A divat, a Keleti kertekben, valószínűleg örök. Különösen az Európaiak számára. Különösen a lakosok a metropolis. Hogyan lehet megtalálni a békét, a tenger, a mindennapi stressz, problémák? Az egyik módszer, hogy bizonyítottan több ezer éve, a rock kert az ideális menedéket a fáradt szemek, kimerült hiúság, illetve a gyakori problémák a lélek.
Kő, több ágak bambusz gyakran elég ahhoz, hogy visszaadja a hangulatát egy klasszikus Japán kert. Ugyanakkor nem titok, hogy Japánban is vannak kertek, létrehozott teljes egészében a kövek, anélkül, hogy egyetlen növény. Vannak azok, amelyben a fő szerepet játszott a víz. Különösen a Keleti Japánban elterjedt úgynevezett parkosított kertek, ahol a kompozíció épült, kizárólag a tó körül. Szigetek, hidak, csoportok, fák, Kam'kő pagodas, lámpák, más attribútumok Oriental garden - ez mind csak egy Kiegészítés, hogy a filozófia, amely magában hordozza a víz felszínén.
Különben is, annak ellenére, hogy a sokszínűség, a Japán kertek, az alapján mind a kísérletek, hogy szimulálják a természetes jellegét. Művészien megalkotott miniatűr szépség a nagy víz, hegyi táj létrehoz egy pihentető légkört. Mindent itt függ az Általános slim rendszer, tele mély értelme, célja, hogy magát a túlnyomó erő a természet, az isteni halhatatlan. Kifejező ingatlan a Japán kert, mint szimbolizálja, hogy a végtelen idő; Cam'Yana felhalmozási hallgat a nagyság, a növények, az a fajta ellenfél, illetve a média az élet, az állandó mozgás, majd a frissítés.
Egy hosszú időszak fejlesztési táj művészet Japánban alakult ki, itt nem csak a különböző típusú kertek, mint a rock kert vagy a kert mosses, víz, kert, vagy táj. A sokszínűséget, a történelem nem kevésbé áramvonalas, valamint a célra, a természet, a megkönnyebbülés, a komplexitás, a kompozíció, stb. a Palota, templom, kert, tea szertartás, majd a kert egy lakóház, lakás, dombos - ezek mind valahogy Wops'kapcsolódó értelmezése a környező világ megpróbálja ábrázolnak a természet a saját, tökéletes állapotban. Ez úgy érhető el, különböző módokon. Néhány kis kert, egy területen csak néhány négyzetméter célja elsősorban annak érdekében, hogy fontolja meg őket. Mások, azok, amelyek nagyobb, is szolgálhat a helyszín egy kellemes séta.
Történelmileg, kis kert, mint egy szabály volt található templomok, kolostorok, lakások. Köszönöm, hogy a sajátosságok a Japán építészet voltak egyetlen személy inter'a hajójában. Egy volt csak, hogy tolja a falak, ajtók, maga a természet folyt be a belső helyiségek.
Nagy parkosított kert Japánban is voltak szorosan Wops'kapcsolódó építészet, de egy kicsit másképp írjuk. Ezeket úgy tervezték, hogy élvezze a kilátást nem csak kívülről, nem egy adott ponton, például a terasz, a ház pedig arra utalnak, hogy a jelenlét bent a kertben, amely lehetővé teszi, hogy úgy érzi, hogy a körülötted. Egyértelmű, hogy mind a nagy, mind a kis Japán kert az Észak-Nyugati régió ismételje meg a pontosság is problematikus. Ahhoz azonban, hogy megpróbál létrehozni egy terület Délkeleti részén, a természet - a feladat meglehetősen megvalósítható. Különösen, ha a hely engedi.
Tiszta, száraz tájEgy kis helyet töltött fehér-tengeri kavics, amely mellett a kőzetek különböző alakzatokat... Szóval úgy néz ki, mint a rock kert egyik hagyományos Japán kert. Kövek van egy speciális műanyag, kifejező, valamint azok az arányok, formák, mennyiségek, módszerek elhelyezése, tér, szín, állag meghatározni a teljes esztétika a kertben. Ahelyett, hogy a szokásos kerti utak, növények, a virágágyások, ez csak egy egyszerű téglalap Rosano kavics, csoportok kövek, nyitott tér. A kövek meghatározni a teljes összetétel: magasságát, a dombok, a méret, alak, a vizek, s más kifejező eszközök.
Nem számít, hogy milyen méretű volt, nem a rock kert, adja meg, hogy a szokásos értelemben vett lehetetlen. Itt szükséges, hogy eltűnődik, így a rock kert ideális hely befelé fordulását, meditáció, kísérletek, hogy nézd meg a környező világot, hogy megszabaduljanak az üres zaj, megszabadulni minden felszínes, üres. Japánban úgy tartják, hogy a rock kert egyfajta eszköz nyílt a forrás, s erő az emberi természet, amely szerint a tanítás a Zen, nyugodt, csendes, nyugodt, őszinte, tudja, hogy nézd meg mindent az életben, tökéletes nyugalom.
Csodák produkciókTermészetesen, egy ilyen "mikrokozmosz" nem történik véletlenül, nem hirtelen. Az alapja az, hogy a művészet beállítás kövek a kertben, vagy Suta-ÉZS. Nem lehet semmi sem véletlen, minden elem van zárva a pontos jelentése, a filozófia, a vonzatok. A kövek kell kiválasztani, szigorúan a forma, a szín, a textúra, a szerint összes ezek a tulajdonságok, az Általános jellege, a kert, a stílus, kombinálva más elemei a tájnak.
A klasszikus Japán kert, több fajta kövek - alacsony függőleges, sima, fekvő -, majd a belőlük alakult az elsődleges, majd a másodlagos csoportok. A domináns jellemzője az összetétel kell tekinteni a fő kiválasztott kő. Mint általában, a legnagyobb. A két kisebb ez formák egyfajta hármas Szövetség, amely képviseli a triád istenségek a Buddhista templom.
A művészet a Keleti kertben, mint tudjuk, a stand'társul, az eszmék, a Buddhizmus, így hagyományok létezni nazepam'emlékezetes alkalommal. Nem véletlen, hogy a többség egyszer létezett, túlélte a mai napon is kertek a kolostorok. Azok, amelyek a létrehozott ma teljes mértékben összhangban a klasszikus törvényei építése: a köveket még mindig átlósan elhelyezett, párhuzamos vagy közel párhuzamos vonal a legfontosabb része a kertben. A kompozíció elemei minden csoport a kövek arra törekszünk, sematikus rajz scalene háromszög, amelyben minden oldalon van egy erős irányba. Különösen a leghosszabb oldalán egy háromszög mindig meg kell néző felé, a ház előtt. Azonban amellett, hogy mély tudást, amely nélkül lehetetlen, hogy megmutassa az igazi szimbolikus jelentése a Japán kert, a művészet, a tervező a tényben rejlik, hogy intuitív úgy érzi, a képességek minden egyes kő, megtalálni a tökéletes egyensúlyt a csoport, így alkotnak egy új műanyag kerti tér.
Mi az a költség, a kert építeniAhhoz, hogy élvezze a rock kertben, nem feltétlenül'biztos, hogy menni Japánba. Ez akkor csak meg kell, hogy hozzon létre a kert, a kertben, a teraszon, vagy a legrosszabb esetben, az ablakpárkányon, a dobozban. Valamint, hogy ez lehetséges.
Elindításához, be kell, hogy gondosan válasszuk ki a köveket a dalok rendezett számukra, alakja, mérete. A táj design kiemelt figyelmet kell fordítania, hogy a durva, "talajvízbe, majd az idő." Velük a kertben fog kinézni, mint egy kézenfekvő utánzása régi Japán kertek. Nem kevésbé fontos a szín, a textúra, a kövek. A különösen népszerű - a tenger, a folyó vagy tó kavics, gránit, quartzite, különböző típusú pala, szerpentin, majd mások. Mivel a hely a kertben, rock vedd, mint általában a legtöbb látványos helyen, a helyszínen, amely megtekintett különböző pontjain. Pam'ne feledjük, hogy a szimbolika, majd a stílus a legfontosabb része a Keleti garden design, meg kell, hogy gondoljon előre-mit, hol, hogyan lesz a kertben.
Számos módja van, hogy hozzon létre kifejező táj a Japán stílusú. Talán az egyik legérdekesebb kompozíciók lehet Kam'kő-Patak. Ő, persze, szimbolizálja a folyó az élet, mely sima kövek művészien utánozzák az áramló víz, a fehér zuhatag, vízesés. A kozmetikai felszíni víz zúzott formájában morzsa kő, majd csak lapos nagy kavics. További dekorációs elem fog szolgálni a hídon, át a Patak, amely egyszerű konstrukció segítségével a Cam'fa lemez. A száraz-patak tökéletesen hasonlított egy hegyi patak, szélessége különböző helyszíneken kell változhat. Ellenkező esetben a készülék patak kell, nem okoznak nehézséget. Szakemberek fekvő design javasoljuk, hogy készítsen végig a csatorna barázda mélysége 10-20 cm-vonal alsó Lucrecia (különleges táj anyag), amely kizárja az kell, hogy harci Bur'Jan. Továbbra is tedd az aljára egy kis kő, majd a dal kész!
Nem kevésbé látványos megjelenés, - Szigetek scatter szimbólumot, a hatalmas kiterjedésű az óceán". Ez a stílus a legmegfelelőbb glaciális sziklák különböző átmérők. Emellett sziklák, valamint a folyami homok használható, fehér márvány chips, ami hozza a sokszínűség, a színes kép. Ne hagyja ki ezt a jellemző a Japán kert, valamint a Kam'egy fából készült híd. Ez általában készült egy külön létrehozott kövek, amelyeket aztán rendelés folyamatos kanyargós lánc, meglepően szervesen nézd meg a háttérben a "víz felszínén".
Azt kell mondanom, hogy a készülék a Japán kert - nem olcsó. A költség egyedül a sziklák, gránit sziklák, valamint az egyéb dekorációs élvezetek körülbelül 100-150 C. . per köbméter. Hozzá ehhez, a közlekedés, a szolgáltatások, a tervező, illetve egyéb ráfordítások. Az eredmény elég rendezett összeg, amely azonban csökkenthető, több módon is. Különösen, ne hagyatkozzon a teremtés csoportok kövek, például szóló kő közönséges kerti utak. Különös tekintettel a tény, hogy a Japán jellemzi egy nagyon különleges hozzáállás, hogy az útburkolat, amely túlzás nélkül ebbe a kategóriába tartoznak a magas művészet. Nem meglepő, mert a minták kő megállapított, ki a kertben, van egy szemantikai terhelés. Így, például, egy kör, egy szimbolikus kép az eget, tér, föld; ábra, készült, háromszög, majd a télen, stilizált a kert kapu virágok - tavaszi, stb. alapanyaga az útburkolat táj építészek javasoljuk, színes kavicsok, majd kis cobbles. Azonban, hogy a döntést még nem önállóan, attól függően, hogy a terület pedig, természetesen, a pénzügyi források.
A kép a faAmikor beszélünk, a kertek, a kövek, a lehetetlen nem felidézni, közülük az egyik, nevezetesen a kolostor Reanz a Kiotói. A híres kertben egy viszonylag kis téglalap alakú tér, az egyik oldalon, mely fák'Jana hely. Innen a látogató megtekintheti a furcsa kép, vizuálisan emlékeztet a hatalmas óceánban. Homok felszínén, mint roshashana óriás fésű. A hornyok vannak párhuzamosan a hosszú oldalon a kertben, majd koncentrikus körök formájában körül minden Cam'fa csoport. Nem lehet, legfeljebb 15 kövek. Azonban bármely pontján, a kert, a látogató megállapítja csak 14 őket. Japánban úgy tartják, hogy mind a 15 kövek is láttam, csak a spirituálisan megvilágosodott ember.
Az évszázadok során, hogy telt el azóta, hogy a teremtés a kert, a szimbolizmus volt kifejtette, különböző módokon. A leggyakoribb változat, fehér kavicsok azt jelentette, hogy a víz, a kövek szétszóródtak, akkor a Japán Szigetekre. Ott volt az a vélemény, hogy a kövek jelentenek a tigris kölyke, amely úszik a folyó, a fehér homokot, hogy egy szörnyű sárkány. Az ő idejében úgy gondolták, hogy a kert képviseli a karakter "szív" vagy "elme". A rövid, attól függően, hogy a belső állami, mind a hatalom a képzelet, a néző hozhat létre bármilyen képet, majd hogyan szeretnénk értelmezni elterjedt, mielőtt azokat a táj.
Ma, miután több mint p'öt évszázad létrehozása óta, a kert, a rejtélyt dzenbuddhism szerzetesek végül megoldotta. Ennek eredményeként a társaság'számítógép-topográfiai elemzés azt mutatta, hogy a csoportok a kövek, hogy úgy tűnik, így véletlenszerűen elszórt a kertben, valójában formában egy nagyon határozott mintát. Kiderült, hogy a medián tengelye a kert nem olyan, mint a kép egy fa ágak! Láthatatlan az emberi szem, nő a templom pavilon, ahol a hagyomány volt, felajánlotta, hogy gondolkodni a kertben. Nem volt ez tudatos megállapodás, vagy a megállapodás a kövek kiválasztott ösztönösen - ki tudja? Szeretném azt hinni, hogy ez számít, az az intuíció. Ez ismét megerősíti, hogy a megvilágosodott tudat képviseli az első harmonikus axióma.
SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT
Nem vagyunk Japán. Úgy gondolom, hogy meg ne próbálja utánozni a felszíni megjelenési formája a filozófia-a Zen Buddhizmus. "Unraveling a titkot," híres történelmi kertek emlékeztessen spekuláció a figyelemre méltó tulajdonságai Egyiptomi piramisok vagy a könyv sorozat, a "Feng Shui a Háziasszonyok".
Nézd meg a élet könnyebb. Közös klasszikus Japán kertek nem vonzotta a szimbolizmus (kör az eget, tér, föld), majd egy tiszta, egyszerű design. Ez az egyszerűség hangsúlyozta, természetes anyagok megjelölve a pecsét az idő - Perrie, repedezett deszka, benőtte a moha, lichen Kam'fa tömb. Ez a design megérti a jelentőségét kötelező'kötelező jelenlétét az üresség, amely nem töltött semmit háttér hely. Továbbá, másik fontos eleme egy jó összetétel -, az egyensúly, a ritmus. Az utóbbi nem véletlenszerűen kiválasztott dekoratív elem, a következőképpen közvetlenül az építkezés egy hagyományos ház, mely alapján a támogató a nehéz tetőszerkezet fa.
Helyettes Általános Igazgatója KFT. "Specialcasing"
Hozzon létre egy tájkép, hogy lenne harmonikus, kellemes, hogy a tulajdonos egy év, figyelembe kell venni, hogy számos tényező: éghajlat, domborzat, a talaj, a hidrológiai viszonyok, a konfiguráció a földet, nézetek, valamint az épület stílusa, valamint az egyéni adottságok, a prioritások a tulajdonos a helyszínen. Ezen kívül nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a zöld területeken, figyelemmel a szezonális, illetve időbeli változás. Az év során, a táj megváltoztatása: az a szín, mértéke, árnyékolás, stb. A különböző évszakokban eltérő lehet a kilátás, a méret a növények, azok megjelenését, vonzerejét. Hogy ezt megértsük, pam'tartsa ezt szem előtt, figyelembe kell venni a tervezési fázisban csak a szakember. Ez különösen fontos, ha létrehozása a kertben, a Japán stílus, ami kell hangsúlyozta, a természeti táj, harmonikusan lépett a világ, hogy az ember az őt körülvevő dolgokat.
Modern design igényel, nem csak szigorú betartása valamilyen sajátos stílus, de egy kombináció, ügyes, néha váratlan kombinációja a különböző stílusok.
szakember SV'PR KFT. VISTA
Forrás: www. eremont. HU
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése