Építés, újjáépítés.
Szabályok kidobás 2006-10-31 15:28:20
Még a piacon, amely majdnem teljesen elfoglalták a termékek külföldi gyártók, 3 évig, akkor lesz a vezető. Hogyan mondja Bogdan réz, Ügyvezető Igazgató a CJSC "Termelés körülbelül'Danna" Fa táblák, anyagok? (Márka WBMg). Vállalati márka WBMg kezdte aktív dolgozni az ukrán piacon összetevők bútor 1998-ban, mikor a hazai rétegelt lemezek voltak ritka, szinte 100% - ezek a termékek lettek importálva. Jelenleg a társaság végrehajtási Ukrajnában 75% - a termelt laminált chipboard; a többi a termékeket exportált külföldre. Ügyvezető Igazgatója CJSC "Termelés körülbelül'Danna" Fa táblák, anyagok? Bogdan réz-magyarázza a cég sikere az a tény, hogy az ő idejében a társaság WBMg frissített technológiai berendezések, változó, hogy egy több modern megközelítések termelés menedzsment minőség-ellenőrzés, amely lehetővé tette, először is, hogy elérje a kívánt fogyasztók minőségi összetevőket bútor, másodszor, hogy csökkentse a költségeit a feldolgozóipari termékek. "&": Bogdan miroslavovich, mint amennyit kellett szem előtt, amikor úgy döntött, hogy adja meg az ukrán piacon összetevők bútor? B. C. : Először is mi felhívta a figyelmet arra a tényre, hogy ez a piac szinte 100% - os volt a behozott rétegelt lemezek. Azonban a legtöbb őket a minősége nem felel meg a követelményeknek, a bútor gyártók, valamint a vásárlók. Azonban, Ukrajna, mivel a Szovjet időkben volt orientált gyártási alapanyagok, bútoripar (Nadvirna, Kostopil növények). Végezték a kvalitatív piackutatás, majd úgy döntött, hogy a szervezet a termelés a'egység, amely képes lesz nyújtani a fogyasztók magas minőségű rétegelt lemez, amely képes versenyezni az importált áruk. A cél az intenzív termelési egységekre vonatkozóan, hogy ezek a cégek végezték modernizálásával, régi berendezés, ami létezett a Szovjet időkben. Az eredményt értünk a kívánt bútor előállított mi alkatrészek, azok esztétikai, fizikai-mechanikai jellemzők superior importált analógok. 2000 végén - kora 2001-ben szembesültünk egy problémát, amikor a termelési kapacitás nem volt elég, hogy kielégítse a kereslet a termékek. Így 2001 végén volt üzembe helyezve két modern vonalak laminált chipboard, ami segített, hogy növelje a kimenet az 1, 5 alkalommal. Ez kellett ahhoz vezetett, hogy bizonyos paritás az arány kereslet-kínálat. Jelentős szerepet játszik az a siker, valami vagyunk aktívan együttműködik a szűken speciális szakértők, a termelés forgácslemez, Németország, Svájc, Ausztria, amely elmondani a világon az újítás, az innováció, az ajánlásokat a bevezetett új technológiák. Szakértőink képzett, képzés külföldön. "&": amellett, hogy a termék, minőség, alacsony árak, mit segített önt, hogy vegyen ilyen rövid idő vezetői pozícióját a piacon? B. C. : Ma a hazai bútor piac dinamikusan fejlődő, pedig minden évben a szám minőségű, modern bútor, előállított, Ukrajna növekszik. Ezért az egyre növekvő kereslet a magas minőségi alapanyagok, a gyártás; most a bútorok alacsony minőségű egyre nehezebb eladni, akár a viszonylag alacsony ár. Ezért szeretném kihangsúlyozni, hogy a marketing a politika, mint korábban, ez alapján a immutability a tény, hogy az általunk gyártott alkatrészek bútor kell, magas minőség. Ez segített nekünk megállapításához való szoros kapcsolat bútor gyártók, valamint a kereskedelmi partnerek, valamint azt is lehetővé teszi, hogy a store most egy jó üzleti kapcsolatot velük. Valamint a fejlesztési stratégia, egyrészt, amelynek célja a növekvő termelés, javuló minőség, a másik, bővítése a köre decors, növeli a variációk vastagsága, a lemez. "&": Milyen tényezők határozzák meg a megközelítést, hogy a formáció a termékcsalád? B. C. : Ha létre egy új sor decors igyekszünk összpontosítani, az íze beállítások vevők bútor egy adott régióban. Szóval igyekeztünk, hogy egyesítse a szerkezet bélyegzés, mivel a fogyasztók preferenciái az egyik a régiók Ukrajna. De kiderült, hogy a bútor-vásárlók más régiókban nem néztem ezt az elképzelést. Hogy a helyes választás segítünk partnereink bútor, megosztják velünk információt az új trendek a divat az egyes régiókban. Növeli a köre vastagságú a lemezek teszünk annak érdekében, hogy elfoglalják a niche piac, rétegelt lemezek, amelyek még mindig uralják a külföldi versenytársakkal szemben. Szóval ma, az általunk gyártott a lemez vastagsága 16, 18, 28 mm-es, de mivel ez év áprilisában indul a termelés forgácslemez, rétegelt lemezek vastagsága 10 mm, amelyeket a gyártás során használt szekrények, 22 mm, a termelési, kereskedelmi, valamint gyógyszeripari berendezés, stb. Most tányér ilyen vastagság hozzák, főleg külföldön. Ezen kívül, már szervezett a kiadás egy új sorozat a rétegelt lemezek elit színek, a termelés exkluzív bútorok. Elvárják, hogy egy vezető pozícióját ezt a rést. "&": Őszén 2001-ben, a cég bejegyzett védjegye WBMg a rétegelt lemezek. Milyen feladatokat nem kíván megoldani a segítségével ezt a lépést? B. C. : az a tény, hogy tudunk készíteni a lemezek különböző árkategóriákban. Mi összetevőket használnak fel a gyártás során, mint drága, viszonylag olcsó bútorok. Alatt a védjegyet WBMg úgy döntöttünk, hogy az ajánlat csak a minőségi termékek. Különösen ez a márka, mi "nem pörget? - Népszerűsége vitte a termék maga, azaz a márka imázsát, de fordítva nem tehetjük meg. A SV'ebben a tekintetben, hangsúlyozni szeretném, hogy mindig elvárható, hogy megtaláljuk a legjobb arányt ár / minőség bútor gyártók. Ez is megerősíti, piackutató által végzett szakemberek a bútorok szövetségek számos országban. Ez nagyban magyarázza a növekvő népszerűsége a termékeinket nem csak az ukrán, hanem a külföldi piacokon. Így a megfelelés a termékek a márka nemzetközi szabványok biztosítják a stabil export Oroszország, Fehéroroszország, Németország, Lengyelország, a cseh Köztársaság, az ország Közép-Ázsiában, a Közel-Keleten, valamint mások. "&": szembesülsz problémák, amikor a belépő piacán más országokban? B. C. : az export lemezek Oroszországban (a legnagyobb külföldi piac), akkor szembesülnek a probléma ugyanaz a hiánya termelési kapacitás. Mivel a nagy kapacitás az orosz piacon vagyunk 2001-ben, nem tudta kielégíteni az egyre növekvő kereslet, néhány esetben egyszerűen az volt, hogy a mesterségesen korlátozza kivitelük, hogy ez az ország, amelynek kötelezettségek'asana, hogy ukrán ügyfelek. Azonban ez a probléma meg van oldva, a bevezetés után a további sorok. Egy időben mi volt a probléma, a másik fajta - ha termékeink értékesítése alatt más márkanév. Amikor pedig belépett az orosz piac állunk szemben olyan helyzetben, amikor az egyik cég St. Petersburg eladni a lemez leple alatt a finn egy felfújt ár. Természetesen, ez negatívan befolyásolja a forgalmat. Kellett hagynia együttműködés a cég, majd néz ki, megbízható partnerek. "&"az: milyen irányba mész, hogy továbbra is növekszik a vállalkozások? B. C. : minőségének Javítása, bővítése, a termékek körét, megyünk, hogy maximalizálja a rést, rétegelt lemezek, ezáltal kiszorítása az ukrán piacon a külföldi termékeket. Emellett tervezik bővíteni a termelést az asztal tetejét - most a piac által uralt behozott típusok ez a termék. Idővel, tervezzük, hogy fedezze fel a kérdés, hogy lesz vezetők a termelés, értékesítés mindenféle bútorok. Súgó márka (Fa Táblák & Anyagok - fatüzeléses anyagot? ), Amely termel JV Interplyt? (M bíróság) "Össze fa táblák? (M Kostopil), regisztrált 2001 nyara Szerint piackutatás, ma WBMg foglal több mint 60% - át a hazai piacon a rétegelt lemezek. Főbb típusai a gyártott termékek: chipboard, laminált chipboard, countertop, rétegelt lemez, Gnatclean termékek-természetes furnér. Beruházások a rekonstrukció termelés 1999 - 2001 körülbelül 4 millió dollárt, két növények 2001-ben készült 8 33 millió tér m laminált, 2000 - 4, 58 millió tér m 2002 tervezett termelési csiszolva forgácslemez, körülbelül 250 ezer köbméter, amely több mint 12 millió tér m a rétegelt lemezek. FORRÁS: Réz.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése