Építés, újjáépítés.
Az ablak piaci Ukrajna 2006-11-02 17:19:27
mi marad az egyetlen, aki mer, elemezni a piaci függőlegesen, majd vízszintesen is, hogy azonosítsák a vezetők, hogy a társaság a helyzetben, hogy a nyomtatás a táblázat soraiban. 1. Bevezetés.
Két évvel ezelőtt a magazin "Kirakat", tudatában annak szerepe, felelőssége a vezető szakmai publikációk terén ablak technológiák, önként venni a kezdeményezést, hogy a vezető széles körű piackutatás. Ez volt az első kísérlet ebben a piaci szegmensben. De mégis mi marad az egyetlen, aki mer, elemezni a piaci függőlegesen, majd vízszintesen is, hogy azonosítsák a vezetők, hogy a társaság a helyzetben, hogy a nyomtatás a táblázat soraiban. A fő eredmények jelentek meg folyóiratokban (lásd.. 4 (10) - 2000, 1 (1 1) - 2001, 2 (12) - 2001, 1 (15) -2002). Az első alkalommal fedeztek hiteles makrogazdasági mutatók, mint például a kapacitás az ukrán piacon profilok kg pénzben, a kapacitást a piacon, a PVC Ablakok a kiskereskedelmi árak, az összeg a Windows, a növekedési ráták a termelés, stb meghívtuk az olvasó nem csak számok, valamint az egyedi szerző számítási módszerek tenni őket, nyilvános vitát. Majd, ha az első közzététel okozott a különböző reakciók olvasók: öröm perturbations (attól függően, hogy a hely a piacon, a cég által a szerző a felülvizsgálat), valamint erősen fellebbezett, minden további már úgy tekintenek, mint'egy objektív szakmai vélemény a neves kiadvány, amely felhalmozódik az összes hír, változás a piaci szektorban.
Adatbázis, amely tartalmaz információt 2800 szereplők az ablak piaci Ukrajna, előfizetés, amely meghaladta az 1500 példányban, lehetővé teszi, hogy ellenőrizzék az információs térben, hogy a cím minden az al'a tárgyak, a piac, illetve formában a véleményét.
A 2000. év, amikor már azonosított a vezetést a német cég REHAU, ez okozta a nagy tiltakozás egyéb vállalat azt állítja, hogy az azonos helyzetben. Persze, hogy kijelentette, az a tény, hogy abban az időben volt ismert, csak a munkavállalók, mind a kereskedők. De két évvel ezelőtt, már kialakult a leader senki sem merte megtámadni.
Ebben a cikkben, teljesíti az ígéretét, hogy mi, olvasók, folytatjuk a kiadvány a felmérés az ablak piac 2001-ben (az állam a piaci PVC - lásd№ 1 (15) -2002).
Az ablak piaci Ukrajnában az elmúlt években jellemző a gyors fejlődés üteme. Dinamika a hivatalos import anyagok szerint az állami statisztikák szerepelnek a táblázatban. 1.
Táblázat. 1. Az összeg a hivatalos import anyagok előállítására ablak minták formájában üzemmód, majd a kész termék, a t
PVC Alu-Fa
1998 2631 1060 894
1999 3508 865 540
2000 5633 -
2001 8994 2211 588
A szektor a PVC profil rendszerek külföldi szállítások négy évre emelkedett, 3, 4-szer, ugyanakkor ablak alumínium voltak behozott, 2, 1-szer nagyobb.
Ha pedig a műanyag profilok az országban a helyzet az egyértelmű, mint az ukrán PVC profil, gyakorlatilag nem végzett, mert csak importált, alumínium smelters Ukrajna ekstragiruyut a termékek széles skáláját, beleértve ablak homlokzati rendszerek.
2. Ukrajna.
A termelés alumínium profil.
Ukrajnában ma, három óriások kínálnak a személyes profil rendszer: a legnagyobb közülük-Kijev (a korábbi Brovary) gyári alumínium épület szerkezeteket eredményez profilokat, hogy nem rosszabb, néha az ára a legtöbb importált. Dnepropetrovsk Juggernet termel a fő ablak profilok - hasonlóan az olasz rendszer alatt saját márka TECNA. A többi, ritkábban használt, sikeresen behozott őket külföldön. Ez a helyzet jellemző a hazai termelők. A viszonylag magas költségek a extrudálás die alacsony fogyasztás speciális profilok, szorozva a termék szám, helyek egy nehéz terhet a gyártó igénylő, nagy pénzügyi befektetések, valamint növeli a tőke intenzitás termelés (hasonló rendszer próbál előállítani PVC profil Pontosan, beszerzési további elemek a magyar PANORÁMA). Donetsk alumínium üzem vezetése alatt a török üzletemberek elért viszonylag jó eredményeket. Különben is, itt azt próbálja meg, hogy minden, ami pénzt fizetni. Majd önzetlen szegecs Donetsk hamis török profilok, a pletykák szerint nem bresque még több híres márkák. Egy ilyen Saray Donetsk bukás. Majdnem, mint az Odessa, ahol az összes behozatal készülnek a Malaya Arnautskaya utca. A meglévő két hazai gyártó - Kijev gyári "Efcon" Kharkiv "fekete" - miután egy kis piaci részesedéssel, nem befolyásolja a pontosság, a számítások.
3. A százalékos aránya, anyagokat a termelés a Windows.
A szám készült Ukrajna ablak alu-profil megbízhatóan senki sem tudja, attól tartok, még a növények. Általában az alkalmazott statisztika figyelembe veszi a bruttó számok a súly, a monetáris érték helyett kiválasztása, elemek megjelölés.
Ezért ahhoz, hogy kiszámolja a részesedése az egyes anyagok a termelési ablak minták széles körben használják a Nyugatra jellemző bármely országban fogadja el a korrekciós tényező, amely felelős előállított Ukrajna profil egyenlő 20% - a az importált. Így,
fogyasztás Ukrajna alumínium profil, 2001-ben elérte: 2211 t (import) + 20% (ukrán) = 2653, így 2
Ismeretes, hogy a használt 2001-ben, PVC ablak profilok (8994 t, lásd táblázat. 1) make up 47, 9% - os piaci (lásd a "Kirakat" No. 1 (15) - 2002, 3. oldal). Tesz aránya:
8994 t - 47, 9%
x - 100%
x = január 8777 t - teljes súly fogyasztott profilok a piacon Ukrajna 2001-ben,
Keresse meg a megosztani alumínium profil:
18777 t - 100%
2653, 2 t - x
x = 1 4, 1%
Így, Ukrajna, 2001-ben, 47, 9% - a a Windows készültek PVC, 14, 1% - a alumínium 38% - a fa, (Fig. 1)
Fák'faszerkezetek magában foglalja mind az úgynevezett "Windows", valamint a hagyományos Dokuso. 38% - a a Windows szempontjából súly 71 30 tonna őket, 588, 3 t vagy 8555 darab volt behozni külföldről, amely elérte a 8, 25%. Tetőablakok, amely Ukrajna nem képes előállítani, bevezették a 4802 darab, ami száma meghaladja a szokásos Windows találkozó 1050 Db, 56% - a az összes importált struktúrák. Könnyen kiszámítható, a tömeg átlagos import Windows üvegezés egyenlő 588, 3: 8555 -68, 7 kg
Elemzése Ábra). 1, vegye figyelembe, hogy a legtöbb elérhető a Haza nyersanyag - fa - rosszabb, mint a "agresszív" a támadás a külföldi PVC (Ábra). 1, a, b). A okokból ezt a folyamatot. Hagyományos "a Szovjet" fák'faszerkezetek nem felelnek meg nem csak a szükségleteit, modern, a fogyasztók, mind a követelmények DSTU meghatározó jellemzők hő-hang szigetelés, valamint a levegő permeabilitás inkább. Alternatív Windows készült három-rétegű ragasztott fa-val üvegezés rosszabb, mint a műanyag társaik, mint az ár (ezek drágábbak, mintegy 30%), illetve működési tulajdonságok (lefedve még a hatékony Windows 3-5 év kezdődik allusively kívül). Ezért az átlag állampolgár teszi a választás mellett a műanyag Ablakok rovására "természetes" (átitatott védelem teljes elvesztése hygroscopicity, természetesség, hogy megtartja, csak a külső szerkezet). Ugyanakkor a beszállítói PVC profil, találkozik a vásárló, az ajánlat egy hatalmas szám, laminált (kasirovani) profilok nem rosszabb, dekoratív, természetes fa, néha felülmúl. Egyéb ingatlan tudható be, hogy "természetes" termékek - nedvesség felszívódását - a fa "Windows", műanyag egyformán, vagy pontosabban, ez teljesen hiányzik.
Ezért a folyamat az átállás a fák'fa dobozok műanyag minták arról,'ktune, nem függ a földrajzi helyzet az országban. Az egyetlen kikötés az, hogy a dinamikája az átmeneti visszatükröződése gazdasági fejlettsége. Elemzése Ábra). 1, azt látjuk, hogy az eltolás a népszerűsége az oldalon a Windows PVC történik más Európai országokban. A változás sebessége már meghaladta még a legközelebbi Nyugati szomszéd - Lengyelország, ahogy mi hagyományosan örökli, majd mozgassa a nagy lépéseket felé, az eredmény a vezető az ablakon ipar Németországban.
5. A megújuló alumínium profil rendszer.
Fogyasztás alumínium rendszerek bizonyságot a megnövekedett száma élvezetek az építészet, a jelenléte kifinomult, modern design.
Örömteli, hogy ez a mutató két évig is emelkedett marad szinten használja Lengyelországban (Ábra). 1). Ugyanakkor Németországban ez a szám jóval magasabb.
14% - os használt Ukrajna alumínium rendszerek, p'egy - ötöde az ukrán eredetű. Ma ez technikailag lehetetlen elemezni, csak behozni az országba profil. A megosztás minden a core systems szerepelnek a táblázatban. 2. A sorok a word "egyéb" mi recaptured mennyiségű alumínium küszöbök gyártásához használt ajtók, PVC, valamint a szabálytalan, egy időben történő szállítás a bizonyos országokban. A leggyakrabban, ezek az esetek fogyasztás vállalatok által saját szükségleteik profil, amely nem használták, a viszonteladás céljából, valamint a márka ismeretlen.
Táblázat. 2. Fogyasztás behozott alumínium profil rendszerek Ukrajna 2001-ben,
Profil Tömeg, t a Tömeget. kg (%)
ASAS 105, 1 4, 75
Alumil S. A. 204, 4 9, 24
BALKÁNI 228, 2 10, 32
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HEROAL 5, 7 0, 25
HILAL 14, 1 0, 63
HUECK 29, 0 1, 31
KLIL 7, 1 0, 32
KURTOGLY 12, 1 0, 54
METALPLAST 146, 7 6, 63
METRA 13, 5 0, 61
RC RENDSZER 23, 7 1, 07
REYNAERS 207, 9 9, 47
SARAY 240, 5 10, 88
SCHUCO 38, 9 1, 75
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
WICONA 0, 9 0, 04
YAWAL 64, 6 2, 92
Agrisovgaz 7, 5 0, 34
EGY MÁSIK GÖRÖG 24, 0 1, 08
EGY MÁSIK OLASZ, 4, 8 0, 21
EGYÉB* 534, 8 24, 19
EGY MÁSIK OROSZ, 5, 6 0, 25
EGY MÁSIK TÖRÖK 251, 8 11, 39
2210, 9 100
* Alumínium profilok gyártásához használt ajtók (küszöbértékek)
Táblázat. 3 bemutatja az aránya az egyes profil rendszer, az összeg behozott alumínium profil, rendezve csökkenő sorrendben. Látható, hogy a legnagyobb hozzájárulást a török profilok (összeg behozott SARAY, ASAS, KURTOGLY vagy más), a total részesedése, amely 27, 56% - a import, illetve 23% - a a teljes alumínium fogyasztás. A második helyen a népszerűsége a görög rendszer, bemutatja a BALKÁNI, alumil S. A., valamint mások. A teljes piaci részesedése - 20, 64% - a, a behozatal vagy 17, 2% - os alumínium ágazat Általános. Ellentétben a török márka, sem melynek office Ukrajnában, illetve a vállalkozás, amely a kaotikus, nem több, mint egy Bazár, ahol mindenki próbál "rend", a görög növények küldött nekünk jogos képviselői nyújtanak műszaki szolgáltatást támogatja. Nyilvánvaló, hogy eljött, hogy Ukrajna hosszú ideig. Nem hiába ilyen fontos tudni', mint Boryspil nemzetközi repülőtér mindössze a déli vasút. D. az állomás egy építészeti gyöngyszeme, a főváros üvegezés készült BALKÁNI, illetve az alumil S. A., ill. Sokkal kevésbé, szinte azonos arányban rendszerek Belga, lengyel eredetű. Kétszer elveszett a Görögök, Belgians - REYNARS, RC RENDSZER, elfog összességében csak 8, 7% - a piacon. A lengyelek METALPLAST, YAWAL, SPEKTRÁLIS - arány 8, 2% - ot. Alapvetően eltérő a helyzet a német profil rendszerek alu, műanyag szektorok a piacon. A nyomasztó fölényét a Németek területén PVC Ablakok között alumnidev" sikerült, hogy csak 4, 53%. Nagyon kis rések elfoglalták a szállítási üzemmód az olasz termelés METRA, WICONA - 0, 72%, orosz Agrisovgaz, más - 0, 49% - kal, az Izraeli KLIL - 0, 26%.
Táblázat. 3. Rendezés csökkenő import
Profil Súly t Súly (%)
EGYÉB* 534, 8 24, 19
EGY MÁSIK TÖRÖK 251, 8 11, 39
SARAY 240, 5 10, 88
BALKÁNI 228, 2 10, 32
REYNAERS 207, 9 9, 47
Alumil S. A. 204, 4 9, 24
METALPLAST 146, 7 6, 63
ASAS 105, 1 4, 75
YAWAL 64, 6 2, 92
SCHUCO 38, 9 1, 75
BROKELMANN 32, 7 1, 48
HUECK 29, 0 1, 31
EGY MÁSIK GÖRÖG 24, 0 1, 08
RC RENDSZER 23, 7 1, 07
HILAL 14, 1 0, 63
METRA 13, 5 0, 61
KURTOGLY 12, 1 0, 54
Agrisovgaz 7, 5 0, 34
SPEKTRAL 7, 3 0, 33
KLIL 7, 1 0, 32
HEROAL 5, 7 0, 25
EGY MÁSIK OROSZ, 5, 6 0, 25
EGY MÁSIK OLASZ, 4, 8 0, 21
WICONA 0, 9 0, 04
2210, 9 100
* Alumínium profilok gyártásához használt ajtók (küszöbértékek)
Elemezve az egyes pozíciók egyik vagy másik speciális rendszer a piacon, meg kell ismernie a tényt, hogy a vezetés az elmúlt három év során lefoglalt egy török profil SARAY (lásd Fig. 2, a, b). Az egyetlen versenyképes funkció, ez a rendszer az alacsony költségű, bár a minősége gyakran hagy sok kívánnivalót. Igen, a rendszer a profil nevezhető nagy foglalásokat.
Az elmúlt néhány évben, a gyors fejlődés az ablak terület, stabilizáció, a gazdasági helyzet az egész ország elkezdett megváltozni a prioritásokat a fogyasztók, kiemelve az első helyen a minőségi követelményeknek, s csak aztán -, hogy a költségek. Ezért van az, hogy a török profilok, az utolsó erőfeszítést, miközben a bajnokság, Ukrajna, jelentősen veszít piaci (re 35% - a, 1999-ben maradt csak 1 7% 2001-ben).
Megerősítette a pozícióját a Görögök, ami azt jelezheti, növekvő szakmai javítása szolgáltatás az ukrán gyártók. Így, BALKÁNI három évben nőtt a személyes piaci részesedése majdnem megduplázódott, 9%, 1999-ben 1 6%, 2001-ben Tehát ő tolta még a legrégebbi külföldi profil indult Ukrajnában először REYNARS, mozgó be õt a harmadik helyen az egyéni ranglistán. S bár személyes hiánypótló REYNARS emelkedett, több mint három év alatt 10% - ról 15% - a, úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy élvezze a társaság "Gay"egyedül a Belga profilból, semmi különös. A hit a saját felsőbbrendűségét, pochana a babérjain, amikor látható az üzleti fejlődés valóban vezetett, hogy a veszteség-piac. Ez lehet a monitor nem csak az esetben az ön otthonában, de lépést tartani versenytársaival, fiatal, frisky, miért nem ad többi, a siker az első.
Igen, a versenytársak nem alszik... Megveré minden második görög képviselője - a társaság alumil S. A.. Három évig alumil S. A. növelte piaci részesedését, háromszorosára nőtt a 5% 1-5%! Figyelembe véve a duplájára, a kapacitás piac, ez a növekedés azt jelenti, valójában egy sixfold növelése, ellátási Ukrajnában. Elemezve a siker egy cég, akkor szükséges, hogy hasonlítsa össze nem abszolút mennyisége szállítás, sok eredete a méret sebességű fejlődése. Így, "Gay", hogy a behozatal REYNARS, ami növelte a rést 50% - kal kidolgozott 6 (! ) Alkalommal lassabb társaság alumil S. A.. Ha az adatok mentése fejlődés ütemét, azt hiszem, az elkövetkező években mi lesz a tanú változik a kedvencek első három pozícióban.
Erősített pénzügyi befektetési beolvadás két lengyel cégek - SPEKTRÁLIS majd METALPLAST, egy új koncepció üzleti következő a görög alumil S. A. lengyel METALPLAST is igazolta, magas arány a haladás, mozgás hetedik pozíciót, a p'ötödik.
Ez a sprint-vortex elfog a piaci prodemonstriroval csak két cég a piacon, Ukrajna. A képviselet csak az, hogy ezek a cégek, ez hagyományosan a férfi üzleti élén a nők. Uraim, a nők is igazán ismert, a siker titkai rejtve az emberek szeme?
Mint más rendszerek számára, elfoglalni egy sokkal kisebb piaci szegmensek, tudomásul vesszük, hogy a cég SCHUCO elviselt egy fájdalmas időszak átmenet a képviselő a képviseleti, nehéz idők véget 2001 elején, 2002-ben, a társaság szervezett egy raktár Ukrajnában szerzett egy új legerősebb processzor (többet, ezt a jövőben problémák). Azt hiszem, elemezve az eredményeket, 2002, látni fogjuk, SCHUCO az első bekezdésben'art.
Szeretném hozzátenni, hogy a sok cégek akik a piac hosszú ideig, mint, például, HUECK vagy RC RENDSZER, elfoglalni, szinte ugyanazokat a rést, mint néhány újoncok. Így a kizárólagos képviselője az olasz cég METRA Ukrajnában, a társaság "Vírusos", miután elkezdtem csak 2001 elején sikerült kevesebb, mint egy év majdnem ugyanaz, mint a többi ft alumínium piacon.
Örülök, hogy az előrejelzések közzétett előző kérdések "Kirakat" indokolt esetben megerősítette.
Re ez a szám "Kirakat" válik az európai unió hivatalos lapja Magasabb Igazolás a Bizottság, a kiadvány, amely figyelembe kell venni a védelem dissertations a versenyt, a tudományos fokozattal. Mindent leírt a cikk adatok képezik az alapját a tudományos munka.
Végezetül szeretném megjegyezni, hogy a cikk fejezte ki az al'objektív vélemény a szerző alapuló, megbízható adatok, adatok.
FORRÁS: Kirakat
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése