2014. április 29., kedd

Bejutni az enyém 2006-10-30 10:42:05

Építés, újjáépítés.








Bejutni a véna
2006-10-30 10:42:05

A kereskedők vezetékek nem fáradt, hogy javítani a készségeket, verseny. De nem mindenki képes bejutni az enyém. OPT több éve kohorsz nagy nagykereskedő CPT (átlagos havi forgalmának több mint 300 ezer UAH. A ) az újonnan érkezők nem feltölteni. Nem volt kivétel, 2002. Ellenkezőleg, a meglévő kiskereskedelmi cégek integrációja, valamint növelve a sebességet. Ennek eredményeként az elmúlt két évben a piaci kellett hagynia jelentős mennyiségű nagykereskedelmi kereskedők. Kevesebb fogyasztók kábelek (építési, elektromos szervezet, stb.) hajlandó vásárolni termékek alá rend. Ezen kívül, a vásárlók előnyben részesítik, hogy vásárolni dolgokat, átfogóan, beszerzési hajtómű különböző célokra az egyik kereskedő. S mivel a tartományban a hajtómű nagyon változatos, kialakulásának a halállomány széles körét a termékek kereskedők van, hogy egy csomó működő tőke. Egyesek szerint a vállalkozók, hogy hozzon létre egy "nulla" nagykereskedelmi kereskedelmi cég, kábelek, kábelezés termékek láttam a piacon kell körülbelül 3 millió USD. Ebből több mint 90% - a a "go" kialakulása a tartományban. Mivel több, mint 70% - a hajtómű nagykereskedő eladni a vállalati ügyfelek a termelési célokra, az értékesítési siker attól függ, hogy a sing a tartomány, amely az "a kéz". Amellett, hogy vonzza a vásárló csak értékesítési kábelek válik minden évben egyre nehezebb. Ezért amellett, hogy a CPR fontos, hogy tartalmazza a választék, elektromos termékek (ETP). Ez egy kiegészítő "load" a költségvetés a társaság. Apropó, az elmúlt évben egyre több eladók (amennyire lehetséges) kezdtek kialakítani a kereskedelmi ETP aránya értékesítési forgalom a elektromontazhnoe piac növekszik évente, valamint arról, termelés, kereskedelem ETP olvassa el a közeli szobák. - Ed. ). A szabály az, hogy a többségi ukrán gyártók a vezetékek, kábelek nem rendelkezik fejlett disztribúciós hálózatok, amelyek a rendelkezésére csak hivatalok egyes városok (főként, megpróbálnak megszerezni irodák Kijev). Azonban néhány növény, rendszeresen megpróbál létrehozni egy saját kiskereskedelmi vagy nagykereskedelmi hálózatok. Szerint a nagykereskedők, nem túl hatékony, próbál versenyezni a meglévő értékesítési hálózat szakmai kereskedők. Valójában, csak egy kereskedelmi cég kizárólagos jogot, hogy a termékek értékesítését, hogy egy adott növény. Azonban, nagykereskedők mindig van egy széles körét gyártók, köztük a orosz. KISKERESKEDELMI Körülbelül 30% - a az összes értékesítés az átviteli vannak keresztül kiskereskedelmi. Azonban, mint egy évvel ezelőtt. Néhány nagykereskedő elkezdték megnyitni szaküzletekben új stroubaza.ru legalább a fővárosban. S nem ok nélkül. Becslések szerint a vállalkozók, Kijev piacokon végrehajtott mintegy 25% "kiskereskedelmi" MACSKA a fővárosban. Míg a kereskedők azt mondta, hogy az árakat a piacon tálcák gyakran magasabb, mint a szaküzletekben. Felszereltség vásárlások hajtómű boltok nyilvánvaló. Az Általános, Ukrajna a nyílt piacon mintegy 40% - a teljes kiskereskedelmi értékesítés vezetékek, kábelek. A REKLÁM Sok kereskedő azt hinni, hogy azért, mert a megbízók, illetve egységesítése a CPR, hogy dolgozzon a kereskedelmi márkák, termékek nincs értelme. Jellemzően az al'a tárgyak, a piac (gyártók, kereskedők) próbálnak népszerűsíteni ei'én a cég, amely a fejében a fogyasztók kell társítani egy jó termék. Sőt, a kereskedők, a árlisták ritkán jelzik ei'I) a gyártó, csak a jelzés az áruk származása (importált vagy hazai). Azonban a legtöbb kereskedő általában inkább, hogy reklámozzák a terméket az árlisták üzleti kiadványok, speciális elektromos kiadványok, kiállítások keresztül, a prospektusok. Csak néhány aktívan használja a "speciális" módszerek népszerűsítése nevében a társaság. Majd, mint egy szabály, hogy ne veszítse el. Így például a release egy ingyenes e-útmutatók a MACSKA, az ETP (amely, természetesen, a post információt a cég), hozzon létre online áruházak foglalkoznak direct mailing, eredetileg próbál kiemelkedik a kiállításokon, stb. SZOLGÁLTATÁS szempontjából az igazítás az árakat a piac egyre fontosabb a nem-ár módszerek az értékesítés-ösztönzés - van egy széles hajtómű készleten, a szállítás, az áru, a gyorsabb ügyfélszolgálat. Apropó, annak ellenére, hogy az árstabilitás, "volt" a piacon, illetve csökkentésével kiadások értékesítés-ösztönzés. Szóval, az egyik a nagyobb Fővárosi nagykereskedelmi cégek végeztek egy elemzést az ár hajtómű a régiók Ukrajna. Szerint neki, a regionális árak fenti Kijev mintegy 15-40%. Miközben a cég sikerült elérni a 30%kedvezmény a árufuvarozás az egyik a közlekedési vállalatok ("pénznem" bele a hirdetések). Ennek megfelelően a számítások nagykereskedő, áruszállítást a régiók vevő költség csak 1-7% - át érték rakomány (attól függően, hogy a szállítási távolság, a típusát, összegét, a szállított termékek). Így a társaság arra számít, hogy "mell", hogy maga a rész a potenciális fogyasztók a régiókban, ahol nincs saját értékesítési hálózat. Az ELŐREJELZÉS Szerint a különböző becslések, idén ősszel értékesítési CPR-hez képest őszi 2001-kal 20-50%. Bár, mivel az alsó az értékesítés az év első felében, a teljes éves eredmény a megvalósítás a CPR jobban fog kinézni szerény piaci 2002-ben növelheti mintegy 10%, összehasonlítva a 2001-ben. Észrevehető változások ár hajtómű nem történhet meg. Kivéve, persze, nem lesz drágább (olcsóbb) felhasznált nyersanyagok a termelés.
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése