Építés, újjáépítés.
Élő épít, ugyanabban a "szellem" 2006-11-14 12:58:12
A probléma további fejlesztése Kijev megszerezte a szakáll különböző mítoszok, félreértések. "a Lelkesedés," a Kommunista vallás a lelkek sok ember van felváltotta a félelem, a jövőben pedig zavart, mielőtt a növekvő kulturális hatása a Nyugat. Ebben a termékeny környezetben érzi magát nagyon jól, hogy az alkotók az új, félelmetes mesék "építészeti szörnyek" fenyeget, Kijev. Azt mondhatjuk, hogy a küzdelem "építészeti szörnyek" volt a fő foglalkozás a Kijev-védelem Menedzsment pam'műemlékek, a történelem, építészet, az érvelés, a munkavállalók egyre inkább emlékeztet a retorika, a vallási (vagy Bolshevik) preachers tette a Szörnyű jóslat (népi? ) A bíróság. Stílus dolgokat "harcosok a fény kép a Kijevi" van egy keverék clichés a Bolshevik nyomja meg az időszakban a harc a "el cosmopolitanism" (az elosztó megmagyarázhatatlan jelek "a" , "a"hints egy összeesküvés ellen szülővárosa erős, sötét erők, díjak építészek, hogy ők upravlautsa, hogy a vásárolt saját masters - a pénz táskák) a retorika néhány érdekes vallási szekta (a hívásokat létre a Kijev második Jeruzsálem, figyelmeztet a fenyegetés a város lelki katasztrófa, ha épít, hogy ez vagy arról,'objektumot, az a tendencia, hogy állapítsa meg egy nagyon világi (például kereskedelmi Besarabka) szentek. Azonban mindennek megvan a maga saját története. Körülbelül két évtizedben (1890-1910 yy. Kijev-tól Oroszország Outpost a Dél-Nyugati részén a Birodalom, majd az elhelyezések híres kolostora, Ortodox Kereszténység lett a legnagyobb város a Kelet-európai. Volt egy korszak példátlan urbanizáció, az innováció, az építési technológia, valamint építészeti stílusok. Világnézet Kijev művelt társadalom beszélni az ideológia az egész társadalom, hogy a korszak egyszerűen értelmetlen) volt europocentrism, progresszív (azt hitték, hogy az új jobb, mint a régi) racionális (magas társadalmi értékelése a munka építész volt a norma ). Építészeti alkotó viták végeztek helyesen, majd udvarias. Udvarias, őszinte felé ellenfele emelték a rangot, egy elv, amelyen keresztül nem tudta kereszt nem számít, hogy milyen tiszteletre méltó építész nem volt. Nyilvánvaló, hogy adják le nemzedékről nemzedékre, a történet, a "Golden age "Kijev építészet fokozatosan átalakult" egy epikus mese a régi Kijevi "vált, olyasmi, mint egy vallás, annak minden attribútumok. Mint minden vallás, ideig zavart, zavar, hogy gyorsan véget ért, élén a mainstream kultusz volt, energikus" lelki vezetők ". A mozgalom elfogadta a" Canon "formái, illetve a kritikus gondolkodás a történelem, a Kijevi építészet, mint egy szükséges eszköz a megfelelő megértését kortárs folyamatok építészet, felváltotta a" vitathatatlan "kijelentést nagyságát, valamint fölény (vagy éppen ellenkezőleg, worthlessness) alkotásait egyik vagy másik az építész" régi ". Például, a vita során bármely projekt a városi Tanács, a vezérigazgató, a biztonsági pam'tálcák G. S. Kukharenko ha bizonyítani lehetetlen a megvalósítása, mint az egyik fő érvek ahhoz vezethet, hogy az a tény, hogy a Maestro Nikolaev soha nem épült. Ennek eredményeként, hogy a tanulmány (nem Slavov'I) a bal nem igazi történelem, a építészetet, a díszített ünnepi stílus "ősi" a múmia, amely pompously úgynevezett "Ghost town". Ez a gyomrában a csoport az egyének, akik szakmailag foglalkozik a lélekkel, de úgy tűnt, eleinte homályos, most pedig már kialakult a koncepció, amelynek lényege a hit, hogy a Lélek végül öltött a huszadik század elején, nem fogad el semmit, az új, elutasít minden "barbár invázió" minden alapjai a kihívást a kultusz az ő imádata. Most Kijevben az igazi "szakértők" építészeti spiritualitás, erkölcs. Vannak még módszerek validálása építészek a témában a kellemes a Lélek, a város, illetve a gyakorlat a hívás (vagy a feledés, attól függ, hogy az kell), hogy segítse a kreatív leszámolás "képek a nagy ősök". Klasszikus példája ezeknek a képeknek a mű a művész Murashko. Ha vitatjuk lehetőségét egy potenciálisan nagyon nyereséges a város építési projekt "Hilton", az ellenfelek ezt a projektet, hiszen az egyik legfontosabb érveket hozta, hogy haza, ahonnan már csak egy rozoga fal mellett, amely a visszaállítás után a befektető volt elhelyezésére hotel, élt egy nagy művész Murashko. Ez volt azzal érvelt, hogy az építőiparban a hotel fog okozni ukrán kultúra helyrehozhatatlan károkat. Miután a kérdés az építkezés a hotel forgatták, mintegy a sors a kreatív örökség Murashko teljesen elfelejtettem. Most a hely, a ház Murashko építeni egy lakóház, amely, reméljük, a kép a művész nem engedem. A fő vonal kódex istentisztelet a Lélek az elutasítás, a művészet, a tanulóközpontúság. Számukra a központ a Kijevi vált, hogy a temető építészeti ötletek, hol van a Lélek, a megjelenés, a város sziluettje valami új, váratlan számukra sértő vagy elfogadhatatlan. Beszélni a komoly szándék a rajongók a lélek, hogy tartalmazza a központ egy példamutató módon, természetesen, egy nyilvánvaló túlzás. Nem rendelkeznek a pénz. (Mint mondta, az ő cikk teljes jogú tagja az ukrán tudományos Akadémia építészeti Igazgatója, a városi Intézet, a Heinrich Felivaru: "Orientáció megőrzése" történelmi ". csökkenti a gazdasági (rotobrush) a potenciális Központi része a város, más szóval, lehetővé teszi a támogatott, amely lehetővé teszi, hogy a városi költségvetés, csak azzal, rendkívül magas hozamok más területeken magas a gazdasági potenciál a város, mind a társadalom egésze"). Ellenőrizze, ez egyszerűen csak sétálni az utcán, Központi Kijev, majd nézd meg az elpusztult régi épületek. Innen a következtetés - Kijev építészeti misztikusok, mint például a koncepció a természetes bomlási a center. Általában, ha a térkép elemi találékonyság, akkor minden világossá válik - a város központjában van, a tartalék "Ősi Kijev", valamint a word "ősi" (bár "ősi" írásbeli, főleg házak épült, a korai XX. századi) kell érteni tartozik, hogy a Lélek, ezért sérthetetlen. A ház még nem kell, hogy megőrizze a Lélek lesz vigyázni. Ha az építész a kortárs kínál egy érdekes projektet meg kell valósítani a város központjában, a rajongók, a lélek kötelező'vádollak, hogy ő nem érzi "Szellem" a város vagy érti, hogy "stílus". (Hasonló példát lehet adni egy csomó. A legjobbakat közülük: magas, 22 emeleti lakóház az utca Grushevskogo építész Mazur; a régóta fennálló vitát permissibility a modern stroitelstvo a Bessarabian negyedév; a buzz már beépített office center Vladimir, 12). Apropó, néha "misztikum" a feltételek pedig nem "lelki" a területet, de ők is nagyon homályos. Ha például megpróbáljuk megérteni, mi az "Kijev stílus", akkor azonnal kap zavaros. Ember, aki használja ezt a "time", soha nem adja meg, az életkor, vagy az a fajta épület, hogy ez a "stílus" azt jelenti. Csak kezdetben úgy ítélték meg, hogy az ilyen "stílus" van, hogy létezik, függetlenül attól, hogy hitükkel. (Tekintsünk egy egyszerű példát. Mi épület tudja a legjobban, hogy egy ötlet, a "Kijev stílus"? Az Egyház pirogoscha a hem, Szent András-Templom, vörös épület az Egyetem, Kijev, a Ház a Chimeras építész építész vagy az építész ház Dobrovolsky a Khreshchatyk? Ha ezek az épületek, vagy olyan területek, amelyek azt mutatják, valahogy befolyásolta a formáció, a rejtélyes, megfoghatatlan "Kijev stílus", ha legalább nagyjából, milyen okokból a formáció végül megállt? Más szóval, mi a munka az emberi kéz egyszer s mindenkorra véget vetett a fejlődésnek a "Kijev stílus"? ) Sok kérdés. De ennek ellenére, mi minden néha ad "szerencsejáték retorika, a" papok "szellem". Mindannyian néha úgy érzi, a szolidaritás, a "misztikus" a megvetés, a fejlődő város. Bár, ki a tekintetben, hogy az ősök (vagy nosztalgia a kis Kijev yard, a mi gyermekkorban? egyetértünk abban, hogy a modern építészek "ősi építész" nincs egyezés, őszintén szeretném tudni, hogy mikor, miért volt törve SV'a linket a generációk közötti, illetve tanulóközpontúság tagadta "szellem". Nagyon érdekes például, hogy a pole Henry Grove (a tehetséges szerző a Bessarabian piac) sikerült megragadni a "Szellem", valamint a nem kevésbé tehetséges tanulóközpontúság, aki született töltötte egész életét Kijevben Alexander komorowska szerint a "misztikus"úgy érzi, hogy nem lehetséges? Miért más modern Kijev építészek "Szellem" nem lehet megnyitni? Talán azért kell, hogy menjen át egy bonyolult rítusú beavatás be a nagy titok az anyanyelvén, a város? Talán ők kell, hogy kérjenek segítséget a szakemberek spiritualitás védelem Menedzsment pam'műemlékek, a történelem, építészet. Nem tagadhatja, hogy segítsenek a spirituális keresők. Mert van ilyen. Kopogás, majd megnyitja. Ez a cikk csak kérdéseket vet fel, keresd a választ, hogy mely csak szakértők. A szerző nem tagadja annak lehetőségét, misztikus megközelítés, hogy a modern építészet. Végül az elemzés minden kreativitás eléri a pontot, amelyen túl kezdődik a titokzatos frissesség. Azonban a kevesebb felesleges köd helyzetben mindenki, aki kapcsolatban van, az építészet, az könnyebb lesz minden, hogy elérje a megértéséhez. FORRÁS: Építés, újjáépítés
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése