2014. november 29., szombat

Csempe, útburkolat, valamint a csempe

Útburkolat tábla széles körben használják a táj tervezés, tereprendezés, építési. Elég gyakran útburkolat lemez használt útburkolat kerti utak, játszóterek előtt a garázs, a ház. A szépítését saját földterület segítségével útburkolat nem igényel nagy kiadások munka, pénz. Míg, a szépség, kényelem, funkcionalitás, valamint a gyakorlatiasság csempézés nagyon nagy. Van egy hatalmas különféle formák, a színek, útburkolat. De tudnod kell, hogy kétféle csempe: vibralite, vibropressovannaja. Ezek a lapok által gyártott különböző technológiák, bár ezek nagyon hasonló megjelenésű. Amikor kiválasztják a típusú cserép érdemes az éghajlat. Ha a téli időjárás jellemzi olvadás, jég, akkor mindenképpen válassza a vibralite csempe. Elő azzal a kiegészítéssel, plasticizing anyagok, ami növeli a tartósságot, valamint megszünteti a jelenléte a kis pórusok a szerkezet, cserép. Vibropressovannaja csempe van egy kevésbé porózus szerkezet, ezért sérülékenyebb, hogy a pusztulás a magas páratartalom, illetve hőmérséklet-változások a mínusz plus. Vibralite csempe magasabb érték képest vibropressovannojj. A csempe lerakása a kezében a hatalom minden személy, mert a technológia, ez a folyamat nagyon egyszerű. Az útburkolat szükség lesz egy kis csoportja rögtönzött eszközök: gumi mallet, fém vagy fa csapok vagy csapok, itatás is, vagy a tömlő egy elválasztó, épület, szint, kert, gereblyék, vagy fa MOP, kefe, kábel, kéz remegését, simítóval, sima, hosszú objektum (terület). Ezen kívül, meg kell, hogy a kavics, homok, cement, csempe, útburkolat. Ebben a folyamatban az útburkolat lehet a probléma is vágja. Itt két változatban. Első: pre-mért csempe, szükséges, hogy látták a "sarokcsiszoló egy vágás lemez a mozaik. Második: kedvesen kért, hogy jelölje meg a csomagot, így a méretek volt több méretek. Ez szükségtelenné teszi, hogy vágja útburkolat tábla, valamint, hogy az egész design erősebb. Az elején be kell állítani a határok körül a területet, a honlap. Erre a célra szükséges ahhoz, hogy megvédjük a helyszínen, ami lesz, aszfaltos rendelkező útburkolat tábla, csapok feszült közöttük kábel level. A kábel kell tágulnia a magasságban, a felső széle a járdára. Ezután meg kell ásni alatt a kábel a területet, a bekerített területen az árok mélységben körülbelül 30 centiméter. A mélység az árok kell megtervezni, hogy a legalább 60% - a magasság a járdára volt szintje alatt az útburkolat. Alul az árok tele van egy réteg homok körülbelül 5 cm vastag. További kneaded betonkeverék álló 1 rész cement, 5 rész kavicsos homok. Járdára szakaszok, szorosan szorította egymást, azok az árkok mind igazodnak gumi mallet szinten. Most ez a szerkezet tele konkrét arra a szintre, az útburkolat. A fektetés útburkolat tábla kell, hogy készítse elő a talajt. Az elején a felszíni az oldal eltávolítani a talaj, hogy a mélysége 40 cm,. Majd behorpadásainak, gödrök, Saranda, hogy nem stagnál a víz. Ezt követően a kötelezett felülete tömör, kézzel tamping. Ha a talaj agyag vagy cserép esik a régi aszfalt, szükséges, hogy megszületett a víz lefolyás a gutters vagy vízelvezető csövek. Tudsz adni a felület egy kis keresztirányú gradiens nem több, mint 5 fok, a víz áramlási. Következő, akkor kell számítani, a magassága az alap, illetve jelölje meg a csapok a magassága a homok halom. Ez kell a 7 hüvelyk. Ebben a magasságban be kell, hogy húzza ki a tápkábelt között csapok. Majd bélyegzett az alsó pad öntenek, majd kiegyenlítődtek fa MOP réteg kavics körülbelül 5 cm vastag. Ez a zúzott kő tömör kézzel tamping. A réteg törmelék fekszik egy réteg homok. Ez a homok öntenek, majd kiegyenlítődtek fa MOP, hogy a szint a feszült kábel. Most érkezett a halom kell, gazdagon felöntjük vízzel egy tömlő egy elválasztó, hogy a formáció a tócsák. Ha ez egy Napsütéses napon, miután 3:00 kellene sima hosszú objektum állításához, majd kézzel tamping kompakt a felület a halom. Ha az a nap, felhős, majd a szintező, tamping végre a következő napon. Majd tett egy keveréket, homok, cement, aránya egy része cement hozzáadott nyolc részre homok. Majd meg kell jegyezni, a csap magassága backfill cement-homok keverék. Azt kell arról, 4 hüvelyk. Húzta a zsinórt között a csapok a megadott szinten, akár ezen a szinten ki van-e töltve, majd elhangzott a keverék. Most már elkezdhetjük szóló útburkolat tábla, előre meghatározó a kívánt mintát. Az elején, a marmagasság a letörés csempe húzza között a patch-kábel, a szint, ami megy a mozaik. Cserép esik, bármilyen kényelmes szögben átlósan egy járda, hogy egy másik. Csempe szilárdan kell bázisnak, majd, ha szükséges, lehet etetni egy gumi mallet az a nő. Ha a lapok meghatározott görbe vagy alacsony, majd alatta egy simítóval, hogy tegye a homokot, kompakt úgy. Kell hagyni között a lapok kicsi, körülbelül két milliméter távolság, hogy elterelje a víz, s megakadályozzák, hogy a repedések a csempe. A repedések megjelenése révén lehetséges bővítése a csempe, ha a hőmérséklet-változás. Ha szór a telken van trükk, vagy görbék, a különbség a csempe úgy nőnek fel, hogy nyolc milliméter. Ha ez nem elég, akkor kell használni a speciális lapok, lekerekített élek. Lerakása után minden útburkolat ki kell töltenie a hiányosságok között a csempe egy keveréket, cement, homok aránya egy része cement hozzáadott nyolc részre homok. A következő, a cement-homok keverék a hiányosságok tele van vízzel a tömlő egy elválasztó. Majd, a hiányosságok között a csempe vissza az ágy cement-homok keverék. Ez azért van, hogy megakadályozza a szennyeződés bejutását az ízületek között a cserép a föld növényi magvak. Megfelelő a választék, a csempe fenntartása a technológia biztosítja a kiváló állapotban sidewalks évtizedekig. Így az egyszerű, könnyen lehet feküdt csempe, útburkolat bárhol az oldalon, így egyedi segítségével különböző csempe dísztárgyak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése