2014. május 30., péntek

Arról, utak, utak

A készülék követi, majd a helyszínen a külvárosi területen csak első pillantásra egyszerűnek tűnhet. Ha nem szeretné, hogy a bevonat anyaga gyorsan jön üzemképtelen, illetve az elérési út a tornácon vagy a garázs feküdt keresztül egy nagy pocsolya, s számos potholes, akkor van, hogy készítsen egy szilárd alap "a gyalogos területek, utak, csak hogy tartsa a technológia boríték, majd ugyanabban az időben annak érdekében, hatékony rendszer a vízelvezető eső, az olvadék víz.

Szerint a termelési technológia a pályák vannak osztva szilárd, m'. Merevlemez - monolit beton bevonattal vagy bevonat, amely egy külön darab elem: a természetes, illetve mesterséges kő, csempe, útburkolat, fák'fa lemezek (darab), klinker, így Akár m'melyik pályák közé tartozik lefedettség különféle ömlesztett anyagok: zúzott kő, sóder, homok, stb egy területen általában összekapcsolják a különböző bevonatok, de kemény, mint egy szabály, elfoglalni egy nagy terület.

Belül, a jelen kiadvány nem mi megyünk, hogy fontolja meg az előnyei, illetve hátrányai felhasznált anyagok, a járdák, platformok, majd beszélni fog létrehozása bevonatok különböző, mert az ilyen munka során gyakran oka a tulajdonosok elővárosi ingatlan nehézségek.

Az Általános

Mielőtt továbbmennénk, hogy figyelembe a konkrét lehetőségek a "útépítés", szükséges felvázolni az Általános követelmények szempontjából gyakorlatilag minden típusú útburkolat.

Így a kezdeti szakaszban létrehozásának minden pálya elrendezés területen az alkalmazás a jövőben a "nyomvonal" összhangban a táj projekt. Kívül a közvetlen utak azonosítani tudja a szálak, csapok, összetett hullámos - minden fényes por (például -, gipsz -, vagy homok). Majd a megjelölt területek az eltávolított talaj. Ezután az algoritmus, a természet, az intézkedés attól függ, hogy milyen anyag kerül a pálya, vagy a Játszótéren.

A minőség minden fedél, körülbelül 90% - a függ a megfelelő választás alapján. Egyesek szerint a szakértők, a sáv, amely egy nagy terhelés (pl., forgalmi), agyagos, agyagos igényel az Alapítvány a mélység nem kevesebb, mint 50 cm, 30 cm-es réteg homok. Egy jó teherbíró talaj mélység lehet 30-35 cm-es, majd egy réteg homok - 15 lásd A gyalogos járdák (nehéz talajok) elég homok, kavics alap mélysége 30 cm, töltő homok javasolt 15 lásd, meg Kell trampovat minden réteg (5-7 cm) kavics, zúzott kő, homok, kötelező'kötelező locsolás.

Egy nagyon fontos lépés, útburkolat, bármilyen típusú készüléket elvezetését az Alapítvány a pálya, vagy a helyszínen. Ez lehetővé teszi eltávolítása felesleges vizet az alsó rétegekben.

Különösen fontos elvezetését nyeresége nehéz agyagos, nem áteresztő, hogy a vizet. Ezek a talajok tartoznak telített vízzel, amely a fagyasztás télen, vezet egy jelentős bővítése a kötet a talaj (ezt a folyamatot hívják duzzanat), amely gyakran vezet kár, hogy az útburkolat.

Felmagasztosuláshoz az erőd

Alapja a Kam'anistic követi, mint a szabály, használjon durva homok réteg 7-8 lásd a szélek történik zsaluzat készült táblák vagy tégla. A homokos réteg tamped, ami után nem kerül geotextile (non-woven thermoscreens vagy lyukasztott áteresztő anyag, melynek segítségével külön réteg talaj vízelvezető, megerősítése a embankments), majd a réteg kavics vagy zúzott kő, homok. Réteg homok, kavics is arra ösztönözte, hogy megosszák geotextile, amely megakadályozza, hogy a kioldódási homok, majd telepedett le, a kavics, a kövek, a talajban. Emellett ez az anyag a víz folyik, de köszönöm az erőt, megszünteti a csírázás Bur'Jan.

Útburkoló kövek általában kezdeni a két szélsőséges számok. Oldalán kő meghatározott cement habarcs vagy egy különleges tulajdonsága a párkányon. A hiányosságok között a kövek kell legalább 2-3 mm Töltse ki őket a tiszta homok vagy szárazon keverjük össze, nyomkodjuk, ismét homokkal vagy keverék, majd felöntjük vízzel.

Ha használt útburkolat klinker tégla, jobb, ha fel egy réteg kavics vagy kavics a megoldás vastagságú 2-2 .5 cm hiányosságok között a téglát kell kitölteni homok-cement keverék vagy a földön, a magokat vetett gyep grasses.

Amikor útburkolat fák'fa lemezek, először meg kell, hogy helyet készítsek nekik, stílus: tiszta a terület, a Bourg'gyomnövények, valamint özv. Ezt követően meg kell tenni a vízelvezető réteg homok vagy kavics, homok, vastagsága 10-15 cm sawed (magassága 8-10 cm) bekezdésében meghatározott egy homok alap, s a szorosan illesztett egymáshoz. Ha a téglalap alakú darabok között kell hagyni a varrás nem kevesebb, mint 5 mm Ha a forduló végén, akkor először meg kell kötni a legnagyobb darab, majd kis töltse ki a hely legyen közöttük. Más hiányosságok hogy töltse ki a homok.

Amikor útburkolat fák'fa sétány kötelező'végzi a járdára. Emellett a telepítés előtt minden gabona kötelező'meg kell kezelni, fertőtlenítő szerek - vegyületek, amelyek megakadályozzák, hogy a rothadó a fa.

Amikor lefektette a sávok vagy platformok a széle által javított a járdára. A részeg nézett ki, természetesen körül őket, akkor ültess a gyep fű, valamint a Központi pályán, hogy szünet virágágyások.

Útburkolat csempe gyártók kell megállapítani a száraz keveréket, folyami homok, cement) homok-kavics párna. Csempe ízületek tele cement-homok száraz keverék. Hatását a cement-homok keverék válik, vízálló, így ha telepíti curbs rendelkezni kell arról, hogy a rendszer lineáris vízelvezető mentén az útpálya. Abban az esetben, ha a készülék a járda nélkül curbs bilincsek vannak extrém cserép, hogy meghatározott cement habarcs.

A kemény pályák helyett homok, kavics alapjai használhatja az úgynevezett kemény cement-alapú. Ez, természetesen, egy nagyon hosszú idő, de több kavics, nehezebb "javítás", ha szükséges, közben a "útépítés".

Az út konkrét

Mielőtt elhelyezés konkrét szükséges, hogy a felkészülés ezen szakaszában. Hely jövőben a sávok vagy jelölt területek "jelzőket" , kötelek. Gyepszőnyeg réteg által jelölés ki körülbelül 30 cm (kerti utak) vagy több (carriageway). A földi elhangzott, tömör használata vibratory tányérok, majd tedd a zsaluzat (egy tétel, beton). Alul az előkészített lyukba öntötte homok réteg (10-15 cm), majd ismét kondenzálódik, szakadó homok a vizet. A tetején a homok töltse ki réteg zúzott kő (10-15 cm), ami szintén locsolni rammed, fedél műanyag fólia. A film, hogy egy fém háló erősítéssel, majd öntsük a konkrét úgy, hogy a teljes vastagságának a réteg volt, körülbelül 10 cm

Használata során az úgynevezett "dekoratív konkrét", az eljárás a következők lesznek. A szintezett réteg beton elterjedt a festék, így teljesen fedett, a teljes megművelt terület. Ügyelve arra, hogy a festék por elnyeli a nedvességet, száraz területeken maradt, ő sima vasalódeszka, eltávolítása ruts, dudorok. Majd az eljárás elalszik a festék, valamint a kiegyenlítő újra, majd kezelje a felületet egy speciális elválasztó komponens (lásd alább).

A teljesen felkészült a formáló felület a verem a polimer, hogy a kiválasztott ábra (persze, bump oldallal lefelé). Nagyon fontos, hogy a között a szőnyeg nem volt repedés. A szükséges felületi textúra a konkrét során képződik extrudálás használ egy speciális eszköz. Akkor távolítsa el, majd, ha szükséges, közelről a varratok.

Három nap után a konvex felület a kép óvatosan mosott a választóvonal komponens kefe a kemény sörték alatt erős vízsugár, majd elválasztja az összetevő marad, csak a hornyok, ami megfelelő dekoratív hatást.

10 nap elteltével a pillanattól kezdve, hogy a szakadó a beton kétszer a "lakkozott" védő tömítőanyag. A végső kiszáradt a felületet a teljes mélység teljes szélesség réteg használata a crowbar vágott ízületek, hogy kompenzálja a termikus sérülések. Ez általában történik azokon a területeken, valószínűleg törés: a kinks terep, a kanyar a pálya, mint a lejtők a kommunikáció. Egy sima pálya, hogy metszést, körülbelül hat méter. Ha a beton burkolat pad, a metszést készülnek a négyzetek egy oldalon, mintegy hat méter. A keletkező nyílások tele vannak színtelen szilikon tömítőanyag.

Alatt kedvező időjárási körülmények között dekorációs beton kerti ösvényen lehet séta után 10-14 nap. Kétszer annyi időt kell várni, amíg pályázati úton.

M'a minőség nem bűn

A készülék m'melyik a tömeges pályák, általában csak rövidebb idő alatt, mint a telepítés szilárd bevonat. De az élet, persze, nem olyan nagy. A méret tört a felhasznált anyagok az ilyen művek (zúzott kő, sóder, törött tégla), átlagosan 1, 5-2 cm (a kisebb frakció, a könnyebb utat járni). Néha a pálya készült homok, de ők érthető módon nagyon rövid életű. Majd séta a homok szép, hogy a strandon, mezítláb, a cipő nem túl kényelmes.

Partícionálás után, azt kell, hogy távolítsa el a réteg a talaj 10-12 cm-t, úgy, hogy az alján a keletkező feltárás volt, domború. A föld, az üreges bélyegző, elalszik, mint az Alapítvány zúzott kő vagy törött tégla réteg 8-10 Lehetett látni a földön locsolni rammed újra. A szakértők azt javasolják, hogy fedezi az ilyen földi vízálló réteg kövér agyag vastagsága 1-2 cm, de meg lehet csinálni nélküle. Mint az alapon, hogy a konvex profil a pálya, töltse ki kavics, kis kavics, vagy más finom anyagból. Vegye figyelembe, hogy a tömeges pályák nem ajánlott, hogy gondoskodjon a hangszórók határok - ők rontja a csatorna.

Követi a típus a szükséges lejtőn a víz lefolyás (alap kell egy konvex profilú, hogy egy lejtőn 2-3 cm-1 m-re a tengely a pálya), vagy egy speciálisan kialakított vízelvezető. Ahol ez szükséges, a gyors lefolyás a különleges tálcák.

Vadim ALEKSEEV

SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT
Az elért teljesítmény út felületek nagymértékben függ megfelelően kialakított Alapítvány. A felhasznált anyagok a járda minőségét is szép, drága, de ez nem garantálja, hogy miután az első télen, az úton nem jár az eredeti egyenlőség, például, mivel a deformáció, a fagy hullámzó. Így a legjobb dolog épül majd a rendelés alap határozza meg, az élet minden járda. Néhány szót lehet adni, valamint arról, karbantartás út felületek a útburkolat-kövek. Sok ügyfél aggódik a hangszórók a kezdeti szakaszban a művelet fehér rajtaütés - "efflorescence a felszínen, a beton útburkolat kövek. Az oktatás Wops'kapcsolódó összetétele, Portland cement, illetve folyamatok során az edzésre. Ma az építőipari piac bemutatja különleges struktúrák visszataszító ügynökök eltávolítása efflorescence, ami alkalmazni, hogy a felület által spray, ecsettel vagy hengerrel. Tiszta burkolat mesterséges kövek útburkolat használata az eszközök, a fém munkavégző része (pickaxes, lapát). Azok, akik nem szeretnék, téli, kora tavaszi, hogy a swing, a kefe, javasoljuk a rendszer az olvadó hó.
Jurij Kostya
Kida. a technológia. N., fejlesztési Igazgatója a projekt a "Hess" JSC "objektív"

SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT
Ma a piac kínál többféle anyag útburkolat. Majd talán a legjobb műszaki jellemzők járda klinker tégla, Németország, amelyek nem analógok Oroszország még nem létezett. Ő egy nagy sűrűségű (2, 40 g/cm3). A különleges sütés lesz, a magas pontszámok cicloturismo, fagy ellenállás, majd a tartósság. A vizsgálatok azt mutatták, hogy a téglák nem befogadására, olaj vagy egyéb szennyeződés, mert a víz felszívódását kevesebb, mint 2%. Mivel a magas sűrűségű megtartja a színét, az egész a korlátlan élettartam. A technikai indikátorok a klinker magasabb, mint a beton, csempe többször (például, beton, csempe limit sűrűség, tömörítés, 0, 45 H/mm2, a klinker - 180 N/mm2). Biztos vagyok benne, hogy a jövőben a klinker anyagokat, mert ez egy egyedülálló termék.
Maxim SZÚNYOGOK,
Igazgatója Spektrstroikomplekt"

SZAKÉRTŐI VÉLEMÉNYT
A természetes kő használt vágányok, platformok, mielőtt a'fokozott igények fagy ellenállás, tartósság, mechanikai szilárdság. Tett eleget, különösen, Homokkő, quasitopological, quartzite, shungite, nagy lapos kavics, persze, gránit. Homokkő, az nem fél a kapcsolatot a hó, víz, szennyeződés tartósan megőrzi eredeti megjelenését. A különböző árnyalatok a szürke-zöld-sárga, sötét piros), Homokkő, létrehozhat követi, majd a platformok egyedi minta minden ízét. Homokkő is készült fűrészelt tábla a különböző méretű. Quasitopological, egyedi piros-barna színű, nőtt a szilárdság, tartósság a mi éghajlati viszonyok. Mivel a természetes durvasága homokkövek járni a számokat, azokat a nedves, csapadékos időjárás, nem csúszós, meleg, száraz - különösen szép mezítláb. Gránit használható útburkolat formájában fűrészelt tábla, útburkolat - fűrészelt, pattintott, majd apróra-fűrészelt. Az árnyalatok nagyon különbözik a fekete, szürke, vöröses-szürke-rózsaszín. Nos, a tartósság gránit, kétség nélkül.
Szergej Krysko,
kereskedelmi Igazgató a "PARTNER-KŐ" -

Forrás: A journal "Ország áttekintése"

Forrás: www. eremont. HU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése