Építés, újjáépítés.
Showthread 2006-11-02 17:13:10
KIRAKAT A fő az, hogy mondjuk, egy praktikus funkció - "okozhat be" tárolására egy potenciális vásárló, hogy vonzza a figyelmet a passer-a látogató az emberek. Ezért egy igazán sikeres csak akkor lehet leírni, mint a kirakat, amely a "nem lehetséges," hipotetikus vevő át, ennek következtében hozza a store-profit, vagy legalább trampled emeleten. A', egy új szakmát - merchendiser. Az informatikai szakember, aki rendelkezik az azt jelenti, hogy az a legtöbb hasznot, illetve kedvező hatást gyakorolnak a vásárló a termék kijelző (beleértve a bolt Windows). Németországban például, megnyitotta három iskola marsing, ott tanítják, hogyan, hol helyezze el az árut, hogy azt vettem.
Ha az ablak díszített kompozit helyesen, úgy néz ki, mint egy szép, de nem vonzó, nem izgat intim vágyik: hogy veszi majd megy költeni a pénzt? Úgy látszik, ez nem annyira a rögtönzött eszközök, illetve művészi készség, de az előnyök választja, az ő érzelmi állapot, belső konfliktusokat, félelmeket, az élmények, a stressz, amelyek vetített a külvilággal. Egy példa az ablak az egyik rangos boltok háztartási gépek: éjszaka a neon martlesham fény, ez úgy néz ki, mint egy hullaházban. az eredmény egy kereskedelmi Vállalat, amely tartalmazza ennek a "point", most is szenved komoly veszteségeket. Pontosabban, eladta a gyökér.
Egy rossz példa ragályos. Menj a saját tőke, képzeld el magad a szálloda "az elhunyt mászó". Ragyogó csiszolt alatt a "fém" a bábuk, - mint mondják, hozni nem szabad egy fed daleka. Ők - nos, pontosan - Fagyott egy halott alvás a kiborgok. Alatt a hideg téli holdfény hatása ilyen storefronts elérhető - járókelők itt gyorsabban fut. Így inkább a múltban. (Mi nem próbálunk hibáztatni az urak a hirdetők, de azt tanácsolom, hogy olvassa el első "az Anatómia, az emberi pusztító" Erich Fromm. )
Használja az immateriális másolatok a meghirdetett áruk kijelző - fotók a lite-dobozok helyett "élő" a dolgok teljesen alaptalan: az emberi szem pontosan rögzíti a "hamis", hamis, ami lehetetlen, hogy érintse. Ez az úgynevezett "egy-dimenziós" realizmus (ismét lásd: Herbert Marcuse), de jött a reklám: itt ő fordítja, a sík, megöli a természetesség, spontaneity. Megsértette az egyik fő szabályokat, hogy tartsa o'a kapacitás a szekrények, ami kell, mozog simán a kereskedési teremben. Sematikus rajzok, ábrák, logók, kirakat üzletek művészi kifejezések megjelenés szánalmas, egyáltalán nem hatásos. Mint mindig - a vágy "toka káposzta" nem kompenzálja hiánya képzelet.
Ablak, tükör, VIRÁGOK...
Recepció látványos - ha ez polcok, állványok, kereskedelmi minták. Apropó, erősíteni a "szexualitás" a bábuk, akkor csak tedd a tükör, amely alatt lesz "vissza" felső világítás. De ha a tükör lesz egy külső pajzs, amely védi a belső világ a boltban, az emberek, mintha egy hideg, élettelen tükör város rock band "freestyle", amelyben egy magányos vándor ember lehetett menni a mad ezer a képeket.
Vagy sötétített csupasz üveg "prosclinitary" doboz: nagyon világos, nagy teljesítményű világítás belül - session SV'ASCO a otherworldly.
Gyakran az ablak nyitva marad, különösen akkor nem, arra kényszerítve őt, semmi. Így a "let" vevő bent a boltban, mielőtt úgy dönt, hogy adja vagy nem adja meg. Nagyon hospitably kiderül, barátságos. Ez tényleg egy áldás a hirdetőink, mind a tervezők. Egyszerű, de zseniális. Vevők nem UAI'kötve, pihenhet, de... Ha a belső tér egy kereskedelmi csarnok nem szervezett, nem mi találjuk magunkat egy titokzatos, egzotikus akvárium, valamint lterm banális exhibitionism. Különösen, ha a kijelző ablak óriási, nem látható belső perspektíva a városháza (színház az árnyékban? ).
Ha egy kicsit többet jó - tehát körülbelül a színek. Virágok - mesterséges vagy élőben, vagy akár csak a festett üveg.
Ráadásul nem is kötelező,'meg róla, hogy a virágok, s csak növényi elemek, képek - nem csak díszíteni egy ablak, ez egy régi, kipróbált esztétikai recepció. Színek csúnya ez nem történik meg, majd kívül, hogy "hamis" bemutatott mellette az árut. A virágok mindig inspiráció (nem csoda, hogy úgy döntöttek, hogy a nők). Majd az ablak ők is inspirálja. De nem csak a nők.
Kirakat érdekes kompozíció. Fontos, önmagában egy történet ötlet. Például, itt van, mesés, emlékeztessen minket, valami nagyon kellemes, tapasztalt gyermekkorban, a törpe a hó fehér, őz, Bambi, a mókus - "mű" a Windows tökéletesen. Azonban, ha az áru értékesítése kizárólag "felnőtt" tartomány (sör, vodka, dohány), nagyon jól elhelyezett kép "a Kozákok a pub". Ilyen "naiv" realizmus, még egy kicsit népszerű, de vidám, azonnal izgat a vágy, hogy csatlakozzon....
Nagyon ritkán a tervezés a Windows elve alapján területi terv (step-by-step zoom, vagy egyenetlen Trino kép - a "perspektíva" áramlását ügyfelei számára. Gyakran egy kiváló ötlet a tervező hatékonyan működik, csak... a másik oldalon az utcán. De a gyalogosok, sajnos, mozgó ott a másik irányba. Remélem halasztott a tudatalatti módon? Sokkal rosszabb, ha közeledik az ablak egyetlen kép hirtelen tör be "élettelen" töredékek (például a passer-látja, fél lábát "gumi snow csizma"! ). Egy ilyen "a tört kaleidoszkóp" b'nincs szinte szó szerint a feje, azaz a korábbi pozitív élmény az ön számára.
Az ajtó, természetesen, nem lehet több, szebb, mint egy kirakat, de ami a legfontosabb, nem siati sötét lyuk mellett az izzó ablak. Jobb, ha nem lesz könnyebb. Ha az ajtó átlátszó, kívánatos, hogy a szeme egy esélyt, hogy a hangsúly nem a csupasz fal szemben, s ugyanakkor egy-egy vonzó tárgy, reklám tábla, plakát, stb. Nyitva az ajtót a store (igen, így kirakat "dolgozott"! ), Akkor már az Ország inter' " ha van valami meglepetést, örömet...
Natalia Bortsova, virágüzlet tervező Vásárlás home "Roksolana"
"Hagyományosan, a tervezés a Windows használjuk, az anyagok által nyújtott vállalkozások-termelők. Mindenekelőtt, plakátok, factis (kibővített példányban a parfüm üveg). A know-how - pedopanda egy előre meghatározott parfüm design: creating virágdísz, amelyek megfelelnek a téma, hangulat, a kirakat. Néha úgy tűnhet, kedvezően még rózsa szirmok szétszóródtak draperie szövetet. ez a határozat a tervező mutatja okozott furor közül a francia partnerek. Az elutasítást a sztereotípiák használata szokatlan technikák - pontosan ez az, amit valószínűleg felhívja a figyelmet magára, s bár nem mindenki csodálta, - nem hagy senkit közömbösen ".
Olga Kondratieva, képzőművész-designer bolt "a Grand Galéria"
"a Nyugati, az ablak a nagy bevásárló központok néha lehet látni egy fotó, életrajz, a művész - szerző. Itt van ez a munka nagyon nagyon oplata valamint a figyelmet, hogy nem kevesebb, mint pénzt. Mi, sajnos, mutatja komolyan foglalkozik a boltokban, az utcán, majd több más utcák. A fő funkció a kijelző vonzzák a vásárlók a boltban, így a fő dolog itt - az esztétikai fellebbezés. A play szín, fény, dekorációs elemek, "élő" virágok, gyümölcs, stilizált "fa" - együttesen adhat egyedi hatás. Én itt támaszkodnak inkább a saját ízlése, művészi "az intuíció". Szerepjáték összes elemét bemutassa: a mannequins, hogy a ruha, kiegészítők, cipők, valamint kiegészítő dekorációs eszközök. Azt vettem észre, hogy a legtöbb esetben a vásárló hatása "teljes" pontos másolatot minket bábuk: még ilyen közömbös személyek, mint azok, hogy "nincs kéz, fej". Vannak, persze, a titkot, a kompozíció, a showcase. Sok függ "képviselet" elem : például úgy, hogy a ruha "ül" a mannequin, hogyan lehet okosan, ízlésesen kiválasztott beállítás a szolgáltatás ".
Alexander M'Yasnikov, Igazgató "Iroda" Kereskedelmi grafika "
"a Kabinet kell állni ki, felhívni magukra a figyelmet, a különböző intelligencia teljesítmény (nem irritálja, hogy illeszkedjen a környezetbe) majd, természetesen, hogy vonzzák a vásárlók irányítja őket arra a szintre, az áruk, az osztály tárolja. Az ablak öltözködés elsősorban alkalmazott művészet, de amellett, hogy a tisztán praktikus funkciók, kijelző esetben ki kell oktatni esztétikai ízlés, a munka további feltételes egyesületek. Dollárért havonta nem állnak fenn, mindent meg kell gyönyörű. Hatása "homlokán,"keresztül közvetlen analógia, azt hiszem, tisztán poszt-Szovjet megközelítés. A baj az, mindenekelőtt, ennek hiányában a vállalati identitás a termelők. Ez tükröződik a bolt Windows, mert a vállalati stílus nem csak a cég logója. Mutatja is kell, hogy legyen egy dísz a város ".
Dmitrij grobanite, Igazgató "Matador-Ltd"
"nem számít, milyen anyagokat használtak, a fő feladat a tervező, hogy vonzza a figyelmet a vevő. A hatása a szekrényeket, azt hiszem, az határozza meg, hogy a technológia, a gyártási kamatot p'jobb a többi ötlet. Közvetíteni az ötlet egy vizuális kép egy nagy művészet, de az nagyon megtestesülése az ötlet - e olyan vízi jármű, amely döntő szakmaiság a vállalkozó. Az emberek nem szeretnek olvasni, szeretik, hogy fontolja meg a képeket. De bármilyen képet, hogy ő felhívta figyelmet kell jól megépített. Nem indokolt, hogy előnyben részesíti a tervező mutatja csak a comp'számítógépes feldolgozás a jelenetek. Itt különös figyelmet kell fordítani az előzetes tervezés. Az ügyfelek gyakran ez a save (tervező bemutató már nem is tekinthető önálló munka típusa) majd, természetesen, elveszíti az előző projekt nagyban függ a fog "mű" kirakat vagy nem ".
Edward hat, Igazgató hirdető cég "a kísérleti design co., Kft."
"színjáték az egész használjuk, elsősorban a film technológia, világító reklám, valamint mindenféle nagy formátumú színes nyomtatás fényképészeti minőségű laminálás nélkül. Létrehozni egy kész termék mindannyian a cég munkatársai - művészek-tervezők, designerek, vezetők. A hónap, általában töltünk be a megállapodást az ügyfél projekt kirakat. Ha egy üzlet vagy kereskedelmi cég engedheti meg magának ilyen luxust, mint a "a" képzőművész-designer, ez egy hatalmas plusz ".
Tatiana Kalugin, Kezelője a hirdetési Osztály
kereskedelmi vállalatok "Mega Trade International"
"Már több mint a design shop működik, a művész-építész, aki rendelkezik a szükséges készségek, illetve ismeretek technológia, művészi ízlés, nagyon értelmes térfogat, space, anyagok. Tervező bemutató szellem párhuzamosan a tervezési, építési üzletek. Ezen kívül, mi együttműködik a tervezők, mind a vállalkozások-termelők, így minden ablakot saját eredeti.
Véleményem szerint, a legjobb megoldani, bar'jer között ember, bolt nyissa meg a Windows. Ennek köszönhetően eltávolítja a bizonytalanság, feszültség, amely segíti a látogatót, hogy tegyék meg az első lépést. Általában jelen van egy olyan tendencia, hogy a minimalizmus. Briefness, elegáns, diszkrét'aslist nem mutatja be a leginkább kifejező, vonzó. De ugyanakkor bemutassa kötelező'meg kell érdekes ".
FORRÁS: Iroda.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése