Építés, újjáépítés.
Danilova 2006-11-09 15:37:59
A múlt héten a fővárosi bevásárlóközpont, a "Három pillér" tartották szokatlan teszt. Kanapék orosz termelési volt becsült Alberto Ner egyik leghíresebb tervezők a világ m'bútorok. Moszkvában bútor Maestro megérkezett a meghívó, az orosz bútor - kérdezték őt, hogy beszél, hogy a minőségi termékeik. Vegye bíró a nemzetközi hatóság a bútorok kétségbeesés. Ők már tudják, hogy ők megtanulták, hogy a magas minőségű bútorok, ám az orosz vásárlók nem akart hinni benne. Lehet, hogy a szakértői vélemény a világ segítik őket meggyőzni. Jeles Maestro megállapodtak abban, hogy a teszt az orosz bútor, azonban csak azok az orosz termelők, amely, szerinte, még soha nem volt látható másolás a tervezés a modellek. Ilyen az orosz piacon volt, csak két bútorok Gyárak" Március 8 "" és a "Hold". Érdekes, de ezek a gyárak a fő kezdeményezők a küzdelem valós fogyasztói értékelés. Úgy tűnik, a kezdeményezés igazi Alapja. "Március 8-i", illetve a "Hold" ma az egyik legfontosabb, dinamikus iparágak a piaci m'bútorok. Értékesítési ezek a növények a nő 5-20% évente (különböző nevek), majd be a közvélemény-kutatások (vezényel a publishing house "Új könyvtár"), a lista a legtöbb jól ismert orosz gyártók "Március 8-i", illetve a "Hold" a leggyakoribb. Abban az időben a vizsgálati eredmények az orosz kanapék tengerentúli "couture, a'e" nem voltak ismertek. Az a tény azonban, hogy a külföldi lámpatestek érdeklődni az orosz bútor magáért beszél: a bútorok már lehetetlen nem észrevenni. Őrült Azonban nehéz lenne nem felhívni a figyelmet, hogy maguk a vezetők - az Elnök egy bútorgyártó cég bútorgyár" Március 8 "Mihail Kravchenko, majd az Általános Igazgatója, a gyári "Tsun" Evgeniy Sámán. Őszintén, közben az első találkozó, ezek mind nagyon fiatal férfiak, nincs régebbi, mint a 35 éves, úgy tűnt, hogy nekem teljesen őrült. Minden jelei voltak az arcok - égő szemek, a leválás, a világ, mindig készen áll a váratlan. Ezt a benyomást, azt azonnal jelenteni. "Az a tény, hogy ment keresztül teljes ostobaság egy komplett rémálom " - mondta a Sámán. "Ha tudtam, hogy láttam volna, nem lenne dolgozott ". "Értem " - mondta Kravchenko, ha akarod - te mindig szem előtt. A termelés nem tud gyorsan stop, tedd a zsebében, majd elmennek. Lesz nyitva arról,'figyelemmel a nagyszámú érdekelt az életedben. Ez megköveteli a nagy erők, hogy az állandó kontroll, a helyzet ". Szerint a beszélgetőtárs, a piacon ma m'a bútorok, a hazai termelés nem hagyott a régi játékosok - a korábbi Szovjet növények nem versenyképes. A piacon egy kis csoport új orosz termelők. Minden orosz gyártók'bútorok lehet három csoportra lehet osztani: a volt Szovjet óriások - bútor gyárak, kis gyárak (szövetkezetek), valamint a bútorgyár az új típus. Szövetkezetek szolgálja a kisebb, illetve a ninesigma szegmensek ügyfelek: penész az olcsó kanapék, bárhol, vagy ad el a piacon. A megújuló gyárt a teljes eladások a piac szerint, a durva becslések, 70-80% - os. Nagy bútor gyárak, mint a "Kuzminki", "Moszkvai", "Keleti", próbálják kiszolgálni a középső szegmensben, de nem kínálja a legjobb minőségű, ezért nem tudnak ellenállni árverseny a kis léptékű gyárak. Végül az úgynevezett új termelők az ilyen gyárak, mint "bútorgyár" Március 8 "", "Tsun", MT, "Allegro-klasszikus", "Allegro prestige PR - dinamikus termelés, melyek minőségi termékek a közepes, illetve alacsony ár szegmensben. A megújuló ezek a vállalkozások a piaci m'a bútorok még mindig nagyon alacsony: az durva becslések, nem több, mint 10%, de a forgalom folyamatosan növekszik. DIY Mind a saját közvetítője a'megjelent a bútorok üzleti véletlenül. Mihail Kravchenko több éve folytat, ingatlan, üzleti, a sors volt a bútorgyár Németországban. Miután ellenőrizted a termelés, ő arra a következtetésre jutott, hogy Oroszországban, minőségi bútorok, azt is, hogy, illetve a kereslet az ilyen bútorok magas lesz - az orosz bútor gyártók Európai minőségi azokban a napokban nem volt egyszerű. A keresési pont alkalmazása erőfeszítést Kravchenko megállt az orosz gyári "Március 8", amely biztonságosan stagnicola. "Mi a nulláról indult - a régi eszközök már csak kapott helyet," őket'én "". Drámaibb volt a kezdete a fejlesztés üzleti Evgeniy Sámán, ez előtt is dolgozott néhány kézműves műhely: a "Saját üzleti kezdődött az a tény, hogy én magam csináltam a kanapéra, majd megint nem tudtam pénzt kapni rá. Ez a kanapé látta a szomszédom a kommunális, illetve lett számomra, hogy eladja neki. Aztán rájöttem, hogy meg tudod csinálni magadnak, eladó. Ó, társam található a pince, kaptam egy varrógépet, kör, fűrész, scobbie kalapács, kompresszor, amely nyújtották be, ez a légkalapács van minden, ami ahhoz szükséges, hogy kezdi meg a termelést m'bútor ". A megvalósítás a m'a bútorok a 90-es évek elején ez nem volt probléma. A piacok izgalom érvényesült, bármilyen bútor volt, a "kerék". Ezért van az, hogy a döntéshozók sikerült menni dolgozni áru hitel. "Megtaláltuk a szállítók, hogy adja meg nekünk nyersanyag - szövet, rétegelt lemez, így a hitel, emiatt fejlesztettük ki " - mondja Eugene. A megjelent munka tőke, ami ment, hogy a vásárlás az új berendezések, személyzet kiképzését, valamint a lízing a termelési egységek ". Miután az 1998-as válság, árutőzsdei hitelek nehezebbé vált, bútor át kártyás, akkor kezdte, hogy bútor rendelés. "A gyár egyik első munka a piacon kártyás, - mondja Mihail Kravchenko. Egyrészt a válság után, amikor a kereslet stabil, nem akartuk csinálni anélkül, garantált értékesítés. Másrészt, éppen ellenkezőleg, a vásárlók abban az időben kezdett át az orosz termékek, s ez lehetővé tette számunkra, hogy diktálja a piaci feltételek ". Azonban annak érdekében, hogy egy előzetes kellemes esemény a vevő, mi volt, hogy növelje a köre szövet, amelyből az ügyfél lehet választani, a "ruhák" a jövő a kanapé. "Ismét az orosz piacon, mi volt az első, aki felajánlotta. Ennek eredményeként, annak ellenére, hogy az Általános válság utáni recesszió, mi nem is kell, hogy az alacsonyabb árak ", hozzáteszi, Mr. Kravchenko. A válság után, a sebesség, a gyárak is elkezdett nőni, csak az, hogy a korlátozott termelési területen, illetve kapacitás. A probléma a bérlet a kulcs a bútor üzlet: a meglévő Moszkvában a bérleti díjak az ipari terület, hogy ez az üzlet nyereséges. Evgeniy Sámán: "én már többször költözött, mielőtt rájöttem, hogy kellett, hogy menjen át a tulajdonos. Én jött mytisci a gazdaságban. Én bérelt a lehetőség, hogy megvásárolja a tönkretett gazdaság. Fokozatosan javított majd váltani. Most már van egy irodában, gyárban, majd a boltban ". Európai iskola a csűrben Termelés szervezett, irányított, amelyet az Európai tapasztalatok. "Számunkra ez volt haszontalan, hogy gondol valamit. Van - Európában-a világ közepe bútor tervezés, gyártás. A legjobb számunkra, hogy ismerje meg a tudásukat " - mondta Kravchenko. "Elkezdtem utazni, az Európai országok továbbra is mondd el a Sámán, minden horog vagy crook próbált a gyári látni a termelés, chat-Gyárosok, volt magamról történetek: szükségem volt a tapasztalat, információ arról, hogy ez a szervezett van, mit kell tennie, hogy elérje egy minőségileg új szintre ". Ezzel szemben az orosz piacon, teljesen szolgáltatás korábban nagy bútorok óriások az Európai bútoripar, többnyire uralja közepes méretű (akár 10 ezer négyzetméter termelési hely, egy kis családi gyári. Ebben a munkában, ott nehéz együttműködni, azaz bútor gyártás tartalmaz, csak a design, szerelése, alkatrészek előállítása, értékesítése bútor nem más cégek. A mobilitás, valamint az együttműködés volt a fő tényezők a termelés a bútorok itt. Így, Március 8-án úgy döntött, hogy kapcsolja be a különféle aspektusait, független a termelés a gyárban, egy független vállalkozás. Ma tartja a bútorgyár" Március 8 "magában foglalja a több gyárak, egyértelműen elfoglalni a piaci rést: a tényleges gyári "Március 8"termel bútorok a német stílusú, tartós, klasszikus bútorokat a modern elemek; gyári "Tükör az éj" - francia irányban bútorok: kanapék könnyen át márkanév alatt Anderssen; gyári "DREMA" termel átalakult férőhely; gyári Shop'" az - Amerikai vonal található, amely magában foglalja a modellek az Amerikai stílus, nappali, ország házak (kanapék nagy, vastag, amely, mint mondják, úgy dönt, nem a szív... ). A közeljövőben azt tervezik, hogy bizonyos irányban az sorában található a stílus olasz modern bútorok márkanév alatt "Albert &Shtein". Mihail Kravchenko mondta: "az Átalakulás, a vállalkozások figyelembe független gyár egy nagyon hatékony módja annak, irányítja őket. Menedzsment funkciók osztott között több Igazgatói, minden gyári szerint élni a jelent. Ezen kívül, minden irányban teljesen más technológia, különböző promóciós, különféle üzletek, stb. A hatékony termelés fontos egységesség ". De a fő dolog az volt, irányított hőseink a szervezet termelési, hogy hogyan lehet egy minőségi termék. Csak ebben a távlatban volt lehetséges, hogy meghódítsa a piacot. "Az elején, ül a csűr " - mondja Evgeniy Sámán, először körülnézett a bútorok gyárak óriások, valamint azok a termékek, rájöttem, hogy a bútoripar az ország egyszerűen nem áll rendelkezésre. Szakmailag ezek a növények a piaci sikertelen, illetve az új játékosok vannak kilátásai ". Szabványok értékeléséhez, a termék minősége is volt elfogadott az Európaiak. "Mi a szemlélődéssel, " folytatódik Michael Kravchenko, milyen eszközök használnak, mint az ízületek, keretek, a használt anyagok, szövetek, stb. Ennek eredményeként, megértjük teljesen alapvető dolog. Minőségi bútorok használata azt jelenti, kiváló minőségű alapanyagokból, modern dizájn, magas szintű szakmai készségek. A belsejében, a kanapék jobb szempontjából a minőségi anyagok használata, valamint építeni minőségi bútorok egyáltalán, aztán szerint a beszélgetőtárs, mentek, sokkal tovább, mint az Európai tanárok (persze, beszélünk a Nyugati, mind az orosz bútor gazdaság). "Mi vagyunk az életem eltávolították, nem egy kanapé gyártott, Európában látni, mi van ott " - mondja Mihail Kravchenko. Majd azt mondom a teljes felelősséget azért, hogy "belső" a mi kanapék sokkal jobb, mint az Európai: arra utal, hogy hogyan lehet a kitöltött beépítő keret kanapé, ami használt chipboard, mint paralana stb. Soha nem jut az eszembe a kanapék a szintre, hogy használja a fák'Yana összetevői természetes bükk, mint mi ". Minőségi anyagok, miközben a küzdelem nehezebb, főleg azért, mert ők behozni külföldről. A szövet a fő eleme a költség kanapé: a részét a szerkezet a költségek elszámolására akár 80% - os. Az ár ugyanazon a kanapé, de a különböző szövetek eltérő lehet a fele, két alkalommal. Vannak azonban jó anyag, mind az orosz gyártók, de mint kiderült, ők voltak rossz szolgáltatás: nincs garancia arra, hogy ön lesz, hogy a szövet szín, melyik volt a sorrend, mivel nincs garancia arra, hogy a megrendelést teljesíteni időben. "Mi is csak a munka, a rend, számunkra ez nem lehet vásárolni, valamint tartsa be az összes szövet raktáron van egy csomó pénz " - mondja Evgeniy Sámán. A kereskedők, hogy eladja a behozott anyag - teljes szolgáltatás: a minőségi, mind mennyiségi szövet garantált bármikor ". Eközben, a minőség, az orosz szövet hamarosan termelni - különösen azok, akik jelenleg értékesíti az import. "Tudom, hogy azt gondolják róla, hogy " továbbra is Sámán, a bankok hajlandóak befektetni. Már tudom az esetekben, amikor leple alatt importált márkák eladott Ivanovo szövet. De az anyag, majd a szokásos, magas-minőség ". A bútor nem kapcsolja be a repülőgép, az Első feltétele, hogy a létesítmény a minőségi bútorok elérhető a gyári a szakképzett tervezők. A Szovjet időkben, bútor tervezők, az Európai értelemben vett, akkor nem. Szerint a bútorokat, hogy maradt a Szovjet időkben a "nagyapa" ma nem képes, hogy illeszkedjen a jelenlegi piaci környezetben. De azok, akik elkezdték a bútorok, a 90-es évek elején, már túlhaladt a képzési, felhalmozódott egy bizonyos vizuális információt. Most ezek a fiatal tervezők, szerint a beszélgetőtárs, egy íz, egy megértése, hogy mi történik körülöttünk, de egyelőre nincsen hagyomány. "Ma, mint az egész világ, megy, hogy nemzetközi kiállítás Európában " - mondja Mihail Kravchenko. Mi ne menjek lopni, megyünk, elemezni. Ma a tervezők egyre kevesebb példány egyes Nyugati minták, inkább csak próbálja megérteni a fejlődés iránya a tervezés, majd hozzon létre valami saját." Hozzon létre kanapék tanulni, nem csak a tervezők, hanem a bútor tervezők. Így, Március 8-án, ahol a termelés nagyrészt megteremtésére funkcionális bútorok, a mechanizmusok, nagyon érzékeny. Amit én személyesen láttam, amikor ő járt a boltban "Március 8" együtt a gyár Igazgatója Alekszej Grigory Skornyakov - egy fiatal ember, egy póló, farmer, unbuttoned ing. "A termelés nem egy vicc" - mondta nekem sternly. "Értem" - én választ. "Nézd meg, a tervezők, a " rendületlenül, " sok közülük a kísérleti tervezési Iroda" Száraz, "". S valóban, a fenti legalább az oktatási rendelkeznek. "A tervezők, a " folytatás társam, - javítása, a kanapé mechanizmusok, amit import külföldről hozza a szintet tartósság, hogy az orosz követelmények a szolgáltatás - ügyfeleink szeretné, hogy a bútorok szolgálják hosszú. Ezen felül, a tervezők is tervez, annak mechanizmusok. Még erősen tartotta kordában a hév, hogy a bútor nem fordult be a repülőgép. A teljes költség a design and development struktúrák az orosz bútor döntéshozók még mindig nagyon magas minősül több, mint 50% - a nyereség. "A költségek tervező, tervező iroda nagyon megterhelő a gyári " - mondja Evgeniy Sámán. Ma megpróbálom, hogy kapcsolja be a tervezési Osztály-ba egy független bútor Stúdió, ami végre a megbízásokat, megrendeléseket az oldalon. Ha a piacon, olyan volt, mint egy Stúdió, mint szokás a Nyugati piacokon, nem lennék kezében tervező Iroda. Azt hiszem, én leszek az első, aki ezt a Studio jön létre ". Annak ellenére, hogy nagy beruházások bútorok tervezése, ma ez továbbra is a leginkább vitatott kérdés a vizsgálat során a termék minőségét. Ma vásárlók figyelmét, hogy a látszólagos ellentmondások, az orosz modell egyre kevésbé, de őszinte csodálattal csak néhány minta. Miután néhány szinte észrevétlen részletek behozott kanapék megjelenés világosabb, vagy ha azt szeretné, meredekebb. Én beszélgetőtárs magyarázni, ez csak az íze, de a hiánya design hagyományok tömegtermelés fontos szerepet játszik ebben. Semmi megkérdezni Putyin Minőségi bútorok készült drága importált anyagokat, alkatrészeket, ezért nem is olcsó. A minimális ár a kanapé kiskereskedelmi 600 dollár. De egyébként, nem lehet követelés az én beszélgetőtárs, minőségi bútorok nem lehet olcsó, ha a bútorok az olcsó, így ő vagy hibás, vagy úgy tervezték, a rövid életű művelet. "Mi bútor célja a vevő, a közép-serednyanskym jövedelem, hogy elhelyezni, a legdrágább az orosz gyártó fülkékben" - mondja Mihail Kravchenko. Ezt a piaci rést, ami most aktívan próbál behatolni az importőrök. Az esemény, a behozatal forgalomba, alacsony vámok importált bútorok, hogyan, mi bútor növelhetik díjak, beszélt ma már sok hazai termelők, illetve a vezetők bútor, stb. "Import problémák nekünk nincsenek válaszok erre Mihail Kravchenko, az import, amely felajánlotta, itt tantermi bútorok, másfél-két alkalommal drágább. Ha ugyanazt az árut áron közeledik mi, ő veszít". Evgeniy Sámán álláspontját ebben a kérdésben még a zord: "Feladatai? Őszintén szólva, nem is tudom, mit. Most még akkor is, ha eljössz hozzám Vladimir Vladimirovich Putyin, nem tudom, hogy mit fog kérdezni. Kész vagyok a versenyt bármely, a feladatai. Az orosz bútor gyártók, amelyek megkövetelik a megnövekedett feladatok importált bútorok, csak nem képes megbirkózni az üzleti, piaci. Azt akarom, hogy egy vezető a bútorok piacán, nem érdekel, mi a kötelessége. Hagyd, hogy csökkentse a tarifák. Kész vagyok, hogy versenyezni,". Jöjjön ki rejtőzik több, mint a vámok, a beszélgetőtárs érintett előmozdítása, saját áruk. A fő feladat a mai bemutatni, hogy a vevő az áru, megmagyarázni, hogy ő vásárol. "Mi voltunk az elsők, akik ráteszik a speciálisan képzett értékesítők minden a boltokban, - mondja Mihail Kravchenko. Például, miután a "Nagy" , "Három bálnák" más bérlők látta az eredményeket az ilyen innováció, ők is lett helyezi "a" eladók". Ezen felül, a gyári kezdett gondolkodni induló saját kereskedelmi hálózat. "Tsun," most ez az ötlet az volt, hamar elhagyta: "Kereskedési nem a mi dolgunk " - mondja Mr. Sámán. "Mi lenne jobb, hogy bontsa ki a munka, nagykereskedő, üzlet". Március 8-án ment a második út, amelyben az együttműködés, a kiskereskedő, "Kanapék ott Található itt, ma, már kilenc üzlet specializálódott "Március" termékek. Mihail Kravchenko úgy véli, hogy a promóciók bútor a piacon, nem csak hozzájárult ahhoz, hogy a jelenléte a gyári termékek gombot kereskedési helyszínek, mint például a "Nagy" , a "Három bálnák", de a promóció beállítja. Emellett fontos szerepet játszik az üzleti terjeszkedés játszott, valamint hozzáférést regionális piacokon, bár ott általában végre a legolcsóbb bútorokat, hogy történik a gyárban. Szerint a beszélgetőtárs, a globális terjeszkedés, elfog a piaci rendelkeznek: egy komoly akadály szubjektív: a fogyasztói preferenciák a piac egészére nem támogatja a hazai termelők. "Egyszer fogyasztók több pénze van, hogy azonnal vigye az import" - mondja Mihail Kravchenko. Részben foglalkozni, ez segít, hogy a legtöbb orosz termelők az"álarcos" alatt az import márkák - hívja a gyűjtemény az idegen szavakat, mint a "Arthur Kell", "Albert &Shtein", "Anderssen", stb. "Ez megsért engem," folytatta Mr. Sámán. - Hogy dolgozzon tovább, mi egyszerűen csak ", hogy jöjjön ki rejtőzik" mondd el a vásárlókat, hogy ezek a vásárlás a hazai termékek is lehet minőségi. Ha azt sikerül meggyőzni a vásárlók számára, hogy képesek leszünk újraéleszteni az ipar, mi a gyárakat épít". Én hősök lesznek lebontják a sztereotípiákat, nem ismert. "Ma mi vagyunk a kezdeményezők, hogy az Unió minden bútor képes magas minőségű, modern termék. Talán együtt tudunk elérni valamit" - mondja Evgeniy Sámán. "De először is " - teszi hozzá Kravchenko, mi továbbra is, hogy a magas minőségű kanapék". FORRÁS: Szakértő
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése