Építés, újjáépítés.
Swing-out Római 2006-11-02 17:13:53
Az elmúlt két-három év alatt a piac a szerelvények a műanyag Ablakok fejlett intenzíven. Egyes szolgáltatók ez volt, tavaly (erről többet, 41. oldal). De nem minden. Sok tapasztalt megnövekedett verseny nem sikerült elérni a folyamatos növekedés értékesítés. Véleményem szerint ez annak köszönhető, hogy a tendencia, hogy a telítettség a piac ténylegesen műanyag Ablakok: néhány hazai termelők kell jegyezni, a lassulás a termelés a PVC Ablakok éves 30-40% 10-20% (arról, hogy mennyi megszerezni saját Windows lapozz 46-49). Újabb támadás elkerülése érdekében, amelyek nem még, hogy a vezető piaci szereplők - csökkentése, a nyereségesség, a kereskedelem, a korábbi 20-30% 10% vagy annál kevesebb. Ennek az volt az oka, szerint a piaci szereplők, a dömping részéről az egyes szolgáltatók (erről többet, 44. oldal). A gyártók a Windows, természetesen, nem fog. De mennyi ideig? Olyan közel, hogy átvegye a Windows "hibás" tartozékok. Másik jellemzője a piaci átlag árak, kiváló minőségű szerelvények a különböző gyártók konvergál.
Mind a beszállítók, véleményem szerint, nem árt, hogy aktívan támogassák a reklámozott márka. Mert sok a végfelhasználók számára még mindig a sorrendben ablak "összesített" tartozékok.
A PIACI SZÁMOK
A kínált termékek a piacon, - szerelvények a műanyag Ablakok.
Értékesítési 2002-ben a $ 10-15 millió nagykereskedelmi árak.
Piaci struktúra - minden termék - import, hivatalos hazai termelés nincs.
Szám szereplők - több mint 20 speciális beszállítók több mint 10 nagy gyártók a Windows, hogy import kiegészítők, elsősorban a saját termelés.
A SALES
Szerint optimista becslések szerint a mondatok, 2002-ben a hangerőt a piac tartozékok Windows-kal 45-80%. Sőt, több vezető szállítók ünnepelni a növekedés a kellékanyagok, hogy az ukrán piacon a 2-szer. De vannak mondatok, amelyek mondani a növekedés ellátási kevesebb, mint 30%. Relatív abszolút paraméterek a piaci szereplők különböznek a vélemények. Piaci kötet alapján számított közvetlen vagy közvetett becslések szerint a piaci szereplők, kezdve a $ 6 millió $ 18 millió sok tekintetben ezek a különbségek voltak különbségek miatt a számítási módszerek. Eladó tartozékok becsült mennyisége a piacon a Windows, illetve a termelési kapacitás a gyártók a Windows, illetve a kötet a reklám, illetve a szállítási keresztül, vám, stb. van néhány, De a vezető hivatalok adta szinte azonos becsléseket, amelyek közelebb voltak ahhoz, hogy az átlagos értékek az adott piac mérete - $ 9 - 10 millió Itt, meg kell adni az áruk kivitele, hogy a vásárolt nem a gyártók, hogy hoznák a vámszabályok megsértése, stb, van egy másik 15-30%. A végén, figyelembe véve minden összetevője a hangerőt a piac tartozékok Windows 2002-ben elérte a $ 10-15 millió hivatalos statisztikák behozatalára ezek a termékek szerepelnek a táblázatban, 42. oldal.
TARTOMÁNY
Ma gyártók kell dolgozni, nagy a termékek skálája. Általában raktáron is van 4-5 ezer nevek alkatrészek. Csak egy ablak általában körülbelül 100 egyedi tételek. A standard csomag tartalmazza 10-20 elemek ilyen részek, minden egy pár darab. A gyakorlatban a szakemberek működnek a kategória "egy sor szerelvények" attól függően, hogy a funkcionalitás, valamint a kiegészítő szolgáltatások. Az első hardver rendszer osztani aszerint, hogy milyen típusú ablak (egyébként a nyitó, a forma, stb.), amelynek a célja. A piaci struktúra kiegészítők útján nyitva az ablak Ábra). 1 43. oldal.
A tömeges termelés használt swing-out brooknam. A szakértők figyelmét, hogy ma a polgári, sőt tömeges ház építése a növekvő fogyasztás a rotary minták, ipari transoms (tetőablakok), privát építési - több funkciós hinta-ki réselt szellőzés. Nőtt az értékesítés kiegészítők nem téglalap alakú, összetett alakzatok: trapéz, ívelt, háromszög alakú. Szerint a beszállítók, a megnövekedett érdeklődés anti-betörés szerelvények, különösen az ügyfelek, akik az tartozom'kapcsolódó igazolja a szobában.
Szinte az összes tartozékok mellékelt ukrán piacon, a Nyugat-Európai termelés. Most, amikor az Európai építési piac, beleértve a piaci PVC Ablakok, tapasztalás nem a legjobb idő, a gyártók a világ-ei'pit fordult az arca, hogy a piacok a FÁK országok. Ma az ukrán piacon mutatja be, akár 10 márkájú tartozékok. A részesedése a hazai piacon - Ábra). 1 43. oldal (az inter -, illetve önálló értékelések szereplők, mint a tartomány, a kapott értékek).
AZT MONDJA, VÉLEMÉNYEZŐ
Oleg SOKOLOV (30), vezetője képviseleti iroda Winkhaus Ukrajnában (tartozékok nyílászárók; 1998; 6 fő ):
- A kiadvány ezt az értékelést tekintik, mint pozitív a hazai bútorok piacán. Először is, ez a felismerés a szerepe, jelentősége. Másodszor, a kiadvány, véleményem szerint arra fogja ösztönözni a szereplők a piacon, bútor, dobozok, hasznos elemzése az eredmények, valamint a technológiák a munka, mint esetleg közvetve érinti a fejlesztés a piacon. Harmadsorban pedig, ez a megfeleltetés foglalkozik a hatalmas (szemben a speciális kiadványok) üzleti közönség, amelyek többsége a potenciális ügyfelek, mind a fogyasztók, mind a vasalat termékek. Egy nagyon hasznos áttekintést lehet a fogyasztók számára, különösen hiányában a reklám tartozékok.
Még ezek a vélemények jelentek csak a speciális kiadványok, valamint azok a múlt évben. Ezért ezt az értékelést, természetesen megfelelő. Az érvényesség, mint nyilvános, elfogadható. Egyes számítások (mennyiségi, például), van hiba miatt a hiánya független forrás információ al'ctively cégek. A tartományban becslések, mint helyesen megjegyezte, a szerző ismerteti a használata a piaci szereplők különböző módszerek számítások. A nagyobb pontosság, a megfelelő piaci kutatások.
A szerkezet a felülvizsgálat jól választott. Ez lehetővé teszi, hogy ne csak megismerjék a szerző szempontból, hanem az is, hogy képviselje a nézetek a piaci szereplők. Az alapja review - megjegyzések, információk vezető nemzeti, illetve regionális piaci szereplők az ukrán bútorok piacán, majd a fogyasztók.
A kérdés, ami a minőségi bútorok. A piac tényleg évről évre változik. Ha már Boyko eladták török szerelvények (apropó, együtt a török profilok), most a fogyasztó azt fókuszál kevesebb. Jön a divat kiegészítők, amely egy lépcsős lejtő ablak megnyitásakor, a forgatás le van zárva által megnyitott egy tetszőleges szögben, a funkció a réselt mikro szellőzés, stb
Tapasztalat társaságunk megerősíti, hogy a létezés egy komoly tendencia nőtt az értékesítés az anti-betörés szerelvények.
Nem elég foglalkozni a felülvizsgálatát az alapvető becstelenség egyes szállítók tartozékok, ablak gyártók a közbeszerzési saját Windows hardver elemek. Beszélünk a Windows méretek eltér a modell, amely már a szigorú irányelvek telepítése egy bizonyos számú bizonyos hardver elemek. Az ilyen atipikus ablak gyakran kész ugyanazzal a szerelvények, valamint a következő kisebb méret, amely a későbbiekben befolyásolja a munka ablak. Ezért szenved a hírnevét a termékek, valamint a társaság.
A BESZÁLLÍTÓK, VALAMINT A FORGALMAZÁSI
A szerkezet a hivatalos ellátási szerelvények (származási ország) bemutatott Ábra). 2 (43. oldal szerint Goskomstat). Importált termékek vagy közvetlenül a gyártóktól vagy a Nyugati kereskedelmi partnerek, vagy a regionális raktár termékek. A hatalmas mennyiségű behozott szerelvények Németországból. Figuerora Lengyelország a lista a főbb exportáló országok csak magyarázza a megfelelő mennyiségű készletek a helyi raktárak. De az import részesedése Törökországban, a szakértők szerint egyértelműen alábecsülni.
Főbb szereplők nagykereskedő, hogy a kínálat importált árukat a hazai termelők a Windows. A fő beszállítók egy kicsit, mintegy tíz. A leginkább figyelemre méltó társaság "bast", "Vncserver", "Rolex", "Ofir", "I. B. M.-Ukrajna", "Churg Ukrajna", "GU Ukrajna", stb legtöbbjük a kínálat a szerelvények csak az egyik gyártó, mintegy két (meg kell értened, nem a jó életet, de mivel a kínálat fennakadások, illetve hiánya tartomány). Részben a hardver a rendszer által importált gyártók a Windows, de néhány, ritka kivételtől eltekintve, csak saját termelés.
Általában minden cég rendelkezik egy Központi hivatal, a fővárosban vagy regionális központ, fióktelepek vagy képviselői a más régiók, raktárak. Eladók a különböző rendszerek, az áruk szállítása a termelőtől a fogyasztóig. Néhány munka a Központi raktárban, azt hiszik, hogy ez hatékonyabb. Mások hálózat létrehozásához a regionális raktárak, hogy közelebb a fogyasztóhoz. Szállítási gondoskodjon a különböző módon: aki használja a személyes közlekedés, egyes szolgáltatások a közlekedési társaság. Van még egy példa a speciális csirkék'rsco szállítás. Összeszokott önmagát.
Egy nagyon fontos részt vett a siker szolgáltatók figyelembe bővítése a termékválaszték, az integráció, a kiegészítő áruk, vegyi anyagok, építőanyagok, kialakulása összetett "az árutőzsdei" portfólió az ügyfél számára. Különösen, hogy pontosan ez a társaság "I. B. M.-Ukrajna", "GU Ukrajna", valamint mások.
Import bútorok a Windows Ukrajnában
Név Kód
Az UCC FEA Ár * ár számlák, ezer USD
2000 2001 2002 (10 hónap. )
Az év során, beleértve a
Szerelvények, készülékek glaspalast épületek 830241 5236 8512 7026 ** 7977
Beleértve a Windows forgatható, forgatható hátsó szárny 8302410010 külön árucikk álláspont szerint az UCC FEA közepéig 2001-ben nem volt elkülönített 4326 *** 6237
* Szerint az állami statisztikai Bizottság Ukrajna.
** Az adatok a 10 hónap, 2001.
*** Az adatok a második fele 2001-ben, az első félévben, mint egy különálló árucikk álláspont szerint az UCC FEA nem áll ki.
SZAKÉRTŐK AZT MONDJÁK
Lyudmila Petrachkov, a cég Igazgatója "bast" (, Donetsk; ellátás alkatrészek, tartozékok nyílászárók; 1998; 25 fő )
Szól a kötet, illetve a piaci struktúra
Ismereteink szerint a becslés, a méret, a bútor piacon 2002-ben elérte a 200-250 ezer db. 2003-ban várhatóan növelni 25-30%. Értékesítési ezek a termékek nagyrészt az határozza meg, a dinamika, a tőke, a lakhatás, a kisebb megrendelések, valamint privát ügyfelekkel (otthoni, privát építése, kiskereskedelmi üzletekben stb.). Share "private" csökkenni kissé miatt számának növekedése nagy pályázati megrendelések (több, mint 100 redők) körülbelül'tárgyak, sokemeletes, lakóház, szálloda, iroda, ipari, építőipari.
Annak ellenére, hogy bizonyos változások a szerkezet megrendelések, értékesítési típus vasalatok, szerelvények kissé változott az elmúlt 2-3 évig maradnak stabilak. Az elmúlt évben a 2-3% - os növekedése az értékesítési tartozékok rotary Windows csökkentésével értékesítési bútor rendszerek swing-out. A SV'a kapcsolat javítása, a tudatosság, a fogyasztók, mind a bővülő köre kiegészítők, szállítók által kínált növeli az értékesítési rendszerek továbbfejlesztett funkcióval. Különösen az eladási bukó vasalatok a hozzáadott funkciót, a mikro -, szellőző-kal növekedett 10%, lopásgátló rendszerek - belül 1% - ot. Bővül a színes színtartományára, díszes tányérok, majd a kilincs. Egyre nagyobb a részesedése a megvásárolható tartozékok arch, trapéz, kör Windows. Ugyanakkor az építőiparban, a trend prevalenciája süket üveg. A levél (elsősorban a rotary típus) fiókok csak 10-15% - a a teljes terület, üvegezés.
Növeli majd a versenyt a piacon. A'új rendszerek-tartozékok társaság ezek előmozdítása. Például, a szám szereplők kínál Maco szerelvények Ukrajnában szerint a becslés, a megnövekedett 2002-ben a felére. Ennek ellenére, a kapacitás piaci lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy növelje értékesítési volumen. Mi, például az évben már "hozzáadása" 30-35%.
Gregory BORTNICK (42), Igazgató termelési LLC "Műanyag-Szolgáltatás" (, Kijev; termelés walling megerősített műanyag; ágak 12 városok, Ukrajna; 1995 óta)
A követelmények a szállító, illetve a problémák tartozékok
- Szerelvények a Windows az elmúlt években jelentősen megváltozott. Egyszerűbb, olcsóbb kivitel különbségek kevesebb, az árak igazodnak. Ma a termékek különböznek csak 3-4%. Ezért kiválasztásakor tartozékok egyre fontosabb "minőség" szolgáltató a jellemzői a kínálat. Szolgáltató kell, hogy legyen egy teljes skálájának számára tartozékok: Windows, az elit. Szállítási idő most 2-3 hétig a hagyományos szerelvények, valamint legfeljebb hat hónapig nem szabványos. Ez sok. Az ablak gyártók tudta elégíteni az összes potenciális ügyfelek, mind a határidők kell többször kisebb. Különösen, ha a gyártó elsődleges ügyfelei saját, gyakran igényel, a végrehajtás a rendelés csak 2-3 nap. Fontos mutatói "minőség" szolgáltató a hitelkeret a mellékelt tartozékok, pályázati kedvezmények a nagy megrendeléseket, a jobb önálló szerelvények ezek a megrendelések, valamint mások. Például, mi meg legfeljebb 20 ilyen követelmények, majd válassza ki a szállítók.
Minőségi problémák hivatalosan is jön a Nyugati tartozékok csak akkor merülnek fel, ennek eredményeként a megszegése a technológia szerelés, hibás telepítés a Windows vagy gondatlanság építése. Sokkal több baj nem szabványos, komplex rendszerek az új modellek. A különbség az árakat, például a profil ablak egyszerű, összetett szerkezetek csak 20-30% - kal, az árakat a tartozékok ezekhez a Windows különböznek 3-5 alkalommal. Az időzítés a megérkezés új termékek a gyártók tartozékok (a pillanattól kezdve, hogy azok bemutatása, a nemzetközi építőipari kiállítás), valamint a gyakran gátolják az új menjen az ukrán gyártó a Windows 1-2 év.
Andrzej SUBSTA (40), a cég Igazgatója "Garbalinski - képviseleti Iroda Ukrajnában" (, Lviv; ellátás anyagok gyártására nyílászárók PVC; 1997; 10 fő )
Körülbelül a problémák a piaci
A piaci küzdelem nem korlátozódik ilyen egyszerű, nyilvánvaló intézkedéseket, mint a underestimation árak. Vonzza majd a biztosító az ügyfél igényel, a beszállító pedig "csiszolt" műveletet. De a termék is szükségesek a műszaki támogatás, képzések, értékesítés, stb. A másik fontos elem a javaslatban, hogy az ügyfél technikailag hang megoldások. Maga a szerelvények rendelkeznie kell az ilyen minőségek, mint a rugalmasság, mechanikai megoldások, a funkcionalitás, egyszerű telepítés. A fő ukrán piacon, véleményem szerint, nem csak az ablak ipar, a probléma a "piaci különböző odds". Tevékenységek a szélén a törvény (vagy még alább) hoz létre, sok cég a legjobb kezdeti feltételek az összehasonlítást mások. Változik ez a helyzet lehetővé teszi mindenki számára, hogy működik egy normális versenyképes környezet.
Általában a piacon a Windows Ukrajnában egyre nő. A jelentős növekedést annak is a dinamika, valamint jelentős értékesítés növekedése, a kellékek, majd a profil fordulhat elő módosítása után, az építészeti szabványoknak, amikor Ukrajna'megjelenik szisztematikus tömegtermelés Windows (például, mint Németország, Lengyelország), az úgynevezett Windows modell, amely lehet nem áll rendelkezésre, illetve vásárolni a boltban. Eközben a számunkra, például az, mint integrált szolgáltató az anyagok, jó ügyfél egy kis, dinamikus, mobil, amely garantálja a minimális időtartama megvalósítása a megrendelések a regionális piacon.
ÁRAK, MINŐSÉGI PROBLÉMÁK
Most már része a standard szerelvények a költségstruktúra, a műanyag ablak 15-25%. Az arány már stabil, több éve. Minden jól, jó, de ez csak az ablak olcsóbb. Ennek megfelelően, a csökkenő árak az alkatrészek. Nagy mértékben alacsonyabb árakat a hardver a rendszer miatt a hatások a dömping. Dömping a szolgáltató a támogatást a "a" a gyártók. Ennek következtében: csökkent a jövedelmezőség, illetve a szolgáltatók kénytelenek csökkenteni a költségeit, kínál, gyártó, ablak kiegészítők könnyebb, olcsóbb nem kötelező,'szükségszerűen magas minőség. Ez ugyanaz lesz, ablak. Nem járul hozzá a minőségi, ajánlatokat, építőipari vállalatok, amikor a győztes kap egy alacsonyabb ár. A'ott volt még az a kifejezés, hogy "pályázat szerelvények" - nel az olcsó, gyenge minőségű, amely-ha akarod, akkor mindig talál a piacon. Botrányok arról, hogy felvette PVC Ablakok kifogásolható kiegészítők, mint még. De a példák telepítse újra az új Windows, mert a "mag" a probléma elég. Vannak példák arra, hogy a telepítés a Windows profil nélkül erősítő erősítő, stb.
A "tudatos" ajánlat a beszállítók is küzdenek a rossz minőségű ablak termékek. Ez a cél az ukrán Szövetség a gyártók a Windows vagy más fenestration termékek (lásd Vállalati hírek oldal 45). Profil szolgáltatók fejleszteni csomagok intézkedések fenntartani a minőségi termékei. Véleményük szerint, a megalázás fordul elő, elsősorban a gyártás a Windows telepítésekor, stb. Itt a döntő szerepet a gyártó, az ablak, a személyzet, berendezések, alkatrészek, stb. A dolgozat vállalja ablak gyártók. Tudják tartani a kártyát. Furniturte tanácsot ablak gyártók számára, hogy fordítson különös figyelmet arra, hogy rendszeres ellenőrzése, illetve beállítása a termelő berendezések. Sok ez már használt vagy teljesen elhasználódott.
Privát ügyfél, a végfelhasználói ablak "hinta-szárny" termékeket vásárolni ablak, színleli, hogy valóban Európai színvonalú, a szakértők azt javasolják, hogy az alábbi irányelveket:
nem találja a legalacsonyabb ár a piacon;
annak érdekében, hogy a Windows nem a forgalmazó, illetve a gyártó;
hogy megismertesse a termelés;
győződjön meg arról, hogy az ajánlat pontosan a tartozékok megrendelni kívánt ellenőrzi a tény, hogy a kézbesítés a hivatalos szállító;
nézd meg tanúsítványok;
kérdezni a véleményét egykori ügyfelek a gyártó.
ELŐREJELZÉS
Az elkövetkező évben a gazdasági szereplők megjósolni a jövőt, bár valamivel kevesebb, mint az előző évben, a növekedés a hazai piacon a szerelvények a műanyag Ablakok. Kétségtelen, hogy a piacon lesz technikai újítást. Az árak a kiegészítők, szinte teljesen behozott európából, mivel az elismerést az Euró lesz, illetve növelése. Lehetséges, hogy csökkentsék a számát szereplők.
SZAKÉRTŐK AZT MONDJÁK
Alexander SVÉD (43), a fej a képviseleti irodájának "ROTO FRANK AG, Ukrajna, Kijev; hardver; 1993; 5 fő részére )
Stratégia, valamint a piaci trendek
- A kötet az ukrán piacon tartozékok Windows tavaly elérte a mintegy 10 millió dollárt, de a potenciális sokkal. Az összehasonlítás, a lengyel piac 10-szer könyvelhettünk. Ezért a gyártók, bútor rendszerek reconsidering a hozzáállás, hogy az ukrán piacon. ROTO FRANK AG, például 2003 óta látja az egó, mint stratégiai. Úgy véljük, hogy a termelés aránya műanyag, fa Ablakok, az ukrán piac megváltozott az elmúlt években javára volt, ez mintegy 65:35. Egyre több gyártó a Windows, növekvő verseny. Ez különösen romlott, hiszen a tavalyi. Természetesen ez érinti a piaci tartozékok. Új szolgáltatók, egyre több a fióktelepek, raktárak, növelve ezzel a technológiával a munka. Például, egy bútorgyártó cég "ROTO" kapjuk, hogy az ukrán piacon keresztül 18 raktárak a kereskedelmi partnerek. Ez a hálózat a legnagyobb Ukrajna.
Most van egy állandó javulás, a technikai jellemzők a termék: például válik, törés (a Nyugat, az úton, a biztosítók már nincsenek biztosítva a helyiségek, ha a Windows nem volt anti-theft mechanizmusok). Növeli a megbízhatóságot, a hardver, a sokoldalúság, könnyű telepítés, ami különösen nagyra értékelik az ablak gyártók. A javasolt fő figyelmet a funkció a hardver, mind a minőség. Márkás kiegészítők nem csak rangos szükséges technológiai eleme egy modern ablak.
Andrej SAMOTOHIN (40), a Rendező GU Ukrajna", Kijev; képviselet, kellékanyagok, kiegészítők nyílászárók; 1998; 22 fő )
A fejlődés, a nyereségesség a piaci
- A piacon műanyag Ablakok, valamint azok összetevőit intenzíven fejlődő Ukrajnában. Piac növekedését a közeljövőben, véleményem szerint, továbbra. Növelje a kereskedelmi forgalom a beszállítók a hardver, alacsonyabb árak, termékek, az elmúlt 2-3 év) - 15-20%. Nagy mértékben, a csökkenés az árak a fokozott verseny miatt a piac, különösen a következményei a harc, a pályázat megrendelések. Ennek eredményeként csökken a nyereségesség a kereskedelem. Ugyanazt a 2-3 év alatt csökkent átlagosan több mint 2-szer. Egyes alkatrészek jövedelmezőség maradt magas szinten, valamint a néhány már közeledett a "piros vonal". Szenved, ezt a legtöbb nagy vezető cég a piacon, aki nem engedheti meg magának, túlzott megmenteni a közvetett költségek. Azonban az erőforrások ilyen cégek több. Ma, amikor a különbség az árak, márkás termékek (nagy, Általános, szinte azonos minőségű) csak 1-3% - ára a készlet hozza előtérbe, nem az ár, illetve a lehetőségét, hogy egy hardver forgalmazó. Ez különösen érezhető a csúcs szezon. A vevő nem keresi a legalacsonyabb árat, az ego több érintett garanciával, teljes körű szolgáltatást. Végül is, ezek a trendek oda vezethet, hogy a bővítés a piaci szereplők számára illetve, hogy csökkentsék a számát.
Olga MASNA, vezetője közbeszerzési Osztály KFT. "Paritás" (, Odessza; termelés walling; 1996; 70 fő )
A követelmények a szállító
- Az ablak gyártó alapvető különbség a hardver a vezető Nyugati cégek nem. A legfontosabb dolog, amikor kiválasztják egyik vagy másik rendszer befejezi a Windows - a megbízhatóság a szállító tartozékok, ego stabilitás, árképzési politikát, line hitel feltételei, valamint otthon számviteli regisztráció nélkül árubeszerzés, szolgáltatás, technikai műveltség személyzet, valamint az a képesség, hogy megoldja a nem-szabványos feladatok. Az arc, az eladó ablak akarja látni a kereskedési ház, képes az ego-tól vásárol egy hatalmas szám tartozékok a jövőben, így a fagyasztás egy csomó pénzt, hogy legyen. A szolgáltató köteles biztosítani a képesség, hogy vásárolni a tartozékok nem csak Windows, hanem az ajtók, sok a támogató anyagok kémiája.
Sajnos, ez nem mindig lehetséges. Sok gyártó kénytelen használni a két szállítók, különösen, mivel az kell, hogy bontsa ki a termékskála, megfelelnek az ügyfelek kérések a színes kiegészítők, tekintve, hogy a kínálat nem szabványos rendszerek, egyéb Gyártó Windows akar színes hardver szolgáltató nem volt korlátozva, fehér, barna, bronz, arany, ezüst, kívánatos, hogy ők voltak zöld, kék, piros, mint a keret az ablak; hogy az időzítés a kínálat ilyen kiegészítők lehetett mérni, nem hónapok, hanem hetek; ahhoz, hogy rendeljen egy nagy mennyiség, mivel csak a szükséges összeget.
Szereplők, különösen a fogyasztók szerelvények, dobozok nem ajánlott elpusztulni a kísértésnek, hogy pénzt takarítson meg. Jó, nem lehet olcsó. Jobb, hogy a cégek, hogy van egy tapasztalat a termelés a Windows, amely az összes felhasznált anyag van tanúsítványok mind minőségi, mind eredetű.
FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése