Építés, újjáépítés.
Tartomány. Danchr
Úgy tűnik, hogy a legtöbb találóan írja le az állapotnak az ukrán piacon a kárpitozott bútorok segít a kifejezés, hogy "a békés fejlődés". Sőt, a fejlődés látható szabad szemmel - legalább megnyitása új üzletek kárpitozott bútorok. Csak Kijev tavaly megjelent egy tucat. Ebben az esetben a tulajdonos a bútor áruház, aki keserűen panaszkodott az lenne, hogy csökkentse az értékesítés, nem sikerült észlelni. A másik a "külső" jele fejlesztési kialakult új termelők a kárpitozott bútorok. Közülük újoncok, majd a jól ismert kereskedők, akik úgy döntöttek, hogy csatlakozzon a soraiban gyártók. De a legjobb bizonyítja, hogy kedvező piaci kilátások. Mint a jellemzői a piaci fejlődés, mint a "nyugodt", az azt jelzi, hogy 2002-ben volt megfigyelhető ugyanaz a tėtslam trend, megjegyezte, a tavalyi felmérés (lásd:. ÜZLETI # 5 04. 02. 02 g. ). Nevezetesen, fokozatosan erősödött a hazai termék (természetesen, mivel a kompresszor, import) - nőtt az értékesítés költségvetés az ukrán bútor. Folyamatos fejlődése, értékesítési hálózatok, a tartomány volt, változatos, érdekes, elérte a magas szintű kereskedők. Aligha lehet beszélni a pontos értékelés, de úgy tűnik, hogy a növekvő eladások a piac elszámolni a 10%. Behozatali, illetve kiviteli Árak elmozdulás behozott hazai termékek nem olyan magas, mint lehet érteni a szavait, néhány rajongó ukrán kanapé, a teljes csökkentés a hivatalos behozatalra, puha bútorok 2002-ben elérte, hogy csak 5%, összehasonlítva a 2001. Majd szék-ágy az elmúlt évben hozott még több, mint a megelőző évben (lásd:. táblázat. 1). 1. táblázat. Bútor behozatal által kód az UCC FEA 940140000 "ül? hely, ággyá férőhely 2001. a 2002 -. egyes országokban, ezer. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % 1641, 34 1907, 67 16 Fehéroroszország 280, 41 485, 74 73 Oroszország 360, 24 375, 00 4 Észtország 514, 62 508, 25 -1 Litvánia 63, 03 52, 26 -17 Olaszország 298, 8 245, 42 -18 Lengyelország 56, 93 79, 64 40 Különösen figyelemre méltó változások szállítási kötetek egyik vagy másik fő országok-importőrök. Valahol ők 12% - ra csökkent, ahol több, mint 60% - kal emelkedett (lásd:. táblázat. 2, 3). Ez a "bizonytalanság" azt jelzi, hogy a földrajzi szerkezete behozatalra, kárpitozott bútorok még nem jelled. 2. táblázat. Bútor behozatal által kód az UCC FEA 9401610000 "" ül? hely kárpitozott 2001. a 2002 -. egyes országokban, ezer. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % Összesen 5327, 5090 07, 07 -4 Fehéroroszország 282, 308 65, 77 9 Oroszország 290, 27 151, 26 -48 Észtország 931, 76 1112, 30 19 Olaszország 2592, 74 2198, 94 -15 Németország 112, 8 143, 94 28 Lengyelország 138, 01 101, 66 -16 Jugoszlávia 462, 66 313, 03 -32 Kína 25, 9 128, 45 396 3. táblázat Import bútorok kód az UCC FEA 9401710000 "kárpitozott Bútorok (puhakötésű könyv)" 2001. a 2002 -. egyes országokban, ezer. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % 2240, 53 1721, 63 -23 Oroszország 563, 91 105, 48 -82 Olaszország 842, 11 575, 07 -32 Németország 140, 76 41, 76 -65 Lengyelország 159, 69 666, 17 371 Portugália 106, 80 Franciaország 157, 83 47, 35 -70 Hivatalos adatok exportja bútorok szintén nem túl összhangban a jelenlegi ukrán szereplők kilátás a győztes felvonulás a termékeiket az ország közel a távol külföldön. Különösen kifejező a "Fe" - mondta az Európai fogyasztók ukrán kárpitozott bútorok ül (lásd:. táblázat. 5 p. 123). De a múlt évben ténylegesen született exportáló karosszékek-férőhely (lásd:. táblázat. 4 p. 123). Kötetek, persze, egy kis (többnyire az árukat szállított Oroszország), de tavaly a kivitel ezek a termékek okosan kell tekinteni, még akkor is, mikroszkóp alatt! 4. táblázat Export bútor kód az UCC FEA 940140000 "ül? hely, ággyá férőhely 2001. a 2002 -., th. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % 1, 86 178, 18 96 Oroszország 0, 5 146, 99 294 5. táblázat Export bútor kód az UCC FEA 9401610000 "ül? hely kárpitozott 2001. a 2002 -. egyes országokban, ezer. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % 2062, 35 1574, 98 -24 Moldova 126, 61 106, 87 -16 Oroszország 448, 24 394, 70 -12 Ausztria 249, 88 45, 53 -82 Hollandia 98, 63 69, 57 -30 Németország 489, 65 412, 50 -16 Franciaország 370, 19 98, 28 -73 cseh Köztársaság 94, 79 64, -32 07 ugyanakkor markáns csökkenése export OBIT bútor, Oroszország, részben ellentételezte több növelése, ellátási egyes Ázsiai-Európai országban (lásd:. táblázat. 6 p. 123). Mi, ukrán exportőrök egyértelműen nem áll le, a keresés új partnerek. 6. táblázat Export bútor kód KG-FEA 9401710000 "kárpitozott Bútorok (puhakötésű könyv)" 2001. a 2002 -. egyes országokban, ezer. USD Ország 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % 5049, 18 5053, 15 -0, 1 Kazahsztán 107, 28 381, 60 256 Moldova 99, 26 209, 95 112 Oroszország 4560, 83 3299, 10 -28 Üzbegisztán 47, 64 126, 65 166 Lettország 31, 11 148, 04 376 Litvánia 46, 38 173, 77 275 Németország 11, 58 145, 39 1155 Szlovákia 35, 12 138, 65 295 Produkció hiányos adatokat az állami statisztikai Bizottság figyelembe veszi, csak a termelést a nagyvállalatok, 2002-ben Ukrajna készült kárpitozott bútorok csak 1, 4% - kal több (fizikai értelemben), mint 2001-ben (lásd:. táblázat. 7). 7. táblázat a Termelési bútor Ukrajna Neve Mértékegység 2001. 2002. 2002. 2001-ig., % Bútor (kivéve a beágyazott) th. UAH. 624 837 902 739 18 Táblázatok Db. 267142 291155 9 Székek Db. 919960 815498 -11 Széklet Db. 65640 46881 -29 Székek Db. 273239 273605 0, 1 Szekrény Db. 129985 109882 -15 Kanapék, kanapék, kanapé Db. 10283 11265 10 Kanapé Db. 54729 58055 6 Férőhely, fából készült darab. 111893 148413 33 Férőhely baba Db. 71513 88774 24 ha az ülések készültek a 0, 1% - kal több, mint bármilyen kanapék kanapék - 10%. Azonban a statisztika, mint mindig, a valós életben nem különösebben intersects. Között a nagy, jól ismert vállalkozások, akinek működik, feltéve, hogy a növekedés, a termelés, lehet az úgynevezett "Haladás", a "KMK", "Acme", "Proun", "Kiev", "Dneproges", "Jupiter", "Lis", "LAN", "Lagoda", stb. Nem szükséges azonban, hogy von le a hozzájárulás a kis termelő. Szervez vízi jármű gyártási kárpitozott bútorok sokkal könnyebb, mint a Kabinet. Ezért az "garanichev" itt - a mint mondják, úgyis. Mennyit termelnek, mi ez, tényleg, senki nem tudja. Szakértők azt is megbecsülni hozzájárulás szinten 20-60% - a a teljes piaci. Szempontból, hogy milyen hatása van minden, ez a tömeg a termék a piaci helyzet is más, majd ad kifejezett szubjektivitás. Például, szinte jó hangja lett a kemény-jéhez két fogalom - "Garanti" , "árnyék-termelés". Mint ha nincs az a kis termelők nem fizet adót, valamint az összes nagy - hát abszolút semmi, hogy elrejtse a szabályozó testületek. Ismét, úgy tűnik, a bejelentés bútor óriások, az összes, a közvélemény-kutatások "garanichev" fizetnie a gyenge minőségű termékek, szemtelen plágium, a design. Mint plágium, itt különböző mértékben gyakorlatilag az összes gyümölcs a fegyvert". Mint a minőség, a kollektív fogyasztói tapasztalat azt mutatja vásárolt a piacon kézműves sarkokat, kanapék néha tovább tart, gyári (hasonló áron). Ez nem meglepő - nem minden kis gyártók élet arra törekszünk, hogy a séta, a "Garanti". A piacon vannak inspiráló példa arra, hogy kis üzleti 5 évre nőtt egy komoly cég saját kiskereskedelmi üzletek számos nagyvárosában. A tartomány nem Valószínű, hogy megtagadja a fontosságát széles a választék szükséges a sikeres működését szalon bútorok. Élénk példa vagy két Kijev szalon ugyanabban a zsúfolt helyeken eladni olcsó bútor ugyanaz a gyártó. Árak is ugyanaz. De a tér egy szalon - 200 kV-os. m, ami kiállított körülbelül 40 modellek. A második terület 70 m. m miért van már csak 12 modellek, bár a legtöbb futó. Az első szépség virágzó növelve a tevékenységi, de a második tapasztalható nehézségek a sales. A legérdekesebb dolog az, hogy a legtöbb vásárlók az első szalon a választás, hogy megáll egy ugyanolyan 12 futómű modellek! Persze, sok szalonok hangulatát, például, 20 modellek. De, mint általában, azok, akik arra összpontosít, hogy az eladó bútorok egyedi projektek. Az alap modell be a kabin (mint készletek katalógus az Európai cégek), szolgálni, mint a kiindulási pont, a képzelet, a tervező, mind az ügyfél. Elég sikeresen tud működni egy kis tartomány (kb 10 modellek) , eladó iroda bútorok. Mint kárpitozott bútorok, irodák ma - nem a legfontosabb dolog az építési munkák. Marketing, promóció Semmi forradalmi szervezés terén az eladások kárpitozott bútorok tavaly nem voltak. Folyamatos fejlődése, a hálózatok, a boltokban a vezető gyártók, mind a kereskedők. Szinte minden tulajdonosok hatékony értékesítési hálózatok (pl., Merx, "Liga-Nova", a "Haladás", "Proun", "Livs t. d. ) lehet congratulated az alkalmazás. Szintén az elmúlt évben, alapvetően semmi nem változott a kapcsolatok bútor, reklám. Kivéve, hogy kissé emelkedett az ára úgy. Hajlandó reklámozni bútor termékei a nyomtatott, valamint a járművek. Talán egy kicsit több figyelmet, már fizetett hirdetés a TV -. A leghatékonyabb reklám eszköz a sok eladó kárpitozott bútorok továbbra is úgy vélik, displayport, nem óriásplakát, a város központjában, a kereszteződésekben autópályák, valamint a valós jelzések, bolt Windows boltok. A pozitív hozzáállást, a reklám, a kereskedők többsége még mindig ismerik fel, hogy a többség az új ügyfelek, ezek jelennek meg a javaslatok. A hitelesség a vélemények a barátok, ismerősök a fogyasztók körében magasabb, mint a közúti, a kreatív reklám. Ezért a hangsúly messzire-látó gyártók fizetni erősítik a kapcsolatokat, az ügyfelek. Egyre spied más piacok hatékony eszközökkel, mint létrehozása VIP klub bónusz rendszerek kedvezmény kártyák. De a legérdekesebb módszer az idomítás, a fogyasztói, a mi véleményünk szerint, az úgynevezett "egész életen át tartó karbantartás bútor". A lényeg az, hogy a vevő keresztül tetszőleges számú év (Ó,? - Ed. következő megszerzése, kárpitozott bútorok, kérheti a központ a kérést, hogy cserélje ki a kárpit. Nem számít, ő jött üzemképtelen vagy a tulajdonos szerette volna, hogy frissüljön fel a hangulatot, a ház, minden esetben a vevő fizeti, csak az anyag. Szolgáltatások javítás, szállítás bútor, a cég által biztosított ingyenes. A képzés elég furcsa módon, a piac kárpitozott bútorok még mindig elég sok cég nem tesz külön erőfeszítést, hogy növelje a szakmai szint eladók. Gyakran használt ismert módszer a tanítási úszás kölyök (hány potenciális ügyfelek ez a szerencsétlen "kölyök"előtt, végül meghal, rasppoe, úgy látszik, nem hiszem. - Ed. ). Vagy a képzés egy új alkalmazott jön oktatás, mint "itt egy szék, ülj rajta. pedig a mi termékünk a legjobb". Valamint minden egyéb szükséges információt, azt mondják, szereplő, a társaság katalógusok, árlisták. Az egyik megközelítés, egy kicsit több, eltölteni egy pár napot képzés kezdő, majd egy hét-második gondozó valaki veteránok. De legyünk fair. A bútorok piacán vannak vállalatok, amelyek fontosságuk rendszeres képzés fenntartása érdekében a készségek értékesítési személyzet. Ők rendszeresen tartanak oktatási szemináriumok, tréningek. Egy rajongó-ez a megközelítés - például a vállalat "Proun". Egyes vállalatok a hangsúlyt erős "input" - képzés értékesítési személyzet. Például kézhezvételét követően a szolgáltatás vezetők aktív értékesítési társaság "Irma" pass a két hónapos képzés, munka. Egyes vállalkozások (különösen a társaság a "Liga-Nova") végrehajtási a személyzet képzési rendszer, amely több lépésből áll:. Először fiatal katona átmegy egy két hetes képzés, mint mondják, a "mély merülés ". A tananyag tartalmazza az ilyen témák: " a küldetés a társaság; tartomány, árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az összes felajánlott árut; részletes jellemzők a fő beszállítók részletes információt a nagy ügyfelek, az alapokat a dolgozó az ügyfél. A képzés után a neophytes teszt. Ha az újonc kap egy pontszámot, a kevesebb, mint a "jó plus", ő is adott a lehetőség, hogy ismételje meg a tanfolyam. De ha a másik hiba a rossz nincs esélye munkát találni, ez a társaság. Sikeresen tesztelték vár egy hónapra, majd a fél a pártfogó felügyelet alatt, egy tapasztalt munkatárs. Majd újra tesztelés. Ha ez jól megy, szerencsés lesz egy állandó munkavállaló a társaság. Támogatja a szakmai szinten, a dolgozó féléves tartott "globális" tréningek. Minden 2-2 .5 hónap - az úgynevezett "karbantartás" a képzés egy konkrét tárgy. Apropó, akkor nem kell a " nagy, vastag "társaság építeni egy hatékony rendszer a személyzet képzési. Ez a kérdés nem annyira pénzügyi kapacitása, mint a management hajlandó erőfeszítéseket, hogy megoldja ezt a problémát. Előrejelzés 2003-Ban, értékesítés a kárpitozott bútorok növekedni fog 7-10%. Továbbra is a fejlődés, a vállalat értékesítési hálózatok. Növelje eladó a hazai áruk. Csökken az idő közötti különbség a megjelenése divatos újdonságok Európában az érkezés előtt az Ukrán. Azt mondja, az írója, Nicholas voytko (50), első Helyettese Általános Igazgatója JSC "Kijevi bútorgyár" (g. Kijev; kárpitozott bútorok gyártása; 1978. ; 430 pax. ): A szerző a felülvizsgálat, precíz, magas szakmai szinten van elemezte a helyzetet a piacon a kárpitozott bútorok tekintetében mind a termelési, forgalmazási. Szeretném megemlíteni, hogy az egy dolog, hogy meg kellett érezni a saját tapasztalat. Az a tény, hogy a vezető ukrán termelők már elég modellek, minőség, design, nem rosszabb, vagy még jobb, hogy a drága, előkelő külföldi modellek. Miközben a hazai termékeket kínálják a 2-szer, majd a még olcsóbb, mint az importált analógok. De, úgy tűnik, viszonylag alacsony költség, valamint gátolja egyes fogyasztók. Érdekes, hogy az azonos modellek, de a kiállított rangos bútor áruház magasabb áron megszerezheti nagyobb vadászat. A piac 2002-Ben, az orosz bútor export a FÁK országok kal, 14%. Megfelelően az előzetes becslések, Oroszországban készült bútorok több, mint 9 millió. Anélkül, hogy figyelembe véve az éves infláció (15, 1% - os) növekedési üteme az ipar a pénzben elérte a 112, 9% - kal 2001. Reálértéken már csökken a termelési mennyiségek az összes termék elemek átlagosan 9% - hoz képest 2001. Az import részesedése már egyre folyamatosan 1999 óta. 2002-ben ő volt a 47-es, 2%. A fő verseny zajlott a szektor "tömeg" bútor. Az ár szegmensben fel, 5 th. "körülbelül 20-30% - át biztosítja bútorok Ukrajna, Fehéroroszország. Ukrán bútor szerint Alap információs technológia, az első fele a 2002-ben eladásra került 9 millió. A bútorok piacán számos országban az elmúlt években már a válság a fogyasztás. Az orosz piac az Európai országokban érdekes elsősorban a lehetséges kimeneti. Fejlesztési központ a bútoripar az orosz Föderáció értékeli azt, -6 milliárd, míg a tényleges mennyiség kevesebb, mint milliárd. Az újság szerint "Üzleti Petersburg" szakértők azt Mondják, Vitaly Svirsky (36), kereskedelmi Igazgató a " Liga-Nova "(m. Kijev; az értékesítés, gyártása bútorgyártás; 1994-től. ; 130 fő. ): A közelmúltig, Ukrajna nem volt elég javaslatok kárpitozott bútorok, irodák. Lakossági kárpitozott bútorok hogy ukrán üzletemberek vásárolt hiánya miatt az iroda, nem fér bele a munkahelyi légkör, a stílus az iroda helyiségek. Irodabútor kell egy szigorúbb formában, egyszerre legyen kényelmes, hogy egy üzleti személy is, optimális körülmények között egy rövid respite. Pragmatikus vezetői megérteni, hogy ez a változás a környezet is befolyásolhatja a döntéshozatalt a tárgyalások során. Így most az office felszerelni területek kényelmes bútorok. Véleményünk szerint, a puha szegmens iroda bútorok nagyon ígéretes. Natalia Piven (43), Igazgatója a bemutatóteremben "Proun" (m. Kijev; figyelembe megrendelések bútor márka "Proun"; 1989 óta. ; 30 fő. ): Kétségtelen, hogy az elmúlt években a munka nehezebbé vált, mert sok gyártó kínál minőségi bútorok. Most, hogy eladja egy bizonyos mennyiségű, termékek, kell, hogy gyakoroljon sokkal több energiát, mint néhány évvel ezelőtt. Meg kell, hogy folyamatosan frissíti a termékek skálája van, például az új modell jelenik meg negyedévente. Sokkal merevebb acél követelmények a minőségi szintjét ügyfélszolgálat. Meg kell, hogy többet költenek a reklám. Egy-egy nagy szám bútor fogyasztók választott a tanácsadók a teremben igazán kell próbálni. Így dolgozott, tanácsadók kell, hogy megfelelően felkészítse. Ez van, rendszeresen vezeti a szemináriumokon. Mivel a verseny a külföldi termelők, mi szinte észrevétlen. Belföldi bútorok már nem rosszabb, mint az importált, eladott Ukrajnában, mint sok beállítások, majd meghaladja azt. Vladimir Varenitsa (48), vezetője a bútoripar Minisztérium iparpolitika Ukrajna: - tavaly, a bútorok termelés 9% - kal növekedtek a 2001. évihez képest. Több került sor, kárpitozott bútorok. Sőt, a tervezés, az ukrán kárpitozott bútorok közelebb az Európai. Ha korábban a gyártók, hogy frissítse a tartomány egyszer néhány évvel, most, előfordul, 5 alkalommal egy-egy óra! A problémák, súlyos megjegyzés: a skála az árnyék termelés - 30% - a a teljes piaci kárpitozott bútorok. Sajnos, magyarázó mechanizmusok küzdelemnek ez a jelenség. Irina Konovalenko (33), Igazgatója, bemutatóterem, iroda bútor, "Amati" (g. Kijev; kiskereskedelmi értékesítése, irodabútor; 1999. ): - Az eladó a kárpitozott bútorok eredmény nagyobb mértékben függ tanácsadók. A fogyasztónak kell bizonyítani, hogy minden mintákat anyagok megmagyarázni a tulajdonságok különböző típusú kárpit (akár milyen problémák fordulhatnak elő a művelet során az egyik vagy a másik kárpitozott bútorok), különösen érdekel az ő. Valójában arról beszélünk, ugyanaz a modell, illetve a szükséges információk, a probléma egy nagyságrenddel nagyobb, mint amikor az előadás bútor. Hogy miért van szüksége egy tanácsadó-eladó kiváló minősítés. Lyudmila SOLODKY (49), Igazgató szalon bútorok "Törvények" (g. Kijev; kiskereskedelem bútor; 2001-től. ; 5 fő. ): Nekem úgy tűnik, hogy a sikeres fejlesztés termelők fontos, hogy létrejöjjön egy árképzési politikát. Keresztül tömegtermelés, a bútorok lehet olcsóbb. Egyértelmű, hogy az egységárakat a kiadás, mondjuk, 100 szett naponta lényegesen kevesebb, mint a kiadás 10 beállítja havonta. Egy nagy gyártó beszállítói feltéve, hogy nem csak a kedvezmények, illetve akciós árak, kis gyártó nem áll rendelkezésre. Alacsony költség, kis alkalmával segítenek formában legalacsonyabb árakat. Viszont, a megfelelő szervezet értékesítési kereskedők nyújthat nagy sebesség.FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése