Építés, újjáépítés.
Pénzt előre 2006-11-08 16:34:22
Nem csak a nagy, hanem a kis bútorok társaság nem lehet benne, a saját jövőbeli, ha ma nem fog kezdeni, hogy ajánlatát a fogyasztók egyedi termékek körét, valamint szolgáltatások, valamint megtalálni a pontokat, differenciálás. Ilyen törvények dinamikusan fejlődő ukrán piacon az iroda bútorok. Ukrán bútor piacon lehet venni egyedi. Először is, ez egy új piac. Nagy bútor gyárak a régi korszak nem tud alkalmazkodni az új gazdasági feltételek elvesztette a versenyt a lengyel gyártó. A hely rose egy új típusú nemzeti bútor gyártók, akik már nem volt semmi közös elődei. Ebben talán az a fő különbség az ukrán bútor piacon, a piacok a FÁK országok. Másodszor, a hazai bútorok piacán a piac, amely alapján az ukrán fővárosban. Egy bútorgyártó cég Kelet-Európában, amely most a versenyt az ukrán gyártók, különböző mértékben, képviseli a Nyugati tőke. Instabil politikai, gazdasági nehézségek történtek hazánkban az 1990-es években, hogy bizonyos mértékben járult hozzá az a tény, hogy a hazai bútorok piacán lényegében zárt, hogy a külföldi beruházások. Így, Ukrajna állagú belföldi osztály bútor gyártók, amelyek tolta a behozatali, illetve töltött az űrben létrehozott után a csőd a Szovjet bútor óriás vállalkozások. A formáció ebben az osztályban, mint megjegyezte, Andrew Zavalnyuk, Igazgató-PE PCF "Bútor technológiák?, Hozzájárult ahhoz, hogy a következő tényezők. Először is, az a képesség, gyorsan, könnyen tudjon kezdő tőke, ami megnyitotta előtt az ukrán vállalkozó abban az időszakban, a tömeges privatizáció, az 1990-es évek elején. Másodszor, az import olcsó bútorok Lengyelország. Az a tény, hogy a legtöbb jelenlegi szolgáltatók a hazai bútorok piacán - egy korábbi bútor importőrök, mint megszerzése szükséges tapasztalat nyitottak a cég, majd fokozatosan átalakult az ukrán bútor gyártók. Harmadsorban pedig, ez kedvező szabályozási politika az állam, amely szerint az import berendezés szükséges alkatrészek gyártása bútorok, 1999-ig gyakorlatilag nem vonatkozik a vám, illetve ÁFA volt kivetett csak az eladó a kész bútorok. A keletkező javaslat volt szívódik fel, a mindenkori kereslet. Majd az időszakban hyperinflation bútorok egyike volt azoknak a termékeknek, amelyek élvezte erős a kereslet a lakosság. Ukránok vásárolt bútorok, s így megmentette a infláció, ami megakadályozza, hogy a leértékelés a megtakarítás. A kereslet a bútorok is nagyrészt az határozza meg, az a képesség, az egyes stratum a társadalom, hogy átvegye az állam hitelt, amely, mint egy szabály, voltak vásárolt tartós fogyasztási cikkek. Így a létezése stabil kereslet bútorok, kedvező feltételek mellett a fejlesztési javaslatok a nemzeti gyártók azonosítottak, elég dinamikus növekedés az ukrán bútorok piacán. Akik a piac tulajdonosa? Ad pontos értékelése a kapacitás ukrán bútorok piacán rendkívül nehéz. Szerint a Minisztérium az iparpolitika, a bútorok piacán Ukrajnában a 2000-2001 dollár volt 255-260 millió ukrán bútor gyártók, azonban megemlíteni néhány más számok. Aszerint, hogy azok a becslések, amelyek erősebben támaszkodnak a fogyasztói kereslet, a kapacitás, az ukrán piac valahol a tartományban $ 300-400 millió a különbség magyarázható a jelenlét, ez a két szegmens, mint az illegális import, Garanti?. Importált Ukrajnában bútorok alá, hogy a 25% - os behozatali vám, amely lehetővé teszi, hogy illegális import legjobb. Szakértői becslések szerint az illegális import legfeljebb 10% - a teljes kínálata bútorok a hazai piacon. Amellett, hogy az illegális import jelentős részesedése a szerkezet kínálata bútorok az ukrán piacon az úgynevezett "Garanti?, Hogy a kis cégek képesek, hogy nem néhány beállítja bútor havonta. Ilyen vállalkozások van, valószínűleg minden városban, hogy értékeljék saját termelés volumene is nagyon nehéz, mert a legtöbb garanichev? működik regisztráció nélkül. A szakértők szerint a megújuló ezek a cégek mintegy 30%. Akár 25% - os, a struktúra, a javaslatok megtartása nagy hazai cég. A legerősebb a piacon az iroda bútorok DP "Merx Bútor? (TM, "Merckx? ), CJSC" Enran? (TM ACROS? Majd" Enran-Akros? ), Valamint a társaság az "Irma? (TM "Amati"), LLC "Intehservis Kft. " (TM "Snite? ), Belitskaya bútorgyár (TM, K. S. "), LLC" Dneprstalservis? KFT. "Algatechnologies?. Az Általános, Ukrajnában mintegy 700 vállalkozások termelő bútor termékek. A maradék 40% - os piaci elszámolni által kísért. Az 1997. December által a rendelet a minisztertanács Ukrajna a behozatali vámok bizonyos típusú bútorok volt meg 40% - ot. 2000 januárjában, ez az arány csökkent a 25% - ot. Bizonyos mértékig ez magyarázza a tendencia, hogy növeli az import részesedése a szerkezet a kínálat. Azonban meg kell jegyezni, hogy a behozatal emelkedett, egyre nagyobb a kínálat a magas minőségű bútorok, elsősorban Olaszország, Lengyelország, Németország, Spanyolország, míg az import olcsó bútorok folyamatosan csökken, így módja annak, hogy a hazai gyártó. A fogyasztók megtagadja az olcsó irodabútor továbbra is a legnagyobb piaci szegmensben a szerkezet kínálata bútorok. Részesedése a becslések szerint a piaci szereplők szinten 50-60% - a a teljes kínálat. Miután irodabútor, az alábbi pozíció a mondat szerkezete, a konyha bútor, m'bútor, gyerek bútor, bútorok a haza. A szerkezet a kereslet az iroda bútorok osztható három fő kategóriában-a fogyasztók. Az első kategória az új, az újonnan létrehozott társaság. Ezek a vállalkozások vásárolni többnyire az olcsó importált bútorok vagy a bútorok érdekében. Második - a vállalkozások, amelyek fejlesztése. Ők összpontosítanak drágább, magas minőségű bútorok. A harmadik kategóriába azok a személyek, akik vásárlás bútor maguknak. Szerint piackutatás irodabútor Kijevben tartott DP "Merx-bútor?, 75% - a szerkezet, a kereslet tartozik a fejlődő vállalkozások, mind a nagyvállalati ügyfelek, akik szeretnék, hogy a frissítés a beállítás idő 2 év. A fennmaradó 25% - a, új vállalkozások, valamint magánszemélyek, akik térkép a kereslet a bútor alsó, alsó-középső ár kategóriában. Mint megjegyezte, a többségi szereplők a piacon, a fogyasztók eltávolodunk bútor alacsony ár kategóriában. A szegmens olcsó bútor, egészen a közelmúltig uralkodó a szerkezet értékesítés, elveszti 5-10%, míg a fogyasztók egyre inkább a közép-ár szegmensben. A fő probléma a bútorok, az emberek Szinte kivétel nélkül, az összes bútor piaci szereplők azt állítják, hogy a verseny itt nagyon nehéz. Azonban mind a nagy cégek megjósolni növekedését a belföldi értékesítés 2002-ben szinten 10-15%, egyes akár 30-40% - ot. Emellett az ukrán bútorok piacán (ellentétben a piacok, ipar nagy a verseny), miközben nem volt precedens a csőd. Tehát, mint látható, a hazai gyártó az ádáz versenyt egymással a betöltetlen rések. "Van egy nagy a kereslet az ülések, szokatlan, ergonómikus, modern. A piac tele van régi székek, az ukrán piacon 5-6 évben. Ami új, érdekes pozíciókat, még mindig nagyon kevés javaslatok?, - Ez egy tipikus válasz az egyik megkérdezett válaszadók a kutatás során a piac, irodai székek, vezényel GfK-USM 2001 októberében. Most az a cég, amely képes lesz arra, hogy megvesse a lábát a szegmensben kiváló minőségű, srednegodovoi irodabútor lesz képes megtartani a legtöbb gyors növekedés. Valóban, a magas szintű versenyt az alacsony, alsó-középső ár szegmensek arra ösztönzi a vállalatokat, hogy fokozatosan át a drágább szegmens, így kitöltve a rés, hogy jelenleg létezik a piacon között az elit szegmens, bemutatja egy nagyon drága, olasz, Belga, spanyol bútorok, Sredneural szegmens, amely ma képviselik ukrán termelők. Ily módon, a hazai termelők szembesülnek hiánya design fejlesztés, a probléma nem tartása szerzői jog hiánya nemzeti design iskolában. Szerint Andrej Körte, Manager, gazdasági Ügyek JSC "Impulzus?, A lemaradás ukrán termékek az olasz társaik jelen pillanatban körülbelül 3 év, amely a legerősebb módon aláássa a nemzeti versenyképessége a nemzetközi piacokon. Ő úgy véli, hogy míg a hazai termelők nem fog beülni a tárgyalóasztalnál majd jön egy konszenzus előírások a termék minőségét, a piacon továbbra is razbalansirovat, a fő kritérium a választás a bútorok nem lesz a design, minőség, funkció, ár. De némi előrelépés ebben az irányban mindegy már. Tehát, 2001 szeptemberében megalakult az ukrán Szövetség bútor gyártók, körülbelül'Egyesült 22 cégek, beleértve a bútor gyártók, a gyártók tartozékok, cégek dolgoznak kapcsolódó piaci szegmensek. Amellett, hogy a külpolitikai irányok, mint például a konszolidáció export erőfeszítéseket, így a keresés az új piacok, az Egyesület koncentrál, belföldi kérdés, a megerősítés, az elvek, az üzleti partnerség, segítségnyújtás megalakult az ukrán school of design, a harcot az illegális másolása ipari minták. Szergej Garmash, az Egyesület tagja, majd az Általános Igazgatója az OOO Harlan Kft. "úgy Véli, hogy ha az ukrán-előállítók közös erőfeszítéseit, hogy megoldja a problémát, a szerzői jogi védelem az ipari minták, valamint a probléma poaching már képzett szakemberek, elvárható, hogy az alapok által befektetett vállalatok a kutatás-fejlesztés, valamint a képzés magasan képzett személyzet növelné jelentősen. Ez viszont lenne pozitív hatása van a fejlesztés a piac, különösen a signaturegem, drágább szegmensben. De nem kell azt gondolni, hogy a magas minőségű termékek, modern design elégséges feltételei a siker a mai vállalatok a bútorok piacán Ukrajna. Szergej Soroka, Igazgató, marketing, értékesítés irodabútor Enran-Akros?, Biztos vagyok benne, hogy a" a kis dolgok a piacon most?. Egy sikeres cég kell figyelni, hogy egyáltalán mindent ingadozások a kereslet, a fogyasztói preferenciák, marketing, brand építésében. Stratégiák a térhódítása egyre több drága szegmensek kötelező'meg kell támogatott maximális üzemi hatásfok minden helyzetben. Csak ez a megközelítés, a cég számíthat sikerre. Egy sikeres stratégia mindig kell alátámasztani erős rears: "egy csapat innovators kötelező'meg kell dolgozni SV'a jazz egy csapat szakemberek?, - Mondta Andrew Gruszka. Szabályok honfoglalás győzelem a piacon, Ha a szerint, a nemzetgazdasági Minisztérium ipari politika Ukrajna, a bútorok piacán 2001-ben esett 8% - kal, majd a pozíciók vezetői a jóval erősebb, akkor nyilvánvaló, hogy meg tudjuk beszélni a fokozatos monopolization a piacon: a részesedése garanichev? fokozatosan csökken, majd a nagy cégek győzelem a csecsemőkig fülkékben. Ebben a helyzetben, minden jöhet számításba pont a differenciálás cégek. Ez a tendencia vált nyilvánvalóvá csak az utóbbi 3-4 évben. Például, LLC Intehservis Kft. " (TM "Snite? ) Belépett a piacra egy új jövőképet illetően, hogy mi legyen a Szekrény kis irodákban. A cég felajánlotta, hogy mentse négyzetméter, köbméter, ami a piacon, egy sor online bútor MINI. Viszont, belitskaya bútorgyár (TM, K. S. ") kezeli, hogy kibír-meglehetősen rugalmas stratégia kapcsán, hogy a fogyasztói kereslet: a cég nem tesz kiemelt feladat a gazdaságban a piaci részesedése az egy adott szegmens, hanem inkább minden alkalommal megpróbálja kitölteni az új vagy a csecsemőkig fülkékben. LLC Harlan Kft. " Dolgozik rendelés szinte soha nem ismétli egyszer már készült bútorok. Aggodalomra Ad Okot Létre? is méltán tekinthető ukrán pioneer területén ergonómia. A társaság megkísérli a hangsúly nem a mai kereslet, valamint a holnap, amely lehetővé teszi neki, hogy néz ki magabiztosan a jövőbe. Majd DP "Merx-bútor? arra összpontosít, hogy az kialakulhatna egy koherens rendszer marketing, mely a fogyasztók széles választékban bútor termékek. Mint a kis cégek, van egy nagy a verseny az alacsony -, illetve alsó-középső ár szegmensben okoz nekik, hogy keressenek új fülkékben, hogy nem a hatalma nagy cégek. Az első a restaurálás antik bútor, valamint megfeleljen a kereslet a bútorok "cucc?, A jutalékot bútor, stb. Egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy nem csak nagy, de a kis vállalkozások törekedni kell arra, hogy biztosítanak egy egyedi termékek körét, valamint szolgáltatások, valamint megtalálni a pontokat, differenciálás. Ez a stratégia lehetővé teszi, hogy a cég elkerülje a verseny, hogy jelenleg vezeti a tönkre számos kis termelők. De bármi legyen is a stratégia, ez nagyon fontos, mint ahogy ez történik a gyakorlatban. Itt különös figyelmet szerint Szergej Warminsko, Igazgató, LLC "Intehservis Kft. " (TM "Snite? )Fizetett, hogy egy ilyen első pillantásra kissé hagyományos, de nagyon fontos dolgok, mint a határidők betartása, a folyamatos bővítése, a tartomány, valamint a feltételek munka kereskedők. Az utolsó pont van egy nagyon fontos gyakorlati szempont, mert ma a túlnyomó többsége ukrán vállalatok nem rendelkeznek saját ág hálózatok. "A hazai gyártók összpontosított, együttműködés a kereskedők, de továbbra is Szergej verminski, kereskedők szinte sohasem működik egy gyártó, ezért ezek nagyon érzékeny bármilyen jelentős változás által nyújtott feltételek a gyártók. "Csak egy cég biztosítja a kereskedő egy kis kedvezményt, hiszen ez közvetlenül minden erőfeszítéseit értékesítési termékek ezt a márkát. Ebben a tekintetben a hálózati ágak jobban néz ki, de megvannak a maga problémái. Szerint a vezető közgazdász Blizko bútorgyár (TM, K. S. ") Igor Bergelson, a nagy cégek még nem fókuszált a fejlesztési hálózat ágak az ország egész területén, mert először azt akarják, hogy közvetlen a megtakarítások, a termelés fejlesztése. Kivéve az elismert piaci vezetők, mint például a DP "Merx-bútor? a csoport jön létre?, a támogatás mindkét irányban az ukrán vállalatok míg alatt nem lépett hatályba. A másik ok, amely akadályozza a fejlesztési hálózat ágak, egy viszonylag szűk termékskála. Megérkezett a szalon, a vevő nem valószínű, hogy megáll néhány bútor beállítása, ha ő meghal, sok választás nem fogja jól érezni magát, hogy ebben a boltban minden az ő titkos vágyak valósítható meg. Bútor, az állam pedig, Hogy a képzési szakaszok, a bútorok piacán Ukrajna számos olyan probléma, amelynek megoldása az lesz, nagyrészt az határozza meg, a szabályozási politika az állam. Különösen vonatkozik ez azokra a behozatali vámok lévő alkatrészek. A rendelet szerint a minisztertanács Ukrajna 30. 07. 1999-ben lett telepítve a 15% - os behozatali vám az importált laminált, laminált forgácslemez, hogy, egyrészt, hozzájárult ahhoz, hogy a stabilizáló lemez gyártás, Ukrajna, másrészt nagymértékben aláásta a piacon, a kész bútorok. Így, Alexander Sobko Elnöke, az ukrán Szövetség bútor gyártók, Általános Igazgatója CJSC "Enran-Akros?, Úgy véli, hogy a megszüntetés a behozatali vámok a berendezés csökkenti a feladatok chipboard, tartozékok, valamint számos egyéb anyagok, alkatrészek volt pozitív hatással lenne a teljes ukrán bútoripar: "fenntartása érdekében feladatok chipboard tartozékok, ha kell egy gazdasági bázis - a jelenléte hasonló termelési Ukrajnában. Egy hasonló létesítmény nem'vannak hazánkban addig, amíg meg fejleszteni a bútoriparban. Bevált a rendszer a következőképpen: először is, a késztermék gyártók kijelenti magát, mint egy komoly erő, aztán ott volt a termelés a termelés?. Ma már szinte minden nagy cégek import chipboard tartozékok, mert ukrán társaik gyengébb minőségű, tartomány, illetve a belföldi piac nem olyan nagy, hogy lehet beszélni költség-hatékony termelés magas minőségű alkatrészeket szükséges anyagok területén Ukrajna. A behozatali vámok eltörlése jelentősen csökkenti az eladási árakat bútor termékek, hogy fokozza a piac, a növekedést az export számos FÁK országok, így 2-3 év alatt érik el a termelési szintet, amely a "kérdések of duty chipboard-tartozékok eltűnik?. Ukrán bútorok piacán talán az egyik legígéretesebb piacokat a hazai gazdaság. Ukrajna igazi iskolai bútorok, szükséges alapanyagok, valamint földrajzi elhelyezkedése lehetővé teszi, hogy összpontosítson a külföldi piacokon. Építőipari fellendülés, mind a növekvő vásárlóerő, a két fő tényező határozza meg, hogy a kereslet - ma már nem kétséges, hogy növelje a kapacitás a hazai piacon. Ezt a piacot tovább fog nőni, senki sem tűnik, hogy nincs kétség. Azonban a kérdés, hogy hogyan lehet ezen a piacon lesz versenyképes globális szinten a közép -, illetve hosszú távú, elsősorban attól függ, hogy a piaci szereplők, akiknek meg kell konszolidálni, hogy erőfeszítéseiket a közös célok érdekében, hogyan produktív a szabályozási politika az állam. Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése