2014. május 25., vasárnap

Minden áramlás, amellett, hogy egy jó vízvezeték-2006-11-07 11:10:58

Építés, újjáépítés.








Minden áramlás, amellett, hogy egy jó vízvezeték
2006-11-07 11:10:58

Ukrán termelés csak lekicsinyítették, majd eltűnt a piacon... külső Stabilizáció, a bevételek, illetve a megnövekedett ház építése ad reméli, hogy a jövőben a növekedés a piaci szaniterek. · Növelje a megújuló szaniterek, átlag feletti átlagos árszint, pedig már kapható lesz az olcsó rosszabb. · Koncentráció Ukrajnában magas minőségű betétek agyag lehetővé teszi számunkra, hogy megjósolni, hogy a nő a kerámia ipar. · A kiskereskedelmi piacon, a rendelkezésre álló hely van bővítése a számos üzlet az építőanyagok miatt a víz. A hazai vállalkozások, szinte elveszíti a hazai piacon, a legtöbb a termékeket exportált, elsősorban Oroszországban. A gazdasági megújulás, az olcsó rubel aktív kereslet a víz, de csak az olcsó, de ez a szegmens szomszédaink szinte üres. Hiánya miatt a nyersanyagok Oroszország nem erős a saját termelés. Itt ukrán szaniterek vette az alacsonyabb ár hiánypótló hatalmas orosz piac. Különben is, az orosz vállalkozók részben reexported ukrán vízvezeték azokban az országokban, a Közép -, illetve Dél-Kelet-Ázsia. Most ukrán gyártók aktívan szerepelnek közvetlen export-Ázsiai országban, elsősorban a tagok a FÁK. Ukrajna már jó előfeltétele a honfoglalás piacok hazánkban koncentrált, gazdag betétek agyagokban gyártásához használt szaniterek. Ukrajnában épült a legerősebb területén az egykori SZOVJETUNIÓ Slavuta növény "ZAT". A cég most termel 1, 5-1, 8 millió egységei szaniter cserépáru termékek évente, amelynek 60% - át exportálja országokban az egykori SZOVJETUNIÓBAN. Tánya, Ukrajnában volt egy másik óriás ipar fürdőszoba fitments - Szláv'Szláv kerámia működik, de jelenleg ez már régóta használaton kívül van. A független Ukrajna'új szaniterek gyártó. 1994-ben kezdett termelni Lviv kerámia szaniterek növény. Az egyik legsikeresebb, bár nem nagy vállalkozások LLC van "Darkaruki" (Ágyfüggöny Zaporozhye régió ). Érdekes történet, "Darkaruki". 1991-ben, Zaporizhia a csiszolóanyagok növény, olasz "welcome" beállít egy közös vállalkozás. Azonban 1992-ben, amikor megkeresett első sorban, majd az olasz katona tért haza, a termék minősége romlott drámaian. Ez két évig tartott, hogy a vonat a szakemberek, hogy a terméket a megfelelő színvonalú. Így a beruházás több millió dollárt segített létrehozni a modern, mint Ukrajna, a termelési kapacitás 54 ezer db / év, ami működik, szinte teljesen a hazai piacon. A jövőben a kisvállalkozások Ceramists tekinti a teremtés egy ilyen viszonylag kicsi, modern vállalkozások a legjobb módja annak, hogy az ipar fejlődését. Például, portugál vízvezeték-iparban nyugszik, vállalkozások számára, a személyzet több mint 100 fő. Kis mérete biztosítja a rugalmasságot, gyors reagálás a változó fogyasztói kereslet. Az ilyen vállalkozások számára lehet állítani termelés alatt a rend, hogy nem tesz erőfeszítéseket, hogy "get" fogyasztói bélyegzett nagyon nagy mennyiségben nem sikerült a terméket. Egy kis cég is jobban ellenőrizzék a termékek minőségét, nevezetesen, precíziós öntés, erős a hazai termelők egy komoly probléma. Amellett, képviselői szerint a külföldi kerámia vonatkozik, átalakítani, Ukrajna vállalkozás több mint felfedezni új, mert a régi nagyon energia-intenzív módszer slip casting termékek. Szerint Független piackutató a kerámia, Ukrajnában van már legalább három mini-növény termelésére szaniterek. Becslések szerint a potters, a tulajdonosok az ilyen vállalkozások, befektetési, akár $ 100 ezer, számíthat a nyereségesség 70% - ot. Az egyik lehetséges rendszerek jövedelmet vesz egy nagyon jó tálban $ 400-500, majd másolja azt a formáját. Lehetséges, hogy a leadott wc-k, nem rosszabb, minta, majd eladja őket a $ 100. A szakértők szerint, egy ilyen mini-növények minden a jó tulajdonságait lehet békésen egymás mellett léteznek, hatalmas vállalkozás. Hamarosan az utolsó lesz kénytelen vásárolni high-tech berendezés, amely lehetővé teszi számukra, hogy fokozatosan meghódítsa majd a hazai piacon. Igen, Bevették a kerámia gyár már készül a modernizáció gyártása egészségügyi kerámia. Termelési szaniterek Vállalati Ukrajnában a Termelési kapacitás, ezer termékek az év Letöltés-borgomano, % Rent-viszont a nyereség, % "ZAT" (Slavuta) 2500 60 20 Lviv kerámia üzem 240100 6 "Darkaruki" (Szülés) 54 80 8 Árak Árak a spansules termékek az ukrán piacon (at. E. ) az Országban a termelés. Gyártó Wc, mosó-Medencében, Bidé Ukrajna "ZAT" 4-8 4, 5-5, 5-Ukrajnai Lviv kerámia üzem 8-11 5, 5-6, 5 Ukrajna "Darkaruki" 14-16, 2 10, 8-12, 3 12 - 14, 4 Oroszország "Samara Stroyfarfor" 11, 5-50 5-22 17-19 Fehéroroszország "Keramin" 28 20 cseh Köztársaság JIKA 61-125 16-30 32-76 Lengyel KOLO 29-159 16-52 56-155 Kína 178, 6 43-54 116-134 Portugália 70-200 20 Spanyolország Bellavista 140-350 60-160 40-125 Olaszország Marko Trevi 128-191 62-139 68-128 Olaszország POZZI-GINORI 132-224 40-61 102-114 Svédország Gustavberg 130-498 30-172 120-330 Finnország IDO 120-300 37-93 54-160 Kereskedelmi berendezési tárgyak már meghaladta a válság előtti szintet ebben az évben értékesítési fog nőni 20% - kal vannak, nem is olyan sok elem, hogy lett volna olyan közel, hogy az embereknek, hogy a legtöbb intim szempontjai életében, mint szaniter kerámia. Ha pedig egészen a közelmúltig egy ügyfél számára, ez azért volt fontos, mert az nagyon létezését "létesítmények", ma főleg megnyitása után a hazai piac, nagyon finom modellek, külföldi cégek, az élen az esztétika, illetve a minőségi sejt-mentes környezet. A piaci mosogatók, bidé-wc-érdekes, hogy nem csak jó, egyre növekvő belföldi kereslet, hanem az a tény, hogy Ukrajna, miután betétek, finom kerámia agyagokban, a jövőben válhat a szállító olcsó vízvezeték számára egész Európában. A honfoglalás idején az orosz piacon már elkezdődött. A szaniterek piaci uralja az olcsó import ukrán gyártók már nem sikerült a saját piaci "spot" cseh, spanyol értékesítési szaniterek ismét aktívan növekvő. A válság előtti szintet, a szezon'98 meghaladja szerény, de kellemes 10-15% - a (a továbbiakban használt adatokat a Nemzetközi kerámia szerver CeraMMix 2000 (http://www. cerammix. com). Ebben az évben a piac nőhet egy másik 10% - dollár egyenértékű. A szakértők figyelmét, hogy a kereskedelmi árrések továbbra is viszonylag magas az újoncok szorítani közötti piaci szereplők továbbra is. Jobban érzik magukat azok, akik eladni olcsó, de kiváló minőségű importált termékek. Egy további tényező a versenyképesség, a behozatal is a jelenléte a külföldi vízvezeték készletek bidé, hogy a hazai vállalkozások csak egy kivétel nem termel. Eközben csalások a piacon építési, javítási szolgáltatások egyre kevésbé bíznak a termelők van erősebb, így az ukrán fogyasztóknak minden évben egyre több igényes, az volt, hogy bízza a javítást, fő - közbeszerzési anyagok, építőipari cégek. Így van ez nekik, nem a végfelhasználó, gyakran kell kommunikálni, hogy a kiskereskedők. Az új épületek is kapható két beállítja minden fürdőszoba, a Múlt, a jelen építési évszakok, hogy ne feledje,'emlékezett erősítése ház következtében a stabilizáció, a hryvnia. Emellett a lakosság már a lehetőséget, hogy fektessenek be a frissítés ház. A szakértők szerint, ennek fele a wc-k, amelyek az apartmanok előtt épült, 1990-ben helyettesítésre van szükség a közeljövőben. Az a tény, hogy egy átlagos élettartama a wc vagy a mosogató (beszélünk előállított áruk a Szovjet Unió) nem haladhatja meg a 15 évet. Ezért, a vízvezeték - forgalomképes áruk, még azokban a régiókban, ahol már régóta semmi újat építeni. Miközben az új épületek lehet, általában az év folyamán eladni két db vízvezeték berendezési tárgyak, minden fürdőszoba, azért, mert a jelenlegi az új ember nem rossz, s azok-val egy könnyű lélek is dobja csak telepíteni az új gyerek, de unsympathetic wc-vel, többet vásárolnak, gyönyörű, magas színvonalú. A jelenlegi gazdasági, monetáris stabilitása volt, jól podsobili eladók vízvezeték. Így, az idei év elsô félévében, a behozatal növekedni fog 11% - hoz képest a vonatkozó időszak utolsó évben. Tehát mi várható majdnem ugyanaz növekedés kapacitás piaci (import számla 80% - a értékesítés szaniterek). Értékesítési szaniterek (kerámia szaniter termékek: mosó medencék, bidék, wc-csészék) a pénzben, figyelembe véve fordulni szakértők szerint a $ 15-20 millió. A leg -- bb népszerű áruk - cseh, a kifinomultabb, gazdag spanyol Már a közép-90-es évek, a piac tele volt behozott szaniterek. Sikere volt köszönhető, első, legjobb design, minőségi képest a termékek ukrán gyártók, másrészt a változás kérések ukrán fogyasztók. Ennek eredményeként ma 80% - át az értékesítési volumen a vízvezeték-szerelők, hogy a behozatal, elsősorban az ügyfelek közepes-illetve a magasabb jövedelmű. Fokozatosan a csúcs a fogyasztói preferenciákban felé tolódott drágább áruk. Ma már a legtöbb széles körben az ukrán piacon a cseh vízvezeték. Részesedése folyamatosan nőtt, s elérte a tavaly, a hivatalos statisztikák szerint 46%, egy felmérés szerint a kiskereskedők által végzett szakemberek Kerastase - minden 70%. Nyilvánvaló, hogy a cseh vízvezeték megőrizte jó hírnevét, amely-ben alakult a Szovjet időkben. Azonban ez a népszerűség vezetett, hogy az a tény, hogy 30-40% - a kötetek illegálisan behozott. Mert a dömping a csempészek "white" importőrök nem akarja, hogy dolgozzon ezen a területen. Ezért a cseh vízvezeték kimerült fenntartja, hogy a további terjeszkedést a piaci. Eközben a lengyel vízvezeték-szerelő, ami körülbelül azonos árkategóriában, közben 1998-2000. növelte piaci részesedése 9%15%. A második helyen az ukrán piacon, szilárdan tartsa a spanyol termelők, akik nőtt 1998 óta részesedése 18% - ról 25%. Spanyol vízvezeték is tekinthető, " a demokratikus ", bár az árszegmensben ez némileg átlag feletti. Így Ukrajnában ez érdekelt a viszonylag masszív, mégis elég gazdag fogyasztói. A felső árszegmensben túlnyomórészt olasz, svéd vízvezeték. A közelmúltban az ukrán piac növekvő jelenléte jól ismert Európában, de kicsit ismerős számunkra, vízvezeték portugál. Az ár szegmensben, hogy lehet nevezni átlag alatt, a termelés elfogadható, design, minőség, mint az utóbbi években az ukrán piac gyártók Fehéroroszország, Oroszország, Kína, amely versenyez vízvezeték ukrán termelés, megpróbálja felhívni a figyelmet építők, akik keresik valahogy, hogy csökkentse a költségeit építés. Az igények a fogyasztó folyamatosan növekvő Lemaradás ukrán termelők okozott, először is, "a Szovjet" design, dekoráció termékek. Nagy növények Általános megváltoztak nagyon kevés a nómenklatúra, illetve technológia az elmúlt 10 évben, míg a fogyasztói ízlés megmunkáláson vagy feldolgozáson mentek keresztül jelentős változásokat, különösen, mivel az 1998-as válság. Emlékszem, kereskedők, azonnal a válság után, a vásárlók nem érdekli az első helyen, majd minőségű, márkás. Ma a vevő az átlagos jövedelem hajlamos arra, finomítás, valamint az eredetiség nem kevesebb, mint gazdag. Különösen fontos, hogy a cég "legjobb Online" jegyezni, egy a kereslet csökkenése, így ismerős a polgárok fényes fehér szaniterek, amely egy néhány évvel ezelőtt, feltéve, 70% - a sales. De Divatos matt, színes vízvezeték-szerelő, aki korábban a kijelzőn, mint a kiállítás. A következő íze a fogyasztók, kereskedők arra kényszerülnek, minden évben frissíteni a tartomány. "Mi vagyunk az elmúlt évben bővült a tartomány 50% - miatt új modellek, színek, méretek,"a szakértők azt mondta, "a legjobb Vonal". A világosság a fogyasztók jelenik meg, a vágy, homeowners egyre teljesen megbízik javító szakemberek - kis építőipari cégek. Ezek a videoton minden szükséges, különösen szaniterek. Például a prémium ár szegmensben vásárlások javítás, építőipari cégek, illetve magánszemélyek már equaled. Építész, tervező Iroda - szilárd előadók megrendelések közvetlen vásárlók a legtöbb elit vízvezeték. A növekedés a részvény beszerzési építőipari cégek smoothes a szezonális tényező a szaniterek piac, mert az időzítés javítás nem Pref'kapcsolódó olyan szorosan, hogy a kiadás az ügyfél. A kereskedők megjósolni, hogy a további növekedés a szerepe a kis-javító cégek, forgalmazók lesz a hangsúly elsősorban őket. Kiskereskedelem: fenntartja magának még Új üzletek'túlnyomórészt áll a nagy hálózatok Körülbelül a megújulás a szaniterek piacon is alátámaszt az a nyílás a vezető kiskereskedők új kerámia szalonok. Nemrég nyitotta meg új bemutatótermekben a tőke, mind a régiók, a társaság "Agromat" , "C", valamint a közelmúltban megnyílt a negyedik szépségét, csempék, szaniterek társaság "legjobb online". "Bővítése, a kiskereskedelmi hálózat okozta a növekedés a forgalom növelése a tartomány", magyarázza Mar'Jan Kozink, sales Manager a cég "legjobb online". Fővárosi kiskereskedelmi piacon elsősorban osztva Vezető pozícióját Kijev venni 5-6 nagy cégek, amelyek részt vesznek az import nagykereskedelmi a teljes körű kerámia, vevő orientált átlagos, illetve átlag feletti jövedelem. Ezek között lehet az úgynevezett "Agromat", "C", "a legjobb vonal", "Cermet-ZÁSZLÓT". Ezek a cégek már szorosan a fővárosban, s ők aktívan fejlődő regionális piacokon. Minden, Kijevben több mint 30 vállalat, szakosodott eladó kerámia szaniterek választék, valamint egy vagy több kiskereskedelmi szalonok. Azonban a kereskedők úgy vélik, hogy a kiskereskedelmi még mindig fenntartja a fővárosban, különösen a régiók. Között a régiók, emlékeztetnünk kell arra, hogy a krím-félszigeten, ahol masszívan felújított intézmények többi, különösen a szobák "létesítmények", mely előtt voltak, csak a padlón. Eladók a vízvezeték még mindig próbáltam elkerülni a közvetlen verseny a költségek tartomány:. Így, "a legjobb vonal" értékesít kizárólag spanyol vízvezeték, csak két gyárak - Bellavista, Sangra. A cég "a Remény, a kereskedelmi" jegyezni, hogy az olcsó Kínai szaniterek kezdtek kereskedelmi mert senki nem az ő Ukrajna behozatal. Kívüli országokban a három Európai vezetők a mező szaniterek, például Olaszország, Portugália, Spanyolország - vízvezeték termel egy csomó gyárak, az ukrán piacon nem minden. Ezért a kezdő a vízvezeték üzleti lehetőség van, hogy talál valami különleges. De az a tény, hogy a kiskereskedelmi piacon a Kijev általában osztva, a megnövekedett verseny kereskedők között berendezési tárgyak, ennek következtében csökkent a szintje markups. A szakértők szerint kerámia piac, a válság előtt 1998 importőrök Általános naceva 100% - os, de ma ez a legjobb 50%. A hirdetési kampányok fontos, "get" motoros felhasználó, Hogy egy viszonylag kis rést, hogy maradt a szaniterek piacon lehet venni, először is, a boltokban, hogy a jelenleg forgalmazott, csak kerámia csempe, dekorációs anyagok, másrészt az építési szupermarketek. Ez előnyös, hogy bontsa ki a tartomány keresztül a legtöbb saleable kerámia szaniterek, mint az ügyfél felhívja a boltba, ahol ő lehet vásárolni mindent, javításra. Rámutatott: a cég szakértői "legjobb vonal", telepítését, üzemeltetését, a kiskereskedelmi hálózat nagymértékben függ attól, reklám support. Az én tapasztalataim, arra a következtetésre jutottak, hogy a leghatékonyabb hirdetési kerámia mutatja be a rádió, majd a nagy táblák. Mind a reklám sikeresen "get" motoros fogyasztó, aki ugyanolyan szintű jövedelem, amely a legtöbb vásárlók szalonok "legjobb online". Szintén nagyon hatékony, innovatív, a promotions. Sikeres a művelet, amikor lehetséges, hogy találjon ki valami új, valami nem kínált semmilyen más szalon, megadja a lehetőséget, hogy növelje értékesítési 30-40%. Apropó, a szaniterek piac továbbra is megfelel a kiskereskedők, a nyereségesség, amely 100-200%. Ennek eléréséhez: válasszon egy sima, anélkül, hogy egyetlen törmelék a tál Slavuta termelés (önkényesen hozott sok ilyen lesz 10%), győződjön meg róla, hogy színes, tedd rá a cseh szelep (kitöltése wc tartály), majd értékesített, mint egy cseh termék. Hasonlóképpen, az elite modell cseh vízvezeték, amely minősül 30% - os tartományban a gyárak, hogy a Keleti piac kínál egy ritka Ukrajnában az olasz. A Kharkiv, túl ébredés Andrei BEKH, Igazgatója a cég "Bohemia" (Kharkiv): " Mi a Kharkiv is ünnepli a megújulás a kerámia piacon, bár nem olyan erős, mint a fővárosban, befolyásolja a különböző árak ház építés. Ennek következtében ebben a szezonban már bővült miatt szaniterek választék két szalonok, eladó néző csempe. A legtöbb hasznot a város tartomány - olcsó vízvezeték-szerelő, normál minőség, elsősorban cseh. Vízvezeték után azonnal csempe Marian KOSNIK, a Menedzser, a cég "a legjobb vonal": - Vízvezeték van az értékesítési volumen, hogy a szerző után nézzen, csempe. Ha kereskedelmi, berendezési tárgyak megfelelő komolyan, jobb, ha beállított egy sor, különböző árkategóriákban: a költségvetés exkluzív, kapcsolódó termékek. Vevők átlagos, illetve átlag feletti jövedelemmel biztosítani, véleményem szerint, 60-70% - a az eladási mennyiség szaniterek, hogy Ukrajna. A cégek nem keres innovációs Pavel KONDRACKI, "Ukrtrejdmarket": a Piac alakult ki, minden dolgozó a saját csoport az ügyfelek, partnerek. Ebben az évben látott egy ébredés, de gyors fejlődés, például az építőiparban, nem fordul elő: az új szereplők a piacon, nem látható, súlyos befektetési vállalkozás nettó. Ádáz verseny minden szegmensben a piaci vezet egy állandó csökkenése az árak a kerámia. De, hogy a cégek nem keres, az innováció, az új lehetőségek kereső. Mi kell mutatni mintákat centenarians Andrej SMIRNOV, kereskedelmi Igazgató "Hazai Expo": - továbbra is küzd a "fekete" piac, ahol, mint azelőtt, egyszerűbb megvalósítani " kreatív" rastamozhennye vízvezeték, amely olcsóbb 10-15% - kal. Természetesen, a vásárló, ami elég inert, pénzügyi, valamint a fogyasztói kultúra, gyakran tesz a választás mellett Található. Bár fokozatosan boltok hasonlítanak az a gyakorlat, a szervezet, a kiállítások, mutatja, hogy a minták az áruk centenarians, mint, például, a forró kád. Kiállított számos wc-csészék, mosni medencék figyelmet vonzza.
FORRÁS: Szerződések

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése