2014. június 26., csütörtök

Kerámia szaniterek: esztétika örök funkciók 2006-11-07 11:29:10

Építés, újjáépítés.

Kerámia szaniterek: örök esztétika
2006-11-07 11:29:10


Legjobb kerámia szaniterek nem csak hibátlanul végre az elsődleges funkciója, de hogy hozza esztétikai élvezet. Ez a felülvizsgálat a főbb pontokat, a piaci interfance Ukrajnában. Felhasznált anyagok társaságok IDEÁLIS SZABVÁNY, mind az UNITECH BAU. Ha az a személy, összekeverjük az agyagot vízzel, mire a'ASCO tömeget, amelyből ő elő az első hajó, ő valószínűleg nem volt ötlete, hogyan létfontosságú elemek jön létre a jövő nemzedékek. Kerámia szaniterek, mint része, hogy opcionálisan modern ház nagyon is lehetséges, hogy képzeljék el, anélkül, berendezések, bútorok, egyéb elemek a műveletet, vagy inter'szakmai befejezés - legalább abban a szakaszban, a javítás vagy előestéjén invázió a lakosok. De anélkül, fürdőszoba wc-vel (néha együtt) még a következő lépés az ő lakhelyére elképzelni. Vannak, persze, a szomorú adatokat tömbök új épületek, a szemlélődés, az új tulajdonosok ezekben a szobákban csak a mennyezet, fal, padló, de ez a gyakorlat idővel, még mindig tart. Mert jelentős szoba annak tartalmát. Majd a kád, vagy más newfangled a dolgok, csak egy része a töltelék, nem kevésbé az a fontos, mosdó, wc, bidé, valamint urinal. Ezek a darabok szaniter kerámia (szaniterek), mert a hagyományos alapanyaga a gyártás még mindig ugyanaz agyag sült, valamint egyes technológiai folyamatokat. Néhány közülük "titkos mazsola" a gyártók. Azonban a legfontosabb dolog -, nem a mazsolát, majd a célra, amelynek lényege az elégedettség az alapvető emberi szükségletek, illetve a személyes higiénia. Között a tervezők a vízvezeték-szerelők van egy mondás, hogy a kultúra egy személy határozza meg a fordított összeg őket a víz. Ha a jelenlét az apartman, mosdókagyló, wc kötelező'feltétlenül, bidé, valamint urinal tíz évvel ezelőtt nem fér bele a koncepció a hazai lakossági fürdőszoba. Először is, nem tette lehetővé a méretek a helyszínen, ez a tényező már az adott okot, hogy még komikus összehasonlítás "fok'Jacob". Másodszor, komplexek, rendszeresen UAI'azuwan társadalmi propaganda, nem tette lehetővé a megjelenése ezek a tárgyak a mindennapi életben, a közönséges halandók. Most, a szakértők szerint, megváltozott a helyzet. Mi emberek sok van utazott külföldön, láttuk, hogy az élete, életmód, rájöttem, hogy mi történt, mire van szükségük. Itt most töltött a szekrények minden, ami hozhat egy extra szelet kényelem. Az jó dolog, most, hogy a megnövekedett területet, majd a laza erkölcs. A gyártók, szolgáltatók Hagyományosan az ukrán piacon bemutatja santervas mind a hazai, mind import gyártók. Mind itt, mind az eladók, mind a fogyasztó vállalja, hogy a hazai szaniter kerámia eddig, m', hogy finoman fogalmazzak, mögött, az import pedig a minőség, vagy a design. Az indíték neki választás marad, alacsony ár. A vezető ukrán vállalkozások esetében ez az ipar Slavuta ipari komplexum CC, JSC "Lviv kerámia gyár". Szerint a Vállalat ukrstroymaterialy " ezek a növények 2002-ben kívánnak előállítani, 2, 4 millió darab szaniter termékek. Majd ítélve a tempót, a termelés az előző időszakban, ez a feladat lesz megbirkózni, valószínűleg haladja meg ezt a tervet. Érdekes módon, a kérdés interfance egyike azon kevés industries építőipari termékek, ahol egész évben a tényleges eredmények haladhatja meg a tervezett. Azonban a piaci szereplők hajlamosak becslés a részesedése a hazai termékek összegének 20% - át. Része a kitöltési előállított áruk több mint húsz országban szerte a világon. Többnyire képviselte a gyártót, hogy a cseh Köztársaság (JIKA), Lengyelország (KOLO, CERSANIT), Törökország (KALE), Svédország (GUSTAVSBERG városában, IFO), Finnország (IDO), Németország (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, DURAVIT, IDEÁLIS STANDARD, GEBERIT, a HANSA, a KEUCO), Spanyolország (ROCA), Ausztria (LAUFEN). Jelentős hatása egészségügyi divat nyújt a német gyártó. Tekintettel, hogy a cégek kereskedelmi szaniter kerámia, a fővárosban egyedül van, nem kevesebb mint kétszáz. Bár folyamatosan tárgyaláson a fogyasztók nem több, mint tíz nevek CARMEN, UNITECH BAU Ukrbudmarket, AGROMAT, LEGJOBB SORT, majd mások. Fogyasztói besorolás, Mint a legtöbb áru, szaniter kerámia sorolható abból a szempontból, a fogyasztó számára az ár a jel. Hagyományosan, santervas lehet osztani ezt az utat. Turista osztályú. Ez a csoport arról,'egyesíti a termékeket úgy tervezték, hogy a fogyasztók alacsony jövedelmek. Termékek ebben az osztályban, nem valószínű, hogy eleget tegyen a fogyasztó igényeit, kivéve az élettani. Az egység, az áruk értékének az azonos csoportba nem haladja meg a 400 UAH. Elsősorban a belföldön előállított áruk. Osztály "a Standard". A termékek kifejezetten a vásárló az átlagos jövedelemmel. Felvázolni néhány átlagár lehetetlen, mert az ár tartományban nagy. Sok függ attól, méretű, alakú termék. Pref'ASCO szerint a kereskedők, meg lehet tenni, kivéve a wc-be: a költségek ebben a kategóriában terjedhet 450 600 UAH. Az árut ez az osztály képviseletére cseh, lengyel, magyar, olasz, spanyol, Osztrák gyártók. A legszélesebb körben kiemelt termékek félénk, JIKA, CERAMICHE DOLOMIT, CERSANIT. Osztály "Suite". Drága árut, azonban, mint általában, ez az alapvető készletek. A készülék ára ingadozik között $ 200-800. Elsősorban képviselte a német piacon (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, IDEÁLIS STANDARD), svéd ( ... ), finn (IDO) a gyártók. Osztály "Kizárólagos". Termékek jönnek létre, az egyéni vázlatok, általában egyetlen. Csak a nagyon gazdag ügyfél. Számukra a piacon VILLERROY & BOCH, KERAMAG, DURAVIT. Árak elhagyható, mert ebben az esetben nem számít - egy elem költsége ezer vagy több dollárt. Egyes gyártók termel árut, gyakorlatilag minden ilyen fogyasztói osztályok kivételével "gazdaság". Piaci struktúra szerint a kereskedők, a legmagasabb értékesítési között szaniter áruk elszámolni, mosogatók, wc-k. Egyes jelentések szerint elfoglalt körülbelül 40% - a, a teljes értékesítési szaniterek. Bidék, urinals, bár a kereslet az utóbbi években jelentősen növekedett, elfoglalni egy rést, amely nem haladhatja meg az 5% - ot. A vásárlók túlnyomó többsége vásárló érdekli az áru "economy class" class "a standard". A megújuló ezek a termékek, egyesek szerint becsléseket, akár 70% - a teljes értékesítési interfance. Sőt, az érdeklődés a hazai áruk találhatók, főleg az a része, építőipari vállalatok, épület magas-emelkedik, majd töltse ki fürdőszoba berendezési tárgyak. Szimpátia privát fogyasztói elfogult felé importált áruk. Ezen túlmenően az ügyfél az átlagos jövedelme általában nem csak az egyes egységek, valamint az alap beállítja, hogy néz ki, mint egy egész harmonikusan illeszkedik bármilyen helyet. A vállalatok eladási áruk osztály "Suite" vagy "Kizárólagos", látva a növekedést az írásbeliség vásárlók hasonló szaniterek. Kevésbé igényes ügyfelek szolgáltatásait tervezők, akik az állam szilárd cégek. Egyrészt szerint a kereskedők, könnyebb eladni, azonban a kreativitás velejárója a termékek értékesítését, az meghal. Az árak Nagyon komoly baj neves kereskedők hozták a vállalatok, amelyek csak az ár a motiváció, a vásárlók pedig nincs garancia. A cselekvések vezettek az elmúlt két évben, hogy csökkentse az árakat, szaniter kerámia átlagos 10% - kal. Bár az árak stabilizálódtak, majd a preferences (tulajdonságok) a fogyasztók, még mindig eltolódott felé vállalatok tartományban képes szállítani, felelősség'asana. Divat trendek ahhoz, hogy megértsük, mi az a wc, vagy a mosogató lesz a divat, a következő szezonban, meg kell mennie németországba. Vagy Olaszországban. Ezekben az országokban születik újdonságok. De ha a Németek inkább maximális gyakorlatiasság, az Olaszok kemény munkát az ellenkező irányba, zavaró összetett formák. Azonban sem ők, sem más nem felejtsd el a tökéletes minőséget. Szinte minden gyártó saját design Stúdió, ahol vissza trendsetters, hozzon létre saját "kiemeli, hogy". Azonban az új szaniter kerámia megtalálható a speciális kiállítások, média-vagy kiskereskedelmi üzletekben. Ennek hatása azonban nem teljes - van feltételezni, hogy a szó. Ma divat a modern, minimalista. Egyes tervezők, amely egyesíti mindkét irányban, létrehozott egy ilyen elvi megoldás, ha szükséges, úgy mondjuk ki, a tárgy nehéz. De az ilyen gyűjtemények út egyén. Eredeti készletek hiszem, hogy reprodukálja a formát egy vödör, vagy a medence szett egy talapzaton, vagy állni. Divat tartja két éve. Létrehozása ma a gyűjtemény a stílus "retro". Ezek igen drága, megvettem, csak egy kevés, de nagy ínyencek ókorban. Színes megoldások Sokoldalúság ismét vezet, ahol több, mint 90% - a értékesítés a vízvezeték-fehér szín keverhető más. A magas érdeklődés a vásárlók, hogy Matt vízvezeték élénk színek, hogy létrehoz egy olyan érzésem, m'minőségű, meleg... Mazsola Álom minden háziasszony kereskedők úgynevezett Antahkarana egy speciális bevonat "kerámia-plus". Az a tény, hogy a víz felszínén szinte nincs arcok, hagy foltok vagy csíkok. Ez lehetővé teszi, hogy nem vesztegeti az idejét az unalmas tisztítás mosogatók, nem pedig, hogy vásárolni dolgokat a tisztítás. Van már egy frissített verzió kerámia-plus összetétele a bevonat antibakteriális

FORRÁS: Ukrán építési könyvtárat

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése