2014. november 28., péntek

Stílusok művészet, Egyiptomi stílusú belső'ERI, Román stílusú építészet, Gótikus, Román, Reneszánsz bútorok, Barokk festészet, építészet, Marokkó, stílusok építészet.

Munkánk
  • Tégla ház-nyaraló
  • Frame ház-nyaraló
  • Fák'kő-ház-nyaraló
  • Thermohouse
  • A homlokzat, a házak
  • A tető a ház
  • - Javítás lakások, irodák
  • A belső kialakítás'jer
  • Inter'jer helyiségek
    Exter'jer házak
    Plasztika
    Freskók, festmények
    Bútor
  • Kapcsolási
  • Ipari padlók
  • Ingatlan
  • Az árak a munka
+38 (044) 223-25-08

+38 (067) 445-08-25

ab * zabudova. kijevben. ua
Betöltés...

Betöltés...

Stílusok művészi

Művészeti stílusok - Egyiptomi, Gótikus, Román stílust

(Történelmi háttér)

Egyiptomi stílusú tudjuk, hogy csakis a fejlesztési síremléket kultusz az ókori Egyiptomiak. Azt hitték, hogy ha a test az elhunyt modificirovat, hogy minden posthumously szerzett, majd betette a "piramis", a lélek test Ka, visszatérőben az ország halott, látogasson el a leszármazottai, tanul "magadnak", majd adja meg a testem. Ezért fennmaradt pam'műemlékei, a templomok, paloták, sírok, hogy a monumentális épületeket úgy tervezték, hogy képviselje az Örökkévalóság. Bár a stílus létezett, több mint 4000 éve, a hagyomány díszítő gyakorlatilag változatlan maradt. Falak, pillérek, oszlopok általában titokzatos feliratokkal, valamint jelenetek a temetés, ahol az emberi alak látható, jellegzetes "Egyiptomi" testtartás - fejét, s az alsó része a test, a profilt, majd a törzs, karok a FAS. Az épületekben történik három típusú oszlopok - lotosovaya (tőke formájában egy virág, vagy a Lotus-Bud), papirossen (tőke formájában SV'kötegek papirusz) historico (tőke, a kép egy fej a Hathor istennő - nők kutya fejét). A kivétel Amursky időszakban - a Amenhotep uralkodása IV (1368-1351, BC ) a Tilalom sok régi istentisztelet vagy a kiáltvány az igaz Isten, a nap adott lendületet, hogy a fejlődés az art "oldalán, az ember". Temetési jelenet megváltozott kép medencék, a lebegő hal, csapkodott pillangók, megható, érzéki jeleneteket az élet. A szobor is kapott egy új kanonikus (ne feledje, a mellszobor, a felesége Nefertiti). Ezt követően, a stílus elemei alapján minden Természetes, részben az Art Deco.

Alatt az ókorban érti, az építészet, az ókori Görögország, Róma. Az ókori görög építészet, fejlett a Sziget az Égei-tenger volt olyan harmonikus, holisztikus, ami később láttuk, később stílusok (Reneszánsz, Klasszicizmus, Neoclassicism), mint a forrás, referenciának mások követni. Mint tudjuk, mindennek meg van a magyarázata. Nem úgy, mint az Egyiptomiak, a Görögök nem voltak vallási rationalists. Volt egy tehetséges, vicces, vidám emberek. Ők, természetesen, voltak istenek, de ők voltak tehát a "az emberiség"volt, hogy minden eredendő emberi bűnök, bolondság, a kapzsiság, torkosság, stb. Alapján a mitológia, a naiv számú, a természet erői, a görög művészet lényegében elég reális. Nem beszélve arról, hogy a megjelenése, a geometria, mint a tudomány lehetővé tette, hogy észre képarányának az intézkedés a harmónia. A legnagyobb eredménye a görög építészek voltak, "találmány" a sorrendben (lásd Spravochnik) (art rendszer tervezése post-gerenda építése) - Doric (a Parthenonra), Ión (Ábra). Nike apteros), valamint Dór. A Rómaiak, hogy a jó tanítványok a Görögök, nem csak, hogy teljes mértékben magáévá örökségük, hanem bővítette, hozzátéve, hogy a megrendelés rendszer a Toszkán kompozit megrendelések. A mostani eredmény a Rómaiak, hogy kombinálásával a görög érdekében, dőlt arch, valamint hordó vault (a Görögök volt sem az egyik, sem a másik, hogy "feltalálta" arch-rend cella (kb. - a győzelemre. Arch). A Rómaiak is kísérletezett egy ilyen lélegzetelállítóan gyönyörű alakja, mint egy kupola.

Román stílusú építészet (X-XII. században, az Elején. A XIII. században egyes országok Esetében). Ezzel szemben a Kelet-központú írja be a Nyugat kifejlesztettek egy olyan típusú nevezhető az Egyház, a Bazilika. A legfontosabb különbség a Román stílusú építészet jelenlétében Cam'kő beállítása. A fő jellemzője az is, vastag falak, pierced kis Windows célja, hogy a tolóerő a dóm, ha bármely, az uralkodó vízszintes hajlítható felett a függőleges, főleg circulin, félköríves boltozatok. Itt, talán célszerű bevezetni, Ha a koncepció traveI (lásd a hivatkozást). Az Öböl útburkolat a térbeli cella, amely a szerkezet középkori egyházak bevonulván Nyugat-Európa. Román Öböl csak alapul a tér bázis, így azokban a napokban az építők nem tudta helyezni Kam'kő ív egy téglalap alakú bázis. Amint megtanulták, később jött az a korszak, a Gótikus.

Gótikus (XII-XV. század). Gótikus építészet eredetileg Franciaországból a XII. században. Röviden felvázolni a történelmi helyzet... A középkor. Vad vám. Az élet ment ki a város erődített várak, kolostorok. Az utakon rablók járják. Az Egyház tehát Ortodox hogy teljesen elutasítja az emberi elején. "divat" a "incorporeal" - hosszúkás, az arányok, a legcsekélyebb testi. Szükség van egy új típusú templom tágas, ideiglenes magas, ahol az ember úgy érzi, egy homokszem. Ezért amennyire csak lehetséges, hogy mentesíti a hely inter'jer Gótikus építők jött egy rendszer készült repülő buttresses (ferde támogató boltívek, buttresses, azaz, a Gótikus keret. Most a tér között öblök tele voltak vékony falú, fedett "Cam'fából készült csipke" vagy a festett üveg Ablakok formájában hegyes boltozatok. Ez a szerkezeti rendszer lehetővé tette, hogy a reach soha nem látott magasságokba az ív, nagy ablakokkal, nagy fény. Az oszlopok most a boltívek, vékony acél össze a kötegek. A főhomlokzat (a klasszikus példa a Székesegyház Am'Yeni) Abramava oldalán általában két torony, nem szimmetrikus, kissé különböznek egymástól. Bejárata fölött, általában flaunts egy óriási ólomüveg rózsa ablak. Meg kell jegyezni, egyes sajátosságai az olasz Gótikus. Azt is figyelembe kell venni, hogy Olaszországban a Gótikus, a kanonikus, nem! S ez nem a mi ötlet, mint a hivatalos szempontból a modern építészeti története. Vegyük például a Doge-Palotában, Velence. Persze, a szem azonnal észreveszi, Gótikus "shamrocks" Windows, kis ablak-rózsa, pinnacles, fürtök-Krabbe. De nézd: milyen arányban Román! Erős vízszintes osztások formájában rúd, rúd, sima belső bélés a falak (ahelyett, hogy a "csipke"), félköríves boltozatok! Úgy tűnik, Olaszország olyan erősek voltak, ősi hagyomány (pam'Yat genetikai szinten? ), A Gótikus hatás úgy érezte, hogy itt csak egy dekoratív szinten. Ez volt Olaszország második felében a tizenharmadik században. Elején egy új korszak - a Reneszánsz.

A Reneszánsz (Újjászületés). Ellentétben a középkori dogma filozófia-van egy új felett - humanizmus, azt mondja, hogy a hatalom az elme, az érték, a jelentés az emberi élet. A Reneszánsz az építészet kezdődik a kreativitás Philip Brunelleschi. Brunelleschi született, emelt Firenze a hét'th közjegyző. Nem terhelt "a tapasztalat az előző generációk", vélt esztétikai humanizmus, majd tanulmányozni, az építészet, az Ókor Brunelleschi volt képes áttörést a fejlesztési építészeti nevezünk, a Reneszánsz. A foster ház ma úgy néz ki, valami szokatlan, majd ő csak tett egy csobbanás. Strukturális értelemben helyébe Cam'fa "Gótikus" keret a falra. A középkorban a feudális Úr úgy döntött, hogy él, messze a városok erődítmények - kastély, valamint a stars'a kapcsolatot az ébredés, az élet a városokban kezdték építeni a város "residence" - a Palazzo. Ez lényegében ugyanaz, zárak (a téglalap belső udvarral), hanem azért, mert vám SIP'actilyse, lehetségessé vált, hogy elhagyja a tornyok, ahol esetén ostrom lyukas fel házigazdák, majd tegye dekoráció homlokzatok. A'a padló - horizontális térbeli réteg, nagyszabású összefügg a növekedés az ember, kifejezve, az építészeti formák, a homlokzat (Minden, ami volt, mielőtt a Reneszánsz úgynevezett szintek. ). A Palazzo vannak rustique rendet. Ők is beszélve a kiváló Reneszánsz jellemzői. Először a vízszintes hajlítási a homlokzat, az emeleten. A gyengülő rozsda a felfelé irányt. Megrendelés (pillérek, oszlopok, fej díszlécek felett a Windows) nem a skála az egész épület, valamint a skála az emeleten, de a párkány, éppen ellenkezőleg, rendkívül masszív, illetve ahhoz kapcsolódik, hogy az egész ház. Érdekes inter'karrier a késő Reneszánsz. A legnagyobb volt a mester Michelangelo Buonarroti. Michelangelo több volt, a szobrász, mint egy építész. Ebből a szempontból ő teremtett az építészet, mint egy győztes háttér szobrai. Hasonlítsa össze inter'pályakezdés (F. Brunelleschi - régi sekrestyében a Church of San Lorenzo), valamint késő (Michelangelo - Medici-kápolna ugyanabban az Egyház Ébredés. Brunelleschi még mindig nagyon udvarias elrendeli, Michelangelo vagy vele, akkor azt mondhatja, hogy csak játszik - plastra kapott sarokba - ez nem számít, ő "tör" jobb szög. Oszlopok, pillérek ő sdou, megváltoztatja a ritmus, hozza őket, "a tört" fascias, raskraivat falak, eresz, hogy nekik több rugalmasság - ez tiszta Barokk technikák!

A Barokk. Michelangelo tekinteni, egyidejűleg az utolsó mester, a Reneszánsz, majd alapítója a Barokk stílus, mert rájött, hogy a mester az alapvető stíluselem - műanyag fali. A korona, ő alkotása - a Katedrális, a Szent Péter Rómában tartják a Barokk stílus. Követői "az utolsó, a titans", az út mentén, a komplikáció, visszautasítja, hogy kihasználják a szimmetria, a kompozíció, nyitás akár teljesen új lehetőségeket falak. Úgy tűnt, akiket erőszakkal megfosztottak főbb jellemzői, a megbízhatóság, valamint monumentality, de szerez n fog ebigvalue első rugalmasságát, dinamika. Vannak épületek, domború, homorú, vagy akár egy íves homlokzat. Nézd meg a Barokk homlokzata a Templom a San Carlo a négy szökőkutak, Francesco Borromini. Az inter'ERI (Schönbrunn) is a'megjelenik szeszélyes komplexitás - lekerekített sarkok, sok-sok tükör, aranyozott stukkó, festett mennyezetek használata a hatása, hogy "áramlási" hely "transzcendentális magasságokba" - mindez ad az inter'jer hangsúlyozta theatricality. A homlokzat, egyéb ügyekben is, mint az inter'a belső láthatunk egy csomó ezek a dekorációs elemek, mint például a bas-domborművek, szobrászati csoportok, váza, cartouches, stb.


Forrás: http://www. zabudova. kijevben. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése