Építés, újjáépítés.
Gyöngy ukrán Barokk 2006-11-17 12:22:55
A téma az ukrán Barokk Nem véletlen - ez pakasai a legfrissebb Eseményekről. Ukrán Institute of America prsov Kijev város fej Oleksandr Omelchenko a Tiszteletbeli címet a "az ukrán év" az ő jelentős Hozzájárulás az ébredés az ukrán lelkiség, a Hasznosítás, valamint a helyreállítás egyházak, pam'műemlékek nemzeti szentély. Közben VST Mr. Omelchenko Amerikában Megnyílt a Kiállítás "a Reneszánsz Kijev", valamint a Vezetője, az ukrán Institute of America Vladimir N. mondta, Hogy a Fő tevékenysége a rangos intézmény 2003-ban lesz világítás az ébredés az Kijev, Ukrajna. Egy másik tény, hogy a Zuma Beszélgetés az ukrán Barokk stílusú, állvány'összefügg azzal, Hogy a Fő újjáéledt pam'tálcákat Kijev, amiről MINDENKI beszél (a feltételezés Székesegyház Kijev-Pechersk Lavra, a Szent Mihály-Székesegyház, Szent Mihály-kolostor), reprodukálható pontosan a fővárosban az ukrán Barokk. Ezen kívül, a jelentések szerint, 2003-ban indul egy nagyszabású rekonstrukció Sapone "Sophia", egy óra alatt, ami lesz sunuwars constructon Elemek, valamint az éttermek freskók. Sophia rendelkező kolostor Sofism Székesegyház példa, hogy a régi zenekar, építették a napon az ukrán Barokk, majd a Barokk Székesegyház, a tudás, a Világ. Így, mivel a legtöbb nivesh pam'tálcák Ukrajna, aki nézd, akár a times utal, hogy a Barokk stílusú, ez a stílus kell megadni a megfelelő FIGYELMET. Történelem tolaga pam'műemlékek ukrán Barokk, Hogy az első felében a XVI. Századi Ortodoxia'I vannak, a hanyatlás, majd a Kijevi az óra volt a közös Határ megerősítése. Egy új korszak Történetében, Ukrajna kezdődött az az Időszak, a növekedés, a Kozákok, Ami volt a támasza a nemzeti élet állampolgári Ortodoxia'én a Katolikus befolyásolja a lengyel-litván Kormány. Az első fele a XVII. Században kezdődik, a megújulás Kijev, Mint a szellemi, oktatási, kulturális, nemzeti, center. Ebben az Időszakban, amikor a Kozákok lett a kitevő, őre a nemzeti-Templom, a'megjelent templomokat épített Kozák vének vagy közösségi, különösen Sokan Voltak épült, a regimental, majd a hajóraj városok. Által Kozákok is épült, NEM Csak Kam'Yana, de a fák'fatemplomok, gyakran helyeztek el a helyszínen a Kozákok Katolikus egyház. Nemzeti Hagyományok vgcheats az ukrán egyházak a fejek a tizenkilencedik Században, majd tovább építése az ukrán formák hivatalosan is betiltották, majd Ukrajna alá került az a szabály, az orosz Birodalom. A Barokk építészet, a templomok, a Második felében a XVII. században. - XVIII. században. többnyire tekinthető a példák úgynevezett "a Kozák" vagy "Kelet-ukrán Barokk". Nem lehetséges, Hogy a Második félévben a XVII - első felében a eighteenth century a feudális crosstie Lengyelország található, a gazdasági, mind a politikai hanyatlás, s ezért van az, hogy Nyugat-Ukrajna, Amely abban az időben alatt volt, a hold Lengyelország épült, Nagyon kevés eredeti pam'műemlék, Barokk stílusban. A legtöbb Római Katolikus egyház Csak copyall Nyugat-Európai Minták a hagyomány "a lengyel provinciális Barokk". Ukrán Barokk lehet RSDT a Két iskola: Nyugat-Keleti. Nyugat iskola Barokk tartalmazza a Nyugat-Római Katolikus Barokk (a területén Ukrajna), valamint a Nyugat-ukrán Barokk (ami podners Hagyományok Nyugat-Európai Katolikus Barokk, Nemzeti Hagyományok). Kelet iskola Barokk magában foglalja a Négy Regionális iskola: jobb-Dnepr (az úgynevezett "Kijev"), Chernihiv, Poltava, Slobodskaya. A Nyugat-Római Katolikus Barokk Elterjedt területén Lviv régió, Dél-Volyn, Rivne régióban, Dél-Zahn területek a modern Itarsi régió, Dél, Észak, Nyugat, a Ternopil régió, egy jelentős része területén Ivano-Frankivsk region, Részben pedig a CVS-en. HA zobrist a térképen Ukrajna arról szól,'a tárgyak, a Barokk stílus, észrevehető, Mint voltak a Külső hatások a Nyugati Katolikus Barokk, illetve milyen területeken voltak nyports. A legtöbb pam'tálcák Római Katolikus Barokk épült Luvs. Proteus potinara pam'tálcák Nyugat-Római Katolikus Barokk kívül a fő építészeti határait ez az iskola, a nagyvárosokban, illetve a történelmi központ. HA pornnet kártya száma az Összes épült a XVII-XVIII. században, a fák,'fa, Kam'fatemplomok a Barokk stílus a ugyanebben az időszakban is Patt, Hogy a fák száma'fatemplomok volt tízszer több: a fák,'Jana Egyház volt minden faluban, míg a Barokk maradt a "Eltham", mert az építkezés a Barokk arról,'tárgyak pazar berendezésű Kereslet egy csomó pénzt. A teljes terület megoszlása a Nyugati Barokk iskola volt, körülbelül a fele a terület Keleti részén, a Barokk iskola, de a Nyugat-iskola pam'tálcák vannak koncentráltabb, mint a Keleti. Próbálja meg, hogy adjon egy rövid leírást az Egyes iskolákban az ukrán Barokk. A legtöbb Disztribúció van Társkereső pam'műemlék, Nyugat -, majd Kelet-ukrán Barokk: - az Első Időszak (korai Barokk, 1648-1680-s) - így a cím "geometria" a Barokk, az átmenet, a Reneszánsz, melyre az a jellemző, de valószínűleg az "lejárat", "befejezetlen "stílus, Amely végül alakult Csak a másik időszak" nagy "Barokk, asymetry tervek homlokzata; a második Időszak (Átlagos vagy magas Barokk, 1680 - az elején 1740 éves - Időszak legnagyobb jólét Barokk tartott anyagot igyekeztek tisztaság, tökéletesség, a Teremtés, a legtöbb remekművek ez a stílus. A jellemző ebben az időszakban - fürdők a intercept"cogniron" a Buja decor; a Harmadik Időszak (késő Barokk, az elején az 1740-es években, hogy a végén a 1770s év) - az Átmenet a Barokk klasszicizmus, Amely jellemzi a fokozatos Elvesztése, a funkciók, a Barokk, Illetve klasszikus kifejezett vonások, Amelyek magyarázható, hogy elsősorban a külső hatás. Körülbelül'a tárgyak ebben az időszakban megváltozott a formája a kupolák (SNCA lehallgatás - "Kovner"),'egy klasszikus értelmezése a megrendelés rendszer, rusztikus. Mint már említettük, a Nyugati iskola Barokk van osztva, a Nyugat-Római Katolikus, majd a Nyugat-ukrán Barokk. Tipikus példa a Nyugat-Római Katolikus Barokk tekinthető az Egyház C. Zhdanov a Vncn, valamint a C. Olyka a Volhynia. Leggyakrabban Ez trawn épületek, a fővárosban a lengyel Barokk, apthey formában UAI, ovális tervek hatalmas érdekében, pccilin roskrow párkány Használata, szobrok. A főhomlokzat gyakran prchase jellemző pediment két torony mindkét oldalán. Között a legjobb példa a Nyugat-Római Katolikus Barokk először felidézni, a Dominikánus Templom, a Lviv, Ternopil. Nyugat-ukrán (görög Katolikus) Barokk előadások által a Szent György-Székesegyház-Lviv a feltételezés Székesegyház Pochaev Lavra. Ezekben bevonulván podners Vlasta Katolikus Barokk fő hangsúly a Nyugati homlokzat külön-külön ukrán fák'fatemplomok. Szent György-Székesegyház Áll a teraszon, körül három oldalról alacsony épületek. A homlokzati részre oszlik, pengetõ, cornices, ellentétben a Dominikánus Templom, a Lviv NEM kiemelt erős roskrow, jelentős Eltávolítása a párkány, pccilin Canovanas, monumentális érdekében, Hogy a Szent György-Székesegyház különösen harmonikus. Az általános összetétele a feltételezés Székesegyház Pochaev Lavra az épületek Körül - teraszos Épületek találhatók lejtőin köre nyomtatás fokozatos növelése a fő hangsúly - a feltételezés, Katedrális. Mint Szent György-Székesegyház, a Katedrálist, a bejáratnál egy keskeny udvar'én spremuta az erős fény. A főhomlokzat a Katolikus Tracy díszített Két torony, ferde 45 ° a fő tengely kihangsúlyozni, külön-külön Székesegyház jellemző az ukrán egyházak. Általános összetétel a Katedrális egyetlen Központi kupola a nyolcszög két bcnm torony hangolódva remekei Kozák Barokk bevonulván Szentháromság-kolostor Chernigov, mgarsk kolostor Közelében Lubny város Poltava. Kelet iskola ukrán Barokk kobushi területén, a jobb parton Naddnepryanshina, majd Balra. A jobb-Bank-közelében, Chernigov, Poltava, Slobozhanska regionális iskolák sustrac trawn az Egyház eredete a régi orosz építészet, trymer a Templom őse, a fák'fa építészet, ágyék-Templom eredete a görög kereszt -, három -, illetve cotrona az Egyház eredete Serednikovo egyházak - Rock, valamint az egyházak refectories köre nyomtatás smann tervek. A jobb-Bank-közelében iskola volt több, Posen trawn, trymer Egyház, az Egyház a vegyes szerkezet terv, prbool, majd a harmadik Barokk időszak - kongou. A Chernihiv iskola tervezi, hogy a templomok Minden időszakok uralja a törvényszerűség, smerti, Szinte az ÖSSZES egyházak, amelyek lásd fent, kereszt alakú a tervet, de a harmadik időszak Posen Konkov Egyház, közel a téren terv. Előnye, valamilyen terv egyházak Poltava iskola Nem: az ÖSSZES egyházak Poltava iskola smeton a terv, az első, majd a második időszakok ágyék, trawn, a harmadik alatt avnm vplive klasszikus hagyományok, közel a tér, a terv cotrona. A Slobozhanska iskola típusa kereszt alakú Templom, egyértelműen domináns a Chernin, NEM Elterjedt, de Posen típusú trymer egyházak eredete a népi építészet, trawn Egyház itt a Forgalmazási NEM Nabul. A harmadik időszak a pam'standokon Sloboda iskolai Terjesztési rendszeresen tervezés, Egyház, közel a tér, a terv kongou. Azonban, ellentétben más egyházak, iskolák Keleti Barokk, annak ellenére, hogy a hatása klasszicizmus a homlokzati megoldások, épített több egyházak által típusa trymer népi típus. Kijev, Chernihiv iskola vauls a legtöbb gazdag pam', a Barokk műemlékek, a legkevésbé pam'tálcák Keleti Barokk város Poltava. Ugyanakkor a Poltava, a Barokk templomok tartott tovább, Mint Ez jelentette a végső Társkereső - 1770-es években. Ilyen o'tárgyak Poltava iskola, Mint a Katedrális, a Születés Prats, Szentháromság Templom Dcarc Nyúlik vissza, a korai 1780s. Az Általános, analtoys Teljes számát az Összes épületek Poltava tudható, hogy a rendszerleíró pam'tálcák kell vdmt abszolút uralkodó a'objektumokat a klasszikus időszakban-a Birodalom a XIX. Században. Az ő idejében Professzor C. Chepelyk usunov a dolgozat szerint az Általános komposzt csökkentése, a Barokk templomok a régi regimental rendszer: e szerint a tézis, körülbelül azonos magasságban az Összes fürdők Katerinska Egyház Chernigov kellett bizonyságot arról, hogy a demokrácia majd a regimental készüléket, majd hangsúlyozta, a nagy Központi fürdő, a háttérben kis bcnh a Templom S. Sorock - Megerősítése, a tekintélyelvű Kormányzás a Kozák környezetet. Az a tény, Hogy a bal partján a Regionális iskola nagyobb rendszerességgel terv, Mint a jobb-Disszertáció iskola, magyarázza az Egész sor politikai, gazdasági szerkezete, ezek a területek. Mint tudod, sline autoart módszerek Ellenőrzése, illetve a gazdasági centralizáció, Tim kézzelfogható smatra az építészeti monumentalism vglayout Épület. Így, smatret Barokk tervek a harmadik időszak Wops'kapcsolódó autoreturn Menedzsment, változások, a Gazdasági Kapcsolatok. Kijev NEM a termék még a harmadik Barokk időszak ilyen ctch formái tervek, mivel ezeket a földeket minden alkalommal papagal majd a lengyel uralom, majd uralom alá a Kozákok, a felügyelete alatt a Harmat, ezeket a területeket minden alkalommal volt egy hullám, a tömeges migráció, a gazdasági, kulturális fejlődését, panelek, zappadu, ami ilyen gazdasági, mind a politikai instabilitás dobres tervezett megoldások. A Barokk templomok Sloboda iskolák, amelyek közös határok Oroszországgal, kombinált RISS ukrán, illetve orosz építészet: ezek a Pokrovsky Székesegyház-Kharkiv, Spaso-Preobrazhensky Székesegyház mazsola, feltámadás-Templom Sumy. Pokrovsky Székesegyház-Kharkiv az egyetlen létező ősi épület, a Kharkiv erőd. A tulajdon, sziluett, Ez a terv Tipikus tribune ukrán Egyház, ahol a Benyomást hagyományos ukrán építészet, a piramis, a rétegződés létre a fokozatos Csökkentését wolmark halmozott egyik tetején egy másik. Ugyanakkor, a dekoráció, a Katedrális tisztán orosz karakter. Spaso-Preobrazhensky Székesegyház mazsola a legrégebbi épület Izyum vár 1681, majd a hasonlóság yo, hogy Kharkiv Tanács, illetve a unity, az alkatrészek lehetővé teszik Prust, Hogy mind a templomokat építeni, ugyanaz a mester vagy csoport a mesterek. HA Pokrovsky Székesegyház Kharkov - a legjobb Tribuna Slobodian építése, a Székesegyház Színeváltozásának a mazsola, a legjobb p'atmani templom Slobodian, terveit, mindketten származik a népi építészet. Hagyományok az ukrán fák'fatemplomok Bal partján testesíti meg a terv, a Spaso-Preobrazhensky Székesegyház, a konstruktív megoldás, komposzt. Ugyanakkor, a Dekoratív, díszítő Elemek mA ut tisztán orosz karakter. A feltámadás Templom Sumy ősi építése, zbudowany területén a vár alatt az óra, a nagy Északi Háború, Amely lásd fent, hogy mi korunkban. Annak ellenére, hogy a Barokk jellegű, ő RISS védelem építészet. Feltámadás Templom tégla, otrisovana, Tribuna triacastela, emeletes, Mi nem jellemző Ukrajna: van egy meleg Egyház. András, a fenti, hideg Templom a Feltámadás. Ez a templom Sloboda Barokk iskola is egyesíti a RISS ukrán, illetve orosz építészet tükrözi a jellemző a fák'fa vallási épületek. Pam'tálcák Keleti iskola Barokk különböznek kittenstwo (Hetman Barokk, Starsense Barokk, Kozák Barokk, Barokk Kolostor, gorjanski Barokk). Először a korai Barokk Időszak számlák felépítése az egyházak bevonulván, Mint Elias Egyház szombaton, Miklós-Székesegyház-NGN, fordulóján az Első, mind a második időszakok épült Katedrális közelében, a Szentháromság-kolostor Chernigov, Preobrazhensky Székesegyház mgarsk kolostor. Korai Barokk Wops'együtt jár a munka ilyen neves építészek, Mint I. Baptst, M. Tomaszewski. Között pam'tálcák időszak magas Barokk kell hívni a Katonai-Mcclesky Székesegyház Kijevben, a felmagasztosuláshoz a kereszt Székesegyház-Poltava, Pokrovsky Székesegyház-Kharkiv, Spaso-Preobrazhensky Székesegyház mazsola, Szent György-Székesegyház Bubenikova kolostor Kijevben, a Church of St. Catherine a Chernigov, Templom Megdicsőülése a mhar Más pam'sátor. Ugyanebben az Időszakban épültek, Ilyen Remekművek a Nyugati iskola ukrán Barokk, Mint a Szent György-Székesegyház-Lviv a Katedrális a Dormition Pochayiv Lavra. Magas Barokk Wops'kapcsolódó kreativitás vcomh építészek I. Startsev, I. Zarudny, J. de Witt, G. Hoffmann, F. Kulecho, D. Axata, , shedel. Az ezredforduló magas, késő Barokk Dolgozott A. Kvasov. Ahogy azt már említettük, a vizsgált Időszakban magas Barokk pam'tálcák eladta a legtöbb jellemző ez a stílus jellemzői a környezet, amely bocsátanak ki, jellemző a sor dómok-fürdők, simaság, malovent sloev, pssst dekor, valamint a rengeteg dekorációs elemek fújt falak. Ezzel szemben a magas Barokk másik időszak a későbbi Barokk harmadik időszakban több, tömör, gondozása a vball Barokk sloev egyszerű geometrizing sloev klasszicizmus tiszta klasszikus megrendelések, Stam, a Nélkülözés, Buja dísz. Az időszak uralkodása késő Barokk, Ukrajna - arra-szer Eljáró Razumovsky, majd Kis orosz kollégákkal. Naivas archtectural későbbi időszakban voltak Észak-Kovner, I. Grigorovich-Barsky, naivas arról,' - a Templom a Születés Pontos Kozelets, JVC Messze Bling barlangok Kijev-Pechersk Lavra, coverack hadtest a Kijev-Pechersk Lavra, a Másik arról,'tárgyakat. Jobb-Értekezés, Chernihiv, Poltava iskolák NEM Csak Előnyöket bizonyos tervezési komposztáló megoldások, hanem az Európa Tanács Egyezmény funkciók részleteit. Így jobb-Dnepr Barokk jellemző Csak neki a formája, kupolák, Oromzatok, ez volt az aktívan használt Lédús dísz a homlokzat. Chernihiv több visszafogottabb Barokk díszítés a homlokzat itt használták kevesebb. Ugyanúgy, mint a Chernihiv iskolák Poltava. HA együttesen leírja a jellemzőit az Összes Shang regionális iskolák Barokk, az ár lesz: Greencastle arról,'mennyiségű (ellentétben "ovális" a Nyugat-Európai Barokk); razkreposteni pediment, párkány, Inkább szabad interpretációja érdekében a rendszer, illetve annak kreatív pereosmyslennye; jellegzetes alakja a kupolák a lehallgatás "cogniron"; szín - fehér, kék, zöld (tető), arany (fürdők, ripd); stukkó elsősorban a vegetatív karakter; inter'egy karrier egy kombináció vallási festmények álló galériák szponzorok churchwardens; többszintű iconostasis a gyönyörű faragványokkal. Visszaállítás pam'műemlékek ukrán Barokk a Szovjet időkben, 1946 óta a Vállalat szakemberei "Ukrrestavratsiya" felhalmozott tapasztalat helyreállítása pam', műemlékek, építészeti, művészeti, beleértve a pam'műemlék, Barokk. Aztán voltak visszaállítani a Szent Zsófia-Székesegyház, Mariski Palota, St. Andrew ' s Church, "a ház, i. Péter, az építőiparban a Kijev-Pechersk Lavra, Vydubetsky kolostort, a Templomot a feltámadás Kijev, a Katedrális, a Születés, a szűz Kozelets, Catherine Egyház, a haza, a regimental iroda, Szentháromság-Székesegyház, a Szentháromság-St Elias kolostor Chernigov, Elias Egyház Chernigov, Pokrovsky-Székesegyháztól, valamint a feltételezés Székesegyház-Kharkiv, Spaso-Preobrazhensky Székesegyház mazsola vagy más. Kidolgozásra került a projekt dokumentáció, a rekonstrukció a Dormition-Székesegyház, a Kijev-Pechersk Lavra a felújítás komplexek a Szentháromság Gustynskogo, Maksakovsky kolostorok, Kitaevskaya sivatag. Részeként az Intézet "ukrproektrestavratsiya dolgozott technológia Tanszék három speciális laboratóriumok - építészeti helyreállítása, a fiziko-kémiai kutatás-helyreállítás festmények, fa, fém. Laboratóriumi építészeti helyreállítása volt fejlett technológiai ajánlások az eredmények alapján a felmérések pam'tálcák technikák vízszintes vízszigetelés alapítványnak falak pam'műemlékek, technológia, homlokzat helyreállítása - festés, takarítás szennyezés, erősítése, valamint a védelem a mállás, technológia, helyreállítása, megőrzésére, kőműves, stb.. Laboratóriumi fiziko-kémiai vizsgálatokat végeztek kémiai, fizikai-mechanikai, mikroszkopikus elemzések, tanulmányok szükséges felmérni az állapotát, valamint összetétele az anyag pam'tálcák, végzett microchemical elemzése pigmentek, a'kötés színes rétegek, mikroszkopikus, petrographic tanulmányok az összetétel, szerkezet, az ősi mortars, stratigraphic elemzése festék réteget a layer-by-réteg nyilvánosságra azonosítása a kezdeti réteg a befejező inter''. Itt végezték a mennyiségi, mind a minőségi kémiai analízis, volt definiált típusok'rideg a festék réteg, a festészet, az ősi Tynkovan vékonyréteg-kromatográfiával. A szakemberek a laboratóriumi helyreállítása festmények, fa, fém, elvégzett felmérés szerint az állapota, a festészet pam'a standokon a művészet, építészet, meghatározott, a festészet, a technika, a minőségi összetétele, pigmentek, a'kötőanyag a festék réteg darált, kiderült az oka a kudarcok, illetve javasolt technológia sürgősségi állami festmény. Minden típusú helyreállítása, a természetvédelmi munka által valósul meg a különböző osztályok a Vállalat Ukrrestavratsiya". További kapott helyreállítása élmény volt generalizált alapján publikálták 1996 útmutató Természetvédelmi, valamint restaurátor pam'hétköznapok". Foglalt, a program végrehajtása a munka által tervezett csapat mérnökei Intézet ukrproektrestavratsiya (most foglalkozó Állami tudományos-technológiai laboratórium megőrzésére, illetve helyreállítására a pam'standokon "NTL "Verseny"), valamint az Intézet "Ukrzapchastyny". A leírt technológia fejlesztették ki, elsősorban helyreállítása, természetvédelmi dolgozni azokat a pam'standokon architektúra, hogy túlélte, hogy korunk. Az élet azonban rávezetett, mielőtt hazai restorers sokkal nehezebb felelős feladata rekonstrukciója a megsemmisült pam'tálcák. Először játszott körülbelül'tárgyak az ukrán Barokk stílus lett a harangtorony a Szent Mihály-kolostor, valamint a Szent Mihály-Székesegyház. Mindezek ellenére a vádak játékos játszik az eltérés újjá a Katedrális, valamint a harangtorony a kezdetleges épületekben kell jegyezni, hogy a tervezők, restorers tanulmányozták a különböző levéltári anyagok, töltött sok kutatási területen, majd csak ezt követően egy részletes felmérés a népvándorlás-Székesegyháztól, valamint a fejlődés különböző szakaszaiban a projekt már elkezdődött a folyamat a reprodukció. A projekt létrehozásához helyreállítása Szent Mihály-Székesegyház a technikát használták, hogy meghatározzák az eredeti méretének megfelelően archív fényképek. Az Általános tervezője a kikapcsolódás összetett Mihály Arany-kupolás kolostor játszott AO Kievproekt, építészeti projekt része alakult ki, OTT a "Yu. Lositsky". A használt módszer létrehozása a projekt alapján a felhasználásra készült, azonos pont (harangláb Windows), multi-időbeli fotók Székesegyház. Az alapját a további építése kezdődött, pontosan meghatározott a space segítségével Teodoro felvétel a hely, ahol mi, fényképezett, a Katedrális, valamint a koordináták minden pontok feltárt terv a Szent Mihály-Székesegyház. A háromdimenziós koordinátáit a mérés alapjai a Katedrális, valamint a pont a fotózás az ablakon a harangtorony volt hozzá, hogy a comp'mostanában, skanowanie archív fényképek, amelyeket ezt követően lépett be egy háromdimenziós modell, illetve rendezi a térben. Ez után vált lehetővé, hogy azonosítsuk a helyét bármely pontján keresztül a fény-tengely pont lövés keresztül, a megfelelő pont a képek a kereszteződés a gerenda fel függőlegesen a megfelelő pont-terv. Tervrajza alakult 1997-ben, majd még korábban, az 1996-1997 kezdte meg munkáját a megőrzése, erősítése, hogy a régi épületek. Lehetetlen leírni néhány oldalt minden elvégzett tevékenységek a rekonstrukció összetett Mihály Arany-kupolás kolostor, különösen azért, mert ez a téma már szentelte monográfia Elnöke, a Vállalat "Ukrrestavratsiya" M. S. Orlenko "Szent Mihály-kolostor: módszertani keretek között, idővonal lejátszás. " Én kizárólag csak azokat a típusokat a munka, hogy reprodukálni a Barokk jellemzői a Mikhailovsky Székesegyház, valamint a harangtorony: fürdők lehallgatás "cogniron", homlokzatok, inter'a belső, a fából faragott iconostasis. Ez végig ezeket minta papírok megpróbálja elemezni a hűség képest időszakban a eighteenth century, vagyis az az időszak, amely úgy döntöttek, hogy újra arról,'Qt. Fürdők készültek, majd csatlakoztassuk a külön platform, ami segített, hogy lerövidíti a rekonstrukció a Székesegyház három hónapig. Minden kupolák Szent Mihály-Székesegyház, kivéve az alján egy nagy szint Központi fürdő, gyártott alapján pedig megostoroztatván, hogy az építkezés már összegyűjtött. Tekintettel a jelentős súlya a fő kupola volt, átépítése külön blokk: először az alsó szint, majd a szárító, majd a felső, majd szerelje fel a kereszt. Réz bevonat, gilding kisebb kupolák végeztek alapján. A fő fürdő kapott menedéket, hogy végre gilding működik, a nyári. Ez az ő különbözött a menedéket a harangtorony, amely az volt, hogy biztosítsa a végrehajtás a falazat, befejező munkálatok a tél, ezért volt ideiglenes fűtés keresztül radiátorok, csatlakozik a kommunális fűtési rendszerek. Dekoratív stukkó díszek a homlokzat végeztek párhuzamosan tégla falak, boltívek, vasbeton övek, gipsz. Amellett, hogy tégla M-100 alkalmazták, majd ívelt tégla. Között a díszes homlokzat a Szent Mihály-Székesegyház fogja hívni lapos, kagyló, növényi eredetű beillesztés, kerámia aljzatok, volute, jellegzetes Barokk keretek nyílászárók. Dekoráció kell monokróm (fehér), világos polychromatic karakter. Bár ez a "fényerő" külső díszítés a Katedrális volt kifogásolható, hogy sok szakember azonban, a színek, a homlokzat, valamint a kupolák a Katedrális egybeesik a fő szín a Keleti iskola Barokk: fehér, kék, arany. A Központi része az inter'jer Mihály Arany-kupolás Katedrális volt megoldott a régi orosz stílus, az oldalán kápolnák - St. Barbara, St. Catherine Barokk eighteenth century. Festmények ezek a határok már befejezett munka befejezése inter'belső. A szerzők szerint a festmények a Katalin-kápolna művészek. Zenekar Yu. Guzenko, a minta volt a primitív kép ihlette a művészek, a Barokk kor. Bár a Barokk Catherine ' s chapel-ben festett, nem a Barokk korszak, s a végén, a XX. század, ő nem néz ki, mint egy "remake-je", a "hamis". Úgy tűnik, hogy a művész képes volt érezni, megtestesíteni a főbb jellemzői a Barokk festészet: fényes, ünnepi színek, a vastag dísz, dekoratív corbels, festői kompozíció (szemben a statikus, mind a szigorú canonical kompozíciók Kievan Rus', megtestesülő Központi részén, a Székesegyház). Festői festmények oldalán kápolnák egészíti ki kínosan faragott három iconostases - Közép oldalirányú. A Központi iconostasis volt reprodukálni alapján archív fényképek, amit már abban az időben a megsemmisítése a Székesegyház 1936-1937. Egyik fő ékszerek inter'jer Mihály Arany-kupolás Székesegyház a Közép-iconostasis. A termelés tartott február December 1999-ben a csapat a faragók fejlett sablonok az ukrán Barokk stílusú szolgált, asztalos képzés alatt a művészi folyamat viakarelia csipkés keresztül faragás kézi szerszámok. Hagyományosan, iconostasis Barokk templomok készült Hárs. A gyártás a fő iconostasis használták 95 köbméter Hárs fa. A teljes terület a faragott díszítés 170 nm. a méter, a szál alkalmazott virágos motívumok: számlák, hajtások, virágok, levelek - a kedvenc motívumok, finom ukrán Barokk stílusban a XVIII. század. FORRÁS: Budmaster
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése