét a" alcest ", heti eszközöket kínál, amelyek tart a másfél év. Kis cégek nem engedhetik meg maguknak, hogy tartsa a részvény, mert szüksége további költségek. A kiállítás. Részvétel speciális kiállítások engedheti meg magának, nagy, illetve közepes méretű vállalkozások. Nem minden vállalat készen áll arra, hogy fizetni körülbelül $ 200-300 / 1 sq. m kiállítási terület. Néhányan úgy vélik, hogy ez több, ésszerű, hogy fektessen be olyan pénzt, a reklám, a nyomja meg a gombot. Eladók inkább, mint speciális "szerszám" kiállítások, építés, bútor, elkötelezett, kézi előtolással. Ezek az ágazatok a legtöbb érdeklődő a különböző elektromos készülékek. Megfigyelései szerint a szervezők a különböző kiállítások, körülbelül 70-75% - át a résztvevők - a nagy cégek-importőrök, nagykereskedők egy átlagos kezét. A gyártók nem olyan gyakran "a fény" az ilyen helyeken. A külföldi vállalatok a bizalom, ez a törvény hivatalos képviselői, valamint a hazai termelők vagy nem rendelkeznek a pénz az ilyen események, vagy alábecsülik való részvétel, kiállítások. Kiegészítő felszerelések. Nemrég, annak érdekében, hogy a kiskereskedelmi egység további ügyfelek, csempészek egyre inkább igénybe ezt a szolgáltatást, mint a bérleti díj, az elektromos eszközök. Kijevben lehet 10 mill pontokat. Bár a fókusz kizárólag az autó nem annyira. A kereskedők lásd a siker, ez az üzlet a sikeres együtt eladó elektromos eszközök. Tapasztalatok alapján a meglévő bérleti ügynökségek, a szülés után az eszköz bérleti díját 40-150 UAH. miután fél év vásárolta az eszköz teljesen megtérül. Ha gördülő felszereltség világos, elérhető a legtöbb rendes ügyfelek számára a szolgáltatások, mint a technikai problémamegoldó vevő engedheti meg magának, "elme", a rendelkezésre álló, inkább a szakemberek (pl. építőipari cégek). Kiszámítása a teherhordó szerkezetek, tanácsot adnak a technikai problémák, stb. amit kínálunk ügyfeleink csak a nagy cégek, mert erre a célra szükséges igénybe venni a szakmai segítséget. Feladatok a CMU "A módosítások az árak a vámok az egyes típusú áruk" No. 16 12. 01. 01, adja meg az alábbi árak a vámok elektromos. Előrejelzések kilátások 2001-Ben, a fogyasztói kereslet továbbra is a tavalyi szinten. Éles jerks a piacon nem várható. Ez érvényes nem csak a kereslet, hanem az árak. A hatalom nem fog csepp jelentősen. Majd a műszer is lehetséges, hogy az áremelés a 20%, összehasonlítva az elején 2000 (az oka az áremelkedés az anyagok vagy energia formájában). A SV'ASCO a tény, hogy a külföldi termelők nagyobb a valószínűsége, hogy emeljék az árakat, mint az alacsonyabb, lehetséges, hogy növelje az árak a bizonyos típusú behozott elektromos eszközök a 4-7%. De ez nem befolyásolja a zsebében a fogyasztó. Valószínűleg az eladók csökkenti a kereskedelmi árrés. 2001-ben, az eladók még elvárható, hogy folyamatosan nő az igény a szakmai eszköz. Valószínű, hogy ebben az évben lesz növekedés a cégek száma kínál autós elektromos eszközök. Ez a szolgáltatás egyre népszerűbb eladók fúrók, perforators. Azt mondja, producer: Andrew LIMBERG, Helyettes vezetője, marketing Tanszék JSC "Fiolent" (, Simferopol; gyártó az elektromos eszközök): - úgy Gondolom, hogy 2001-ben az elektromos eszköz piaci Ukrajnában lesz lendületet. Úgy érezzük, mi a terv, hogy növelje a termelés 30% - kal. Jelentős érdeklődés a modellek a külföldi vásárlók, így tanul a piacokon, Kelet-Európa, a Közel-Keleten. De ne feledkezzünk meg a hazai fogyasztók. Jelenleg a fő hangsúlyt fektetnek a regionális kereskedők, amelyek lefedik a nagy központok, Ukrajna). Ők is a szolgáltatást nyújtó az eszközünk. De az állami megrendelések eszközünk van. Mivel nincs a márka boltokban. Úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyon költséges tevékenység. Bár a Simferopol nyitottunk a kiskereskedelmi egység, de még frissített hatótávolságú eszközök "done" a többi gyártó. Mi az eladók azt mondják, Alex VERÉB, sales Manager a cég "Preincrement" (, Kijev; nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi kereskedő a power tools): - az elmúlt évben jelentősen változó fogyasztói kereslet. Az ügyfelek egyre inkább vásárolni egy profi eszköz. Ez az az eset, amikor azt mondják, hogy nem vagyunk olyan gazdagok, hogy vásárolnak olcsó áruk. A fő fogyasztók az elektromos eszközök ma nagy, illetve közepes méretű építőipari vállalat. Nőtt a szám vevők egy profi eszköz, a kis építési csapatok, privateers. De minden, mint korábban nagy értékű szolgáltatás. Az ügyfelek nagyobb a valószínűsége, hogy lesz egy eszköz azok a kereskedők, akik garantálják a további karbantartás rövid távon. Andrej KRAVCHENKO, vezetője értékesítési Osztály a társaság "elérő esco" (, Kijev; nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi power tools): - az ár az importált elektromos évről évre csökken körülbelül 5-10%. Ennek valószínű oka, hogy a nagy a verseny a piacon, mint azon a vételár csökkentését a gyártó által. Kereskedők hajlandó feláldozni saját nyereségét, nem növeli az árakat. Általában a piaci helyzet már stabilizálódott. Azt hiszem, három éve ezen a piacon továbbra is vonzó a kereskedők, annak ellenére, hogy minden évben keményebben dolgozik. De ugyanakkor örömmel tapasztalta, hogy a fogyasztók egyre több igényes. Ő rengeteg közül lehet választani, majd a pénz, azt akarja, hogy költeni igazán elme. Ez most nehéz találni valakit, aki vásárolni háztartási eszköze a munka. A': Vjacseszlav DOROSHENKO, ügyvezető szolgáltatás marketing cég "alcest" (, Kijev; nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi power tools): - a következő években, egy stabil gazdaság, az ukrán piacon növelni fogja az ajánlatok száma power tools. Ismereteink szerint a megfigyelések, több mint a múlt évben, kidolgozza a szerszám piac a régióban. A regionális fogyasztók fizetnek ma a nézeteit számos importőrök. A meglévő nagy nagykereskedelmi vállalat bővíteni fogja a termékválaszték, valamint értékesítési hálózatot, ezért a'lesz az új versenytársak. Ezzel együtt növelni fogja a fogyasztói igények minőségi elektromos eszközök a biztonsági működés. Szóval, mi a helyzet a csendes élet kereskedők nem kell aggódni. Jurij S., egyéni vállalkozó, elfogyott a tőke piac "Ifjúsági": elektromos, ami kapható a standokon, importált, elsősorban Lengyelország. Menni Németország több márkás gyakorlatokat vagy perforators vállalkozó, persze, előnytelen. A lengyelek is eladni mindent, amit akar. Tekintettel arra, hogy a vevő "bite" reklámozott márkát nyújtott neki, például, elektromos eszközök Bosch termelés, Törökország, Kína, Izrael. Az ilyen gyakorlatokat ára majdnem a fele az ár a Bosch. Az általunk forgalmazott elektromos eszközök, berendezési tárgyak, hogy neki négy éve. Az elmúlt években értékesítési estek. Ezért mi nem csak eladjuk, de a gyakorlat a javítási technikák. Ez nagyon nyereséges üzlet. Érinti nem csak milyen hatalom van törve, de a hiánya a szükséges számú javítási pontokat. Aláírás szolgáltatás, amely büszkélkedhet a hivatalos eladók, inkább drága, javítás, boltok, hogy kell használni minden otthoni élet, most zárt
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése