Építés, újjáépítés.
Alatt a biztonságos tető 2006-11-02 11:02:37
A koncepció a "tető" a gyakorlatban a hazai üzleti hordozza jelentését. Tapasztalat BRAAS DSK-1" egy példa a sikeres kombinációja a két különböző értelmezések. Egyrészt, a termékek a vállalat valóban biztosít az otthoni szilárd tető. Másrészt, racionálisan kiválasztott megoldások területén, automatizálási vállalatirányítási lehetővé tette számunkra, hogy hozzon létre egy fajta "ez a tető felett az üzleti, nyújtott bizonyosságot a működését a cég, függetlenül attól, hogy az "idő" a piacon. Tudod, mi az a "BRAAS"? "BRAAS" egy márkanév, amely mögött a termelés magas minőségi csempe, valamint az úgynevezett "köteles megfizetni", ez, a különböző szerkezeti elemek, amelyek lehetővé teszik, hogy hozzon létre egy teljes tető cserép. Ezek a termékek a szükséges kiegészítik egymást, de a szervezet termelési megvannak a maga sajátosságai. Érdekes, hogy a három negyedévében a tömeg a mozaik szerint készült a technológia "BRAAS", homok. A termelési folyamat, nem túl bonyolult. Ez határozza meg ezt a műveletek sorozata: képező cement-homok keverék; hozzátéve, színezékek; a keverés a keverék vízzel; külső festés; a napi szárítás sütőben; másodlagos festmény; gyors szárítás forró sütőbe; kivonat az állomány meghatározott konkrét erő. A teljes gyártási folyamat teljes mértékben illeszkednek a keret kis automatizált sort. A keletkező termékeket, van egy csomó tömeg (egy négyzetméter cserép súlya körülbelül 45 font), valamint viszonylag alacsony értékesítési ár (6-12 euró négyzetméterenként). Ez megköveteli, hogy a szervezet a termelés formájában a kis növényeket a homokos CT'Arah, közelebb a fogyasztó, valamint a források alapvető nyersanyagok. Szállítás csempe, a parttól több, mint 600 km gazdaságilag hátrányos. Ezzel szemben, a "szerzés" a legjobb elvégezni több nagy gyárak, hozza a thence helyén eladó. Úgy nézett ki, mint egy pár évvel ezelőtt egy családi vállalkozás, BRAAS. Ugyanakkor a századforduló, védjegyét, valamint az összes termelési költözött a nemzetközi Lafarge csoport, amelynek forgalma 2002-ben elérte a 14, 6 milliárd euró. A csoport létrehozott egy részlege, a Lafarge Tetőfedő megfelelő profil átlagos éves forgalma az 1, 5 milliárd euró. Kaland "BRAAS" Oroszországban a Projekt létrehozásának az orosz ág volt talán az utolsó, független projekt Braas. A kezdetektől fogva, a részleteket a projekt jelentősen különbözött a megszokott, hogy a német oldalon az áramkör. Hagyományosan, 100% - át a főváros bármely egysége a vállalat tartozott a Braas. Az orosz verzió ugyanazon cég kért segítséget a helyi partnerek, ami volt, integrált ház-az épület gyári "DSK-1", a legnagyobb Fővárosi Építője. Az orosz oldalon van feltéve része a terület, a tőke létesítmények, infrastruktúra rendelkezést; német - technológia, gyártási berendezések, szerk', számítógép, szoftver célja, hogy a támogatás, az üzleti. A hozzájárulás az orosz oldalon, specificitás árak a hazai közlekedési szolgáltatások lehetséges, hogy keresse meg az üzem a városban. Jelenleg, a Lafarge, a vállalat mintegy 120 fő, amelyből 45 foglalkoztatják két-termelésüket. A választék magában foglalja a mintegy 100 elemek. A program megvalósítása termelés a vállalati, első pillantásra, egy meglehetősen szokatlan, de egy közelebbi vizsgálat tipikus az iparág számára. Egyrészt, a cég egy meglehetősen kiterjedt hálózatot kereskedők a legtöbb nagyvárosban az Oroszország Európai részén, kölcsönhatásba irodák Moszkva, szentpétervár, Krasnodar, Yekaterinburg. Másrészt, a tevékenység csökken, hogy megtalálják a lakossági ügyfelek, a tanácsot pedig - meglepő módon - egészen a következő fokozatban kiskereskedelmi érdekében, hogy a Központi hivatal. Általában ezt egyszerűen Faxon keresztül. A Központi iroda két női operationid havi kezelt mintegy 1000 megrendelések, minden rendelés egy tucat találat. Is operationsto folyamat valamennyi dokumentumot a küldeményt. Hasonlóan szervezett Lafarge Tetőfedő, például a Benelux országok, ahol akár 70% - a megrendelés érkezik a Központi iroda Fax - annak ellenére, hogy jelenléte az Internetes portál, amelyek lehetővé teszik az elektronikus könyvelési. Így az irracionális első pillantásra, a szervezet működik, rendelkezik egy logikus magyarázat. Szerint Dmitrij Kryukov, Igazgató információs szolgáltatások BRAAS DSK-1, e-Kereskedelem megfelelő megoldás a végrehajtási egy jól ismert kliens-tartomány. Példák az ilyen termékek szolgálnak a mindennapi fogyasztási cikkek, autók. A tető elég nehéz a'objektum építése, a kiszámításához ez csak akkor lehet készíteni, a szakértő, a folyamat működik az ügyfél. Bármilyen automatizálási ezen a területen, különösen egy független fogyasztói CAD, hajlamos arra, hogy a nem hatékony. Minden egyedi megoldást igényel bevonása a szakember alapú, egyedi, nem jár). Emlékezzünk vissza, hogy beszélünk egy cserép tetős épületeknél az egyes épületek. Sőt, Oroszországban ott nincs kultúra segítségével csempe építése - ez nem a hagyományos, a mi az ország anyag, ami automatizálási a számítások még problémásabb. (Mellesleg, ez a tény okoz a hiánya a hazai piacon javítás régi cserépkályha tetők pedig nem segíti a gazdasági növekedést. Egy másik jellemzője a hazai probléma, a gondatlanság az ügyfelek. Tipikus helyzet, amikor a megrendelések gyűjtik részek, a változó követelmények, például a szín, a folyamat, néha még a színpadon a küldeményt. Otthon, ez a mozaik termelés ilyen helyzetben lehetetlen még elképzelni. A hazai viszonyok között, az átlagos ezer megrendelések, szorozva a számos változások a paramétereket, generál, eléggé'capacious egy kis termelési munkafolyamat generál, a konkrét követelmények a információs szolgáltatások. Követelmények Lafarge Leírta a szervezet az üzleti, mind a természet, a környezet megköveteli az illetékes informatikai támogatás az üzleti folyamatok, különösen, rugalmas, hatékony (szempontból elérése a cél) információs rendszer. A helyzetet tovább súlyosbodnak a megnövekedett igények Lafarge előírt számviteli, üzleti menedzsment, amelyek transznacionális jellegű. Különösen fontos, hogy a menedzsment a csoport folyamatosan küzd, így javítva a hatékonyságot, ami gondos fejlesztés a beszámolási rendszer. A munka ebben az irányban gyűjtik a tervezet Egységes Adatszolgáltatási Rendszer, amely használható, ha a végrehajtási szoftver cég Hyperion Solutions. Abban a pillanatban az a feladata, beszámolási online. Most jelentés az eredmények minden csoport személyiséggel havonta készül az első követő évtizedben a jelentési hónap. A mondatok a következők: mérleg; értékelés nyereség vagy veszteség; margin termék csoportok; az átlagos költségek, kedvezmények a termék csoportokat, illetve régiók; jelentése költség központjában, a cash-flow kimutatás. Mint megjegyezte, horgok, a következő követelmények a menedzsment a Lafarge, az orosz leányvállalat Zobov'mivel csökkenti a készítmény havi vállalati jelentési legfeljebb egy hét. Hatékony működését a vállalati igényel egy nagyon átgondolt megoldások területén, szabott, a helyi üzleti feltételeket. De ezt a kezdeményezést, lelkes intelligencia, a belföldi vállalkozók befut pedantry Lafarge, amely arra törekszik, hogy standardize minden szempontból a vállalat. Szerint Kryukov, szabványosítás, az információs technológia belül Lafarge a különböző mértékű részlet vonatkozik az építés helyi hálózatok, rendszer, alkalmazás, szoftver, szerk'számítástechnikai platformok, a biztonságpolitika, e-business alkalmazások üzleti tevékenységekre (például ERP, CRM, közös az egész csoport alkalmazások, személyi gazdálkodási, beszámolási, valamint a konszolidáció, valamint a tudásmenedzsment. Minden osztály belül egy ipari csoport (a speciális beton, azbeszt, tetőfedő, aggregátumok beton, ill.) saját további előírásokkal kapcsolatos főleg szoftver, figyelembe véve az iparág sajátosságai, valamint a problémák, amelyek még nem szabványosított szinten Lafarge. Feltételezhető, hogy egy ilyen részletes standardization részben annak köszönhető, hogy egy szinte teljes átadása az összes információt a szolgáltatások kiszervezése. Ez az átszervezés történt Lafarge 1998-ban. Volt vágva, szinte a teljes it-személyzet, a legtöbb közülük talált menedéket a gyomrában az IBM, amely ettől kezdve lett a fő partnere a Lafarge. A rendelkezésre álló részletes, szigorú szabványok lehetővé teszi, hogy egy kis csoport informatikai vezetők biztosítani a hatékony üzleti folyamatok információs szolgáltatások. Létrehozása hatékony nagyon hatékony volt az oka, hogy 2003-ban, a hírek Igazgatója Lafarge, Dominique Malig nyert Franciaországban, a címe CIO az Év. A karok az outsourcing Út BRAAS DSK-1" modern informatikai megoldások tanulságos elsősorban az a tény, hogy ez nagymértékben tükrözi a probléma, hogy jelentkezik csepegtetni a natív talaj külföldi üzleti magatartás. Az alapítás óta a német oldalon adta az orosz partnerek, mint ő gondolta, mindent, ami kell. Nagyon erős idején a szerver platform IBM AS/400 volt két kis alkalmazás - támogató logisztikai, pénzügyi-számviteli, ami már sikeresen tesztelték a minden növény. Ismerős az orosz szakemberek zuhant bele egy mély depresszió. Az első az volt írva egy kis német cég speciális rendelés Braas. Ez volt a jellemző, teljes lezárás, abszolút megfelel a feltételeknek, a vállalkozás Németországban. Egy adott csalódás volt a záró eljárás, amely elérhetetlen, hogy módosítsa az összes megadott információt. Számviteli program volt, átfogóbb, de egyáltalán nem lokalizált. A segítség lehet, hogy egy jelentést útmutató Braas, de a belföldi számlák nem volt lehetséges. Ennek eredményeként, a munka megkezdése előtt kellett felszerelni egy könyvelő. Külön személyi számítógép'a számítógépen telepítve van az egyik változat a számviteli szoftver családi LEGJOBB. A helyzet meglehetősen pikáns, nagyon fontos, hogy teljesen túl a megértés, a német partnerek. Nem realizált potenciális erős comp'számítógép-technológia kombinálva a szükség duplikált adatok tétel, amely mindig tele van a vita, a veszteség, a hatékonyság növelése. Eközben ő Braas 1996 óta igyekezett megvalósítani az SAP R / 3. Az orosz vállalatok ez a projekt volt elfogadhatatlan. A fő counterargument szolgált a magas költségek kivitelezése, karbantartása. Abból a szempontból, a Kryukov, SAP még nem fizetett elég figyelmet, hogy a honosítás, a modulok, amelyek a legnagyobb érdeklődés a vállalkozások, a méret, profil hasonlítanak ág Braas (elsősorban pénzügyi, számviteli modul). Az ő szempontjából, ennek oka az a tény, hogy a legtöbb SAP ügyfelek az ipari szektorban a legnagyobb feldolgozóipari vállalkozások, ami elsősorban érdekli a minőség a modulok termelési-gazdálkodási tervezés. Ebben az értelemben szerint Kryukov, SAP, Oracle elveszti a Microsoft, amely rugalmasabb a partnerekkel, valamint fizet több figyelmet, hogy a közép -, illetve kisvállalkozás. A vezető orosz ág, világossá vált, hogy az üdvösség a vállalkozás a kezüket, úgy kezdődött, hogy keresik a kiutat a nehéz helyzetből. Abban az időben sikerült találni, csak két tisztességes honosított megoldások a könyvelés területén az AS/400 platform, de amikor közelebb vizsgálat, voltak elhagyott. Akut a kérdés, a változás a platform, az átmenet egy teljesen új megoldást. A figyelembe véve a választott szállító, BRAAS DSK-1", próbáltam fókuszálni, főleg azon a szinten, az értékesítés utáni szolgáltatás. Ezen kívül, még akkor is, ha van jó támogatása számos jelentős beszállítói kizárták a figyelmet, mint a félelem, az átlagos szolgáltatás megközelítés, amely nem tenné lehetővé, hogy vegye figyelembe a sajátosságait egy adott cég. Keresztül gondos elemzése, úgy döntöttek, hogy megállunk a Columbus EZ a Partner, s mint a későbbi események azt mutatták, hogy a választás jó volt. Meg kell jegyezni, hogy ez a választás tett, nem volt elég egyedül az informatikai Osztály a cég nem volt képes megoldani a problémát egyedül. A német oldalon, az érzés a felelősséget a sorsa az ág, nyújtott jelentős segítséget. Először is, ez 1998-ban kifizetett szolgáltatások tanácsadók Pricewaterhouse az elemzés a hazai piac informatikai megoldásokat, szolgáltatásokat. Amellett, Moszkvában küldtek tapasztalt informatikai vezetők, akik rövid idő alatt határozta meg a határokat, tartalma a projekt elérte a menetrend. A Columbus aláírt előzetes szerződés érdemes körülbelül tíz ezer dollárt, a pre-projekt tevékenységek. Az eredménye ez a tevékenység a rendelkezésre álló megértését vállalatirányítási leírás valamennyi üzleti folyamatok (használata nélkül jelölések, mint IDEF) , a javaslatok megfogalmazása a szervezet számára a megfelelő információs rendszer. Szerint ezek az eredmények alapján az információs rendszer volt a kiválasztott szoftver Navision Concorde XAL; a teljes költség a szerződés végrehajtását elérte a mintegy 100 ezer dollárt az Átmenet az új rendszer valósult meg, azonnal befejezésekor minden szükséges munkát. A társaság nem volt az az időszak, egyidejű használata a két rendszer. Szerint Kryukov, az ilyen átmenetek kell fordulhat elő, egyszerre a félelem akadályozza a fejlődést az új szervezetek. Rendszer XAL létezett a társaság 2004-ig, amikor több okból történt az átmenet, hogy a Microsoft Business Solutions-Axapta. "Első jele, hogy" az új projekt bemutatása a rendszer 2000 májusában. Horgok meglátogatta őt, s az ő szavait, rájöttem, hogy ez a "halál" XAL. Ettől a pillanattól kezdve elkezdett követni a kiadvány az új rendszer, annak érdekében, hogy pontosabb kilátás a kilátásai a fejlődés. Használata MBS-Axapta volt sürgette a következő körülmények között. Először SV'a kapcsolat az átmenet a szerkezet Lafarge jelentősen megnövekedett igényeket a menedzsment könyvelés. A régi rendszer lehetővé tette számukra, hogy végre, nagyon nagy munka. Emellett a fejlesztési hálózat távoli irodák'volt, hogy javítani kell az információcsere velük, majd állítsa be a kifinomultabb technológia, mint a Fax. Az új rendszer egyszerűsített ez az eljárás. Ösztönözni átmenet, valamint az Általános helyzet a piacon. Világossá vált, hogy a Concorde XAL a végső szakaszban a marketing életciklusa várunk kinyilatkoztatások tőle nem szükséges. - Én aláírt egy új szerződést a Columbus összege 200 ezer dollárt is voltak frissítés a hardver platformon, mivel az új rendszer volt drágább. Az átmenet Axapta elvégezték a szokásos BRAAS DSK-1" egylépéses módon, abban a pillanatban a vállalkozás lehetőségeit kutatja az új információs rendszer. Következő politika Lafarge csoport területén outsourcing, "BRAAS DSK-1 adás, a külső támogatás fenntartása információs rendszerek Axapta fejlesztési a hálózati infrastruktúra. Ez lehetővé tette az in-house azt csapat, amely csak a két ember, hogy teljesen fedezni a szükséges adatokat egy modern, dinamikusan fejlődő vállalkozás. Jövő outsourcing a Legjelentősebb a történelem automatizálás ellenőrző BRAAS DSK-1" képviseli két pontot. Először is, ez lett elcsépelt megállapítás a szükségesség, figyelembe véve a helyi körülmények, amikor azok átvitele vagy más üzleti döntéseit, az új földre. Másodszor, jelentős tapasztalattal a hazai vállalatok használó 100% kiszervezése nem alapvető, de még mindig jelentős folyamatok. Bár ez a megoldás részben UAI'kapcsolódó vállalati szabványok multinacionális ipari csoport, akkor beszélhetünk bizonyos változások a megközelítések az orosz vállalkozók üzleti tevékenységet folytatnak, mert ez nem az első, nem az egyetlen ilyen példa. Horgok megfogalmazott három akadályozó okok miatt a fejlődés az it outsourcing Oroszországban: az olcsó munkaerő; különleges mentalitás, a helyi felső vezetés, hogy szereti, hogy minden az ő"; a magas kockázatok outsourcing, típusok'társított bizonytalanság a piaci szolgáltatások. Azonban abból a szempontból, Kryukov, ez a módszer specializáció vagy az integrációs erőfeszítések, az üzleti partnerek a jövőben. Ő határozottan tervezi, hogy dolgozzon ki ez a megközelítés a szervezet számára, az informatikai szolgáltatások a tanácsot. FORRÁS: Igazgató információs szolgáltatások
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése