2014. június 26., csütörtök

A Windows 2006-11-02 16:19:02

Építés, újjáépítés.








A Windows
2006-11-02 16:19:02

A gyártók a műanyag Ablakok különböznek az értékelést a piacon. Az optimista (bőven) gondolja úgy, hogy 2001-ben eladta 3, 6 millió négyzetméternyi Windows a $ 400 millió kiskereskedelmi árak. Több megbízható, véleményünk szerint, úgy néz ki, a piac felmérése, amelyet a kereskedők profilok az Ablakok. Éber alkatrészek eladók gondosan statisztikát az import szállítás, a termelés a belföldi termékek, illetve úgy vélik, hogy az elmúlt évben megvalósult 1, 5-2 millió négyzetméter a Windows. Egyes gyártók általában hitte, piac egyes "feltételes" dobozok (ahogy talált'megtudja, hogy az átlagos méretet kell venni, körülbelül 2 négyzetméter), valamint a standard egység hangerő ablak piaci'2001 0 9-1 millió doboz $ 150, 170, 1 darab, azaz körülbelül $ 150 millió kiskereskedelmi árak. Szerint a gyártó, az év során, a piaci nőtt a fizikai kötet mintegy 20% - a, de megfelelő növelje bevételeit ha ez nem történik meg: a növekvő verseny, kiskereskedők már arra kényszerültek, hogy csökkentse az árakat (lásd Fig. 1). Az elmúlt három évben ők estek 50-60% - a (lásd: ÜZLETI No. 50 datált 11. 12. 2000 ).
A kereskedők arra utalnak, hogy ebben az évben lesznek képesek eladni műanyag Ablakok 20% - kal több, mint az előző. De a bíró a növekedés a "pénz" hangerő piaci Okonski nem veszélyezteti.

IMPORT

Import a már meglévő ablakban, amelyek szigorúan véve, 7-8 évvel ezelőtt, "elindult" a belföldi piacon egyre inkább egzotikus. Ma, minden többé-kevésbé önálló tiszteletben tartja ablak társaság már megszerezte a saját termelés, a legjobb, csak behozatal a részek. Sok megszerzésére profilok, kiegészítők, speciális szállítók, majd importálhatja a dolgok nem rendelkezik.
Amennyire tudjuk, most már készen áll a Windows, importált kis mennyiségben a meredek irodák meredek cégek. A gyártók azt mondják, hogy egy kész ellátási standard Windows közös kis telepítés működő vállalatnak a Nyugati határ-menti területek: ez olcsóbb rendelni termékeket, lengyel vagy cseh szomszédok, majd csempészni ez utóbbi elnevezést. Ugyanaz a Windows, hogy nem adja át a figyelő szem, a vám, vámkezelési szerint econmico alatt a kód a UCC FEA 761010 (alatt ez a kód általában megy alumínium konstrukció. Bár a hozzáállás műanyag Ablakok van, alumínium, ablak gyártó, mi nem magyarázható). Adat import bemutatott táblázat. 1.

ÉVAD

Téli szezonon kereskedők, fém-kullancsok Windows. Néhány kliens kezeli holdrege módosítása a Windows. Kivétel - Windows-telepítés az új épületek. "WA-live" ügyfelek közepén tavaszán, majd az évad aktív értékesítési tart, amíg mid-az ősz.
Most néhány vállalat jelentős, hogy a városok nem tétlen más alkalommal az év terve, hogy a kereskedők a déli régiókban, különösen a krím-félszigeten. A Krími Félsziget nem csak vonzó "édes" időjárás. Itt is, mint mondják tőke Okonski, nemrég indult, mint a gomba nő, privát szálláshelyek, panzió házak, amelyeknek a tulajdonosai inkább telepíteni az új műanyag Ablakok.
Azonban a déli régió teljes helyi kereskedelmi, termelő cégeknél "Konzol", "Amtek", "agrár", "holland Ház", "Corporation", stb áraik 10-20% - kal alacsonyabb, mint Kijevben a cégek. Ugyanakkor a nagy tőke a vállalatok is meglepő, az ellenzék egy szélesebb körű, műanyag Ablakok.
De a kis tőke econmico a krím-félszigeten senki sem vár. A fő versenytársak-countrymen ők nyilvánvalóan veszíteni köre, valamint Crimeans - ár.

TARTOMÁNY

Ma, eladó műanyag Ablakok kínál három változata a termék: süket, swing-out majd egy bivalve (egy kioldó vak, a másik swing-out ablak.
Süket olcsóbb doboz swing-out körülbelül a fele. Néhány évvel ezelőtt, amikor az ár a Windows volt 50-60% - kal magasabb, a fogyasztók többsége volt hova menni, mihelyt a "wall" maga. Most, amikor az árak csökkentek, a jövedelem, a fogyasztók kezdett kibontakozni, a megnövekedett keresletet, következésképpen, az értékesítés-bukó Ablakok.
Vak ablak most, mint egy szabály, hogy a lakás nem szerelhető, csak akkor használható, irodák, üzletek. Szerint a kereskedők, most a részesedése "fa" számlák mintegy 20% - át a telepített Windows. A jövőben, a saját részvény értékesítés csökken. Úgy látszik, süket a Windows csak akkor telepítse a boltokban. Nem valószínű, hogy növelje értékesítési kombinált doboz (lásd a vélemény, Szergej GUBSKY oldalszám: 46).
A legtöbb sikeres (valószínűleg azért, mert ez a legdrágább a rendelkezésre álló változatok. - Ed. ) Okonski figyelembe swing-out design ablak. Ma, ezek az Ablakok biztosítják a kereskedők mintegy 40% - át az értékesítés. Majd, aszerint, hogy azok az előrejelzések, a kereslet ezekre a Windows nőni fog.
De minden a kiskereskedők nem hallottunk, hogy a jövőben a piaci felajánlja az új építési Windows. Míg a termékválasztékot "biztosítani" alkatrészek, profilok, kiegészítők, ablak sills, sills, szúnyog hálók.
Nem "fényes" a legtöbb econmical majd köre üveg. Alapvetően most kínál egy-, két-kamra (ritkán három), a kettős-mázas Windows. Is szinte egyáltalán nem használja az ukrán cég, valamint az az előnye, PVC profilok, mint rugalmasságát. Az alak az ablakban lehet tenni formájában boltívek, majd a formában palousa. De Okonski, ritka kivételtől eltekintve, az ajánlat műanyag téglalap. A feltételek kemény verseny (ami ma már annyi a kereskedők azt mondják. - Ed. Ők még mindig jobban szeret harcolni a helyét a piacon keresztül a dömping, illetve nem a sokszínűség, a termékskála.

SZÍNES

Pedig a kereskedők a műanyag Ablakok, valamint a fogyasztók még mindig nincs hozzászokva, hogy a színes műanyag. A piacon ezt a terméket kínál egy pár. Szerint szereplők 80% - a értékesítés nyújt egy klasszikus, hagyományos fehér termékek csak 20% - a a színes Ablakok. Az arány már stabil maradt az elmúlt években. Többnyire színes remekművek "szenved" csak azokat nem rossz a fogyasztók, amely megköveteli, hogy az új ablak tökéletesen egyezik a homlokzat, az épület, vagy illeszkedik a vállalati színek.
Amennyire tudjuk, színes műanyag Ukrajna szinte nem behozott: tegyük fel, drága. Ezért, "szerencsés" a gyártók már a helyén, lamna profilok. Bár a laminálás folyamat szerint a kereskedők, inkább egyszerű, aki azt akarja, hogy hozzon létre harmónia a külső, majd díszíteni a Windows csak az egyik oldalon, "furcsaság" költsége mintegy 20% - a teljes költség, a termék; aki akar, kérem, a szemét, minden nap bent kell fizetnie 30% - kal több, mint a fehér mezőbe. A szabály az, hogy csökkentse az ár az áru, a vásárlók mentése a megfelelő profilt, majd az üveg. Legnépszerűbb ma kék, "fa" sötét cseresznye.

SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT

Konsztantyin topton, Helyettes Igazgatója
LLC "Paritás-Kijev" csoport cégek "Par";
gyártó műanyag, alumínium szerkezetek)
Arról ár:
- Az ár a műanyag termékek, elsősorban attól függ a használt anyagok - PVC profil, üveg, tartozékok. 2001-ben, a különböző gyártók, a különbség az ár 1 négyzetméter. m az ablak elérte a 30. E. Ez azért van, mert a piaci Ukrajna'volt, majd egyre népszerűbb a hazai gyártó PVC profil. A fogyasztók most, hogy a választás közötti olcsóbb, hazai termék, drága, jól bevált importált.
Körülbelül a piacon:
Nagy lista bemutatott Ukrajna profilok német, Osztrák, török termelés nyújt széles köre nem csak a fogyasztók, hanem a termelők. Ez utóbbi lehetősége van arra, hogy diverzifikálják a tartomány használata több típusú profilok különböző árkategóriákban, hogy elérni az ügyfelek különböző jövedelmi. Nagy a verseny kényszeríti a gyártók keresik az új piacok a régiók Ukrajna, ahol ellentétben-Kijev, a szolvencia a népesség alatt. Ha a kereskedés egy cég próbálja meg, hogy nem hagyja ki a már erős pozícióját a tőkepiac.

Vladislav TKACHENKO, senior mérnök iroda
"TECCO-Plus" (a gyártó, a nyílászárók PVC)
A eladásösztönzés:
- A legtöbb latitude választás jelent egy potenciális vásárló, egy holtpont. Nem kell eladni doboz (csakúgy, mint bármely más áru) a telefonon, mint caressing költség "négyzetméter" nem mindig megfelelni az elvárásoknak, a megrendelő. Mert a cég értékesíti négyzetméter, komplex tervező, ahol a minőség a profil paraméterek az üveg, a képesség, az eladó, hogy mondd el a termék, stb. fontos szerepet játszik.
Ezért egyes nagy cégek, beleértve a cég, biztosítja, hogy az ügyfél a lehetősége, hogy majd értékelem a különbség a profilok, vasalatok, szerelvények, alkatrészek (például a cég ezt a kiállítást szervezett profilok), tudjon szakértői tanácsadás működési jellemzői a termékek.
Személyzet:
- Sok kereskedelmi cégek szenvednek hiánya a szakemberek tudják, hogy ügyesen, hozzáértő kínál áruk kiskereskedelmi pont. A nehézség abban rejlik, hogy a kiegészítő képzés fizeti ki, nem egyszer, így megengedheti magának, hogy csak anyagilag erős vállalat.
Kis firmochki elveszíti eredmény, mivel a termék ajánlat képzetlen személyzet

SZEREPLŐK

A szám az ablak cégek az elmúlt p'öt évben növekedett, akár többször is. Most az ukrán piacon mintegy 300. Majdnem fele econmico szállt a Kijevi piacon. A tőke, az emberek gazdagabb, építése pedig több, hirtelen, mint más régiókban, Ukrajna.
Fő ablakban a vállalatok körülbelül egy tucat. Ma már ezek a cégek, hogy termelni, eladni, mintegy 1 ezer négyzetméter műanyag Ablakok a hónapban. Gyakran a nagy cégek import tartozékok, hogy eladja a kisebb cégek. Közepes cég képesek a hónap "push" 500-800 négyzetméter Windows.
Amellett, hogy a piac valóban elárasztott vannakam, jelentős verseny kezdték tenni a korábbi "finom" ügyfélkör egy nagy építőipari vállalat. Az általuk szervezett saját ablak gyártás, valamint a teljesítés építési ház pritorgovyval "kiskereskedelmi".
Az értékesítési szervezet. Most, amennyire tudjuk, több nagy Kijev vállalatok aktívan formálja értékesítési hálózat a régiók, de mindegyik megy a saját útján.
Az első út. A kereskedők válassza kis ablak gyártók. Ők biztosítják a kedvezmény-10% - tól 30%. A több, a társaság"mom" érdeklődés a régió, különösen a nagyvárosokban, a több kedvezmény.
A második utat. "Felvételi" a kereskedők száma, építőipari cégek, melyek esetében a fő tevékenység, az építési házak. Ezek a cégek nem csak a termékek használata a telepítés alatt építési házak, hanem felajánlhatja, hogy más cégek, valamint a végfelhasználók számára.
Még akkor is, ha a társaság"anya", valamint képes lesz kielégíteni minden kereskedő vizsgálatokat, egy rengeteg gyártó, illetve a hiánya kereskedők jobb választás lesz az utolsó.
A harmadik út. Egyes nagy cégek kezdtek, hogy nyissa meg a saját irodái a különböző régiókban. Ismeretes, hogy drága (a nyitó, a hivatal, a személyzet kiválasztása, további reklám, stb.). De ugyanakkor, a vállalat azonnal reagálni ár változása a régióban, figyelemmel kísérése a végrehajtás minősége a rend.
Szinte egyik econmico nincs kockázat, hogy ragaszkodik ahhoz, hogy a kereskedő csak akkor működött a termék. Azonban ez felesleges.
A kereskedők igyekeznek ajánlat az áru azok a cégek, amelyek nem versenyeznek egymással. Például, értékesítési drága termékek, olcsó.
Talán, a feltételek növekvő verseny "szülő" a társaság lesz szükség, hogy a választás. De kétséges, hogy sikerülni fog. Még akkor is, ha "anya", valamint képes lesz kielégíteni minden kereskedő vizsgálatokat, egy rengeteg gyártó, illetve a hiánya kereskedők jobb választás lesz az utolsó.
A kiskereskedelmi. Annak ellenére, hogy a növekedés a kereslet, építőipari vállalatok, ma körülbelül 50% - ablak szereplők végrehajtására "alatt az egyén érdekében," a lakossági ügyfelek.
Általában az úton, hogy a mobiltárca az ilyen ügyfelek keresztül pontok vételi megbízások.
Sok ablak cégek csalódást ez a módszer a promóciós termékek, mint bérelni pont szerint két három négyzetméter, a közértben, áruházak vagy a háztartási áruk. "Ev" (vagy még akkor is undorító. - Ed. ) Yawns vizsgáztató körülbelül két-három ablak töredékek nem inspirálja a potenciális ügyfelek egy jelentős érdekében. Így most pénzügyileg erős vállalatok aktívan próbál jelen a termék szalonok. Amellett, hogy a mintákat a termékekről, azok igazolni, összetevők: profilok, üvegezés, hardver. Majd próbálja tenni az áru különböző ár csoportok. Vegye figyelembe, hogy néhány cég kínál nem csak Windows, hanem a fák'fa, alumínium. De, mint általában, egy kiskereskedelmi pont a versenyképes termékek próbálja meg, hogy nem tesz, mint a fogyasztói kezdődik egy hosszú idő, hogy mérjünk minden "" "ellen" vásárol, egy adott típusú ablak, ennek eredményeként elhagyja üres kézzel.
Sok kereskedő már tapasztalt személyzet hiánya pedig azt mondják, hogy a megállapítás illetékes minősített eladó, aki azt tudom, mindenféle profil, üveg, beépítési jellemzők, valamint volt egy jó pszichológus, egy valós probléma (Panochko fizetés emelés nem próbáltam? - Ed. ). A szabály az, hogy a cégek próbálják megtalálni az ilyen eladók keresztül felvételi Iroda. Még akkor is, ha több vagy kevesebb egy illetékes szakmai, szükséges, hogy fektessenek be a follow-up tanítás. De, mint mondják, a játék megéri a gyertya: egy képzett szakember értékesítési szerint a kereskedők, azonnal növekedés 60% - kal, néha akár 80% - os.
Azonban a kis cégek, melyek az olcsó termékek, nem hagy cserben "point-of-service megrendelések" a gazdasági piacok.

SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT

Igor BINKOVSKY, fejét az ablakon
technológiák a képviselet REHAU AG + Co Kijev
Körülbelül szolgáltatások:
A siker egy cég, hogy eladja műanyag Ablakok, nagy mértékben függ a beszállító. Gyakran szereplők, különösen a kezdők ebben a szakmában, szembesülnek azzal a problémával, a "helyes mérnöki számítások", valamint a telepítési profilok. Mivel a minőség a kész termék függ a képesség, a technikai személyzet a társaság. Ez különösen igaz a cégek, amelyek részt vesznek, vagy tervezi, hogy vegyenek részt a játékban nem csak a vegyi áruk, hanem a fejlődés, a gyártás komplex struktúrák - téli kertek, üvegházak, stb. Ezért, annak érdekében, hogy elkerüljék a panaszok az ügyfelek részéről, majd mentse a saját pénzt, fáradságot fordított remounting, vagy ami még rosszabb, egy teljes csere a Windows, meg kell, hogy a vonat további technikusok, mérnökök, szerelők, eladók. Mi, sőt, részt vesz a műszaki Osztály irodánkban. Is a munkatársak feladata a jövőben inspects képzett, úgy, hogy nem követünk el hibákat. Ha vannak hibák a munka, illetve a gyártó valamilyen okból visszautasítja, hogy megszüntesse azokat a képviselet formája, a büntetés joga megfosztani őt a biztosított eszköz

Szergej GUBSKY, Igazgatója a cég "globe"
(A hivatalos márkakereskedő, a gyártók fák'fa
illetve műanyag nyílászárók)
Körülbelül a piacon, a termékkel kapcsolatban:
- A verseny a piacon, a műanyag Ablakok egyszerűen csodálatos. Piaci millwork fa elosztó rendszer több karcsú, mert a dolgozó ezt a terméket korlátozott termelők száma - nem túl időigényes gyártási folyamat ("festmény", faipari, fűrészelés, ragasztás, stb.). Termelés, termékek, PVC nem különösebben nehéz, annyira sietett, hogy a piac minden egyéb tételek. S ez így történt, hogy a műanyag legyen olcsóbb, mint a fa, ezért sok cég nem is kínálnak mindenféle tárgyakat, amelyek növelik a termék árát. Most a Windows PVC fel mindenütt a szállás. Bár a Nyugat-úgy tartják, hogy a meleg, környezetbarát ház kell felszerelni fák'fa Ablakok. Az én véleményem az, hogy a divat ma ablak, egy szárny süket, a más swing-out találták ki, nem a jó élet, illetve, hogy megfeleljen az igényeinek szegény ember. De valójában ezek az Ablakok nehéz, veszélyes, a szoba szellőző rosszabb, stb. Ezért a jövőben a kereslet csökken.
Körülbelül promóciós:
- Térkép az ablak kívánt tágas parlors, ahol lehet szabadon állítsa be a mintákat. A vevő köteles van egy választás, mivel a vásárlás p'ATI, még az olcsó Windows ($ 150-200 / doboz) fog kerülni őt $ 750-1000. Annak érdekében, p'jobb, azt kell "úgy érzi," 30 dobozok különböző típusú műanyag, különböző laminálás, különböző összetételben, a különböző kiegészítők, stb.
Csak ebben az esetben, az ügyfél nem fog menni, hogy a versenytárs.
A reklám:
Véleményem szerint, a legkevésbé hatékony reklám a folyóirat speciális kiadványok (hirdetési újság). Tény, hogy együtt cégek, felajánlás egy minőségi termék a jótállási szolgáltatás, adnak reklám, hogy a tömeg a cégek, hogy gondatlan Közgyűlés, rossz minőségű Ablakok, így a leendő ügyfelek az ilyen cégek gyakran fordulnak hozzánk tanácsért, de miután a küzdelem nem swing a ököllel, így segíteni nem tudunk már semmit. Apropó, a cégek nem rendelkeznek saját kiskereskedelmi üzletekben, gyakran egyszerűen eltűnik a piacról. Ezért jó hírű cégek megtagadja a reklám az ilyen kiadványokat.
Értékesítés:
Ukrajnában értékesítés, amíg kénytelen foglalkozni a termelők maguk. Bár a Nyugati országokban a termelők nem folytat kereskedelmi. Kereskedelmi partnerek-kereskedők. Talán az ukrán piacon egy ilyen rendszer lenne a megfelelő. Ma, a legígéretesebb módja a terjesztés nyílnak irodák különböző régiókban.

SZOLGÁLTATÁSOK

Ma a túlnyomó többsége a vállalatok szolgáltatást nyújt telepítés műanyag Ablakok. Ők nem szerelt egyetlen cég, amely a Windows a projekt. A szállítási illetve szerelési-előállító a cég órajele akár 10-12% - a alap ár. Mind az ügyfelek, akik nem kívánja használni a szolgáltatást, a cég jelenleg blackmailed az a tény, hogy ön nem ad garanciát (lásd a "Garancia" alatt).
De ha Mont-is kínálunk, szinte minden vállalatnál, nem minden használ arra, hogy a plusz pénzt, gyõzõdve, hogy az ügyfél teljes a "töltelék" lakossági ablak. Nevezetesen, hogy sills, trim lejtők, a falak oldalán az ablakot, hogy az ablak egy kedvenc ügyfél színes, telepíteni, szúnyogháló, redőny, redőnyök, valamint a különböző energia-megtakarítás "szerkentyű". Mindez együtt, hogy a nagy öröm, econmico, vezethet, hogy az elismerést az ablak mintegy 25-40%. De ha felajánlják ezt a "marha", hogy az ügyfél haladéktalanul, de egy részlet, ő cluet.
A "töltelék"ablak lehetővé teszi a drágább által 25-40%.

Időközben, a run módszer a kitermelés a pénzt az ügyféltől tekinthető a "játék" a kamerák száma az üveg. Ukrán vevők még nem nagyon jól ismeri a funkciók műanyag építése, ezért kiválasztásakor, mint egy szabály, megbízható eladók. Így sok potenciális javasolt uvajaut (talán nem is olyan rossz. - Ed. ), hogy a több üveg lesz egy műanyag doboz, így lesz biztonságosabb, hogy megvédjék a súlyos fagy, majd a brutális zaj. S bár azt mondják a tapasztalt kereskedők száma szemüveg kevés hatással van a hővezető képessége, jó eladó lebeszélni a vevő egy multi-kamra dupla-mázas Windows a "több" szemüveg tudja, hogy extra pénzt.
Vegye figyelembe, hogy a kis kereskedők gyakran elvesztik az ügyfelek, hogy pénzt takarít meg a vásárlást behozott üveg. Ők pre-lag ablakban egy nagyon jó profil, mind a hazai üveg, amelyben látható zárványok szóda, léggömbök. Hogyan lenne az eladó, sem mesélt az előadás energiatakarékos rendszer ebben az ablakban a kliens megy, hogy egy versenytárs.

GARANCIA

Ma, a jótállási szolgáltatás nem olyan szolgáltatás, amely predostavljaetsja vevőnek, illetve spekulatív módszer, mely által használt összes kereskedők. Kijelentik, öt év garancia, de ez tényleg biztosítja a jótállási szolgáltatás nem minden. Képviselői szerint a nagy cégek, gyakran nevezik "érintett" az ügyfelek, ami szolgált kis gyártó, állítólag nyújtott garanciát. De amikor az ablakon sedulo ügyfél a fül, a cég nem volt hajlandó cím a hiányosságokat. Nagy kereskedők általában megtagadja, hogy megfelelő valakinek a hibákat. Mint mondják, még mindig, hogy a vevő megvásárolta a Papucs a bolhapiac, akkor romlott el, ő megkérdezi, hogy akkor, a "cool" Cipő áruház változás a térítés ellenében (bár ha a díjat, akkor miért nem a változás, az nem fog keresni? - Ed).

HIRDETÉS

Az elmúlt években, eladó műanyag Ablakok kipróbált valószínűleg az összes létező reklám média: Újság (üzleti, reklám, televízió, rádió, közlekedés (metró, kültéri reklám, szállítás), óriásplakát. Ha pedig, amennyire tudjuk, reklám, közlekedési, valamint bill táblák, sok hirdető kell hűteni, majd nyomja meg Okonski hirdetett stabil. Azonban az utóbbi időkben a vállalatok váltak szkeptikus ingyenes hirdetési kiadványok, hívja őket "a gravediggers" reklám. Az ilyen kiadványok reklám "garázs" firmochek szomszédos, hogy a reklám jó hírű cégek, amelyek nem járulnak hozzá árbevétel-növekedés "krupnyakov".
A legtermékenyebb formája a reklám, véleményük szerint, a másodlagos, "szemtől szembe". Amennyiben az ügyfél a társaság elégedett, ő mindig vezetnek, ő a második kliens. De sok kereskedő soha nem tanult meg ezt az egyszerű igazságot. Még mindig teszik lehetővé a házasság, hogy a munka, a telepítés nem felel meg a feltételek létrehozása, ezáltal elesnek a potenciális ügyfelek (lásd: "a Hang az ember").

ELŐREJELZÉS

A kereslet a műanyag Ablakok ebben az évben növekedni fog. Okonski elvárják, hogy az értékesítés növelése által 15-20%. Bár a kereskedők nagyon szívesen beszélnek a vételár csökkentését, a küzdelmet, az ügyfelek kényszeríti a piaci szereplők, hogy fokozatosan csökkentse az árakat, legalább 10% - kal.
Nem valószínű gyártók jelentősen több. Valószínűleg, az idén folytatódik a folyamat felszívódását a nagy bírságot.

A HANG AZ EMBEREK

Megkértünk néhány "friss" vásárlók metalloplastic-kúpos-UPS arról, hogy mit tetszett a szervezet munkájának ablak cégek. Azt hiszem, hogy ez az információ segíteni fog, hogy az eladók a fogalmakat, miért elveszítik az ügyfelek.

Lydia, elrendelte a Windows a nagy társaság:
- A telepítés a műanyag Ablakok nem vagyok nagyon boldog. Először is, azt akartam, hogy eltűnjön az utcai zaj, mint a Windows kilátás nyílik a zaj az utcán. De mivel ez volt zajos, majd balra! Nincs por, a Windows nem volt szőnyeg, nem duett. De nincs zaj. Én talán el kell rendelnie egy ablakban három üvegpanel, de a társaság voltunk, beszélgettünk, ki ez az ötlet, azt mondta, hogy a zaj, hogy mi volt, de az extra üveg csak extra pénzt fog fizetni. Nem tetszett, hogy a következmények az "ablak a forradalom" volt, hogy megszüntesse a saját, azaz keressük a plasterer-festő, aki a díj vezette a lakás érdekében. Minden ablak került hozzám egy további $20.

Alex Úgy rendeltem meg a Windows, illetve üveg erkély a nagy társaság:
- Csere a Windows, hozott egy csomó kellemetlenséget, frusztráció. Először is, ez már több, mint két héttel azt méltatta, lesz egy varázsló, hogy a mérések. Azonban minden nap etetni "Reggeli" volt megnyugtatta, hogy itt holnap/holnapután fognak jönni. Másodszor, tinkered telepítés csapat egy pár napig, majd úgy gondoltuk, hogy minden ez túl hosszú volt. Harmadszor magát, volt, hogy megszüntesse az összes törmeléket, illetve megszüntesse a következményei a pusztítás. A végén úgy tűnt számunkra, hogy a helyettesítés Windows van tartott több, mint egy hónap.

Natalia S., megrendelt egy kis ablakban a telepítés cég:
- Amennyire én tudom, PVC profilok, akkor ezt a design bármilyen alakú. Téglalap alakú ugyanazt a műanyag Ablakok sajnos az egyszerű, szerény. Valamilyen oknál fogva, szinte egyik a kereskedők nem kínál a műanyag a szokásos hagyományos design. Majd bukó szárny télen gyakran nem pootkryvayut - freeze. Akkor is, amikor telepíti a Windows varázsló valamilyen okból nem fejezi be emelkedőn. Ennek eredményeként az Általános megjelenése az ablak nem boldog, tökéletes, abszolút Novem

Igor K., megrendelt ablakot, a nagy társaság:
- A minőség a tanácsadók munkája semmi rosszat nem tudok mondani: "guide" nekem szakmailag az érveket, az eladó javára, az ego Windows hangzott elég meggyőzően. De a település jött a pótkocsivontató készülék, ülésfűtés - első vezető volt, úgy egy összeget, de néhány perc múlva kezdett, kétségbeesetten számít, majd az összeg, persze, kiderült, hogy körülbelül 10% - kal többet. Új elemzés tűnik, jónak tűnt, de kétségek van kúszott: mi nem tudják, hogyan kell olvasni, vagy a csaló? Nem olyan, mint az a tény, hogy a cégek egyszerűen figyelmen kívül hagyja a kérésem, hogy telepítse a Windows egy nap. Azt mondta, hogy ők is pihent, boldog ügyfél, aki megrendelések mind a négy ablakot néhány szegény ezer dollárt, hustling nem lesz. Tudta, hogy nem lenne megrendelt. Nem tetszett, hogy meg kellett magyarázni a szerelők igazságokat, mint az a tény, hogy az alatt az újonnan telepített ablakpárkányon van egy repedés kell "fújd ki" szerelés pinoy. Persze, kedvét keresi plasterer-gipsokartonsik, ami, egyrészt, hogy tömítés külső repedések között a keret az új ablak s a fal, másrészt, hogy varrja fel a gipszkarton, illetve javíthatók tanácsadó lejtők. A cég, ami azt illeti, az összes Okonski ma, ilyen szolgáltatást nem ajánlja. Persze, a szennyeződés mögött a szerelők nem törődtek, a kérdésem az, hogy tudják venni velük, hogy visz valahová dump régi Windows (én kész volt fizetni érte), azt válaszolta, hogy az ilyen szolgáltatásokat a társaság nem rendelkezik
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése