2014. május 30., péntek

"a Fák'Jana" reklám 2006-10-31 15:07:59

Építés, újjáépítés.

"a Fák'Jana" reklám
2006-10-31 15:07:59

Manapság őrület, stílus, hi-tech, üveg, műanyag, megvizsgáltuk, hogy a természetes anyagok - fa, majd elkezdte használni a reklám, promóciós kampányok. A termelés fák', fából készült termékek általában használt nyírfa vagy basswood. Ez a fa költségvetés, mindig, általában, a rendelkezésre álló, jól kezelik. A legtöbb esetben, az ügyfél azt szeretné, hogy a termék tónusú egy vagy több színben. Nehézségi "hit" márka szín nem fordul elő, bár a hiba, persze, azért van, mert minden fajta a természetes szín, s ő, a legtöbb, egyenetlen. Legjobb minden kiderül, a sötét színezett, ha "vezetés" natív szín. Ezért használja drága erdőben nem sok kell, nincs szükség - a szín, állag nem lesz észrevehető. Használata során fény alakformálás növeli a kockázatot, hogy nem kap a jó árnyékban. Természetes színe lesz, szűrt, vegyes színes, színezés. Fák'fából készült Ajándéktárgyak lehet feldolgozott színes bársony pelyhesítő), hogy ne egy matt vagy fényes festett. Ön is használja tamponnyomás, szitanyomás, égő, kézi vágás. - A fa (még Prolactinum) hold tight bármely öntapadó anyagok. Ha kell, színes nyomtatás, a kép első nyomtatott öntapadó anyag, akkor elhelyezhető a terméket. A lézeres gravírozás bajok előfordulhat (főleg az apró részletek). Tanulni, megkapod a képet, meg kell, hogy a vizsgálati minta. Az olvasók könnyebb megérteni a sokszínűség termékek, megoszthatja azt a három csoportba. I. csoport. "a Boksz" b"box" - box), illetve egyéb kisebb tételek. A legtöbb számos változatos típusú termékek: dobozok, dobozok tea, keksz, csokoládé, dobozok, bor, italok, konténerek luxus italok (még akkor is, hengeres alakú), tálcák, poharak, kanál. A Húsvét könyv fák'fa tojás. Ez a csoport lehet osztani két alcsoport. • Fák'Jana csomagolás "széles" alkalmazás. Ez általában doboz nélkül extra tartozékok, egy egyszerű alkalmazást, majd a feldolgozás. A végleges ár a termék a csomagolás esetében a vevőnek kell elfogadható marad. A dobozok gyártása a nagy nyomtatási fut, állandó tervez hosszú távon. Az érték a például a nyomtatás, futtatás, 10 darab van 10-20$. Ár tárgyalás vagy egy teljesítmény - az 1, 5-szer több, azaz 15-30 $. • Korlátozott számú fél, egyszerűen fogalmazva, egy ajándék. Belsejében lehet a szokásos termékek tömeges fogyasztói, de a "superpack" teszi, hogy a fél kizárólagos. Itt fontos, hogy válassza ki tartozékok, hogy ez illeszkedik a teljes design, a csomagolás, a termék maga. Egyes gyártók a játék megjelent Általános eladó. Az összes összetevőt, a termelés ilyen termékek közé élelmiszer, higiéniai tanúsítványok. Vegye figyelembe, hogy a lehetséges színek színezés, ebből nem sok hatással. A színek száma csökkent csak a kifejezetten "kémiai" fluoreszkáló színek. Történelmileg, a fő ügyfelek ez a csoport - tea, cukrászda gyártók. Azonban a potenciális fogyasztó lehet a gyártók a szivar, órák, ékszerek, CD-ROM meghajtó. Drága butikok, tudod, hogy számos vállalati doboz, különböző méretekben. Például: cipő, kötelékek, vagy a biztonsági övek, tartozékok. Lehet, hogy egy fogas logóval boutique, amely polgárait eladja, drága ruhák. Külön felhívjuk a figyelmét, hogy a részt vevő vállalatok a termelési vagy ellátási forgalma. Itt van, hogy kényelmetlen a termelés egyetlen fél - gyakran a VIP ajándékokat: az egyik, hogy tíz drága elemek. Például az egyik kereskedelmi Bank tette a megrendelés termelni csak tíz vékony (kb 3 cm) dobozok. Kerül a Bank éves jelentés, drága toll vagy világosabb. Természetesen ezek az ajándékok csak a magas rangú személyek. Most körülbelül a második csoport. Ez a mindent magába foglal, az engedély értékesítési bemutatók: állványok, polcok, shelving. Lehetséges, hogy még humidor (speciális szivar dobozok, terjedelmes tárgyak. Nézzünk egy példát. Az ügyfél mondja a reklám, amely a termék természetes. Valamint az értékesítési területen az áru forgalomba hozott műanyag rekeszek, majd lóg a tetején a műanyag nagyobb példányt. Valóban, a mi kereskedési szobák, túl sok műanyag! Arról nem is beszélve, hogy a műanyag rekeszek, hogy a különböző élelmiszer-termelők (gyakran versenytársak) eredeti friezes. A design teljesen standard, illetve váltak faceless. A gyártása műanyag termékek, hogy egy egységes minta, de nagyon drága a fa könnyebb. A költségek egy terméket valamivel meghaladja a mintát a távon. Legjobb esetben a bor polcok, - a különböző minták, formák, hatalmas. Ez a pozitív szerepet játszott, hogy sokan közülük mellékelt a gyártó által bor közvetlenül külföldről. Magas színvonalú, jó, átgondolt tervezés, sokat kell tanulni. Azonban Oroszország lehet kapni ugyanazt a minőséget az ár 1, 5-2-szer olcsóbb. A sor árak a polcokon (vegyük például a magassága ~ 1, 5) jelentős - 40-ről 120 $. Ez Wops'mivel a méretek (szélesség), anyag (tömör fa vagy rétegelt lemez), ábra design komplexitás. Humidor alapján (tapasztalat) 2-2, 5-szer olcsóbb, mint a Nyugati minták (~ 200-300 $). Már csak az a nehézség, hogy egyetlen példányban, mert ez használ a méz fa, exkluzív technológia. További előnye az orosz termelés lehetővé teszi a rugalmasabb megközelítés arra a kérdésre, hogy a termelés. Egyértelmű, hogy ez olcsóbb, hogy nem az egész párt, mint egész, egy rajz. Ha azt szeretnénk, hogy vegyék figyelembe a helyi előírásoknak megfelelően, a régió vagy a boltban, vagy a kívánságait, a forgalmazó, a'Utara? A megtakarítás lehet költeni a módosításokat a termék része a párt kap, sőt, több különböző minták esetében ugyanazt a pénzt. Néha ügyfelek tekinthető változatában egyetlen design, hanem a képesség, hogy gyorsan "pereprava" alatt különféle áruk (még változó a design polcok) lehet Wops'mivel a seasonality értékesítés, a megnövekedett aránya jelenléte az árut a boltban, vagy az elején a promóció. Most pedig a harmadik csoport. Nehéz hívás "termék" mire vonatkozik erre. Ezt az egész területet, sőt még a magánszféra. Ez magában foglalja az úgynevezett beépített, szabadalmaztatott inter'hier: bár, bor szoba, pince, az egyes részek közötti'a belső, szoba-humidor. Hogy világosabb, hadd mondjak néhány példát. Például, a fejlesztés alatt álló vagy építése a kereskedési teremben, az Ügyfél úgy dönt, hogy ezt a sarkot lesz a bor Osztály. Ebben az esetben is előre egyeztetni a szállítók azt a részét, a piacon (vagy akár az összes) épül, célja a vállalati identitás egy adott bor, a vállalati identitás, a szállító vagy a boltban, vagy... Ötletek korlátozott, csak a képzelet, a Megrendelő. Akkor is pénzt takarít meg a gipszkarton falak, ez a hely - lesznek zárva fa'fa panelek, vagy az üzletek polcain. További erőfeszítéseket a tervező létre ezt a borászati terület, ahonnan a vevők fog bor kocsik. A biztonsági ügyfelek épült, közvetlenül a boltba bor rack sokkal erősebb, stabilabb, hordozható. Lehetséges, hogy "feltételesen mobile" bár a sört, táblázatok, készített, díszített által megfigyelése, a kép a gyártó a sör. Sör készletek ha szükséges, gyorsan, könnyen szerelhető a területen értékesítés, mint a kereskedelmi csarnokok, majd hosszabb ideig a kocsmák. Talán sokan úgy gondolják, hogy a fa az egyetlen ország, stílus, természetesség, durva, nehéz kezelni anyag (Igen, még a szálka! ). Most, miután 3 évig, akkor nyugodtan mondhatjuk, hogy nem ez a helyzet. Modern berendezések, folyamatos javítása, a már meglévő, kialakult az új technológiák fa feldolgozása, a felhalmozott tapasztalat a dekoráció lehet elérni lenyűgöző eredményeket. A fa tökéletesen, fém, műanyag, illetve üveg. Egy nagy plusz, hogy gyakorlatilag nincs korlátozás a színt, színezés. Szín lehet választani, vagy a testreszabás minden létező elem inter'jer vagy több "idegen" elem a design. Ilyen széles körű, rugalmas termelési képességek engedélyezze a tervezők, hogy jöjjön fel a modern, igazi szerkezetű, könnyen illeszkednek bármilyen inter'jer.
FORRÁS: Reklám technológiák

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése