2014. november 27., csütörtök

"Sticky" piaci 2006-11-08 18:10:37

Építés, újjáépítés.

"Sticky" piaci
2006-11-08 18:10:37

Ahhoz, hogy még egy hozzávetőleges képet értékesítési volumen a ragasztó a hazai piacon alapján a vámhatóság statisztikák bizonyult elég nehéz. Nem tükrözi a tényleges értékesítési importált termékek a piacon. Adni egy pontos ábra a hazai termelés ragasztó is szinte lehetetlen, mert az SSC nincs ilyen adat. A szakértők szerint a megújuló behozott, valamint a hazai termékek az arány 30/70. Azonban a legtöbb bevétel eladók ragasztó kapott értékesítési építési ragasztó. Építési ragasztó Szereplők ezen a piacon, mint a szabály, hogy a megosztás az építési ragasztó: a ragasztó kerámia lapok, természetes kő, a m'melyik padló burkolatok, parketta, Tapéta, ragasztó. A szakértők szerint az értékesítés építési ragasztó az elmúlt 3 év óta szárnyal. Mivel ez a trend, az aktív fejlesztése az ukrán piac építőanyag, építőipar, mint egy egész. A tovább értékesített, kerámia csempe, Tapéta, parketta, linóleum, stb., különösen alatt eladott rögzítő anyagok, beleértve a ragasztó. A szerint a különböző becslések, nagy szereplők, 2000-ben Ukrajna már eladott közel 60 ezer tonna építési ragasztó mennyisége alapján körülbelül $ 35 millió Eladók Építési ragasztó nem nevezhető választék áruk. Leggyakrabban a ragasztó eladásra egy társ termék, illetve az "ad" mintegy 8-10% - a forgalom. Alkalmanként ez egy meglehetősen jelentős része az üzleti tud nyújtani 20% 30% értékesítés. Az eladó építési ragasztó annak tulajdonítható, szinte minden cég, hogy a kereskedelem befejező anyagok. Csak a Kijevi lehet 300-400 körül. A nagy vállalatok, szakértő úgy a cégek, hogy lehet havonta eladni 150-200 tonna építési ragasztó. Ilyen szerint a piaci szereplők, Kijevben körülbelül 7-8. Ukrajnában van, nem több, mint 15. Elég minősül az a magas eladási volumen mintegy 50-60 tonna havonta. "Serednjachki" igazán sikerült eladni 10-20 t, kis cégek - 1 csomó ragasztó a hónapban. Szerint az üzletemberek, az elmúlt 3 év nagykereskedelmi kereskedelmi árrések az építési ragasztó, a megnövekedett verseny csökkent a 30-35% 5-10% - át. Kiskereskedelmi Hagyományosan a fő vásárlók az építési ragasztó építése. Ők fiók 70% - a értékesítés. Ennek ellenére az eladók beszerzési áruk kiskereskedelmi hálózat. Az első, hogy egyes termékek által használt magán építők. Másodszor, a több kiskereskedelmi termék, annál nagyobb a hatás jelenléte egyik vagy másik márka a piacon. Harmadszor, kis építőipari cégek gyakran vásárol árut, a kiskereskedelmi hálózat. Mint általában, a legtöbb sikeresen értékesített építési ragasztó a boltokban, ahol ez megvalósul, illetve a "ragasztó" anyag (pl. kerámia csempe). Havi értékesítés ezek az üzletek átlagosan terjedhet 0, 3 1 tonna havonta. Például, boltok, hogy jártas az értékesítési padló, kötelező'tartalmaznia kell a tartomány, valamint a megfelelő ragasztóval. Nagy, illetve közepes méretű nagykereskedelmi cégek gyakran saját üzlet vagy lánc boltok építőanyagok. De a munka bizonyos csoportokat építési ragasztó megvannak a maga sajátosságai. Hardver üzletek eladni körülbelül 70% - a az összes kiskereskedelmi eladási csempe ragasztó. De, például, drága behozott, valamint a hazai csempe ragasztó, értékesítése csak a boltokban, hogy eladja az építőanyagok. Az olcsó hazai termék eladni kisebb mennyiségben a nyitott építési piacokon közvetlenül tálcák (például a piac a "Fiatalok" (Kijev). Az egyik szerint a piaci árusok, szabályosságainak az értékesítési piacon nem megfigyelhető. Egy nap lehet vásárolni 2-től 8-zsák (25 kg), majd egy hét alatt nem lehet értékesíteni. Apropó, a termékek egyes gyártók, illetve a piaci kínál kedvezményeket. Például, ha eladja, több mint 5 csomag a ragasztót, a kedvezmény lehetne 5%körüli. Ezen túlmenően, a piacok nagyon jól értékesítik a hazai ragasztó, padlóburkolatok. Szerint az eladó, akár 50% - os saját kiskereskedelmi értékesítés pontosan a piacokon. A fennmaradó 50% megoszlik a speciális üzletek, bevásárló központok. Minden, szerint a piaci szereplők, piaci for sale 40% - a kiskereskedelmi eladások az építési ragasztó. Seasonality a Seasonality értékesítési ragasztó hagyományosan függ a sajátosságai, a kivitelezési munkálatok. Így, építők elkötelezett a kora őszi, hogy teljes a külső működik, ezért az őszi, téli időszakban van egy természetes csökkenése, az eladások. Csúcs értékesítés a meleg, száraz hónap: június - szeptember. Az előrejelzés Dinamika, a fejlesztés a különböző szegmensek az építési piac Általában ugyanaz. Érdemes azonban megjegyezni, hogy az elmúlt néhány évben, a piac ragasztók, száraz mortars (amely tartalmazza csempe ragasztó) egyre gyorsabban. A résztvevők becsült stroyline, a növekedés 2002-ben lesz 20% - ról 30% - ra. A fejlődés ezen a piacon, attól függ, hogy a következő tényezők: az árfolyamokat, az energia ára; a költségek importált nyersanyagok (adalékanyagok), hogy nem készült Ukrajnában. Ragasztó kerámia lapok, természetes kő, tudomásul vesszük, hogy a ragasztó kerámia lapok utal, hogy a piaci száraz épület keverékek. Sőt, az értékesítés az eladási keverjük össze a száraz mortars vannak fizikai feltételek mintegy 60%. Az a tény, hogy a legfontosabb része a ragasztó a csempe áll, cement, homok, valamint az adalékanyagok, hogy adjon ez a ragasztó ilyen, vagy más tulajdonságok, használja a kopolimerek vinil-acetát, illetve a szintetikus gyanta. A kötetet, majd dynamics értékesítés az elmúlt 5 év értékesítési csempe ragasztó Ukrajnában jelentősen növekedett. Szerint a piaci szereplők, még 5 évvel ezelőtt, ahelyett, csempe ragasztó, főleg a hagyományos cement mortars (áll, cement, homok, PVA, de készül építők azonnal előtt lefektette a csempe). Ez idő alatt a szerint a különböző becslések, a fogyasztás csempe ragasztó nőtt, mintegy 4-szer. Wops'ennek oka elsősorban, a megnövekedett termelés csempe ragasztó, Ukrajna, valamint az örökbefogadás az" új fogyasztási cikkek. Ennek következtében az ára esett vált hozzáférhetőbbé. Egyesek szerint adatok, 1999-ben a kötet a piacon ragasztók kerámia csempe volt, mintegy 35 ezer tonna, 2000-ben - mintegy 60 ezer tonna Szerint más szereplőkre, értékesítési csempe ragasztó, 2000-ben elérte a körülbelül 40 ezer tonna, az összeg $ 14-15 millió Hazai termelés 1998 Óta ragasztó, csempe, Ukrajna készülnek: a társaság "a Henkel Bautechnik" (védjegy "Tserezit"), JSC "pavlogradzhilstroy" ("Szükséged") , 000 "Polyrem Center" ( "Polyrem"). Nemzetközi tanúsítványok, a minőség az ISO 9001 Ukrajnában kapott két hazai termelők - a "Henkel Bautechnik" JSC "pavlogradzhilstroy". Például, JSC "pavlogradzhilstroy 2000 óta rendelkezik az ukrán építőipari piac ragasztó-keveréket néző beton, tégla, vakolat bázisok épületek, belső-külső, rögzítő, gipszkarton, hőszigetelő táblák a szigetelési rendszer. Márka Budmaster" lépett be a hazai piacon új rugalmas ragasztó-keveréket néző alapon, feltéve, hogy a rendszeres elváltozások. Amellett, Ukrajna, sok kis iparágak kis-városi szinten. Mintegy 80-85% - a értékesítés (fizikai értelemben) biztosítja a piaci szereplők a hazai termékek. A pénzben való részesedése valamivel alacsonyabb 55-60%. Import Néhány évvel ezelőtt, értékesítési behozott csempe ragasztó a piacon Ukrajna elérte a 90% - ot. Azonban a SV'a kapcsolat a megjelenés növeli a belföldi előállítás, behozatal most figyelembe a fizikai feltételek, nem több mint 15-20% - a értékesítés, készpénz - akár 40-45%. A lista a külföldi gyártók, ami csempe ragasztó be az ukrán piac elég nagy. Ez Atlasz (Lengyelország), Optiroc (Finnország, márka "Betont"), illetve Sopro Sakret (Németország), Kreisel (Németország), Litocol, Mapei (Olaszország), Kreps (Oroszország), valamint mások. Holland plant Den Braven termel thixotropic ragasztó kerámia lapok. Csomagolás - kanna 1 kg, vödör, 5-15 kg A ragasztó szárad párolgás víz. Az ár a csomagolást 1 kg-9 UAH. Árucikk összetétel csempe Ragasztó megkülönböztetni, attól függően, hogy az adott üzemi feltételek mellett, a felület, amelyre a megállapított csempe, írja be a burkolat ragasztó anyag, a sebesség a ragasztó, stb. Több mint 10 fajta csempe ragasztó. Ezek a következők: ragasztók padló márvány csempe bélés medencék, fektetés természetes kő, stb. A széles ragasztók csempe (több, mint 5 elem) Ukrajnában, mint a szabály, csupán a külföldi termelők. Belföldi gyakran korlátozott 2-5 pozíciók. Az időjárás a piacon "teszi" a legolcsóbb alap ragasztó-keveréket használt kötés hagyományos kerámia csempe, normál hőmérsékleti feltételek a felszínen, az ásványi szubsztrát. Ez számlák mintegy 80-85% - a értékesítés. Kiskereskedelmi árak ilyen ragasztók követelmény 20-30 UAH. 1 zsák (25 kg). Import analógok, persze, veszíteni hazai termék az ár. Nagy márkák, a csempe ragasztó vezető gyártók: "Henkel Bautechnik" - "Tserezit CM 11", 000 "Polyrem Centre", "Polyrem SKP-101", "Creamblack" - "Kerámia 10 AM", "Fomalhaut" - "Polimin A12 ", " Polyplast "-" Polyplast PP-011 ". A legnagyobb részesedés értékesítése csempe ragasztó "Tserezit" (a szerint a különböző becslések, mintegy 35%). Egy pár évvel ezelőtt tették ki, 60% - a értékesítés. De a múlt évben ő volt nyomva a hazai márkák. Különösen a "Polyrem", amelynek piaci részesedése jelenleg a becslések szerint körülbelül 20%. Körülbelül 20-25% - os értékesítési, hogy a többi hazai termékek. "Polyrem" , "Tserezit" ("hold" mintegy 50% - a a piacon, köszönhetően az erős márka ezek a márkák. Szerint a szolgáltatók, többek között a külföldi márkák, "csempés" ragasztó vezető ragasztó lengyel gyártó Atlasz - mintegy 5-7% - a értékesítés. Egyéb külföldi márkák versenyeznek egymással, főleg a magas ár kategória (70 - 100 UAH. Felett 1 zsák 25 kg ), Amely már rendelkezik egy speciális alkalmazás. Hasonló hazai termék olcsóbb - 60 UAH. 1 táska. A zászlóshajó a hazai piacon, az ukrán cég, a "Henkel Bautechnik" (1998 ) úgy tekinthető, hogy a tenyér a termelés különféle ragasztók, száraz mortars. A leg -- bb népszerű Ukrajnában szerezte be a márka Ceresit ("Tserezit"). Figyelembe véve az igények, sajátosságok a hazai piac szakemberek fejlesztettek ki, ma már népszerű termékek - CN, 69, KN-117. KN-11 lett a vezetője, értékesítés a ragasztó árucikk csoport. Között a ragasztók Háttérkép Ukrajnában a legnépszerűbb: "Meilan" , "Pillanat". Amikor lefektette emelet tapasztalt építők már megszokta, hogy használ egy professzionális ragasztó, padló THOMZIT. A társaság Ukrajna, széles, változatos skáláját a, körülbelül 200 száraz keveredik, különböző típusú ragasztók, putties, alapozók, tömítőanyagok. Azonban a Henkel kínál nem csak az építkezés befejező anyagok, valamint egy átfogó megközelítés, műszaki megoldások, nagyobb projektek építése'tárgyak, mint például az állomást, majd a Függetlenség Téren, a rekonstrukció, amely a Henkel vett egy közvetlen, aktív részvétel. Ma már a világ egyik vezető gyártója ragasztók, száraz mortars működik a főbb szereplők az ukrán építési piac: "Budmax" , "decor Szolgáltatás" (egy lánc, üzletek, Ukrajna), a "Szövetség" (ágak, Ukrajna), "a BM-Donbass" (Donetsk), "a BM-Lemberg(Lviv), " AREX "(Chernivtsi), " agrostroj, Gasometer "(Dnepropetrovsk), " buntain "(Kharkov), " LaCon "(Nikolaev), " Maidan "(Odessa), A " Festék "(Sevastopol, Simferopol). Ilyen alapvető hálózati forgalmazó'a forgalmazók, mind a partnerek minden régiójában, az ország lehetővé teszi, hogy ellenőrizzék az árakat, hogy ragaszkodjon egységes árképzési politikát; egyenlő megoszlása az összes terméket ebben a régióban; a termékek népszerűsítése belül az egységes koncepció, a társaság; ad lehetőségeket, hogy a partnerek. 2001-ben a társaság szerint a piac volumene módosított száraz keverékek volt, körülbelül 140 - 160 ezer tonna 70% - a, amely a ragasztót a csoport. Szakértők azt jósolják, "Henkel Bautechnik", ebben az évben ez lesz lehetőség arra, hogy beszéljen a piac kapacitása mintegy 200 ezer, így a Gyártó védjegye, a Henkel Bautechnik "Tserezit" JSC "pavlogradzhilstroy" "Stroymaster" OOO "Polyrem Center" "Polyrem" OOO " Fomalhaut "" Polimin "OOO" PC Polyplast "" Polyplast "Karabakhi" Kerámia "Helios" feroza "Leader" Leader "Adel" Adel "Hő" Cube "Tapéta ragasztó értékesítési Éves értékesítési Háttérkép illessze be a szerint a különböző becslések, körülbelül 600 -800 t (11-14 millió UAH. ). Mintegy 65-70% - a értékesítés biztosít importált áruk. 40-50% ragasztó lesz Ukrajnában, "megkerülve" a vámhatóság statisztika. Mintegy 70-75% - a értékesítés fizikai feltételeket biztosít a ragasztó alatt a szokásos felhasználói név CMC (carboxymethylcellulose). Import CMC jön, elsősorban Finnország, Bulgária, Magyarország. Ár átlagára CMC orosz vagy bolgár eredetű kiskereskedelmi kb 4 USD. 1 csomag (400 g). Finn, magyar ragasztó drágábbak. A ragasztó a magasabb ár kategória: mintegy 10-12 USD. 1 csomag 250-300, a szakértők Szerint, a fizikai feltételeket biztosít mintegy 20% - át az értékesítés, valamint-pénzben -, akár 40%. A legnépszerűbb márka a piacon: "Calid" (francia aggodalomra ad okot "Otin), illetve Metylan "(a cég" a Henkel Bautechnik "). Terjesztési a Tapéta ragasztó eladó: speciális Háttérkép nyitott piacok (60-70% - a értékesítés). A hétvégén egy tálca, szakosodott értékesítési ezt a típusú ragasztóval lehet eladni, akár 30 csomag; a nagykereskedelmi cégek (eladás ragasztó ipari célokra); építőipari cégek, egyéni vállalkozók (eladási ragasztó a csövek). Ragasztó, padló burkolatok, parketta értékesítés becslések szereplők, értékesítési ragasztó, padlóburkolatok mintegy 9 ezer tonna évente. Ez körülbelül 80 millió UAH. (Maximum $ 15 millió), Jelentős növekedés értékesítés ebben a csoportban az építési ragasztó az elmúlt pár évben nem történt meg. Szerint a piaci becslések, az éves növekedési ráta 2,3% - os. Körülbelül p'az ötödik rész, amely eladott Ukrajnában, a "kinti" ragasztó (fizikai értelemben) az importált. Ez általában drága ragasztó költsége körülbelül 30 USD. 1 kg Az átlagos ár, a hazai analóg-5 UAH. 1 kg Ezért, a pénzben, a forgalmában behozott, valamint a hazai termékek néz ki, körülbelül 50% 50%. Szereplők úgy vélik, hogy az importált áruk az elmúlt pár évben egy kicsit "tolta" a hazai termékek. Az értékesítés növekedése a behozott termékek szereplők elsősorban Wops'kapcsolódó növekedése építési luxus házban, ahol a befejező munkát, mint általában, a bizalom csak a szakmai építőipari cégek. Utolsó - ragasztó drága behozott padló egy olcsó ragasztót nem megoldott. (Ha a kötés lesz a rossz minőségű, használt, olcsó ragasztót, a vádat végül marad a vállalkozó, azaz építőipari cég). Természetesen, ha a megrendelő úgy döntött, ragasztó, irányított csak az ára. A legnagyobb kereslet a behozott termékek "kinti" ragasztó alapján akrilsav. A szórt padló ragasztók, akril-alapú felépítése értékesítési importált termékek fiókkal, mintegy 80% - a megvalósítás. Márka Importált termék a piacon bemutatja ragasztók: "USN", a "Test" (mind Németország), "Mapa" (Olaszország), francia ragasztó "Carbitol", a svéd vállalat a "Szalon" ragasztók "Hajótest"), "Rachal "(egy német cég" fuller "), a német cég a" Lovat", stb. Értékesítési vezetők ragasztók "USN" , "Költség". A szakértők szerint, a belföldi termékek a legtöbb esetben értékesítése mellett a leggyakoribb név a KDP vagy KN-3, CSC-1, CSC-7, Bustilat, LACMA (latex-szilikát), latex diszperzió. Például, IPS azt jelenti, hogy a ragasztó a emeletén alapján polchlopek gumi), KS - ragasztó építési alapján ("folyékony üveg - szilikát). Ezek a nevek ismert, hogy a fogyasztók számára, mivel a Szovjet időkben. Ezért, még akkor is, ha az ukrán termelők megpróbálják népszerűsíteni az áru alatt, saját márka, a következő kötelező'feltétlenül jelenti azt, hogy egy közös neve. A márkák megjegyzés: Kompozit-D" "Bustilat-szuper (000-gyártó (z) NPF "Kompozit"), valamint a "Vezér" ("Vezető"). Ukrajnában mintegy 10 gyártók ragasztók padlóburkolatok. Árucikk szerkezet a szakértők Szerint a legjobb eladási ragasztók padló. Szerint a különböző adatok, szereplők, értékesítési parketta ragasztó kb 4.5 - 5 ezer tonna évente. Valamivel kisebb (mintegy 3 tonna értékesített ragasztó a linóleum. Mintegy 2 ezer tonna a szőnyegen. Vegye figyelembe, hogy a parketta ragasztók, "versenytársak" szinte egyáltalán nem működik a telepítés padló, akkor kell használni a ragasztó. Attól függően, hogy bevonási technológia, valamint az alkalmazott ragasztó, ego fogyasztás különböző. Minden típusú építési, bár eladott Ukrajnában több, mint a padló, tedd ego hazai kézművesek nélkül felhasznált ragasztók. Ragasztó értékesítési Ukrajnában az év értékesített szerelési ragasztó (más néven a "folyékony nails") 30-40 ezer. csövek 450-600 ezer. UAH. A piac teljesen felszerelt importált áruk. A "folyékony nails" vásárlási, építési vállalkozások, mind az egyszerű polgárok, a belföldi célú. Ennek alapján a ragasztó csomagolva két típusa: speciális cső felépítése a fegyvert, majd egy csövet a hagyományos formában. Szerelési ragasztó közé öntapadós bélyeg Den Braven "Montagefix-W" (alapuló vizes akril diszperzió), amelynek fő célja, hogy rögzítse mennyezeti panelek polisztirol lemezek. Lehet használni, mint a ragasztó a "folyékony nails" (ragasztók fa, beton, kő, műanyag, üveg, vagy ásványgyapot). Kiszerelés: 310 ml, költség - UAH 8. Ragasztó csíkok Den Braven "PU Constractietix Super - szerelési poliuretán ragasztó, amelynek thixotropic következetesség. Ragasztók fa, műanyag, habosított anyagok kombinációja, üveg, ásványi anyag, gyapjú, poliuretán, polisztirol hab. Egy erős kapcsolat szerzett már 1 óra után (csomagolás: a patronok a fegyvert a kapacitás 310 ml). Ár: UAH 19. /310 ml. Az alap Szerelési ragasztó a "folyékony körmök" - SBR-gumi. A vásárlók becsült eladó, vevő szerelési ragasztó gyakran válnak a hétköznapi polgárok. Kis mennyiségű eladási ez a ragasztó is betudható, hogy a magas költség - cső kapacitás 250-300 ml költségek mintegy 15 USD. A védjegy a jól ismert Ukrajna külföldi márkák megjegyzés: "Sader, AMFI" (Franciaország) - polychloroprene gumi) alapján, "az Idő telepítése" (Németország) - polyacrylate alap, Den Braven (Németország) - gumi, neoprén alap, SOUDAL (Belgium). Gyakran elég ragasztó eladni a tartomány rögzítés habok, tömítőanyagok. Szakértői vélemény Szergej Zharikov, értékesítési szakember, 000 Grand Plusz" az elmúlt évben volt egy jelentős értékesítés növekedése Szerelési ragasztó. Természetesen a vezető pozíciót a tartomány termékünk van a ragasztó a "folyékony nails". Ez a ragasztó nagyon népszerű szakmai építők között magán vásárlók. Ennek oka elsősorban az, hogy a széles lehetőségeket a termék, amely lehetővé teszi, hogy használja a "folyékony sorban" szinte minden szerelési munkái. Véleményünk szerint a következő néhány évben az értékesítések volumene a ragasztó növeli. Ez történik miatt a telítettséget, a piacon új termékek, illetve növelje értékesítési meglévő. Jurij Shcherbak, Igazgató JSC "pavlogradzhilstroy" (védjegy "Szükséged"): Néhány évvel ezelőtt, a márka "Szükséged" kapott az első ISO 9001 minőségi tanúsítványt, megerősítette az állami szabvány Ukrajna. Javítja a minőségi termékei, a társaság továbbra is működik ma a tervezési lesz jelen, ebben az évben a hazai piacon, egy sor új termékek. Szeretném megemlíteni a negatív trend ma a hazai piacon ragasztók. Sok cég részt vesz a termelés ragasztók belső működik. Ezek a vegyületek sokkal olcsóbb, ragasztók külső működik. Építők nem érdekel a minőség a szolgáltatások gyakran használja a ragasztó beltéri működik, nem szándékosan, használatával a külső működik. Ez ahhoz vezet, hogy a hibák a befejezés walling tegye. Akkor, amikor a falak, a start leomlanak,az" építők "nod" a ragasztó keverék, azt mondják, használt, sérült termék. De ha a ragasztó nem használták fel erre a célra, nem mondta, hogy az áru minősége gyenge. Szakértői becslések szerint, 2001-ben, Ukrajna volt az eladott kb 500km. t. száraz épület keverékek, amelyek közül a legnagyobb részesedés értékesítés elszámolt ragasztó kerámia lapok, természetes kő, gránit. Ebben az évben cégünk nem várható változások az árakat ezek az áruk. Csak "erős" a gyártókat engedhetik meg maguknak, valamivel alacsonyabb árak miatt a nagy forgalom. 2002-ben, a sors, a kép a hazai piacon nem lesz csökkentve, reklámozott márka erősíti pozícióját.
FORRÁS: Építés, újjáépítés

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése