2014. november 29., szombat

Csillagos fürdőszoba

Mielőtt az építészek, mérnökök voltak támogatói funkcionalizmus alapján is próbálta használni, mint a kevés hely az ilyen szükséges elemeket, a ház vagy lakás, mint egy fürdőszoba. Az eredmény - a fürdőszobák megszállt csak 4-6 négyzetméter. méteres, szinte soha nem volt a Windows, mint egyfajta tranzit állomás között, alvás, ébrenlét.

Most haza, hogy az üzleti élet több átfedés: üzleti e-mail, hogy ellenőrizze a ház, használjuk a banki szolgáltatások, valamint az online vásárlás. Másrészt ott volt kultusz a test - törekvés a kikapcsolódás, pihenés, erősítése, a test itt most más szavakkal, az aktív, egészséges életmód. Következésképpen, a változó a rést elfoglalták a kád.

Modern fürdő válhat templom egészséges életmód vagy petite SPA.

Fürdőszobában egy szobában

Most funkcionalista fürdőszobák elavult. Ha valaki vesz egy ház vagy lakás, győződjön meg arról, hogy'feltétlenül veszi kád javítás. Vizsgálja ház, ma először, figyelni a kád, azonban, miután egy erkély. Eladni egy drága lakás, rendes kád szinte lehetetlen. Egykori inter'karrier ma már szinte nem elégíti ki az a személy, többé-kevésbé ismerik a design. Ha a feltételek lehetővé teszik, a tulajdonosok kibont egy fürdőszoba, legalább 8 négyzetméter. méter.

Ha a korlátozott területen a lakás nem akadálya a nyitott terű fürdőszoba be egy teljes fürdőszoba. Néha egyesítik a szoba fitness. Egy ilyen fürdő széles helyet a földszinten található a nyaraló. Emellett egyre inkább össze a fürdőszobában, a hálószobában - azok mellé, illetve egymás közötti szobák hogy egy külön ajtó a fürdőszobában uralkodik a különböző térbeli éghajlat.

Kiterjedt megoldás helyett crowding

A nagy fürdőszoba elemek inter'jer, nem kell jostle egymással úgy, hogy az utolsó sarokban volt még mindig lehetséges, hogy egy mosógép. Itt mindent egy Nagy léptékben. Wc-vel, ha ez nem szerepel külön helyiségben, gyakran eltűnik egy különleges rést. De a fürdőszobák a fő hangsúly a tervezők, mint Philippe Starck (Philip Starck), vagy a Milánói Antonio Citterio (Antonio Citterio), hogy jött létre a társaság Hansgrohe vázlatok fürdők márka Axor, ajánlatot adni fürdőszoba széles területen, majd helyezze el úgy, hogy úszók lehetett nézd meg az ablakban, a zöld fák, vagy az esti égen.

Egy másik tendencia vissza a 18. században, amikor a hölgyek a legnagyobb a világon, a meghívott vendégeket, majd beszélt velük, vesz egy fürdőt. Új projektek fürdőszoba biztosítani elosztott körül fürdő tégla padok, karosszékek, székek, footstools, kanapék, vagy kanapék a vendégek számára.

Most már több, kényelmes, csinos

Fürdőszoba mutatja magát, egy új módon - egy hangulatos, ugyanakkor képviselője. Mivel a fürdőszoba modern, márkás díszített, a padló, mennyezet, hanyagul szétszórt fényes napilapok, elegáns kiegészítők. Minden mindennapi tárgyak, természetesen élnek kád, palackok a sampon, krémek, haj dryers, tisztítószerek... tolta a háttérben, majd eltávolítjuk a látómező.

Egy másik fürdő most van egy hely a kettő. Fürdés együtt határozottan divat. Mivel az építészek, mind a vállalatok gyártása egészségügyi szakemberek felfedezték, hogy a kád lehet nem csak a funkcionális tér kezdtek, hogy alaposan vizsgálja meg az ügyfelei igényei, valamint Felébreszteni őket.

Ahelyett, hogy a csempe mozaik divat

Mint a konyha, a fürdőszoba ma sokan vannak, extravagáns dizájnnal. Az edények formájában ló troughs, csaptelepek formájában mutatja, hogy a természetes kőből vagy fából emeleten. A falak már nem borítja a cserép tetejétől az aljáig. Sokkal gyakrabban most dolgozik mozaik: a népszerű elsősorban meleg színek: piros-narancs, sárga - ők tökéletes a fürdőszoba, esztergált-ba egy igazi oázis a pihenésre.

Ilja Yakovlev

Fotó imagebank. ipcmedia. com a www. showerright. társ. egyesült királyság, www. császári fürdőszoba. társ. egyesült királyság

Forrás: A Szalon. Su

Forrás: www. eremont. HU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése