2014. május 29., csütörtök

Áttekintés a bútorok piacán 2006-11-09 15:57:22

Építés, újjáépítés.

Áttekintés a bútorok piacán
2006-11-09 15:57:22

Néhány évvel ezelőtt, a vitát a hely, a belföldi gyártók a belföldi bútorok piacán már nagyon aktív újságíró, szociológus, csak a "közömbös". Veszekedni a kilátások a helyi vállalkozások, panaszkodott, hogy túl aktív az importőrök, amelyek gátolják az Ukránok, hogy megforduljon. A termelők működött, anélkül, hogy zavarnák a kis beszélgetés, majd próbál felzárkózni. Ekkor történt, hogy "néhány", sértett által a gondatlanság bútor, mondta a "pályán", a stagnálás ebben a szegmensben, illetve fogalmazott meg több, a legfontosabb az a véleményük, az okok, amiért egy ilyen helyzetben. Volt, egyrészt az alacsony vásárlóereje Ukránok, másrészt a gyakorlati "ingatlan" építőipar, harmadszor pedig, a hiánya, a modern technikai-technológiai bázis (így a személyzet, akik tudják, hogyan kell használni a berendezést legalább az utolsó előtti generáció, nem beszélve arról, hogy az utóbbi), illetve ennek következményeként, a negyedik, a biztonsági rés a hazai piacon a külföldi terjeszkedés. Érvelés arról, stagnálás (vagy áttörés) joga van, hogy létezik, de... Senki sem Ukrajnában nem értékelnie kell a bútor. Hány eladott olyan sok lett hogy legyen, s nem kell! De ezen a piacon nem volt elkényeztetett a figyelmet a statisztika, nem beszélve arról, hogy az Analytics - egyes számok a jelentés adott egy nagyon homályos elképzelése a helyzet a bútorok piacán, amely nélkül még mindig nem... Apropó, a Nyugat-bútor említett, mint p've alapvető szükségletei, valamint élelem, menedék, ruházat. Ez többet költ, mint a tartalmát egy autó, vagy a háztartási készülékek: általában körülbelül 2% - a a GDP-nek. Még az Oroszok a befektetés évente a légkörbe 18 $ 10, ami megy az orosz gyártók. Ezért nem futott be szélsőséges (a szint a fizetésképtelen fel, hogy a nagyon gazdag), kijelenthetjük, hogy a növekvő soraiban a középosztály - a valódi vásárlók a hazai bútor, mennyiség, minőség, amely képes kielégíteni a keresletet. Részesedése eléri az 50% - os, a növekedési trend valószínűleg tovább. A komoly cégek építeni a stratégiát, figyelembe véve a befolyásoló tényezők-a piacon befektetni marketing kutatás, azzal a kitétellel, hogy akkor vissza százszorosan. Victor Martyn, Igazgató-PC "Irma": - a bútorok Piacán Ukrajnában tekinthető nagyon megfelelő szintű nemzeti jövedelem egy főre jutó hazánkban. Ha ez átlagosan 30-szor alacsonyabb, mint az Egyesült Államok vagy más gazdaságilag fejlett országokban, Nyugat-Európa, majd a kötet éves értékesítési bútorok, 20 milliárd dollárt, Olaszországban, Németországban, 50 milliárd dollár az amerikai Egyesült Államok összhangban vannak az értékesítési volumen Ukrajna szerint a becslések $ 600-800 millió évente. Az import nem több, mint 40%. Tekintettel a piaci szegmensek, iroda, lakossági bútor split a piac felét. Becsült piaci kutatást, melyet a vállalat szakemberei, a kereslet lakossági bútorok monetáris feltételek az alábbiak százalékos aránya a teljes lakossági bútorok piacán: • konyha - 25%, • m'bútor - 23%; • hálószoba - 19%, • nappali - 18% - os, • gyermekek - 15% - ot. Ha osztani a piac alakítja ár szegmensek - az olcsó kategória, átlagos, drága. A legtöbb capacious pénzt az átlagos kategória bútor. A közelmúltban, a legtöbb "jelentős" pénzkínálat szektor olcsó bútorok veszít 5-10% - a'hatálya alá. Ez részben annak köszönhető, hogy a "szegény" - minden gazdag választék szinte lehetetlen megtalálni az olcsó polcok, egy fogas vagy egy tisztességes tágas szekrény. (Mellesleg, valamilyen oknál fogva, amikor beszélünk okoz inaktív "forgalom" bútorok, senki nem emlékszik elég egyszerű: bútor Szovjet időkben - a, valamint még több import minőségű, könnyen túlélte megváltoztatására, a kormány, illetve a tulajdonosok. Vicces ma "hibáztatni" őt narodnost, de nehéz hibáztatni, megbízhatatlan. Megjegyzés is, táblák, tartozékok voltak a saját termelés... ). Hasonló a helyzet a bútorok a gyermekek számára. Tény, hogy a fiatal (szegény) seven'th így a frissítés, vagy szolgáltat egy lakás - szakaszában, lehetőleg olcsón. Ott gyakorlatilag nincs ajánlat bútor nyugdíjasok részére - bár vannak körülbelül 15 millió lakosok kénytelenek húzza ki a város, hogy már teljesen a helyén egy városi lakás. Itt természetesen azt sugallja, hogy az ötlet egy ilyen korábban népszerű secondhand üzletek. A nem is olyan távoli tőlünk Oroszország így végre még a régi irodai bútorok. Ez lenne felvidul "forgalom" még egy statikus termék - középosztály, amelynek a lehetőséget, hogy ellensúlyozhatják a költségek egy új környezet, könnyebb része a kedvenc beállítása, valamint az ajánlat a piacon az alacsony ár kategóriájú bővült jelentősen. Körülbelül az emberek nagy szolvencia nem fog beszélni - Isten őrizz találnak kívánatos - a kiállítás, vagy a katalógus. Ezért, értékesítés a szegmens elit, vagy exkluzív bútor stabil vagy inkább enyhe növekedést (relatív értelemben). Ez biztosítja a jó létezését, importőrök, olasz, spanyol, finn bútor ebben a kategóriában, természetesen, ki a versenyt. "Lakhatási probléma" zsákmány nem csak az emberek, hanem befolyásolja a helyzetet, mint egy egész - nincs ház, nincs irodák - nincs kereslet bútor (különösen, mint a potenciális új telepesek, akik átálltak útja során a sorban a kategória veteránok, előre tele a hálószobák, konyhák volt kevés, drága, majd lesz egy helyet, ahol feküdt a feje). De a lakás még építés alatt (csak Kijev ebben az évben tervezem, hogy adja meg 1000000 m2-es új ház) ugyanabban a középosztály - van szükségük, hogy adjanak. Van egy egyre növekvő kereslet a gyerek, ifjúsági bútorok, konyha termelő ott, valami gondolni. Mellesleg, ez létrehozásával, a jó környezet a gyermekek számára az egyik első olyan érvek javára szóló döntést építése vagy vásárlása új lakás. A konyhában van egy külön kérdés. Szükségük van minden. A berendezések ez a kedvenc helye minden idők, a népek gyakran kezdődik, hogy "működik" az inter'a hajójában. Olasz, cseh, lengyel konyha beállítja, hogy az uralkodó az új házak, polcokat klavdiyev bútorgyár "Hruscsov" gyakorlatilag helyébe a termékeket a "Szüléssel", "G. K. S.", Merx. Az ár tartományban lenyűgöző, majd szerelmeseinek jó étel egy kényelmes környezetben is találkozhatunk, gasztronómiai, esztétikus, funkcionális szenvedély. Már nem találja a tíz különbséget, az ukrán, olasz konyha - design, integráció, használhatóság, mind minőségében azonos, valamint a belföldi árak őszintén szebb - gyártó továbbra is azok! Hasonló a hatalmi egyensúly a szegmens m'bútorok. Itt uralja a "ACME", "Javorina", "LAN", "elment a távolság," Merck, finom minta képviseli a "Amati" - a választás kielégítik a legtöbb tapasztalt sybarite. Victor Dyachuk, Elnök az LLC ACME-Bútor: - az a Célunk, hogy szünet (sikeresen tudják), hogy van egy sztereotípia, inkább babona illetően az a tény, hogy csak a külföldi gyártók is nem egy drága, magas minőségű bútorok. Ügyfeleink gyakran kérdezd meg velünk kapcsolatos kérdésekre a magas költségek a bútorok. Mi a válasz: az árak összhangban vannak a magas minőség, valamint az általuk okozott. A kockák furnér legjobb minőségű fa, nem használunk lengyel vatta $ 2, 0, 1 kg-olasz $ 3, 5, 1 kg, nem lengyel poliuretán hab $ 2, 2, 1 kg, rendkívül rugalmas m'melyik poliuretán hab társaság "társaság " interfoam " " $ 4 / 1 kg A modellek, a bőr, illetve szövetet-az "Új Pal", "Új Vár" (Olaszország), "Novatex" (Spanyolország). A francia gyártó összecsukható mechanizmusok "Sedac Meral": "ACME Bútorok" van egy licenc az adatok összeállítása mechanizmusok, Ukrajna. Az új program - a termelés kanapé-ágy-val ortopéd matrac közepén ár kategóriában. Ebben az évben tervezzük, hogy a "unreached" hazai bútor cégek niche - termelő férőhely a legjobb ár kategóriában. Most erről a székek. Az office - kérjük: Akros annak aktív ergonómia, agresszív politikájának népszerűsítése, "Sigma", "Liga Nova", az "Erő"... De a home - obsesse: olyan szép, biztonságos, megfizethető. De a bárok, éttermek - a tartomány, nagyon jó, de leginkább az importált. A részt vevő vállalatok, a berendezés a kikapcsolódásra munkavállalók hajlamosak a tartomány számos javaslatot - például, LLC "Elsa" , kínál, irodai bútorok. Vitaly Chernyak, Igazgató "Elsa": - ma munka együttműködve az Olaszok a termelést a bőr székek. Mi a kínálat összetevői, hozzuk a terméket teljesítés megtenni, jobb, mint sok külföldi szállítók. A hivatal ágazat, más a helyzet, különösen a gyors hulláma a kereslet nem kell várni, bár a viszonylagos stabilitás, a gazdasági helyzet az országban ad cégek a lehetőséget, hogy pénzt költeni egy új környezet, különösen érdekes mondat, a'jelennek meg folyamatosan, nagyon vonzó. Az, hogy a "második hullám" nem, nem, hanem azt is lehetővé teszi, a stabilitás. S még a szűk ma nem hoz sikert holnap. Ígéretes szektor lakossági bútorok nyilvánvaló, együtt a hivatal tudnak nyújtani a vállalatok kereskedelmi siker. Igor Poltavtsev, a division Manager "Merx-Bútor: - a Piac szerkezete, egyértelműen meghatározott, a top ten. Mi végre beszélni, hogy a tisztességes verseny! A cégek integrációja, jelentősen nőtt a szintje javaslataikat, szolgáltatás, karbantartás. Változások Wops'kapcsolódó javítása, műszaki, technikai bázis, a fejlesztés, a modern technológiák (post-, lágy-alkotó feldolgozása, MDF, cache, festés hántolt véget ér, gyártása fém, műanyag alkatrészek). Merck gyárt fém láb, új modellek termek, a saját gyártási helyek, amely lehetővé teszi, hogy beállítsuk vonzó árakon. Ma elsajátította két legnagyobb bútor irányba - irodai bútorok, edények. Minőségi bútorok, a ház, míg a "importőrök számára, de a következő 2-3 évben ez a trend, a "nemzetiségek". Azonban az irodabútor piac továbbra is nagy, vonzó. Pedig még nem tiszta az "office" - orientáció, gazdaságilag kis indokolt, vegye figyelembe, hogy egy év vagy húsz évvel ezelőtt, a megosztás, az irodai bútorok, valamint a kínálat, a pénzkínálat, s még a bemutatása, kiállítások volt 50% vagy több. Ez, a "tett" nevét "ENRAN", "MERCKX", stb. Ma ez a szám csökkent, ez a tendencia. De fontos, valamint az a tény, hogy a hazai gyártók, kibocsátó a szükséges szám, indult. Kétségtelen, hogy érdekes design, új vonalak bútorok, iroda: a "TECHNO" (ENRAN-AKROS) volt, csak bekapcsolása a rendszer ki egy alapvetően új nézőpontból a bútorok. Követi a'megjelent a "MINI" ("INTECH-SZOLGÁLTATÁS"), több más érdekes fejlemények. A szoba az elnöki osztály MDF bemutatott MERX, stb. Gyönyörű tervező iroda bútor, "Amati" különbözteti meg a többi. Mindannyian megérdemlik a figyelmet, több okból is. Először is, ez a Hazafias design. Másodszor, ezek a vonalak segítségével a hazai elemek, részletek a saját termelés. Például MERX termel támogatása, asztalok, egyéb alkatrészek, amelyek nem rosszabb, mint az olasz. Harmadszor, dynamical systems, azok elemeinek egymással kompatibilis, a kombináció több a kombinációk száma megnő (például a bevezetett 2000 áprilisában a "TECHNO" által a október dúsított számos rendkívüli új alkatrészek). Natalia Limonov, kereskedelmi Igazgatója a cég "Intehservis": - a tervező-mérnöki Iroda a márka "SNITE" évente alakul ki, több új sorozat a hivatal lakossági bútorok. Nagyon fontos, hogy elérni az alacsony termelési költségek, illetve nyújtani, versenyképes áron. Míg a felhasznált anyagok, alkatrészek kell magas színvonalú, majd a folyamat során kell elvégezni a high-end berendezések, mert a mai vevő ár - minőség egyik meghatározó kritériumok. Fontos szerepet, amikor kiválasztják bútor játszik, a népszerűség, a márka, a hitelesség, a vevő. Javaslatok nem csak érdekes abból a szempontból, tervezési vagy építési megoldások, azt kell először is, amennyire lehetséges, hogy megfeleljen az ügyfelek igényeinek, hogy megnyerje az új piacokra. Így, például, csak iroda bútorok szemléltethető hibát érv vonatkozó műszaki, a személyzeti fizetésképtelenségi a hazai gyártó. Húzza, tökéletes az irodájában, s különösen a lakossági szegmensben, a megjelenése egy alapvetően új a piacon (mint komplex rendszer munkaállomások "home / office" EGO") meg van győződve, hogy az ellenkezője: összegyűjtése erőt, hogy fontolja meg a stratégia, taktika, az ukrán bútor gyártók tettek áttörést lehetetlen anélkül, hogy a modern technológiai, mind az emberi erőforrásokat. De a kérdés a képzés több, mint megfelelő. Nyújtó magát a berendezés, tervezők, komoly gyártók (nem pedig "Garanti"), nem veszi figyelembe, egy ilyen fontos pillanatban, mint a szerzői jogi védelem. Szomorú, hogy ebben a "MOP" jött, több tucat külföldi vállalatok (bár nem minden készült, a megfelelő következtetések), majd vagyunk, így semmit nem tanult. Ezért abban a májusi ülését az ukrán bútor gyártók egy kerekasztal beszélgetés keretében a kiállítás "KievEkspoMebel-2001" ez a kérdés volt a legfontosabb. Sőt, úgy tekintettek, mint a'egy objektív akadály, hogy a design. Van, hogy vezessenek be egy új modell, vagy a vonal, mint követően rövid idő'hasonló, másolni, illetve több, gyakran csak egy paródia az eredeti. Másolni minden a "grafika" bútorok, a részletek, a színek, kiegészítők, sőt a neveket. Legitim módon a regisztráció a termék, illetve a szerzői jog hosszú, de fel kell menni - nincs más út körül. Időközben a gyártó, hogy prompt erőfeszítések szellemi tulajdonuk, s talán hamarosan ez az információ válik a nyilvánosság számára lehetőséget nyilvános megjegyzést. Hogy megelőzzék az ilyen "hitelfelvétel" , hogy hozzon létre optimális feltételek munka ígéretes bútor vállalat, társaság "BÚTOR TECHNOLÓGIÁK" magában foglalja a megvalósítás csomag műszaki dokumentáció támogatás - design, technológia, kellékanyagok, kiegészítők (MT már kizárólagos). Gyakorlatilag az egyetlen cég, amely arra összpontosít, "külső logisztikai, hogy a"kész kihívásaival, a kínálat lemez, kiegészítők, elemek a szükséges mennyiségben, így, hogy csökkentsük a lehetőségét, hogy a plágium ezen a szinten. Mint az az ötlet, akkor, az egyik szerint az olasz tervezők, ha az én ötletem elfogadják, akkor jó, tiszta, én pedig jön ki valami újat! Andrew Zavalnyuk, a cég Igazgatója "BÚTOR TECHNOLÓGIÁK"Persze, azt tervezi, hogy épít a tartalom költsége olyan szolgáltatás, hogy ő volt, gyakorlatilag nem érhető el "garanichev". Nem fizet adót, illetve általában az érzés sokkal freer, mint a nagy cégek, amelyek a "látvány", termelnek, egy őszintén rosszabb, gyengébb bútor, vizuálisan hasonló termékei világhírű cég, eladni alatt népszerű márkák, de sokkal olcsóbb. Először is, ők lejáratni, védjegy, másodszor, aláássák a hitelessége a hazai termelők, a harmadik okozni erkölcsi kár, becsületes gyártók, valamint a vásárlók. Tehát azt szeretnénk, hogy megvédjük a termék egyesületek "garanichev". Tervezzük biztosítani exkluzív szolgáltatást tart fenn ez az állapot, Ukrajna komoly cégek amely készen áll, hogy fogadja el. A probléma kockák (ideális esetben szakmai munkatársak) sokkal összetettebb problémák, technikai támogatás. A tartomány különlegességeket bútor gyártás van... De még azok is, akik pénzt, sok időt, fáradságot, hogy változik a hozzáállása a munkához. Ez nem az a hibája, hogy bárki: dominált hamis asceticism, mind a teljes elszigetelődés a külvilágtól nem csak érezte, a ház rossz, de deformálódott minden kreatív gondolkodás. Csak most, amikor a vállalatok küldeni munkatársak képzése, kiállítások, amikor megalapította a szoros kapcsolattartás a külföldi kollégák, amikor azok elérhetővé válnak az INTERNET képességei, valamint a'van egy csomó magazinok, "a jég meg volt törve". Ugyanezen az ülésén a kerekasztal voltak aktívan tárgyalt kérdése az ukrán nemzeti tervezési iskola nem? Kell neki? A következtetés egyszerű, egyértelmű: vajon van-e szükség, hogy újra feltalálni a kereket, ha van nemzetközi tapasztalata, bevált gyakorlatokat, valamint a reakció a vevő. De ez van értelme gondolkodni a részleteket, hogy voltak azonosítható lenne, az ukrán bútorok a tömeg, a tett neki felismerhető, de az egyetemes, különösen, mivel a hazai bútorgyártó aktívan kívül Ukrajna. Irodánk, óvoda, puha, de most az élő bútor kapott tartózkodási engedélyt, illetve a Pyatigorsk, túl a Urál, Kazahsztán, nem beszélve arról, hogy Moszkvában, ahol ő nyitotta meg, irodák, még akkor is, szalonok. Például, gyermek bútor "ENRAN" beépített gyermekek belső át NTV "Lakhatási probléma", a bútorok, a JELEK" nem ugyanabban a Moszkvai iroda. S ez nem csak költség - a bútor megfelel-e az igényeinek, kilátással az ügyfelek, mint jól értelmezi a klasszikus vonalak, illetve a "hazai" állapot lehetővé teszi, hogy kedvező áron. Ez a hullám a kereslet nem hagyja el a bútorokat, a választás: ha ukrán termelők nem lesz jóvá a piaci erőfölénnyel, importőrök nem fog hiányozni a piac telített, a termelés volumene lehetővé teszi, hogy a vállalat sikeres végrehajtására bővülés bármely választék szegmensek. Minden körülmények között a fejlesztési kedvező feltételek mellett jelen vannak. Ma Ukrajnában mintegy 700 vállalkozások különböző skálák tevékenység, amelynek felét termel bútorok, a ház, a többi a ház, illetve az office. A nagy vállalkozások kimeneti nem kevesebb, mint $220 ezer. havi kis - 3-5% - os, de a részesedése a termékek nyilvánvaló. Mintegy 60-65% - a tartozik a középosztályba, a termelés $ 25-35 ezer.majd a többi kisebb termelő. A vállalat az utóbbi két csoport, valamint a lehetséges, illetve a tényleges migráció. Ez a statisztika magában foglalja az úgynevezett garanichev. Egyes szakértők úgy vélik, hogy a kis cégek több mobil, gyorsabban reagálnak ingadozások a kereslet, s kevésbé hajlamosak a negatív hatások kívülről. Valószínűleg korlátozott a tevékenységek is nagyon sikeres, ilyen iparágak, mint a helyreállítás, egyszerűen pótolhatatlan. De a piac igényeinek vannak ilyen igénylő súlyos rendeztek termelés a teljes ciklus - a gyártásig, a széles ág a hálózati funkciók agresszív promóció. Akkor tudunk beszélni versenyképessége a nemzetközi piacokon, a rendelkezésre alapok a fejlesztési. Az a kérdés, kivel versenyezni, ez fontos közvetlenül csatlakoztatni, hogy azok a nemzetközi piacokon, ahol a gyártók törekvés. Meg kell adni nekik (a producerek) miatt: a politika ebben a tekintetben nagyon kiegyensúlyozott, következetes. Mindennek megvan a maga ideje, a maga helye a nap alatt - fogtak egy tanfolyamot, az "idegen" csak akkor, ha már kialakult egy tisztességes ajánlat. Majd tesztelték, hogy az importőrök, akinek a jelenléte Ukrajna zuhant kétségbeesés tisztviselők, valamint a "hazafiak". Hozzáértő emberek megértették, hogy sem a rend, sem a drákói intézkedések nem érv, valamint jóváhagyja a kiemelt nemzeti gyártó csak. a gyártó, hogy egy tisztességes termék, amely egyformán versenyeztek a külföldi. Ez sikerült, bár a részvényt értékesített, importált termékek továbbra is elég magas. Először is érinti drága luxus bútor, bútorok készült természetes fa az alsó árkategóriában. Ő évtizedben Ukrajnában készül ünnepelni ABSOLUT, amely összefüggésbe hozható az első ismereteinket modern irodai bútorok, tervező irodák. Annak ellenére, hogy alacsony a kereslet alacsony szolvencia, hogy ez a vállalat vissza 1992-ben merészkedett nyújtani az ügyfelek innovatív dizájn, magas minőségi színvonalat, szolgáltatást, illetve nem dömping - ésszerű - árak. A vevők értékelik ez a bizalom, válaszol, majd a megnövekedett kereslet stabil melléklet. Tíz éve, ABSOLUT nem változott neki állapota erősen specializált cégek magas színvonalú, fenntartja azt az álláspontját, bár a taktika, a társaság korrigált. Slawomir Kemp, Elnöke az ABSOLUT társaság: - a következő évben ünnepeljük az egy évtizednyi munka, Ukrajna, nagyon örülünk, hogy tudomásul veszi, hogy a dinamikus fejlődést az ukrán bútor piac, a növekedést komoly termelők támogatása, az egészséges versenyképes környezet. Mindig azzal érvelt, hogy a versenytársak szüksége van a szeretetre - a civilizált verseny serkenti, ösztönzi a keresést új formák az üzleti életben. Az a tény, hogy a kialakult Ukrajnában kiváló minőségű importált bútorok egyszerre kénytelen gondolom, a hazai bútor saját helyzetét, a saját potenciális, ma látunk, az a nagy eredmények. Több mint 40 Igazgatók üzleti rendszerek, office partíciókat a legszélesebb sor székek a bemutatóteremben ABSOLUT, kapott egy tisztességes versenyt, s mi lesz még több érdekes, hogy a munka Ukrajnában. Kétségkívül, az eredmények fogja értékelni, valamint a külföldi gyártók, jön ez a piac fogyasztói áruk, mint volt a 90-es évek elején, majd finom bútorok, feltételeit verseny fejlesztési ukrán termelők a piac Általános lesz a legjobb! Nem az első évben az Ukrán, valamint a Balti NARBUTAS, folyamatosan növekvő üzleti MARTREN CSOPORT, erősítette a svéd KINNARPS. Olasz, spanyol, német, finn bútor bemutatott gyönyörű szalonok Európai osztály. Hasonló uzletet nyitni, s a gyártók itt is bizonyítja, nem egyszerűen a termékpaletta, de kész megoldások otthoni vagy irodai, hogy helyes-e, vagy javítja az ügyfelek, hogy segítsen illetékes vezetők - az ügyfél, hogy mit lát, mit válasszon. Egy másik, új, iroda, bemutatóteremnek, a közeljövőben fog kiderülni, az egyik legérdekesebb a mi gyártók - GARLEN". A nem-standard anyag, ami munka itt, - Corian - határozza meg, az eredetiség, a megközelítés, illetve a konkrét helyzetben a társaság. Szergej Garmash, Általános Igazgatója az OOO Harlan co., Kft.. " A : abban az esetben. Tudtuk, hogy megakadályozzák a növekedés vásárlóerő-ma, amikor a helyzet viszonylag stabilizálódott, majd a polgárok hajlandó befektetni a belső, kínáljuk őket egy exkluzív megoldások, amelyek teljes mértékben megfelelnek az igényeinek, egyéni ügyfelek. A prioritások az Ukránok van tolva javára a hazai termelők pedig ezt a helyzetet fel kell használni a megerősítse a domináns nemzeti termék! Körülbelül plágium. Akár, persze, van. Egyes cégek számára, ez volt a "vészféket" a tervező keresés a szégyen, ha fejlesztés van szükség, így sok fáradságot, pénzt kap, a második gyártó rosszabb teljesítményt. De ez a probléma már a két szempont - erkölcsi (de nem, mert az azonos szakszervezeti találkozó tolvaj a megállapított alapelveket! a gazdasági. Szilárdan hiszem, hogy az ilyen "kék tolvajok" nincs jövő - lehet keresni valaki másnak a fejemben, de ilyen gazdasági haszna lesz tartós, az igazán kreatív cégek gyerünk. Általában ezek a magas technológia, szakmai tervezők ők a jövő. Talán, ma már nincs értelme feltenni a kérdést: "Hol van az ukrán bútoripar? " Iránypontok határoztak meg, a stratégiát dolgozott ki - akkor csak meg kell, hogy a munka ne kérdezd túl sok kérdés.
FORRÁS: Konkrétan arról,....

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése