A szabadság, a levegő, árad a szövetek, a fluidity a vonalak, aszimmetria virág dísz. Selyem, fém, fa, színes üveg. Csepp ellenőrzött gondatlanság, mint enyhe fűszer, mint egy megjegyzés a közeljövőben, hogy egy esetleges tárgyalás, mint egy félig áttetsző árnyék. Csodálatos egységét. Art Nouveau. Art Nouveau, mely eredetileg a nyolcvanas években a dev'Andzelika század prudish Viktoriánus Anglia, elérte a felső a Bohém negyedévében Párizs kifolyt bele az utcákon orientált, a nehéz technikai haladás-Amerikában.
A kezdetek az új irány volt, azt állította, nem csak az az állítás magát, mint egy stílus, művészet, hanem a szerepe az Átalakító a világon. Az eredetét, csinos, ez nem furcsa, prasnam'atno a szavak, az alapító Marx: "a Lét határozza meg a tudat".
John Ruskin Professzor, a Department of arts Oxford, tudós, Keresztény, utópikus szocialista értelemben, reinterpreted veszélyes posztulátum. Lehet sok gond nyilatkozat befordult egy "Elv a unity-Szépség, Jóság". Ruskin azzal érvelt, hogy az erkölcsi állam, a társadalom, az ember a társadalom határozza meg az "objektív környezet". Több szép (esztétikai) körül (a globális városi tervezi, hogy a nagyon kis háztartási cikkek), atochnee élet belsejében neki.
Az ötlet a Tanár felemelte a magyar kézműves, művész, költő is egy szocialista William Morris. Ő (együtt barátok) helyezze az építési, illetve elrendezése a "piros ház". Alapján stilisztikai integritását, alárendelt, hogy a nagy ötlet, megváltoztatja életét, általuk kifejlesztett ház nem az építészeti tervezés, az inter'a belső, majd a belső - inter'a belső homlokzati majd a tereprendezés a birtokot. Hogy úgy mondjam, a központ az emberi létezés környéke. Ez a ház a bankok a Temze lett a szülőhelye egy új stílus, hogy szintetizálja az összes fajta művészet zenevredo iparos, építész olyan magas, mint festő, szobrász.
Egy könnyű kéz Morris, a modern korban bocsátott egy egyedülálló lehetőség, hogy él egy egységes esztétikai térben. Az építészek, hogy az idő nem csak próbáltam a lehető legpontosabban, hogy illeszkedjen a tervezett épület bele a környező tájat, hanem azt gondolta, hogy a belső az utolsó részlet. A vázlatot a ház, a fejlődés, az inter'belső, tervezés, bútor, világítás, ablak redőny, még a vázlatok új konyhai eszközök történt egyszerre. Inter'jer folyamatos, gyakran feltételezik, külső jellemzői épületek. A falak, a ház látványos volt képkeret, képkeretezés saját belső élet teljes jelentése, szépség.
Inter'karrier art Nouveau - változó látványos festmények hogy akár egyetlen hely, Wops'egymással összefüggő, de nem ismétlődik. A hiánya derékszögben, szándékos hangsúlyozni a függőleges vonalak, boltívek, díszek... a Dinamika, a ritmus.
A fejlesztési inter'belső spirál egyik kedvenc technikák a modern teszi, hogy néz ki, mint egy drága kagyló. Az alak a shell szimbóluma volt stílusban kedvenc szín írisz, Liliom.
Anyagok |
---|
Tiszteletreméltó inter'jer |
Modern azt jelenti, hogy a modern |
Center inter'jer gyakran (különösen az orosz szecesszió volt egy nyitott lépcsőház. Kötelező'kötelező komponens - Csúcsíves ablak, nem csak egy emelet, egy kandalló, díszített csempe kézzel.
Általában kézzel decorators, "artificiality" termékek elemek másik jellegzetes Szecessziós. Faragott lábak díszes szék, faragott kereteket tükör, festmények, fali festmény, ólomüveg, kovácsoltvas korlátok... Nem csak a scoundrel utcai művészek, valamint a termékek tenni aszerint, hogy a vázlatok (néha a kezében), a nagy művészek, építészek. Így Vrubel együtt építész Shekhtel jött létre építészeti projektek, töltő őket a festett üveg Ablakok, kandalló, padok, székek, fazekasság, lámpák készült rajzai. Által Bilibin illusztrációk voltak festve, a Kuznetsovsky porcelán gyárban tea szett.
Anyagok dekor art Nouveau - értékes fa, fém, színes üveg, drága szövet, a kerámia, a legszebb porcelán, hogy a kerámia csempe, fali csempe, kő. A színek, a legfényesebb festett színek, hogy szándékosan el van némítva a paletta, nem zavaró a fő vonal, a textúra, valamint arról,'hatálya alá.
A fő gondolata a dekor a megtestesítője a mese, a legenda, hogy a házban lakik, javítása életére a tulajdonosok. Csak ez a megtestesülés a mese, egyéniség volt, egyidejűleg záloga a halhatatlanság Szecessziós, majd a gravedigger.
A korszak gyors fejlődés, az ipari, a megjelenése, a csővezetékek, illetve kezelési lehetőségek a "széles" a modern fogyasztói vált fenntarthatatlan. Az első az, hogy megváltozott a konstruktivizmustól, funkcionalizmus alapján is. Majd később, a korai harmincas években a huszadik század, art Deco, aki kijelentette magát a részleges örököse, Szecessziós költözött, a görbe vonalak, természetes érintések, eredetiség területén a tömegtermelés.
De még mindig a vágy az a legenda, kell az egyediséget, a szépség, a vágy, hogy én az egyszerű, mindennapi élet egy csodálatos mese, teljes fény, rejtély. Most: szeretnél élni inter'Arah modernizmus? Semmi sem nehezebb.
Megtörni a fal, hogy dobja ki a szokásos bútor, aprólékosan válasszon egy designer, nehéz megtalálni anyagok. Semmi felesleges, nem véletlen dolog. A legtöbb drága antik üzletek. A legtöbb gyönyörű kelmék. A legtöbb profi mesterekkel. Hosszú várakozás, majd a csalódottság, téglalap alakú mezőbe ajtó, olyan rossz illeszkedik a teljes Szimfónia, képtelenség, hullámos lépcső közepén egy klasszikus építészeti épületek.
Art Nouveau - a választás? Semmi sem könnyebb. Csokor irises egy magas váza füstös üveg, finom selyem helyett a nehéz függönyök, díszes menet a fedél a zongora, az izgalmat, a gyertyák, színes üveg, áramló haj. Minden.
Szöveg: Tanya Hein
Fotó: Szépség
Forrás: www. eremont. HU
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése