2014. június 25., szerda

A cél Alapítási költségeket, Mint egy eleme a marketing mix (prced a lakáspiac a Kijev régió) 2006-10-30 11:41:28

Építés, újjáépítés.

A cél Alapítási költségeket, Mint egy eleme a marketing mix (prced a lakáspiac a Kijev régió)
2006-10-30 11:41:28

Egy alkotó eleme a marketing mix rendszer, amely a marketing információt, amely kerül sor elemzés a piaci con'a feltételek megállapítása a piacokon, valamint a létesítmény a végső eladási ár termékek. Az utóbbi vanadates a szükségletek beszerzési elektromos fogyasztók, valamint egy áttekintés a kilátások a kutatási-fejlesztési-val optimzer a gyártási folyamat a cégek, amelyek a piacon. A társaság működtetése a lakáspiac a Kijev régió, lehet Polt három csoportba: az Általános vállalkozók, Speciális alvállalkozói, valamint a vállalkozók keskeny specializáció [1]. Általános vállalkozók vállalják végrehajtása a teljes körű zahalnosuspilnyh működik: az építési, illetve a speciális (saját erők bevonásával parading, subparagra speciális építő-szerelő cégek). Speciális vállalkozók korlátozzák a TEVÉKENYSÉGÉT Csak a meghatározás a nómenklatúra működik. Vcoout munka specializáció, attól függően, hogy a lehetősége Vonzza a nagy vagy a speciális parading építőipari cégek, vagy azok samostan vállalkozók, vagy törvény, Mint a subparent egyéb építőipari cégek. Vállalkozók keskeny specializáció végre, általában egy bizonyos típusú munka, amely tartalmazza a rögzítő Szerelvény, építési bizonyos típusú szerkezetek, telepítés lift, fűtés rendszerek, biztonsági vezetékek vagy Más hasonló munkát. Úgy működnek, Mint subparent vagy a szerepe szakosodott vállalkozók. Kis építőipari cég Elsöprő munkák elvégzése bármilyen típusú tartozónak faj specializáció. Úgy működnek, Mint Speciális vállalkozó vagy subparent is végre egyéni munka - kis javítás, felújítás befejezése, inter'', Stb. A Gyakorlat kivitelezése mellett a rendszer fő vállalkozók is érvényes, a rendszer különleges szerződés, Amely lehetővé teszi, hogy jelentősen Növeli a számát független cégek Dolgozik az épület projekt. Rendszer fővállalkozók Adja a képesség, hogy teljes megtakarítás az Előnye a piaci együttműködés, valamint az elkülönülést. A természet által tevékenységük épület kapcsolatokat, minden vállalat a régióban alapelveiről szóló szerződés, kis építőipari cég képes Gyorsan osvat szervezeti, technológiai újítások, így adnak lendületet a formáció új musicassette produkciók Használata hulladék a termelés építőanyagok. Emellett tudnak kerülni discontinuity a folyamat, amely időszerű építése szükséges anyagokat, valamint a munkaerő. Minden projekt része, valamint a termelési folyamat itt látható szemszögéből az Egész munka követelmények vonatkoznak, a hatékonyság növelése, illetve folytonosságát, az építési folyamat. Egy ilyen Piac szerkezete itabuna azt jelenti, hogy a termelés nagy kisvállalkozásoknak paruvam: közel 30% - a a bruttó térfogat aswan felé alapok hagyományosan kis pdpta, akár 70% - os, Nagy [2]. A strukturális források elosztása Között ügynökök a Piaci magyarázza az értéklánc építőipari termékek. A sajátosságai, az értéklánc építőipari termékek miatt ilyen rejlő jellemzői, az építési projekt, Mint az endogén kezdeményezés a fejek a projekt. Jelentése, Hogy a végrehajtási eljárás van osztva, két szakaszból áll. Amikor az Első erő arra irányul, hogy a végrehajtását az ügyfél projekt Ötletek, a szerződés aláírása a munkálatok kivitelezése, a második, hogy teljesíti a műveletet az ügyfél arról,'objektum ÉPÍTÉSE, illetve végződik, az aláíró, a jogi aktus elfogadásának működik. Feltéve, hogy egy magas fokú specializáció, pdptv Csak akkor Működik, az Európa Tanács Egyezmény Link iparági értéklánc. Még a Gyakorlatban, nagy holdingtársaságok, bízik abban, külön pdptv részét nekik, hogy specializálódtak bizonyos típusú munkával jár, Mint egy független sub'az építőipari Piacon. Ezen túlmenően, a folyamatok azok az összetevők a linket a láncot NEM független, de egymással összefüggő'a kapcsolódó Fázis építési projektek. Ezért az Iparági értéklánc Warth ('ll igénybe puns) roscat NEM Csak Közötti kapcsolatot, a megrendelő wanouchi vállalkozó, de úgy vélik, hogy a lencse Minden kapcsolatait alvállalkozói, valamint a kínálat bouwmaterialen, hogy pdptv - subparent, akik Dolgoznak az előző Link, lehet, Idő zabezpecovaci igényeinek cégek dolgoznak, az Alábbi Linkre kattintva. A megrendelő a kész épület termékek szól,'egy olyan objektum, amely tartalmazza az érték. A technológiailag, településszerkezet, az elkészült épület termékek áll, mérnöki tervezés, berendezés, építési, befejező munkák, egyes berendezések, Stb [1]. Az építőipari cégek elkészült épület termékek összege, a becsült költség építési, szerelési munkái szerint egyes becslések készült, a munka rajzok, valamint az egyéb költségek, amelyek általában vdnet, hogy a tevékenysége az építőipari szervezetek. Amikor teljesítő parading szerződések "kulcsrakész" elkészített építési termékek képviseli az összesített minden költségek, állvány'kapcsolódó végrehajtási ezt a megállapodást. Építőipari szervezetek vesznek részt, Csak az a meghatározás, a szerződéses összegek a kötet az építési munkát végzett a kivitelező által mintegy'objektum építése. A költségek a tervezési körülbelül 10% - a, berendezések - 40%alvállalkozó - 20%, egyéb költségek 7% - ot. Így 77% - a a cél az eladási ár körülbelül'a tárgy határozza meg az ügyfél a közvetlen szerződések tartomány nyomtatás a vállalkozó, vagy a felvétel a Szerződés bizonyos szerződési költségek transto vételára subparam szervezetek. Most órán Belül az építési Piac, Kijev, Kijev régió Elég rsmt, ÚGY néz ki, neoderm, Mint a szám funktsioon ez al'tárgyak, illetve választék-elem pozzy kivitelezése, Mint a fő tevékenysége cégek, valamint yo spivery a nem alapvető tevékenységek, a vállalkozások, a nyereség, amely már paruvam profit a FŐ tevékenység. Ez egyébként megnehezíti az elemzést. Mivel a multidiszciplináris tevékenységek többségénél működik ez a Piac, ez Nagyon Nehéz, hogy egyértelmű besorolás tevékenységük anélkül, hogy konkrét apraxic információs mezőben. A legtöbb cég egyesíteni több típusú szolgáltatások: tervezés, építés, karbantartás, fejlesztés, Speciális munka, az egyik ilyen faj szempontjából. Warstory technika M. porter, vdemo Fő stratégiai Csoport működő vállalkozások az építőipari Piacon Kijev régió (a tanulmány használni az anyagokat, a kiállítás "Építési, építészeti", 2002). Kritérium típusú összetettsége, az építési beruházásra, illetve szolgáltatásnyújtásra osztanak szerint a Következő closefitting csoportok: I. Tervezés, tervezők munkáját. II. Teljes komplex kivitelezése ipari, sokemeletes ÉPÍTÉS vagy átépítés. III. Alacsony-emelkedik építése, egyéni projektek. IV. Építési, javítási munkát damnum tevékenység-javítás, irodák, lakások, egyéb helyiségek, beleértve az elit sorrendben. V. Speciális munka. VI. Egy kombináció a következő tevékenységek, amikor a bevétel tőlük paruvam értékek, lehetetlen VLT profil tevékenység. Kritériumok szerint pdpta respods hat strategiczna csoportok. Az első csoport, a vállalkozások uvisel design szervezet, amelynek középpontjában a fejlesztési nagyszabású rekonstrukciós projektek, ipari, mind a Polgári ÉPÍTÉSI Munka a Közepes árkategóriában. Számok jelölésére a legerősebb Tervező intézetek, melyek a következők: 1. JSC "Kievproekt" 2. A "ukrproektrestavratsiya" 3. LLC "ukrán center Njenga, marketing and management" ez a csoport tartalmazza azt is, hogy egy közel Kevesebb, mint 40 vcomh kollektív tulajdon. A második csoport stratégiai, jelölve a térképen 4. ábra, forma kis tervezők társaság (a Hatalmas Prat pdpta, a korlátolt felelősségű társaság), hogy Működik a Magas árfekvés koncentrálva a Hatalmas privát elit sorrendben. A tevékenységeket a cégek szerepelnek ezek a strategiczna csoportok korlátozott, hogy a tervezési munkát, ők az eredeti munka: az építési ciklus Fejlesztési tervek, valamint a műszaki adatok a jövőről'ÉPÍTÉS vagy átépítés. A következő Két stratégiai csoportok formában pdpta, amelyek közvetlenül részt vesznek a kivitelezése. Köztük van egy Nagy épület komplexek, amely egy mondat Seredne, valamint az alacsony árkategóriában, orts egy egységes Tervezési Megoldás. Az alapja ez a piaci szegmens pdpta elágazó szerkezet egy nagy szám különálló egységek. Működnek a piacon, Mint jogi személy, illetve felruházott, egy széles hatáskörrel rendelkezik, vstupu a fő pdpta, Mint a profit centerek vagy holdingof minták. A saját összetételét, azok mA is van, a Design, a Speciális egységek, Ami számukra a munkaképesség kevés vagy semmilyen alvállalkozók Minden szakaszában az építési ciklus, korlátozott Vanessa belső együttműködés. Erős pdpta ez a csoport jelölve a térképen az Alábbi számok: 5. HC "millió" 6. Corporation "poznyakizilstroi" 7. JSC "Cod" Ez a csoport magában foglalja a részvénytársaság székhelye alapján az állami arról,'kapcsolat ház (Általános család 7 cégek). A tartományban a magas ÁRAK Vannak Kevésbé erős pdptv volt, ami alapján készült, saját Tőke, a hangsúlyt az egyéni igényekhez. Ők mA már kiterjedt szervezeti struktúra, de széles körben használják a Potenciális intra-industry elkülönülést, az együttműködés, a spitalul egy nagy szám subparagra szervezetek. Inert struktúrák, vegyék figyelembe az egyéni igényeket-a fogyasztók delegue közvetlen munkálatok kivitelezése kevesebb, moblins építőipari cégek specializálódtak, hogy a Hatalmas, az Egyezmény végrehajtását az Európa Tanács építési beruházásra, illetve szolgáltatásnyújtásra. Ez a csoport magában foglalja, hogy a társaság különösen: 8. LLC "Zhilstroy"OOO'arcade Thermohouse "9. Építőipari vállalat" Konzol ", " aerobed "10. Dor" Ház-invest "a Következő Két stratégiai csoportok állnak a vállalkozások, a munkások a megvalósítási szakasz egy építési projekt, specalty majd szopni a megvalósítás korlátai munkacsomag. Egy viszonylag kis Arányban őket a munka Nadsokor árkategóriában. Ez a csoport stratégiai jelzi a 11. ábra. D / 12 jelölt a cég részt vesz a széles körű építése, javítása, befejező egyéb működik. Ez a csoport a vállalkozások niccals szám képviselet cégek, valamint a bruttó építési termékek, valamint a teljes foglalkoztatás az ebbe a csoportba tartozó vállalatok hasonló nagy vállalkozások. Elsöprő Dolgoznak, mint az alvállalkozók a nagy vállalkozások, vanous utolsó köre festés, mázolás, miközben a lehetőséget, vrhovac megrendelő igényei, polygamous fő versenyképes Előnyök, azaz a rugalmasság, valamint az innováció actvity, mert több Szuletett, hogy az ügyfelek. Ezért az ilyen Együttműködés vgideo, Mint a nagyvállalatok, Amelyek a rangot, Általános vállalkozók, kisvállalkozások, hogy mA van a biztonsági szerződések, illetve snrout despretly, Agresti piaci környezet; ők mA már a lehetősége, hogy végezzen a tervezés cash flow-k, illetve növeljék a likviditási. A következő alcsoport, a vállalkozások, Amelyek által megjelölt 13. ábra, a cég, aki végre különleges mű felépítése: Elektromos, intelligencia, víz, Stb.. Ezek a cég Dolgozik a rangot, az alvállalkozók építőipari cégek. Ez a stratégiai csoport is vdemo cég, mA már A gyártási, építési osztály, ale Hatalmas kereskedelmi bouwmaterialen. A csoport vezetők ebben a Piaci szegmensben által kijelölt szám 14. Ők specializálódott a kínálat az építkezés befejező anyagok, TERMÉKEK, építőipari vegyszerek széles skáláját. Ez az alcsoport az összehasonlítás neccery: különböző oncam, ott akár 50 vállalatok. Alapján az elemzés strategiczna csoportok elmondhatjuk, Hogy az Iparági értéklánc építőipari termékek Piacán Kijev régió osztja be manzuik értékek az Európa Tanács egyezménye'ÉPÍTÉSI telek, mely is képviselteti magát, Mint egy Hálózati subparagra szerződés manzuik cnnection'ÉPÍTÉSI telek célszerű megfontolni, Mindkét szinten a fővállalkozó, Amely irányítja a kezdetben, amíg a végső szakaszban, majd szintjén alvállalkozók, Amely szabályozza az egyes Fázisban a projekt. A HANGSÚLY az Általános vállalkozók ez a folyamat középpontjában a koordináció, felügyelet subparagra szerződések, illetve subparagra - naptár részletes tervezési munkáját, időben történő átadása mennyiségű munkát a vállalkozó. Pdpta, hogy végre tevékenységek belül a láncot, formában a legfontosabb területek, a kompetencia, amely révén biztosított lett említve segítségével manevrirovanie a mechanizmus az Alapítási költségeket versenyelőnyt.
FORRÁS: Marketing Ukrajnában

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése