Építés, újjáépítés.
Nem véletlen kapcsolatok '2003 2006-10-30 10:45:31
A PIACI SZÁMOK · Áruk megvalósult a piacon, electroustanovka berendezések (kapcsolók, aljzatok, egyéb ) · Értékesítés volumene 2002 - 12-15 millió egység, Vagy $ 14-16 millió (a kiskereskedelmi árak). · A szám a szereplők - nagy importőrök körülbelül 20, a hazai termelők mintegy 15. · Piaci struktúra - hazai termékek 60-70% - os, az import 30-40% - a (mennyiségi értelemben). A HELYZET a PIACON, a kereskedők, a becslés, 2002-ben, az általuk elindított nem kevesebb, mint 12 millió aljzatok, kapcsolók $ 14-16 millió euró, ami 10-20% - kal több mint 2001-ben, Különleges meglepetés, tavaly az ukrán piacon electroaccessories mindhiába. Erős, méltó az újonnan érkezők nem'jelentek meg, hanem a nagy régi-számláló senki nem úgy tűnik, hogy nem tűnt el (nagy márka ÜZLETI írta, No. 39, 23. 09. 02 év ). Egy bizonyos fajta a piaci helyzet hozta növekvő mivel a tavalyi év végén az Euró, ami hozzájárult a kereskedők egy ok arra, hogy megmutassák Senatorska képességeit. Egyes importőrök úgy határoztak, hogy az egyszerű megoldás a legjobb, MINDEN további nélkül, emelt áron által 12-20% - ot. Néhány maradt körülbelül hat hónapig, végül is feladta. Egyes vállalatok úgy tűnik, elhatározta, hogy nem pánik, az árak nem emelkednek, ezért természetesen továbbra is viseli a veszteséget. Szerint a piaci szereplők, az ellenállás elsősorban nyilvánul meg, amelyet a német cég. Nem kizárt, hogy az ilyen viselkedés Wops'kapcsolódó, hogy a jelenlegi problémák az elektronikai piacon, Németországban (illetve Európában az Általános). A csökkentés értékesítési volumen a Nyugat-Európai piacon a rendszer kéri a Németek, hogy nézd meg ígéretes Kelet-Európai piacon. S mivel az a feladat, hogy győzelem a darab, amit a kis dolgok a növekedés egyfajta Euro... Apropó, egy észrevehető növekedése az Európai hazai termék nem segít. Vagy talán nem is segített. A legtöbb electroaccessories ukrán termelés még nem tudja, hogy vonzza a tipikus vevő az Európai áruk. Azok a hazai termelők, aki számít a minőség, modern design termék gyártásához használt importált anyagok, alkatrészek a fő termelő országok "zóna EUR". S ezért van, hogy az ukrán "electrophorus" kénytelen emelni árak. BEHOZATALI, ILLETVE KIVITELI Szerint demicontinuity információk, 2002-ben, Ukrajna van behozott olyan elektromos készülék váltás, megszakítás védelem turnoff vagy a'az egység elektromos áramkörök, $ 32727, 11 ezer majdnem 20% - kal több mint 2001-ben, Kivitt az ilyen berendezések az elmúlt évben $ 38927, 65 ezer, ami 89% - kal magasabb, mint az előző évben. Mint a fő témája a kamat - belföldi electroaccessories, sajnos, arra kérjük az olvasót információt a dynamics a behozatali vagy kiviteli nem fog működni. A kódok az UCC FEA 8536508000, 8536699000, amely 2002-ben importált kapcsolók, aljzatok, a vám-statisztika'megjelent valahol a közepén, 2001, természetesen, a teljes behozatal mennyisége nem határozható meg. Azonban a behozatal mennyisége 2002-ben, a $ 7501, 57 ezer (lásd táblázat oldalszám: 85) különleges nem hihető. Először is, a deciphering a kódok a word "egyéb", mit rejt, nem egyértelmű. Másodszor, a megújuló török áruk, amelyek tele a polcok, a hivatalos adatok szerint, fiók, 3% - a (az összes utat!!! A teljes import volumene electroaccessories. Offhand ugyanezen szakértők becslése az éves növekedés a behozatal mintegy 25% - át. Szinte az azonos növekedési üteme, úgy néz ki, állítsa be, hogy továbbra is ebben az évben. Most a kereskedők mutatja a növekvő érdeklődés a electroaccessories további "szellemi" funkciók. A legtöbb electroaccessories (mennyiségi értelemben) beszerzéseket Ukrajna, Törökország. De arról, hogy melyik ország nyer készpénz eltolás, a vélemények különböznek. Egyes szakértők úgy vélik, hogy a jog az állami statisztikai Bizottság, információt, amely azt jelzi, hogy a fölény több, mint Németországban. Beszorult egy okos Régóta megfigyelték, hogy sokkal kevésbé zavaró, jobban megéri eladni egy kicsit drága termék, egy jó ráta, mint a marginális autó cheapo. Talán ezért van az, hogy most is észrevehető roll kereskedők a kínálati oldalon a drágább árut. Ugyanakkor egyes kereskedők azt mondják, hogy csak folytassa a fogyasztói preferenciák. Mint ha nem volt, de az iroda szinte minden cég importőr az Európai electroaccessories részlet, a kalkulátor kezében, ismerteti az előnye a drága külföldi áruk. Pedig annyira meggyőzően, hogy majd egy fej nem lesz a kockázat a health'gödör vagy tűzvédelmi ház a penny megtakarítások, amikor a vásárlás olcsó aljzatok, kapcsolók. Azonban az eladó a boltban, általában nem várni ésszerű magyarázat, sem (ami gyakran előfordul), még az alapvető vágy, hogy befolyásolják a választás egy potenciális vásárló (el kell ismerni, ez elég furcsa, mert az ő fizetése attól függ, hogy a bevétel. - Ed. ). Nem igazán segít az esetben (pl. árbevétel-növekedés), mind a jelenlét, a hall, a márkás állvány elektromos tartozékok néhány híres márka. Valószínűleg ezért egyes tulajdonosok vagy képviselői azok, vagy más márkák most tagadhatja, hogy együtt független nagykereskedők, inkább munkát közvetlenül kiskereskedelmi üzletekben. Ez szerint őket, lehetővé teszi számunkra, hogy képviselje termékek. Más cégek elérni ki, hogy egy kiskereskedő keresztül regionális kereskedők. Így több összetett, egy kicsit hálás először, mert a nagykereskedők általában azok a termékek különböző márkák. De ha a kereskedők úgy fogja érezni, a kilátások egy bizonyos márka, a siker garantált. Így most kereskedők erősen tanított a speciális szemináriumok, tréningek. Az éves növekedési üteme import villamos szerelvények a becslések szerint 25% - át. Több ilyen áruk kellékek Törökország. Egy másik megközelítés, hogy a termékek népszerűsítése, hogy hozzon létre egy hálózati irodák a nagyobb regionális központok. Merchandising is a funkciója az ilyen jellegű bemutatást. Mint az a tartomány, adunk több figyelmet, hogy a electroaccessories további "szellemi" funkciók. Például, egy másik hobbija a régi Európa - energiatakarékosság játékok (tartalmazza az ember a wc - fény világít, megy - megy ki). Ukrajnában fanatizmus a kérdés az energia-megtakarítás nem figyelhető meg. A hajlandóság arra, hogy többet fizetni 2800-5800 UAH. a feszültség szabályozók, amelyek nélkül nem rendelkezünk import elektronika biztosan nem fog működni a'nem olcsó, de szeretné a kényelmet, valamint a presztízs. Az IDŐJÁRÁS ebben az évben értékesítési electroaccessories összehasonlítva az előző év kal 15-20%. Az ár az importált termékek gyengén kiszámítható, mivel függ az Euró. Valószínű, hogy számítani kell arra, tovább emelkedik az ár az importált electroaccessories. Lesz bővíteni, erősíti az értékesítési struktúra termékek ismert márkák, aktív hirdetési kampány a promóciós. Azt MONDJA, VÉLEMÉNYEZŐ Andrew Abdullah (32), Igazgató iroda "ABB" Ukrajna, Kijev; a kereskedés, alacsony-, közepes-vagy nagy feszültségű elektromos berendezésekre; 1992 ): - ez jó volt látni egy kis áttekintés, hogy egy viszonylag teljes, pontos jellemzőit az ipar, ami nagyon nehéz összegyűjteni. Piaci kötet összhangban van a becslések szerint a helyzet 2002-ben, akkor már Helyesen tapasztalható problémák "fekete" vagy "szürke", hogy importálni Ukrajna, Törökország, bár azt is hozzá, Lengyelország forrása a "fejfájás" sok jogos importőrök. A gyengeség, a felmérés hiánya egy részletes leírás az ipar szerkezete, jellemzői, minden saját szinten - ezért bizonyos pontatlanságok a történetet, a módszerek, az értékesítési szervezet. Az értékelés a piac hatása az Euro mondhatjuk el, mi lehet itt vitatkozni, hogy hány ember, annyi vélemény. Nekem úgy tűnik (mint egy-egy képviselője, a német gyártó), ami egy lóverseny tanfolyam - ez csak átmeneti, hogy az év végéig a por telepszik, az ár az elektromos tartozékok állapítható meg a verseny (tömeg szegmens), majd a megfelelő pozícionálás a termék ("top"szegmens). "a pontos értékelése a piaci nehéz beszélni" Szergej A. (40), az Általános Igazgatója "Electromax" (, Kijev; Proizvodstvo eloszlása electroaccessories Ukrajnában; 1999 ; 150 fő ): - Piaci electroaccessories biztosan fejlődik. Alapján piackutató, hogy mi volna az a négy év, becsült növekedési rátája a kötetek mintegy 10% per év. A pontosan ugyanolyan értékelés nehéz beszélni. Nem utolsósorban azért, mert nagyon nehéz követni a kötet termékek által termelt cégek száma, ez az információ nem is az állami statisztika. Különösen ott nincsenek megbízható adatok arról, hogy a kötet az illegális behozatal, például a török áruk. Ismereteink szerint a becslések, legalább 50% - át a piac, az olcsó (akár 5 UAH. Per unit), az ukrán, török fürdő, szerelvények. Ez a tömeg a használata magyarázható, különösen az a tény, hogy nagy a fejlesztők azzal a céllal, hogy a megtakarítás, mint a szabály, megszerzik a berendezés körülbelül'tárgyak, olcsó előállítási költség 1-3 UAH. Akkor az emberek gyakran dobja ezek az aljzatok, kapcsolók, majd cserélje ki őket valami szebb, megbízható. Így, szigorúan véve, nem is tudom, hogy ez teljes mértékben tulajdonítható, hogy a fogyasztás. A legtöbb dinamikus, ígéretes, véleményünk szerint, az ár szegmensben 5 USD. akár 15 UAH. az egységnyi. Ismereteink szerint a becslések, részesedése mintegy 30-35% - os piaci kapacitás. "Ez egy új piac Európában" Alex Kupalov (27), vezetője villamosmérnöki, LLC "PB" root "(, Kijev; szállítási mérnöki rendszerek; egy-egy képviselője, a német cég" Martin "1998 ; 20 fő ): - Most az elektromos ipar Németországban átesett egy súlyos válság. Talán az egyetlen irány, amelyben van fejlődés, modern technológiák, épület automatizálás, célja, hogy energiát takarítson növeli a kényelmet. A többi piaci electroaccessories erősen telített, a forgalom nő, nagyon lassan, még a legnagyobb, legismertebb gyártók. Minden vállalat van némi probléma a fejlesztési - ismeretes, hogy egyes cégek még "freeze" a termelési legfeljebb 30 nap. Ezen okok miatt a német cégek érdeklődnek az exportáló. Ma ígéretes, növekvő trend kivitel a piacok, Oroszország, Ukrajna. Ez egy új piac Európában, ahol a szám a tényleges népesség növekszik. Ennek következtében növekszik a kereslet a drágább, minőségi bútor, modern design. "Most már egyre többet beszélünk a" smart home "Római Shein (24), a marketing Részleg szakember telepítés berendezések KFT." Schneider electric Ukrajna", Kijev; ág cég szakosodott a termelés berendezések elektromos hajtómű, ipari vezérlés; Ukrajnában 2000 óta ; 50 fő ): - nemrégiben egy különleges dinamizmus, hogy a piacon nem megfigyelhető. Nem azt mondom, hogy észrevehető némi izgalom, vagy várható valami, mint egy áttörést. Sem a főbb szereplők elhagyta a piacon, nem új, nem'volt. Minden meglepő módon nagyon stabil. Azt hiszem, a következő két évben semmi radikálisan változtatni. Nincs információ a jövőben a nyitó Ukrajnában, például egy gyár, valamint, hogy az új cég tervezi, hogy a piacra. A változások már széles körben elterjedt (kivéve a termékek néhány ukrán vállalkozások) az ár electroaccessories 10-20%, Wops'kapcsolódik a növekedés az Euró. Divat piac most már egyre talk "smart home". Azt hiszem, ebben a szegmensben nem sok pénzt, több beszélgetést. "Nagy fontosságot tulajdonít annak, hogy a tervezési jellemzők a" Les Mazepa (34), Igazgatóhelyettes, a társaság "KAPRO" (, Kijev; egy hálózat, speciális boltok értékesítése kábel bekötése, elektromos termékek - 6 Kijev, 18 régiók Ukrajna; 1992 ; több mint 400 fő ): - Piaci electroustanovka berendezések, véleményem szerint, aktívan fejlődő. Cégünk ebben az évben ünnepli 78% - kal nőtt az értékesítés, telepítés termékek, összehasonlítva a megfelelő időszak az elmúlt évben. Ilyen teljesítményt elérni bevezetésével a tartományban a drágább, exkluzív áruk ilyen márkák, mint a Legrand, ABB, Siemens, Merten, stb kiválasztásakor elektromos termékek a fogyasztók egyre inkább vezérelnie kell biztosítani, a kényelem által generált az elektronika, dimmerek, mozgás érzékelők, távvezérlő rendszer. Nagy jelentősége van csatlakoztatva design jellemzői - szín, forma, textúra anyag egyéb alkatrész termék. FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése